Kronika Dovahkiinów

Kronika Dovahkiinów

Nowo zapisane karty Smoczych Dusz

TESV 2015-06-02 23-07-06-80.jpg
Dro'Skrez
Khajiici · Mężczyzna · Skrytobójca · Łuk · Przywołanie
20170330142438_1.jpg
Neiize
Elfy Leśne · Kobieta · Mag Bitewny · Miecz jednoręczny · Przywołanie
20160920103140_1.jpg
Thorgrim
Nordowie · Mężczyzna · Wojownik · Miecz dwuręczny · Przywracanie

Dodaj swojego Dragonborna!

Najnowsze posty
Teraz jest 09 maja 2021, 22:31


Dział zablokowanyOdpowiedz Strona 1 z 3   [ Posty: 23 ]
Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: System walki w TESach
PostNapisane: 28 paź 2012, 10:44 
Nałogowiec
Nałogowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05 kwi 2012, 14:05
Posty: 5095
Lokalizacja: Zgubiłem się w lesie, posty piszę ze smartfona, którego nie mam
Gra w: Gry Fallout (te dobre), Dark Souls 2, Żywot Ludzki: The Game- serwer: Polska full PVP
Każda gra serii The Elder Scrolls zazwyczaj dość mocno różni się systemem walki, raz liczą się statystyki, raz zręczność gracza, w jednej opłaca się używać sztyletów, w innej toporów. Chciałbym dlatego, byście napisali, w której grze (z głównych części, Arena - Skyrim) najbardziej spodobał wam się system walki i dlaczego, oraz który jest według was najgorszy, również napiszcie dlaczego.

Jak dla mnie najlepszy system posiadał Morrowind : liczyły się tam statystyki postaci, nie zręczność gracza, tak jak powinno być w RPG, w końcu to nie zręcznośćiówka. Jest on dość podobny do tego z Daggerfall, ale tam odpychało mnie to, że każda broń ma taką samą szybkość

Najgorszy : Oblivion
Tam walka w trzeciej osobie wyglądała po prostu żałośnie, w pierwszej też nie najlepiej. Postacie machały tymi broniami jak kijami, by zabić wroga trzeba było z 50 razy zdzielić go po twarzy, magia była o wiele lepszym rozwiązaniem.

_________________
*Tu wklej swój podpis*


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: System walki w TESach
PostNapisane: 28 paź 2012, 11:27 
Pierwsza zarwana nocka
Pierwsza zarwana nocka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 sie 2012, 20:11
Posty: 514
Gra w: Skyrim, ,Morrowind i Medieval 2 Total War
Przełozyłbym system z Areny (pchnięcie myszką do przodu cios do przodu ,pchnięcie...) głównie ze względu na sentyment do Robin Hood-Legenda Sherwood ale w Arenie nie było różnic w prędkości broni tak jak w Daggerfallu i pchnięc ,cięć itd z Morrowinda. System w Skyrim jest okej mi pasuje tylko przydałoby się dodanie wiekszej ilości ruchów dla uciechy oka.

Arena + różnice prędkości i rozróżnienie ciosów z Morka

_________________
Obrazek
Leniwy. To chyba cały mój charakter. Tłumaczę fice My Little Pony,
jestem fanem All Dogs go to the Heaven i lamą która gra w RPGi bo
wymagaja mniej zręczności niż strategie. Tyle o mnie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: System walki w TESach
PostNapisane: 28 paź 2012, 11:29 
Fechmistrz krzyżaka
Fechmistrz krzyżaka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08 lut 2012, 12:26
Posty: 420
Lokalizacja: TYCHY
Gra w: Skyrim, Oblivion , Morrowind, STALKER
Prawo popytu wymusza zmiany mechaniki gry - dzisiaj system walki znany z Morrowinda sprawiłby, że gra nie przebiłaby się na rynku. System walki ze Skyrim wcale zły nie jest - bez perków to i tak będziemy mniej efektywni w walce


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: System walki w TESach
PostNapisane: 28 paź 2012, 11:38 
Nałogowiec
Nałogowiec

Dołączył(a): 14 kwi 2012, 09:31
Posty: 1630
Gra w: TESV TESIV DiabloIII AssasinCreed Wiedźmin DragonAgeII RO2 Wargame:ZW CoH2 SniperElite2
System Skyrima- prosty w obsłudze, przejrzysty, praktyczny. Nie grałem w oblivion (jeszcze nie, ale mam i nawet zainstalowałem go i trochę pochodziłem tam) ani w morrowind (i tak nie pójdzie mi na windows 7 :P
Wizualnie jest cudnie. Ale ma pewne braki:
-Zbyt prosto na wysokim poziomie :) Na hita padają mi przy moich broniach :)
-Mało możliwości. Dlaczego nie ma np. pchnięcia? Pamiętacie z Gothic 3 jak się brało tarczę i można było się zasłonić z jednej strony tarczą i wyprowadzić pchnięcie w wroga??? Ogólnie, więcej trików, możliwości w walce być powinno
- Wróg powinien umieć blokować. Bo to tak dziwnie wygląda czasami ta walka że jeden drugiego wali mieczem a żaden nie blokuje. Z drugiej strony dziwnie by wyglądać mogła walka 1vs. 5 na przykład.

Daję Skyrimowi 9/10 za walkę bo mimo wszystko jest wszystko w porządku.

_________________
"Hej Odynie prowadź nas
Śmierci w oczy spojrzeć czas
Bo drakkary są gotowe i rwą się do drogi
Niecierpliwe wielkich czynów i przelanej krwi
Nie ma nigdy w sercach naszych ani cienia trwogi
A dla wrogów też litości nie ma ani krzty"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: System walki w TESach
PostNapisane: 28 paź 2012, 11:40 
Pierwsza zarwana nocka
Pierwsza zarwana nocka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 sie 2012, 20:11
Posty: 514
Gra w: Skyrim, ,Morrowind i Medieval 2 Total War
@Wolland mi Morek na Windowsie 7 chodzi

A odblokowałeś ostatni perk w tarczy bo to cud miód i paluski krabowe. Shield Charge daje wielkie mozliwości

_________________
Obrazek
Leniwy. To chyba cały mój charakter. Tłumaczę fice My Little Pony,
jestem fanem All Dogs go to the Heaven i lamą która gra w RPGi bo
wymagaja mniej zręczności niż strategie. Tyle o mnie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: System walki w TESach
PostNapisane: 28 paź 2012, 13:09 
Nałogowiec
Nałogowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05 kwi 2012, 14:05
Posty: 5095
Lokalizacja: Zgubiłem się w lesie, posty piszę ze smartfona, którego nie mam
Gra w: Gry Fallout (te dobre), Dark Souls 2, Żywot Ludzki: The Game- serwer: Polska full PVP
Otóż to, ja mam Windowsa 7 a nawet Daggerfall mi śmiga bez zarzutów :D No ale Arena niestety już nie...

_________________
*Tu wklej swój podpis*


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: System walki w TESach
PostNapisane: 28 paź 2012, 14:36 
Fechmistrz krzyżaka
Fechmistrz krzyżaka

Dołączył(a): 27 gru 2011, 11:46
Posty: 371
Najlepszy wg mnie jest Skyrim - chodzi tu zwłaszcza o dwuręczność postaci (można mieć w jednej ostrze, w drugiej magię, albo 2 różne czary). Ale też perki to miła rzecz - bo zwykłe zwiększanie się obrażeń, pancerza lub zmniejszanie ceny czarów to wynika ze skilla - a tak, mamy tutaj coś szczególnego.
Niemniej, byłbym bardzo szczęśliwy gdyby do tego systemu podpiąć statystyki (jak w Morrowindzie). Z jednym zastrzeżeniem - system mnożników musiałby być jakoś udoskonalony.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: System walki w TESach
PostNapisane: 28 paź 2012, 16:18 
Pierwsza zarwana nocka
Pierwsza zarwana nocka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 sie 2012, 20:11
Posty: 514
Gra w: Skyrim, ,Morrowind i Medieval 2 Total War
No fakt dwuręczność to coś nowego w dla mnie w RPGach.

_________________
Obrazek
Leniwy. To chyba cały mój charakter. Tłumaczę fice My Little Pony,
jestem fanem All Dogs go to the Heaven i lamą która gra w RPGi bo
wymagaja mniej zręczności niż strategie. Tyle o mnie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: System walki w TESach
PostNapisane: 28 paź 2012, 18:54 
Nałogowiec
Nałogowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05 kwi 2012, 14:05
Posty: 5095
Lokalizacja: Zgubiłem się w lesie, posty piszę ze smartfona, którego nie mam
Gra w: Gry Fallout (te dobre), Dark Souls 2, Żywot Ludzki: The Game- serwer: Polska full PVP
Co nie zmienia faktu, że w Skyrim używanie dwóch broni (nie czarów, broni) jest ciut spaprane, nawet blokować się nie da.

_________________
*Tu wklej swój podpis*


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: System walki w TESach
PostNapisane: 28 paź 2012, 19:41 
Pierwsza zarwana nocka
Pierwsza zarwana nocka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 sie 2012, 20:11
Posty: 514
Gra w: Skyrim, ,Morrowind i Medieval 2 Total War
To sposób na to żeby dwie bronie aż tak nie cisnęły. Nawet w "Zabijanie ,zanim zabiją ciebie" jest napisane że blokowanie wymaga chwytu obiema rękami na rękojeści.

_________________
Obrazek
Leniwy. To chyba cały mój charakter. Tłumaczę fice My Little Pony,
jestem fanem All Dogs go to the Heaven i lamą która gra w RPGi bo
wymagaja mniej zręczności niż strategie. Tyle o mnie.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowanyOdpowiedz Strona 1 z 3   [ Posty: 23 ]
Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 25 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Daniel St. Jules