Kronika Dovahkiinów

Kronika Dovahkiinów

Nowo zapisane karty Smoczych Dusz

TESV 2015-06-02 23-07-06-80.jpg
Dro'Skrez
Khajiici · Mężczyzna · Skrytobójca · Łuk · Przywołanie
20170330142438_1.jpg
Neiize
Elfy Leśne · Kobieta · Mag Bitewny · Miecz jednoręczny · Przywołanie
20160920103140_1.jpg
Thorgrim
Nordowie · Mężczyzna · Wojownik · Miecz dwuręczny · Przywracanie

Dodaj swojego Dragonborna!

Najnowsze posty
Teraz jest 09 maja 2021, 23:04


Dział zablokowanyOdpowiedz Strona 8 z 20   [ Posty: 192 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 20  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Skyrim Update wersja 1.6
PostNapisane: 07 cze 2012, 18:53 
Adept analogów
Adept analogów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09 sty 2012, 18:46
Posty: 157
Lokalizacja: Katowice oś.1000lecia
Gra w: SKYRIM, Rig'n'Roll, Symulatory
Właśnie to sprawdziłem na Laptopie, gdzie mam nie skażoną modami instalację gry. Instalacja na laptopie po niemiłych doświadczeniach, służy mi jako "tester". Nie wiem co zmieniła druga pozycja, jest bardzo mała.Nie zmieniła na pewno błędu z suwającymi się postaciami. Błąd występuje nadal.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Skyrim Update wersja 1.6
PostNapisane: 08 cze 2012, 05:48 
Casual
Casual

Dołączył(a): 08 cze 2012, 05:38
Posty: 8
Lokalizacja: Poland
Gra w: Fallout: New Vegas, Wiedźmin 2, Deus Ex: HR itd ;-)
Witam.

Miałem ten sam problem z beta aktualizacją 1.6 w tej grze, naprawiłem go poprzez wybranie angielskiej wersji gry w Steam, ponadto zmieniłem opcje ''region pobierania'' z Polski na UK - London, po czym włączyłem opcje aby beta aktualizacje ściągały się dla Skyrima i... działa! Wersja TES.exe to nawet 1.6.89 a nie 1.6.87.
Następnie spowrotem wybrałem Polski język w opcjach Skyrima, i Steam pobrał polskie pliki (oprócz plików exe, które zostały z wersji angielskiej beta - 1.6.89 - ale na wszelki wypadek zrobiłem kopie tych plików aby Steam nie podmienił ich na starsze wersje 1.5.26.5). Więc mam najnowszą wersję beta gry i do tego po polsku xD
Może komuś się to przyda, także i na na przyszłą beta wersję 1.7 (bo lista bugów do naprawienia w Skyrim jest dłuuga...[chyba jak w każdej grze Bethesdy?] ;-)
Sam jednak daruje sobie narazie Skyrim, poczekam tak do wersji 1.7 i do super szykującego się DLC :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Skyrim Update wersja 1.6
PostNapisane: 08 cze 2012, 12:26 
Adept analogów
Adept analogów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09 sty 2012, 18:46
Posty: 157
Lokalizacja: Katowice oś.1000lecia
Gra w: SKYRIM, Rig'n'Roll, Symulatory
TO DZIAŁA !


Wiedziałem że Pan "P" gada mi głupoty że to wina modów. Zastosowałem się do powyższej instrukcji, zrobiłem tak samo i działa ! NAWET Z ANIMACJAMI NA WALKĘ ! Nawet z modem na "Lepsze Konie" oraz "Opancerzone Konie" - działa wszystko. Uaktywniłem wszystkie mody a mam ich dokładnie 68 ! i działa ! Next_Gen_1987 gdzieś Ty był, jak mi tutaj Pan "P" się wymądrzał, oszczędziłbyś mi wtedy tyle czasu i nerwów. Masz człowieku u mnie dożywotnią wdzięczność ! A więc tak jak podejrzewałem, wina jest w uploadzie z Polskich serwerów.

Ja mam jeszcze tylko jedno pytanie, podczas gdy na koniu wyciągam łuk, znika mi HUD i celownik, strzelam na oślep. Pytanie brzmi, wiesz jak to włączyć aby był celownik ?

Do wszystkich zainteresowanych - w/w metoda przez kolegę Next_Gen_1987 DZIAŁA na 1000% tylko jest trochę czasochłonna, bo pliki na Steamie ściągają się leniwie nawet na moim szybkim łączu - ale działa i to bezbłędnie NAWET Z MODAMI na konie czy animację ! Kto chętny - POBIERAĆ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Skyrim Update wersja 1.6
PostNapisane: 08 cze 2012, 12:36 
Nałogowiec
Nałogowiec

Dołączył(a): 24 maja 2011, 16:21
Posty: 1250
Cytuj:
Ja mam jeszcze tylko jedno pytanie, podczas gdy na koniu wyciągam łuk, znika mi HUD i celownik, strzelam na oślep. Pytanie brzmi, wiesz jak to włączyć aby był celownik ?


http://www.uesp.net/wiki/Skyrim:Console
komenda tm i jeszcze jakieś dodatkowe parametry,ale się nie bawiłem


