Kronika Dovahkiinów

Kronika Dovahkiinów

Nowo zapisane karty Smoczych Dusz

TESV 2015-06-02 23-07-06-80.jpg
Dro'Skrez
Khajiici · Mężczyzna · Skrytobójca · Łuk · Przywołanie
20170330142438_1.jpg
Neiize
Elfy Leśne · Kobieta · Mag Bitewny · Miecz jednoręczny · Przywołanie
20160920103140_1.jpg
Thorgrim
Nordowie · Mężczyzna · Wojownik · Miecz dwuręczny · Przywracanie

Dodaj swojego Dragonborna!

Najnowsze posty
Teraz jest 14 maja 2021, 12:51


Dział zablokowanyOdpowiedz Strona 2 z 2   [ Posty: 16 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Ludzie w TES za słabi.
PostNapisane: 29 lip 2012, 15:48 
Kapituła FCoA
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 cze 2012, 14:04
Posty: 4716
Lokalizacja: 42 Wallaby Way, Sydney
Mooras, jak tak bardzo lubisz realistyczną walkę to polecam ci Mount&Blade. Grafika toporna, ale grając na hardzie to walka z pojedynczym wrogiem to 3-4 machnięcia i nieżyjesz, tak samo jak przeciwnik :D

_________________
Obrazek
Kliknij w sygnaturę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ludzie w TES za słabi.
PostNapisane: 29 lip 2012, 16:19 
Nałogowiec
Nałogowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05 kwi 2012, 14:05
Posty: 5095
Lokalizacja: Zgubiłem się w lesie, posty piszę ze smartfona, którego nie mam
Gra w: Gry Fallout (te dobre), Dark Souls 2, Żywot Ludzki: The Game- serwer: Polska full PVP
Mount and Blade gram od kilku lat (warband), więc nie musisz mi go polecać ;)
Gra świetna, system walki mi się bardzo podoba, jednak tam mając 1 poziom pokonasz wroga z 30, ale o to się nie czepiam, bo tam i tak liczy się siła twoich żołnierzy, a nie twoja. Co prawda 100 Swadiańskich Rycerzy, max wszystkie umiejętności medyczne i na solo mogę pokonać całe armie :D

_________________
*Tu wklej swój podpis*


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ludzie w TES za słabi.
PostNapisane: 29 lip 2012, 16:39 
Kapituła FCoA
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 cze 2012, 14:04
Posty: 4716
Lokalizacja: 42 Wallaby Way, Sydney
Ja gram w M&B Ogniem i Mieczem i tam mając nawet 20 lvl spieprzam przed husarią gdzie pieprz rośnie xD

_________________
Obrazek
Kliknij w sygnaturę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ludzie w TES za słabi.
PostNapisane: 29 lip 2012, 16:42 
Nałogowiec
Nałogowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05 kwi 2012, 14:05
Posty: 5095
Lokalizacja: Zgubiłem się w lesie, posty piszę ze smartfona, którego nie mam
Gra w: Gry Fallout (te dobre), Dark Souls 2, Żywot Ludzki: The Game- serwer: Polska full PVP
Ja tam wolę zwykłego niż ogniem i mieczem :P

_________________
*Tu wklej swój podpis*


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ludzie w TES za słabi.
PostNapisane: 29 lip 2012, 22:09 
Fechmistrz krzyżaka
Fechmistrz krzyżaka

Dołączył(a): 27 gru 2011, 11:46
Posty: 371
@Mooras
Chyba rozumiem, dlaczego nie lubisz suwaka poziomu trudności. Mi też się wydaje sztuczne i śmieszne, gdy jedyna zmiana po takim przesunięciu to to, że jak ja strzelam, to wrogowi odbiera 1% życia, a jak on strzela, to mi kasuje 70%. Dlatego jestem za modelem realistycznym (ja zabijam wroga kilkoma ciosami, jeśli się nie zasłoni lub nie zablokuje, ale on mnie tak samo).
Natomiast poziomy trudności powinny regulować nie tylko siłę wrogów (ale nie za dużo, tak od -25% do +25%), co właśnie ich inteligencję. Casual zagra na łatwym i będzie miał takie półidiocia ledwo potrafiące się bronić, jak już trochę pogra, zobaczy co i jak, to sobie włączy inny, gdzie przeciwnicy będą się zachowywać normalnie. Itd.
Niemniej, uważam, że całkowite wyeliminowanie zjawiska, w którym gracz nie czuje nad sobą bata w postaci kogoś odeń silniejszego, jest właściwie niewykonalne.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ludzie w TES za słabi.
PostNapisane: 29 lip 2012, 22:19 
Nałogowiec
Nałogowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05 kwi 2012, 14:05
Posty: 5095
Lokalizacja: Zgubiłem się w lesie, posty piszę ze smartfona, którego nie mam
Gra w: Gry Fallout (te dobre), Dark Souls 2, Żywot Ludzki: The Game- serwer: Polska full PVP
Mikkel napisał(a):
@Mooras
Chyba rozumiem, dlaczego nie lubisz suwaka poziomu trudności. Mi też się wydaje sztuczne i śmieszne, gdy jedyna zmiana po takim przesunięciu to to, że jak ja strzelam, to wrogowi odbiera 1% życia, a jak on strzela, to mi kasuje 70%. Dlatego jestem za modelem realistycznym (ja zabijam wroga kilkoma ciosami, jeśli się nie zasłoni lub nie zablokuje, ale on mnie tak samo).
Natomiast poziomy trudności powinny regulować nie tylko siłę wrogów (ale nie za dużo, tak od -25% do +25%), co właśnie ich inteligencję. Casual zagra na łatwym i będzie miał takie półidiocia ledwo potrafiące się bronić, jak już trochę pogra, zobaczy co i jak, to sobie włączy inny, gdzie przeciwnicy będą się zachowywać normalnie. Itd.
Niemniej, uważam, że całkowite wyeliminowanie zjawiska, w którym gracz nie czuje nad sobą bata w postaci kogoś odeń silniejszego, jest właściwie niewykonalne.



Ta, poziom trudności który wpływa na SI, to dobry pomysł, bo to, że wróg zadaje 5x więcej obrażeń od gracza i gracz jest zmuszony robić uniki i atakować jak w jakiś zręcznościówkach lub tak jak w God Of War, Devil May Cry, odbiera większą część zabawy. Powinno być jak w Tekken, jak grasz na łatwym, to wróg stoi jak słup i czasami atakuje, a gdy grasz na bardzo trudnym, to zadanie mu jakichkolwiek obrażeń to nie lada wyzwania, bo nie dość że się broni, to jeszcze wykorzystuje zaawansowane ataki....no ale nic, skoro jestem do tego zmuszany, muszę zagrać na Mistrzu :[

_________________
*Tu wklej swój podpis*


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowanyOdpowiedz Strona 2 z 2   [ Posty: 16 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 25 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Daniel St. Jules