Kronika Dovahkiinów

Kronika Dovahkiinów

Nowo zapisane karty Smoczych Dusz

TESV 2015-06-02 23-07-06-80.jpg
Dro'Skrez
Khajiici · Mężczyzna · Skrytobójca · Łuk · Przywołanie
20170330142438_1.jpg
Neiize
Elfy Leśne · Kobieta · Mag Bitewny · Miecz jednoręczny · Przywołanie
20160920103140_1.jpg
Thorgrim
Nordowie · Mężczyzna · Wojownik · Miecz dwuręczny · Przywracanie

Dodaj swojego Dragonborna!

Najnowsze posty
Teraz jest 06 maja 2021, 01:12


Dział zablokowanyOdpowiedz Strona 17 z 20   [ Posty: 192 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Skyrim Update wersja 1.6
PostNapisane: 14 cze 2012, 09:18 
Casual
Casual
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2012, 08:37
Posty: 8
Lokalizacja: Kraków
Gra w: Skyrim
Tak, miałem moda na menu główne - mod podmieniający muzykę, odinstalowałem ale gra dalej nie idzie...

_________________
Lepiej kijek obcinkować niźli potem pogrubasić.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Skyrim Update wersja 1.6
PostNapisane: 14 cze 2012, 14:16 
Adept analogów
Adept analogów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09 sty 2012, 18:46
Posty: 157
Lokalizacja: Katowice oś.1000lecia
Gra w: SKYRIM, Rig'n'Roll, Symulatory
Odpalasz grę przez SKSE czy org. launcher ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Skyrim Update wersja 1.6
PostNapisane: 14 cze 2012, 15:16 
Casual
Casual
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2012, 08:37
Posty: 8
Lokalizacja: Kraków
Gra w: Skyrim
Wywala mi niezależnie jak uruchamiam grę - czy przez SKSE czy przez Launcher...

Ale właśnie znalazłem w czym problem. Powodem tego okazał się MOD - "Arrows Tweak" w wesji 2.6 (http://skyrim.nexusmods.com/mods/11941).
Po wgraniu wersji 2.7 tego MODa problemu nie ma.

bohun78 - dzięki za zainteresowanie!

_________________
Lepiej kijek obcinkować niźli potem pogrubasić.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Skyrim Update wersja 1.6
PostNapisane: 14 cze 2012, 15:38 
Casual
Casual
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2012, 08:37
Posty: 8
Lokalizacja: Kraków
Gra w: Skyrim
Hehe, jak już udało mi się uruchomić grę to postanowiłem sprawdzić jak wygląda jazda na koniu z użyciem broni.
Otóż u mnie po wyciągnięciu broni (łuku czy miecza) bohater stoi na koniu i nie rusza się, można tak jeździć na stojąco...ciekaw jestem czy za to również jest odpowiedzialny jakiś mój mod, który może okazać się niekompatybilny z wersją gry 1.6.

_________________
Lepiej kijek obcinkować niźli potem pogrubasić.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Skyrim Update wersja 1.6
PostNapisane: 14 cze 2012, 15:46 
Nałogowiec
Nałogowiec

Dołączył(a): 14 kwi 2012, 09:31
Posty: 1630
Gra w: TESV TESIV DiabloIII AssasinCreed Wiedźmin DragonAgeII RO2 Wargame:ZW CoH2 SniperElite2
Wersja Skyrim już jest ok? Mogę włączyć grę i wszystko będzie działać jak należy?

_________________
"Hej Odynie prowadź nas
Śmierci w oczy spojrzeć czas
Bo drakkary są gotowe i rwą się do drogi
Niecierpliwe wielkich czynów i przelanej krwi
Nie ma nigdy w sercach naszych ani cienia trwogi
A dla wrogów też litości nie ma ani krzty"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Skyrim Update wersja 1.6
PostNapisane: 14 cze 2012, 15:51 
Adept analogów
Adept analogów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09 sty 2012, 18:46
Posty: 157
Lokalizacja: Katowice oś.1000lecia
Gra w: SKYRIM, Rig'n'Roll, Symulatory
Wollannd napisał(a):
Wersja Skyrim już jest ok? Mogę włączyć grę i wszystko będzie działać jak należy?


A czytałeś kilka postów wyżej ? :p2:
Mogę się założyć o moją ebonową, funkel nówka nie śmiganą zbroję, że nie :p1:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Skyrim Update wersja 1.6
PostNapisane: 14 cze 2012, 16:05 
Nałogowiec
Nałogowiec

Dołączył(a): 24 maja 2011, 16:21
Posty: 1250
Cytuj:
ciekaw jestem czy za to również jest odpowiedzialny jakiś mój mod, który może okazać się niekompatybilny z wersją gry 1.6

Jeśli masz mody na konia, to 100% pewności,że wywali przez to.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Skyrim Update wersja 1.6
PostNapisane: 14 cze 2012, 16:13 
Adept analogów
Adept analogów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09 sty 2012, 18:46
Posty: 157
Lokalizacja: Katowice oś.1000lecia
Gra w: SKYRIM, Rig'n'Roll, Symulatory
Szymon napisał(a):
Cytuj:
ciekaw jestem czy za to również jest odpowiedzialny jakiś mój mod, który może okazać się niekompatybilny z wersją gry 1.6

Jeśli masz mody na konia, to 100% pewności,że wywali przez to.


Jeżeli masz takie mody na konia jak "Lepsze konie" czy "opancerzone konie" to na 1000% NIE wina tych modów... mam je i działają na wersji 1.6 ^^


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Skyrim Update wersja 1.6
PostNapisane: 14 cze 2012, 16:43 
Nałogowiec
Nałogowiec

Dołączył(a): 14 kwi 2012, 09:31
Posty: 1630
Gra w: TESV TESIV DiabloIII AssasinCreed Wiedźmin DragonAgeII RO2 Wargame:ZW CoH2 SniperElite2
To kiedy w przybliżeniu mogę wreszcie zagrać w Skyrim?

_________________
"Hej Odynie prowadź nas
Śmierci w oczy spojrzeć czas
Bo drakkary są gotowe i rwą się do drogi
Niecierpliwe wielkich czynów i przelanej krwi
Nie ma nigdy w sercach naszych ani cienia trwogi
A dla wrogów też litości nie ma ani krzty"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Skyrim Update wersja 1.6
PostNapisane: 14 cze 2012, 16:46 
Nałogowiec
Nałogowiec

Dołączył(a): 24 maja 2011, 16:21
Posty: 1250
Cytuj:
To kiedy w przybliżeniu mogę wreszcie zagrać w Skyrim?

@Wolland ,ale co że tak powiem uwiera :p2: ?
Wszystko jest w tym temacie.

@Bonun78 zadziwiasz mnie z tymi modami.
Ja mam SSKE i gdziekolwiek i cokolwiek bym nie "upiększył", to i tak wywala przy farmie śnieżnych stóp w Pękninie.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowanyOdpowiedz Strona 17 z 20   [ Posty: 192 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 19 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Daniel St. Jules