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Skyrim Update wersja 1.6
PostNapisane: 08 cze 2012, 12:51 
Adept analogów
Adept analogów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09 sty 2012, 18:46
Posty: 157
Lokalizacja: Katowice oś.1000lecia
Gra w: SKYRIM, Rig'n'Roll, Symulatory
Tak Szymku, to ja wiem... ale nie o to chodzi. HUD jest ale w momencie gdy wyciągam na koniu miecz czy łuk, HUD sam się wyłącza. Konsola i TM nic nie da. Walka mieczem to pikuś, ale z łuku bez celownika to największa extrema jaka może być. Strzały fruwają wszędzie, tylko nie w cel. W menu są dwie opcje dodatkowe jak przezroczystość paska HUD czy jakieś Fade - ale to jak by nie reagowało na ustawienia.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Skyrim Update wersja 1.6
PostNapisane: 08 cze 2012, 13:52 
Nałogowiec
Nałogowiec

Dołączył(a): 24 maja 2011, 16:21
Posty: 1250
Widać jeszcze muszą popracować nad celownikiem - w końcu beta :watpliwosc:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Skyrim Update wersja 1.6
PostNapisane: 08 cze 2012, 14:14 
Nałogowiec
Nałogowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01 gru 2011, 17:04
Posty: 1384
Lokalizacja: Equestria
Gra w: Minecraft, Mount&Blade Warband, Zanzarah, Heroes V, i za niedługo Divinity II
Radzę popracować nad pradawną metodą prymitywnych ludów- strzała powinna być skierowana w cel. To było przed nastaniem czasów wysmażania sobie na gałce ocznej celowników.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Skyrim Update wersja 1.6
PostNapisane: 08 cze 2012, 16:55 
Adept analogów
Adept analogów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09 sty 2012, 18:46
Posty: 157
Lokalizacja: Katowice oś.1000lecia
Gra w: SKYRIM, Rig'n'Roll, Symulatory
Sun Shadows napisał(a):
Radzę popracować nad pradawną metodą prymitywnych ludów- strzała powinna być skierowana w cel. To było przed nastaniem czasów wysmażania sobie na gałce ocznej celowników.


HA ! Chciałbyś ! A ja bym był szczęśliwszy jak by było tak jak mówisz. Strzelanie z łuku na koniu to prawdziwy majstersztyk, którego "prawie" że już opanowałem. Tu nic nie jest logiczny, starzały świstają w powietrzu i lecą wszędzie tam gdzie byś nie chciał. Nie ma prawa fizyki, nie ma prawa "chłopskiego rozumu" nie ma prawa... powiem tak - wolna amerykanka. Gdy najedziesz kamerą za głowę swego bohatera (bo nie ma widoku z pierwszej osoby na koniu) to starzała powinna lecieć prosto, swoją projektorią lotu do celu... ale nie, Bethesda sobie wymyśliła swoje prawa fizyki. Strzały lecą mocno pionem w górę gdy trzymasz łuk prosto. To jest irracjonalne, głupie, nielogiczne, irytujące, bulwersujące, wku*****ące, niesmaczne i... i... i... brak słów ! Jedynie to wzorowo działa walka na koniu z mieczem, to nie powiem, frajda z rozgrywki jest.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Skyrim Update wersja 1.6
PostNapisane: 08 cze 2012, 17:10 
Nałogowiec
Nałogowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01 gru 2011, 17:04
Posty: 1384
Lokalizacja: Equestria
Gra w: Minecraft, Mount&Blade Warband, Zanzarah, Heroes V, i za niedługo Divinity II
Meczu nie oglądasz? Konia nie testowałem (Ten *&^%$@#@! Steam się popsuł, i instaluję Skyrim na raty, jeśli w ogóle to jest możliwe... Jak nie to kiepsko ze mną) Ale do wszystkiego się da przyzwyczaić. A co do fizyki - to jest Dragonborn i łuk dragonborna! Może strzelać jak chce. Poćwicz sobie na jakimś celu - na przykład swoim kolanie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Skyrim Update wersja 1.6
PostNapisane: 08 cze 2012, 17:52 
Adept analogów
Adept analogów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09 sty 2012, 18:46
Posty: 157
Lokalizacja: Katowice oś.1000lecia
Gra w: SKYRIM, Rig'n'Roll, Symulatory
Meczu ?... jakiego meczu ? :p5:
Zdobyli bramkę bo im kibicuję ot co ! :D

Możesz mi wyjaśnić jeszcze jaśniej, tak jak małemu dziecku o co chodzi z tym łukiem ? Mam strzelać sobie w kolano ? Pogięło Cię ? O co chodzi z tym łukiem dragonborna, tzn. tak bez pod kontekstów.
Co do Steama, nigdy nie miałem z nim kłopotów, chodzi i jak burza. Uważam go za wiele lepszą aplikację od Origin. Ale słyszałem wiele narzekań na niego, mi jednak nie dał powodów. Chyba że to jemu zawdzięczamy że nie chciał pobierać patcha 1.6 - ale to raczej wina serwerów.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowanyOdpowiedz Strona 8 z 20   [ Posty: 192 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 20  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 30 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Daniel St. Jules