Kronika Dovahkiinów

Kronika Dovahkiinów

Nowo zapisane karty Smoczych Dusz

TESV 2015-06-02 23-07-06-80.jpg
Dro'Skrez
Khajiici · Mężczyzna · Skrytobójca · Łuk · Przywołanie
20170330142438_1.jpg
Neiize
Elfy Leśne · Kobieta · Mag Bitewny · Miecz jednoręczny · Przywołanie
20160920103140_1.jpg
Thorgrim
Nordowie · Mężczyzna · Wojownik · Miecz dwuręczny · Przywracanie

Dodaj swojego Dragonborna!

Najnowsze posty
Teraz jest 18 maja 2021, 11:35


Dział zablokowanyOdpowiedz Strona 5 z 23   [ Posty: 223 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 23  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Co was irytowało, bądź czego wam brakowało w serii TES?
PostNapisane: 22 sie 2012, 22:59 
Nałogowiec
Nałogowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05 kwi 2012, 14:05
Posty: 5095
Lokalizacja: Zgubiłem się w lesie, posty piszę ze smartfona, którego nie mam
Gra w: Gry Fallout (te dobre), Dark Souls 2, Żywot Ludzki: The Game- serwer: Polska full PVP
Cóż, strzałkę niby można wyłaczyć, poprzez wyłączanie aktywnego questa, ale wtedy questa NIE da się przejść... w poprzedniczkach nie było strzałki, ale było powiedziane gdzie to mniej więcej jest, a w Skyrim wiemy tylko że mamy tam iść, żadnych wskazówek, NIC nie wiemy, w ciemno...no, nie licząc tego, że strzałka pokazuje nam DOKŁADNIE gdzie iść, taka mała rekompensata, pff.

_________________
*Tu wklej swój podpis*


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Co was irytowało, bądź czego wam brakowało w serii TES?
PostNapisane: 22 sie 2012, 23:03 
Pierwsza zarwana nocka
Pierwsza zarwana nocka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 lip 2012, 09:47
Posty: 633
Lokalizacja: Poznań
tylko że ta strzałka miała też problemy !!
kilka razy prowadziła mnie ( UWAGA ) poza mapę , gdzie dojścia nie było i to jeszcze gdzieś w górach poza mapą !!

_________________
Obrazek http://fc06.deviantart.net/fs71/f/2012/ ... 5j6qe4.gif
http://i.imgur.com/6K3uJ2W.gif


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Co was irytowało, bądź czego wam brakowało w serii TES?
PostNapisane: 22 sie 2012, 23:04 
Nałogowiec
Nałogowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05 kwi 2012, 14:05
Posty: 5095
Lokalizacja: Zgubiłem się w lesie, posty piszę ze smartfona, którego nie mam
Gra w: Gry Fallout (te dobre), Dark Souls 2, Żywot Ludzki: The Game- serwer: Polska full PVP
Ja tego błędu nie miałem i nie słyszałem o nim, musiałeś trafić na "szóstkę w lotto" :D

_________________
*Tu wklej swój podpis*


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Co was irytowało, bądź czego wam brakowało w serii TES?
PostNapisane: 22 sie 2012, 23:06 
Mistrz pada
Mistrz pada
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lip 2012, 15:16
Posty: 965
Gra w: Seria TES, HoMM 3, strategie Paradoxu, seria ME, seria DA, seria AC, P:T
W Skyrimie ta zbroja jeszcze ujdzie (choć hełm mi się strasznie nie podoba) w Morrku była w niej właśnie ta groteskowość, było widać ból i szaleństwo wtopione w zbroję, czego w następnych częściach już zauważyć się nie dało. Poza tym - to były maski Malcatha? (BTW wszedłem na UESP, żeby przypomnieć sobie wszystkie daedryczne i przez przypadek zobaczyłem TO. Czuję się zgwałcony...)

Wracając do tematu fabuły - nie wiem czemu się aż tak początków uczepiłeś ;) One w TESach zawsze są w miarę umowne, tak żeby dać jak największe możliwości kreacji bohatera, Dużo ważniejsze jest to co po tych początkach następuje, a to było dobre w Daggerfallu (dzięki polityce) i w Morrowindzie (dzięki otoczce lore i klimacie) a kiepskie w Bubku i w Skyrimie. Poza tym to się jeszcze nie spotkałem z komplementem ,,fabuła dobra jak w Gothicu" ^^ bo szczerze mówiąc w Gothicu najważniejszy był świat gry, postacie, nie sama fabuła (która była albo średnia jak w 1 albo skrajnie kiczowata jak w 2, w Noc Kruka nie grałem, 3 i 4 litościwie pominę) Bardziej tu by pasowało ,,fabuła dobra jak w P:T/Falloutcie/Arcanum", no ale w sumie to sprawa gustu.
Cytuj:
po jego ukończeniu masz gildie, masę lochów, powtarzalne (a w sumie nieskończone) questy, i inne świetne rzeczy.

Nie jestem do końca przekonany, żeby te powtarzalne questy i powtarzalne lochy były dobrą rzeczą. ;) Losowość to doskonałe rozwiązanie... ale w Diablo. W RPGach powoduje raczej skrajne znużeniem tak jak radiantowe questy w GZ, czy u Towarzyszy. O wiele bardziej wolę ograniczony świat ze z góry zdefiniowanymi questami i lochami. Nieprawdą jest jakoby takie tytuły szybciej się nudziły i ogrywały - Daggerfall jest niemalże zapomniany podczas gdy Morrek do legenda, do której wielu wciąż powraca mimo upływu czasu.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Co was irytowało, bądź czego wam brakowało w serii TES?
PostNapisane: 23 sie 2012, 10:45 
Nałogowiec
Nałogowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05 kwi 2012, 14:05
Posty: 5095
Lokalizacja: Zgubiłem się w lesie, posty piszę ze smartfona, którego nie mam
Gra w: Gry Fallout (te dobre), Dark Souls 2, Żywot Ludzki: The Game- serwer: Polska full PVP
Ale w Daggerfallu 80% gameplayu to dungeon crawling, ty pamiętasz te chore lochy? Wchodzisz do niby małego zamku, a tam ogromna sala, z 5x wyższa i szersza od zamku z zewnątrz (liczy się realizm...), jeśli podczas kreacji postaci nie zrobiłeś z siebie pół boga, (bierzesz absorpcję czarów, pakujesz w inteligencję i siłę woli jak tylko się da, po wyjściu z pierwszego lochu tworzysz czar, który zadaje ogromne obrażenia wszystkim w okolicy, w tym też graczowi, dzięki czemu można ten czar zabsorbować i mieć znów wszystkie punkty czarów)
to wtedy daje to naprawdę dużo frajdy, również świetna muzyka dodaje radochy.

_________________
*Tu wklej swój podpis*


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Co was irytowało, bądź czego wam brakowało w serii TES?
PostNapisane: 23 sie 2012, 10:52 
Fechmistrz krzyżaka
Fechmistrz krzyżaka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08 lut 2012, 12:26
Posty: 420
Lokalizacja: TYCHY
Gra w: Skyrim, Oblivion , Morrowind, STALKER
Wracając do urozmaicenia i/lub poprawienia gildii w Skyrim:
1. Towarzysze powinni mieć pewien próg przyjmowania w swoje szeregi. Mówię tu o minimalnym poziomie danej umiejętności w zależności, do którego członka Kręgu się zgłosimy. Jeśli już to mamy to Kodlak powinien zaaranżować pojedynek z wspomnianym członkiem Kręgu, trwa on do momentu, w którym jedna ze stron kapituluje (obecna forma testu jest żałosna). Nie ma zarówno czarów, krzyków i mikstur. Żeby awansować w hierarchii nie powinno być tak, że dajemy raz komuś w mordę tylko po jednym mniej lub bardziej zaawansowanym zadaniu od członków Kręgu. Wtedy z jednym z nich (tym co gadaliśmy na początku) idziemy na test ostateczny. Itd, brakuje mi też relacji z pozostałymi członkami Towarzyszy ot są mają kilka kwestii i tyle.
2. Gildia Magów - sorry tu Oblivion zjada Skyrim bez popitki. Byle kretyn może zostać Arcymagiem wystarczy umieć rzucić dwa albo trzy zaklęcia. I to ma być Arcymag? Litości. Od każdego z Mistrzów danej szkoły magii wykonujemy małe zadanie lub je łączymy typu przywołaj żywiołaka, potem go zabij, rzuć zaklęcie obronne i się ulecz lub coś w tym stylu. No i znowu awans na kolejne stopnie wtajemniczenia powinien być bardziej złożony. Rekomendacja na czeladnika powinna zależeć od opinii mistrzów. A Arcymagiem moglibyśmy zostać nie tylko dlatego, że zabijamy Ancano lecz po osiągnięciu mistrzostwa w conajmniej trzech szkołach magii i pokonaniu w magicznym pojedynku obecnego mistrza.
3. Złodzieje znowu byle partacz może do nich dostąpić. Powinien być jakiś wstępny warunek typu pomyślna kradzież iluś tam przedmiotów, włamania bez wykrycia itp. No i radiant questy może i kasę dają, ale są nudne. I zdecydowania brakuje mi odpowiedzi do Nucturne "A idź się bujaj niedoubrana deadro."
4. W Bractwie zmieniłbym pancerz bo ten jest okropny. No i czemu to Słuchacz ma wykonywać zlecenia ? Niech nowy narybek się kształci i edukuje w sztuce zabijania.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Co was irytowało, bądź czego wam brakowało w serii TES?
PostNapisane: 23 sie 2012, 11:20 
Mistrz pada
Mistrz pada
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lip 2012, 15:16
Posty: 965
Gra w: Seria TES, HoMM 3, strategie Paradoxu, seria ME, seria DA, seria AC, P:T
@UP: WIesz, temat jest o raczej o całej serii TES, nie o konkretnych częściach i gildiach.

Cytuj:
Ale w Daggerfallu 80% gameplayu to dungeon crawling, ty pamiętasz te chore lochy?

O to to to. Dokładnie o to mi chodzi. Chore lochy. Złożone z powtarzających się elementów, z losowymi skarbami, losowymi przeciwnikami i losowymi bossami, których zabicie zlecają ci losowi ludzie z losową historią. Dobrze przynajmniej, że nie z losowych gildii ;) Mnie to po prostu straszliwie nudzi, takie zadania i lochy pozbawione są jakiejkolwiek historii, osadzenia w świecie, czegokolwiek. Po stokroć wolę 100 razy mniej lochów i zadań, ale za to każdy ręcznie robione i dopracowane. Nie mówiąc już o tym, że przy dzisiejszej grafice losowość lochów nie jest możliwa.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Co was irytowało, bądź czego wam brakowało w serii TES?
PostNapisane: 23 sie 2012, 11:23 
Fechmistrz krzyżaka
Fechmistrz krzyżaka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08 lut 2012, 12:26
Posty: 420
Lokalizacja: TYCHY
Gra w: Skyrim, Oblivion , Morrowind, STALKER
Skyrim należy do serii i w nim można jeszcze coś poprawić a starszych częściach już się nie da !


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Co was irytowało, bądź czego wam brakowało w serii TES?
PostNapisane: 23 sie 2012, 11:51 
Nałogowiec
Nałogowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05 kwi 2012, 14:05
Posty: 5095
Lokalizacja: Zgubiłem się w lesie, posty piszę ze smartfona, którego nie mam
Gra w: Gry Fallout (te dobre), Dark Souls 2, Żywot Ludzki: The Game- serwer: Polska full PVP
Liu, za wysoko stawiasz historię i "życie miejsca", gdyby tak kazdy loch miał mieć swoją historię, to Bethesda do dzisiaj tworzyłaby Daggerfalla. Jak dla mnie te zwiedzanie chorych lochów było frajdą, co prawda jak już wyrżniesz wszystko a dalej nie możesz znaleźć ukochanego artefaktu, szlag cię trafia i masz dość, ale wystarczy patrzeć w każdy kąt i sprawdzać wszystkie ściany, a w końcu się znajdzie.

_________________
*Tu wklej swój podpis*


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Co was irytowało, bądź czego wam brakowało w serii TES?
PostNapisane: 23 sie 2012, 12:10 
Mistrz pada
Mistrz pada
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lip 2012, 15:16
Posty: 965
Gra w: Seria TES, HoMM 3, strategie Paradoxu, seria ME, seria DA, seria AC, P:T
Cytuj:
Jak dla mnie te zwiedzanie chorych lochów było frajdą, co prawda jak już wyrżniesz wszystko a dalej nie możesz znaleźć ukochanego artefaktu, szlag cię trafia i masz dość, ale wystarczy patrzeć w każdy kąt i sprawdzać wszystkie ściany, a w końcu się znajdzie.

Obawiam sie, że to co dla ciebie jest frajdą jest wkur... dla większości pozostałych graczy łącznie ze mną. Jestem za tym, żeby gra stanowiła wyzwanie, ale dla mózgu, nie dla oczu. Takie ,,sprawdzanie każdego kąta" jest dla mnie dużo bardziej irytujące i nużące niż zabawne. Zaimplementowanie czegoś takiego w nowym TESie byłoby jak dla mnie nie tylko złym posunięciem pod względem finansowym, ale też i pod względem gameplaya.
Cytuj:
Liu, za wysoko stawiasz historię i "życie miejsca", gdyby tak kazdy loch miał mieć swoją historię, to Bethesda do dzisiaj tworzyłaby Daggerfalla.

Widzisz, nie tylko ja stawiam wysoko historię i ,,życie miejsca", patrząc na to jaką popularność ma Daggerfall, a jaką Morrek. I szczerze mówiąc cieszę się z tego. Daggerfall oprócz bdb fabuły oraz kilku ciekawych rozwiązań był porażką, gameplay jest jak już pisałem niezwykle nużący z powodu ciągłego penetrowania różniących się tylko układem pomieszczeń jaskiń. Losowość sprawdza się w hack'n'slashach, nie w RPGach.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowanyOdpowiedz Strona 5 z 23   [ Posty: 223 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 23  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 20 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Daniel St. Jules