Kronika Dovahkiinów

Kronika Dovahkiinów

Nowo zapisane karty Smoczych Dusz

TESV 2015-06-02 23-07-06-80.jpg
Dro'Skrez
Khajiici · Mężczyzna · Skrytobójca · Łuk · Przywołanie
20170330142438_1.jpg
Neiize
Elfy Leśne · Kobieta · Mag Bitewny · Miecz jednoręczny · Przywołanie
20160920103140_1.jpg
Thorgrim
Nordowie · Mężczyzna · Wojownik · Miecz dwuręczny · Przywracanie

Dodaj swojego Dragonborna!

Najnowsze posty
Teraz jest 15 maja 2021, 02:43


Dział zablokowanyOdpowiedz Strona 2 z 3   [ Posty: 23 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: System walki w TESach
PostNapisane: 28 paź 2012, 19:59 
Nałogowiec
Nałogowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05 kwi 2012, 14:05
Posty: 5095
Lokalizacja: Zgubiłem się w lesie, posty piszę ze smartfona, którego nie mam
Gra w: Gry Fallout (te dobre), Dark Souls 2, Żywot Ludzki: The Game- serwer: Polska full PVP
Ale zablokowanie dwoma sztyletami/mieczami naraz również jako taki efekt by dało. Może nie tak dobry, bo tylko jedna ręka idzie w blokwoanie, a tak to obie, ale zawsze coś.

_________________
*Tu wklej swój podpis*


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: System walki w TESach
PostNapisane: 28 paź 2012, 20:47 
Pierwsza zarwana nocka
Pierwsza zarwana nocka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 sie 2012, 20:11
Posty: 514
Gra w: Skyrim, ,Morrowind i Medieval 2 Total War
Z tym mogę skierować cię do kumpla wikinga-odtwórcy. Moim zdaniem to dobre zbilansowanie.

_________________
Obrazek
Leniwy. To chyba cały mój charakter. Tłumaczę fice My Little Pony,
jestem fanem All Dogs go to the Heaven i lamą która gra w RPGi bo
wymagaja mniej zręczności niż strategie. Tyle o mnie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: System walki w TESach
PostNapisane: 29 paź 2012, 00:13 
Fechmistrz krzyżaka
Fechmistrz krzyżaka

Dołączył(a): 27 wrz 2012, 15:59
Posty: 337
Gra w: TES 3,4,5, Trylogia Mass Effect, Total War Empire, Total War Shogun 2
Szkoda, że nie można blokować mając dwa różne wyposażenia :( Wyobraźcie sobie blok dwoma ostrzami na "krzyż", albo blok mieczem, a z drugiej ręki jednocześnie rzucasz zaklęcie :D . Ale i tak system ze Skyrima najbardziej mi się podoba :). Mogliby tylko trochę urozmaicić finishery.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: System walki w TESach
PostNapisane: 29 paź 2012, 07:18 
Mistrz pada
Mistrz pada
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08 maja 2012, 12:06
Posty: 890
Lokalizacja: Elsweyr, Senchal
Gra w: The Elder Scrolls 1-5, League of Legends, The Elder Scrolls: Legends
Grałem we wszystkie cześci gry Najgorszy ma Arena liczy się tam szybkość i nie ma różnicy między sztyletem a młotem.
Najlepszy Morrowind liczyło się tam umiejętności a nie atrybuty.
Daggerfall wolę tam używać magii niż broni.
Oblivion tam zależy tu od Siły lepiej mi tam używać Łuku.
Skyrim Sztylety są dość szybkie na mój sposób gry.

_________________
Miraak, wzór dla mojego dovahkiina. