Kronika Dovahkiinów

Kronika Dovahkiinów

Nowo zapisane karty Smoczych Dusz

TESV 2015-06-02 23-07-06-80.jpg
Dro'Skrez
Khajiici · Mężczyzna · Skrytobójca · Łuk · Przywołanie
20170330142438_1.jpg
Neiize
Elfy Leśne · Kobieta · Mag Bitewny · Miecz jednoręczny · Przywołanie
20160920103140_1.jpg
Thorgrim
Nordowie · Mężczyzna · Wojownik · Miecz dwuręczny · Przywracanie

Dodaj swojego Dragonborna!

Najnowsze posty
Teraz jest 15 maja 2021, 01:32


Dział zablokowanyOdpowiedz Strona 2 z 2   [ Posty: 17 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Poradnik Łowców Potworów
PostNapisane: 08 lip 2012, 20:56 
Nałogowiec
Nałogowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 kwi 2012, 11:48
Posty: 20571
Gra w: gry
Jak smok nade mną lata i jest dostatecznie nisko to puszczam krzyk z wyprzedzeniem przed niego i go atakuje tym krzykiem, z łuku trzeba umieć trafić smoka bo jest to możliwe. Mi na ogół wychodzi trafienie smoka z łuku w trakcie lotu tylko trzeba mniej więcej przewidzieć jego tor lotu.

_________________
Aedd Gynvael- ranga III= Mieszkaniec
Sesje RPG- Poszukiwacz Przygód


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Poradnik Łowców Potworów
PostNapisane: 08 lip 2012, 21:46 
Pierwszy gamepad
Pierwszy gamepad

Dołączył(a): 23 maja 2012, 17:17
Posty: 70
Smoki:najlepiej strzelać je w skrzydła z łuku gdy chcą użyć krzyku na postać bo potem prawie zawsze(przynajmniej u mnie) rombnie w ziemie i ma się kilka chwil aby dziada załatwić.Ajeśli masz tarcze to wystarczy go nią walnąć a wtedy"straci równowage"na kilka cennych chwil.
Krasnoludzkie automatony:te akurat są wyjątkowo podatne na czary porażeniowe(wiadomo bo wkońcu są z metalu) i odporne na czary lodowe więc krasnoludzkie machiny typu pająki,sfery wystarczy kilka razy walnąc bronią zaklętą na porażenie(lub czarem).Centuriony to lepiej nawalać z łuku zaklętego na porażenie.
Falmerowie:ci w grópie potrafią napsuć krwi a zwłaszcza ci typu pan cieni itp...Więc lepiej ich zdejmować po cichu aby nie zwalić sobie na głowe całej bandy tych zgrzybialców.p.s.polecam na tych ocniejszych czary porażeniowe bo oni używają magi.
Lodowe upiory:Napisze krótko są podatne na ognień(jak wiadomo)i nie łatwo je trafić z broni bo tworzą wokół siebie taką mgiełkę więc polecam(jeśli go nie widać)walić na około bo wtedy są większe sząse go ubić.
Trole:są podatne na ogień i mocno walą więc jeśli nie macie dużo życia i słabe obrażenia z broni/magi to radze ich unikać.
Duchy:ich w grze jest dość niewiele ale wiem tyle że są dość odporne na lodowe czary(albo w 100% odborne bo już nie pamiętam)ale ich słabością są czary porażeniowe.
Niedzwiedzie:wystarczy walnąć takiego tarczą to straci równowage i można wyprowadzić potęrzny atak lub kilka zwykłych.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Poradnik Łowców Potworów
PostNapisane: 09 lip 2012, 19:16 
Adept analogów
Adept analogów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lut 2012, 16:23
Posty: 154
Lokalizacja: Na końcu niczego
Gra w: gre
TROLLE
Trolle są szybkie.mają w miarę dużo HP i regeneruje im się życie.Ale są podatne na ogień.I na wyższych LvL nie sprawiają problemu .
Taktyka jest prosta.
WOJOWNIK-Masz dużo miksturek HP i broń zaklętą na ogień to weźmiesz go na przetrzymanie.Ew możesz zabić go w sposób łucznika/skrytobójcy.
MAG-Znajdź miejsce w którym troll nie może cie dostać (najczęściej stroma skałka albo kamień na który trzeba w skoczyć) i naparzasz tego trolla magią ognia.
Łucznik/Skrytobójca-Znajdujesz miejsce w którym troll nie może cie dostać i walisz go z łuku zaklętego na ogień.

