Kronika Dovahkiinów

Kronika Dovahkiinów

Nowo zapisane karty Smoczych Dusz

TESV 2015-06-02 23-07-06-80.jpg
Dro'Skrez
Khajiici · Mężczyzna · Skrytobójca · Łuk · Przywołanie
20170330142438_1.jpg
Neiize
Elfy Leśne · Kobieta · Mag Bitewny · Miecz jednoręczny · Przywołanie
20160920103140_1.jpg
Thorgrim
Nordowie · Mężczyzna · Wojownik · Miecz dwuręczny · Przywracanie

Dodaj swojego Dragonborna!

Najnowsze posty
Teraz jest 15 maja 2021, 01:52


Dział zablokowanyOdpowiedz Strona 1 z 1   [ Posty: 6 ]
Autor Wiadomość
 Tytuł: Sposób na "uratowanie" miast ;)
PostNapisane: 07 sty 2013, 21:25 
Casual
Casual

Dołączył(a): 13 gru 2011, 21:02
Posty: 18
Witam! Chciałem się was zapytać czy dołączając do legionu cesarskiego będziemy atakować np: wichrowy tron ? Bo tak słyszałem, ale nie chcę szukać bo sobie fabułę ospojleruje i będzie ;P I jeszcze jedno pytanie czy po ataku to miasto zostanie w stanie jakim było czy zostanie zniszczone, a jeśli tak to czy będzie się to dało naprawić ? Bo nie chcę sobie psuć uroków jakże pięknego Skyrim ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Sposób na "uratowanie" miast ;)
PostNapisane: 07 sty 2013, 21:30 
Kapituła FCoA
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 cze 2012, 14:04
Posty: 4716
Lokalizacja: 42 Wallaby Way, Sydney
Tak. Miasta - Biała Grań i Wichrowy Tron zostaną lekko naruszone, jednak są mody na odbudowanie.
Przed wykonaniem tych misji radzę wykonać misję Krew na Lodzie w Wichrowym Tronie.

_________________
Obrazek
Kliknij w sygnaturę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Sposób na "uratowanie" miast ;)
PostNapisane: 08 sty 2013, 15:44 
Pierwsza zarwana nocka
Pierwsza zarwana nocka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 wrz 2012, 07:25
Posty: 547
Gra w: Nostale s3
W Białej Grani niszczą się chyba 2 domki ( mało znaczące) ,w Wichrowym Tronie zostanie chyba troche gruzu (dla cyganów) i nic wiecej. Wydaje mi się że szkoda sobie pupe zawracać takimi modami ,ale co kto lubi :P.

_________________
Granie na kodach jest ZŁE ! | + mają - , - mają +
!!!MAJKELLO JEST KRÓLLO!!! |
SPRAWDŹ POKEMON 3d : viewtopic.php?f=56&t=11027


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Sposób na "uratowanie" miast ;)
PostNapisane: 08 sty 2013, 19:08 
Niedzielny gracz
Niedzielny gracz

Dołączył(a): 29 gru 2012, 16:07
Posty: 40
Jeszcze w Białej Grani wydaje mi się, że jak jest ten placyk dookoła drzewa, to te płotki będą przewrócone.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Sposób na "uratowanie" miast ;)
PostNapisane: 08 sty 2013, 19:27 
Kapituła FCoA
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 cze 2012, 14:04
Posty: 4716
Lokalizacja: 42 Wallaby Way, Sydney
Tak, i rolnik z Pelagia Farm jeszcze ginie (jego domek i dom czciciela Talosa zostają zniszczone)

_________________
Obrazek
Kliknij w sygnaturę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Sposób na "uratowanie" miast ;)
PostNapisane: 08 sty 2013, 21:41 
Casual
Casual

Dołączył(a): 31 gru 2012, 13:04
Posty: 15
Gra w: Wiedźmin 2 Zabójcy Królów
W samotni przewraca się daszek studni, wybierając Gromowładnych.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowanyOdpowiedz Strona 1 z 1   [ Posty: 6 ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Daniel St. Jules