Kronika Dovahkiinów

Kronika Dovahkiinów

Nowo zapisane karty Smoczych Dusz

TESV 2015-06-02 23-07-06-80.jpg
Dro'Skrez
Khajiici · Mężczyzna · Skrytobójca · Łuk · Przywołanie
20170330142438_1.jpg
Neiize
Elfy Leśne · Kobieta · Mag Bitewny · Miecz jednoręczny · Przywołanie
20160920103140_1.jpg
Thorgrim
Nordowie · Mężczyzna · Wojownik · Miecz dwuręczny · Przywracanie

Dodaj swojego Dragonborna!

Najnowsze posty
Teraz jest 15 maja 2021, 02:21


Dział zablokowanyOdpowiedz Strona 3 z 5   [ Posty: 50 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Tryb kooperacji i tryb on-line w Skyrim.
PostNapisane: 26 sty 2012, 15:03 
Casual
Casual

Dołączył(a): 14 sty 2012, 22:01
Posty: 6
Fajnie by bylo, gdyby bylo coś na wzór multi w Two Worlds tzn. Mamy taką stolicę dajmy na to Biala Grań.Chodzą sobie po niej gracze, mamy tam kupców itp., ale nie można z niej wyjść.Możemy tworzyć wasne serwery na różnych prowincjach lub calym Skyrim.Czyli np. bierzemy sobie kolegę/koleżankę zakadamy grę i robimy wszystkie questy na danej prowincji.Wyszlyby z tego takie nawet parogodzinne sesje.I w stolicy może być jakaś arena czy coś.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tryb kooperacji i tryb on-line w Skyrim.
PostNapisane: 26 sty 2012, 15:27 
Pierwszy gamepad
Pierwszy gamepad
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 sty 2012, 22:15
Posty: 127
Gra w: Skyrim
Jak dla mnie można by było zrobić coś w stylu areny walk. Może pojedyncze walki lub wojny gildii, różne zadaniówki np. zdobywanie lokacji lub kto pierwszy na pewnej mapie ubije 100 Renegatów itp.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tryb kooperacji i tryb on-line w Skyrim.
PostNapisane: 01 lut 2012, 21:18 
Niedzielny gracz
Niedzielny gracz

Dołączył(a): 09 sty 2012, 07:59
Posty: 30
Najlepiej był by co-op 2-3 graczy. Jedna osoba była by smoczym dziecięciem, a 2 innych graczy było by jakimiś najemnikami, czy kumplami gracza, pomagających Dovahkkinowi.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tryb kooperacji i tryb on-line w Skyrim.
PostNapisane: 01 lut 2012, 21:48 
Adept analogów
Adept analogów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 lis 2011, 00:09
Posty: 229
Lokalizacja: Polska, Europa, Półkula Zachodnia.
Gra w: Skyrim
Oczywiście dobry pomysł Spooq a jednak wszyscy by mogli być dovahkiinami bo jak zauważyli nasi "Krzykacze" przy pierwszej rozmowie z nimi niewykluczone jest że są jeszcze inne smocze dziecięta na świecie nieujawnione.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tryb kooperacji i tryb on-line w Skyrim.
PostNapisane: 11 lut 2012, 16:49 
Fechmistrz krzyżaka
Fechmistrz krzyżaka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 sty 2012, 18:42
Posty: 379
Lokalizacja: Na forum
Gra w: WBCIII, Vindictus, Black Desert Online
Osobiście byłbym za trybem online dla TES, jednak nie jako oficjalna kontynuacja serii, lecz jako MMO oparte na niej. Jak to widzę? (heh to będzie długi post)