_________________
Nie ma


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Poradnik Łowców Potworów
PostNapisane: 09 lip 2012, 20:44 
Pierwsza zarwana nocka
Pierwsza zarwana nocka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 kwi 2012, 18:25
Posty: 521
Gra w: Wiedźmin 2, AC3, Medal of Honor Warfighter
Trolle - dla mnie taktyka nie typowa ale skuteczna:
grając łucznikiem strzelamy do potworka z 2/3 razy i cofamy się jak bestia przestanie biegać to strzelamy dwa razy i tak do skutku.

Na nieumarłych lordów polecam łucznika z miksturkami żywiołowymi.

_________________
Mój nick na PS3 to marcin221


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Poradnik Łowców Potworów
PostNapisane: 09 lip 2012, 21:38 
Pierwszy gamepad
Pierwszy gamepad
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 cze 2012, 18:07
Posty: 111
Lokalizacja: sosnowiec
Gra w: Skyrim, minecraft, wiedźmin2,
MaximumMORDOR napisał(a):
Wojownicy mają omijać giganty ? Wystarczy podejść kilka razy dziabnąć super mieczem i po sprawie .


Tylko że jak odpowiednio cię uderzy, to masz darmowy bilet na księżyc :). Nie piszę tego dla 50/60 lv (czyli siebie) Tylko dla graczy 1-20/25 lv

_________________
Gra w skyrim - 532 godziny
Ciężar wszystkich zgromadzonych przedmiotów 392346
Widok Lidii wchodzącej na pułapkę - bezcenny


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Poradnik Łowców Potworów
PostNapisane: 10 lip 2012, 09:43 
Mistrz pada
Mistrz pada
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08 maja 2012, 12:06
Posty: 890
Lokalizacja: Elsweyr, Senchal
Gra w: The Elder Scrolls 1-5, League of Legends, The Elder Scrolls: Legends
Tygrysy szablozębne:
Najlepiej magią i tarczą. Tarczą się chronić a magią kontratakować. Silny przeciwnik na pierwszych poziomach.
Gigant:
Wojownikiem dziabnąć mieczem jak atakuje gigant uciekać i tak kilkanaście razy.
Słabość wolno biega, wolno uderza.
Wampiry:
Najlepiej ogniem i mieczem ogniowym. Szybko atakować i nie pozwolić wyssać życie.
Z miksturami życia dla wszystkich wymienionch powyżej.

_________________
Miraak, wzór dla mojego dovahkiina. Dodatek Return to Clockwork City w The Elder Scrolls Legends coś wspaniałego. Lepszy niż Upadek Mrocznego Bractwa...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Poradnik Łowców Potworów
PostNapisane: 03 gru 2012, 18:40 
Nałogowiec
Nałogowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05 kwi 2012, 14:05
Posty: 5095
Lokalizacja: Zgubiłem się w lesie, posty piszę ze smartfona, którego nie mam
Gra w: Gry Fallout (te dobre), Dark Souls 2, Żywot Ludzki: The Game- serwer: Polska full PVP
Śnieżny troll :

1.Słabości : ogień, powolny, niezbyt inteligentny
2.Siły : zadaje bardzo duże obrażenia, posiada dużo HP, które regeneruje

3.Taktyka dla poziomów 1-20, potem już nie stanowią zagrożenia :

Wojownik : zaklnij broń jakimś ognistym zaklęciem, awersja do ognia też by się przydała, jeśli nie masz tego, pozostało jedno : spie****j gdzie pieprz rośnie, a uwierz mi, rośnie bardzo daleko

Mag : magowie nie powinni mieć żadnych problemów, nawet najsłabszy czar ognisty będzie dość przydatny, a jak masz czar Ognisty Pocisk, to troll jest tylko chodzącym workiem treningowym

Skrytobójca : to co zawsze, zachodzi wroga od tyłu i ciach. Jeśli troll przeżyje ( co jest BARDZO prawdopodobne) taktyka jak u wojownika, ognista broń i awersja

Kot szablozębny

1.Słabości : praktycznie żadne
2. Siły : bardzo szybki, zadaje bardzo duże obrażenia, dość wytrzymały

3.Taktyka dla 1-20 :

Mag, Wojownik, Złodziej, SKrytobójca, Bard (...), Tank : uciekać, uciekać, uciekać! Jeżeli masz przewagę i go jakimś cudem zaskoczysz nawalaj ze wszystkich czarów i używaj wszelkie trucizny na strzały.

Smok

1. Słabości : dość duży, więc możesz łatwo się schować
2. Siły : bez odpowiednich odporności lub zbroi, zabija Cię w 5 sekund, jeśli jesteś na otwartym polu, praktycznie niemożliwe by uciec, odporne na paraliż i powalenie, bardzo duże hp, jeśli nie psujesz sobie rozgrywki ulepszaniem itemów, to po 40 poziomie schodzisz na 1 cios.

3.Taktyka :

Wojownik : broń lodowa/ ognista, w zależności od typu smoka, dużo mikstur, jak wyląduje zachodź od tyłu, lub boku, by Cię nie dziabnął, do tego ubiór zaklęty odpornośćią na żywioły

Mag : w zależności od smoka, czary lodowe i ogniste, nie powinno być większych problemów, tak samo zaklęcia na odporność, warto mieć perka "Impact" i rzucać czary oburącz, jak masz dużo magii i premii, to smok prawdopodobnie nawet nie będzie w stanie się ruszyć

Skrytobójca : chowanie się za przeszkodami, strzelanie z łuku, lub szarżowanie dwoma sztyletami, tradycyjnie odporność

Magowie, nekromanci i inni psychole używający magii :

1. Słabości : brak
2. Siły : wiekszość z nich posiada bardzo silne czary ofensywne i defensywne, mimo, iż to magowie, posiadają dużo HP, ich regeneracja magii jest tak cholernie absurdalna, że nigdy nie przestają ciskać czarami

3.Taktyka :

Wojownik : perk, który zmniejsza o 50% obrazenia od ognia, lodu i porażenia w przypadku bloku tarczą wydaje się dość przydatny, do tego trucizny któe blokują regenerację magii bardzo się przydadzą

Mag : Kamień atronacha, więcej nie trzeba pisać
Skrytobójca : Zabij ich po cichu zanim zdążą rzucić choćby iskierkę, mają dużo HP, ale nie dość dużo, by przeżyć atak z ukrycia

Bandyci

1.Słabości : głupsi od sfermentowanych kartofli, dość kiepski ekwipunek
2. Występują w grupach, ich przywódcy posiadają często zaklęty ekwipunek

3. Taktyka :

W sumie nie ma jakiejś specjalnej taktyki na nich, po prostu atakuj tym co masz, gdy będzie gorąco uciekaj. Na przywódców lepiej zaoszczędzić magię i kondycję, jakaś trucizna chyba nie zaszkodzi, jeśli się w to bawicie...


Losowi NPCci spotkani w dziczy

1.Słabości : zazwyczaj są sami
2. SIły : mimo iż to pojedynki 1 vs 1 są oni dość silni i zazwyczaj to oni zyskują punkt zaskoczenia, dobry ekwipunek

3. Taktyka

Wojownik : blokuj, przełamuj bloki wroga, używaj silnych ciosów

Mag : lecz się, ciskaj czarami ofensywnimi, paraliżuj, jeśli potrafisz

Skrytobójca : szarżuj dwoma broniami naraz, tak, by nawet nie zdążył Cię trafić.

Dalej mi się nie chce :p

_________________
*Tu wklej swój podpis*


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowanyOdpowiedz Strona 2 z 2   [ Posty: 17 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Daniel St. Jules