1. Osobiście byłbym za całym Tamriel, ale to pewnie zajęło by sporo miejsca na dysku... e tam. Ludzie mają coraz lepsze kompy, a standardowy dysk to już przeważnie 500GB... neta też dostajemy szybszego... dobra... dalej
2. Jakiś czas rozmyślałem o problemie klas. Powróciłbym do standardowego podziału. Wojownik, Mag, Złodziej. Więc po kolei.
-tworzymy postać (znamy kreatory ciała i twarzy TES, w wielu grach można też wybrać posturę, więc to wykonalne)
-nazywamy (tak, to konieczne :D)
-dostajemy wybór co do klasy: Mag, Wojownik, Złodziej
I teraz chwila przerwy. Koś w jakimś wątku wspominał o zbrojach dla magów, że tylko one się opłacają, a ubrania nie. Dobrze. W TES mamy do wyboru szaty, lekki oraz ciężki pancerz. Dodajmy średni i zróbmy przedział.
-Mag może dostać szaty lub lekki pancerz, złodziej lekki lub średni, wojownik średni lub ciężki. Dostajemy taki wybór i my zadecydujemy, w który będziemy inwestować.
-jeśli chodzi o broń. To też musielibyśmy określić. W jaki sposób? Wszystko można poukładać.
Wojownik:
I Ścieżka broni jednoręcznej (domyślnie tarcza)
-topór
-miecz
-buława
-kiścień
-di-katana
-(ewentualnie inna broń jednoręczna, którą można by walczyć z tarczą)
II Ścieżka broni dwuręcznej
-topór
-młot
-claymore
-włócznia
-katana
-(inna 2 ręczna broń, której nie wymieniłem)
III Ścieżka duala (tylko z rozmysłem, bo nie wyobrażam sobie kogoś dźwigającego kiścienie w 2 rękach...)
-topór
-miecz
-buława
-katana
Każde połączenie będzie mogło mieć jakiś efekt. Np. miecz ignorowanie(atak krytyczny), kiścień(szybsze uszkodzenie pancerza wroga).
Złodziej:
I Ścieżka broni na zasięg
-łuk
-kusza
-(ewentualnie możliwość rzucania noży lub shuriken'ów)
II Ścieżka zabójcy
-noże/sztylety
-coś w stylu... tych pazurów, które ma Wolverine z Xmenów
Mag:
I Ścieżka (no nie wiem jak to nazwać. Maga zasięgowego?)
-kostury, które miotają zaklęcia
II Mag bitewny
-laska jakaś, którą można się tłuc jak mnich np.
I to by było na tyle jeśli chodzi o broń. W innym poście opiszę pomysły co do perków i umiejętności.
3. Wojownik dzieliłby się ze względu na ścieżkę broni. Złodziej również. Z magiem było by więcej zabawy. Ale myślę o takich profesjach jak Uzdrowiciel (Magia przywracania)... no takim niszczycielem był by mag zniszczenia, przyzywacz miałby magię przyzywania (to chyba oczywiste), mag przewiany też mógłby funkcjonować samodzielnie.
4. Nie wszystkie postacie nadają się tu bezpośrednio do walki, co zachęcałoby do wspólnej rozgrywki. Wojownik chętnie grałby np z uzdrowicielem, bądź łucznikiem, który będzie go osłaniał.
5. Zakładam możliwość tworzenia drużyn. Jakby ktoś zapytał co jeśli wiele osób wpadnie do tego samego dunga. O przepraszam. W niejednej grze masz, że wchodzisz do dunga i pojawia się tam tylko twoja drużyna.
6. Organizacje. Ależ oczywiście. Przecież niektóre wymagałyby pójścia na misję wspólnie, a inne samotnie (Mroczne Bractwo). Jest coś takiego jak respawn. To może wydawać się nielogiczne z jednej strony, że dostaniesz misję typu zabij przywódce jakiegoś tam regionu, po czym on znów żyje i czeka na to, aż inny gracz się nim zajmie. To jeszcze przemyślę.
... Ciąg dalszy nastąpi...

_________________
Bez względu na to co powiesz, to ja:

MAM RACJĘ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tryb kooperacji i tryb on-line w Skyrim.
PostNapisane: 11 lut 2012, 21:28 
Pierwszy gamepad
Pierwszy gamepad
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 sty 2012, 22:15
Posty: 127
Gra w: Skyrim
Łatwo napisać, teraz to zrób, i wrzuć na serwer bez lagów mieszczący z 5k graczy i zapodaj linka xD


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tryb kooperacji i tryb on-line w Skyrim.
PostNapisane: 11 lut 2012, 22:11 
Fechmistrz krzyżaka
Fechmistrz krzyżaka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 sty 2012, 18:42
Posty: 379
Lokalizacja: Na forum
Gra w: WBCIII, Vindictus, Black Desert Online
W sumie to jak porozglądasz się na youtube na gry mmo planowane na 2013 rok to zobaczysz, że technologia potrzebna do wykonania takiej gry już istnieje. Teraz trzeba tylko zrobić, nie? hahah

_________________
Bez względu na to co powiesz, to ja:

MAM RACJĘ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tryb kooperacji i tryb on-line w Skyrim.
PostNapisane: 11 lut 2012, 23:20 
Adept analogów
Adept analogów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 lis 2011, 00:09
Posty: 229
Lokalizacja: Polska, Europa, Półkula Zachodnia.
Gra w: Skyrim
Oj tam jest nas dużo na forum ^^ dajmy wszystkim blendera nauczmy używać i niech zrobią podstawę pod taki świat. Potem zrzuta po 200 zł minimum od każdego na maszynę która pomieści server zerżniemy skrypty ze skyrima i voila ^^.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tryb kooperacji i tryb on-line w Skyrim.
PostNapisane: 12 lut 2012, 09:38 
Fechmistrz krzyżaka
Fechmistrz krzyżaka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 sty 2012, 18:42
Posty: 379
Lokalizacja: Na forum
Gra w: WBCIII, Vindictus, Black Desert Online
Gud ajdija :d nauczcie mnie C++ to zaraz zacznę pisać :D muohahahaha. Ale serio. Nie poszedłem na informatykę, bo mnie na LO wzięło... a potem to już za duża przepaść była... ale jakbym się nauczył języka programowania to zaraz zacząłbym coś tworzyć ;)

poza tym chętnie kontynuowałbym opis swojego pomysłu... tylko, że mi lepiej rozwiązywać problemy niż opisywać... więc ktoś przykładowo pyta mnie co z Alchemią.
Ja przeczytam zastanowię się i jak wpadnę na pomysł odpowiadam.

Na ścieżce maga lub złodzieja mogła by powstać taka profesja jak alchemik. Gracz grający alchemikiem nie był by za dobry w walce, ale przykładowo mógłby posiadać przenośny zestaw alchemiczny jak to było w Morku, czy Oblivionie i tworzyć drużynie różne mixtury, na które w grze specjalnie byłoby ograniczenie co do ilości. Alchemik w ten sposób posiadałby umiejętności przydatne dla innych członków drużyny i mógłby być mile widziany w drużynie wybierającej się na expedycję do jakiegoś dunga. Jeśli to nadal by nie zachęcało, można by uczynić niektóre potwory, rasy tak zwanych "mobów" wrażliwe na takie a takie trucinzy... Alechemik oferowałby drużynie prawie że nieograniczoną ilość trucizn, mixtur leczących, uzdrawiających, zwracających manę i kondycję oraz zwiększających tymczasowo odporność na obrażenia fizyczne lub magiczne.

Wśród wojowników mógłby znajdować się kowal, który miałby mierne obrażenia, jednak z racji swojego zawodu zawsze miałby najlepszy i najlepiej wyenchantowany pancerz, miałby możliwość naprawiania sprzętu w dowolnym miejscu na mapie oraz upgradowania go. Coś w stylu przenośnego kowadła, czy kamolka szlifierskiego. W zasadzie zastanawiałem się , czy kowala nie połączyć z zaklinaczem... :D

Złodziej mógłby mieć włamywacza. Połączyłbym otwieranie zamków i kradzież kieszonkową... Bo kto zabierze ze sobą takiego gościa to ma gwarantowane dobre łupy z każdej wyprawy i skarby ze skrzynek z zamkiem na poziomie mistrza :d

Wojownik z bronią jednoręczną mógłby być liderem w defensywie i posiadać perki zwiększające nie tylko jego zdolności obronne, ale również chroniące członków grupy, bądź zwiększające ich możliwości bitewne. Jest przecież nawet taki czar w TES...

Wojownik z bronią 2 ręczną mógłby być nastawiony na potężne uderzenia i więcej ataków obszarowych. Bo to chyba logiczne, że jak TAKI KOKS zamachnie się wielkim młotem to może skosić kilku na raz.

Wojownik posiadający dwie bronie jednoręczne byłby do szybkich akcji, zarówno zwiadowczych, jak i szybkiego wycięcia w pień słabszej grupki wrogów.

Wśród złodziei mógłby się znajdować zabójca typowy gracz nadający się w sam raz do mrocznego bractwa. Mógłby posiadać specjalne umiejętności pozwalające mu się ukrywać lepiej niż inni oraz perk dodający i umożliwiający rozwijanie efektu, który znajduje się w skyrim na brzytwie Mehrunesa Dagona.

Łucznika, czy taż kusznika nie trzeba chyba za długo tłumaczyć. Każdy kto grał trochę w TES potrafi docenić tę profesję.

Mag Zniszczenia mówi samo za siebie.

Przywoływacz również.

Uzdrowiciel też...

Iluzjonista to całkiem wymagające zadanie. Osobiście zmieniłbym trochę jego umiejętności. Sama iluzja dużo nie daje. Nigdy nie rozwijałem w tej umiejętności w TES, bo uważałem ją za bezużyteczną. Może to był mój błąd. Nie wiem. Ale według mnie iluzjonista powinien móc tworzyć coś w stylu klonów iluzji. Mogą zchodzić na strzała, ale zawsze jest możliwość, że to właśnie iluzja dostanie potężny cios od boss'a zamiast iluzjonista. Efekty takie jak szał, czy strach też są całkiem dobre. Jeśli w pobliży masz członka drużyny, który cię asekuruje, iluzjonista może być całkiem przydatny.

Przemiana to jest kolejne wyzwanie. Też nigdy w to nie inwestowałem, choć przyznam, że perki w skyrim wyglądają całkiem kusząco, szczególnie zdolność atronacha, którą zawsze uwielbiałem w poprzednich częściach.

Szczerze mówiąc, to byłbym rad, gdyby ktoś na forum zaproponował swój pomysł co do tych bądź innych profesji...

Tak czy siak w wersji TES on-line marnie spisywała by się umiejętność Kupiecka i retoryka. Może się mylę... też rzućcie coś od siebie :D

_________________
Bez względu na to co powiesz, to ja:

MAM RACJĘ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tryb kooperacji i tryb on-line w Skyrim.
PostNapisane: 12 lut 2012, 11:30 
Adept analogów
Adept analogów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 lis 2011, 00:09
Posty: 229
Lokalizacja: Polska, Europa, Półkula Zachodnia.
Gra w: Skyrim
Ale uogalniasz całą kwintesencję fajności Tes-a :< Chodzi o wybór dokładny jak chcemy prowadzić swoją postać więc w przypadku Tes-a twoje pomysły nie mogą wypalić w ogóle typowy rpg / hacknslash model tworzenia postaci nie wypali w Tes-ie ...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowanyOdpowiedz Strona 3 z 5   [ Posty: 50 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Daniel St. Jules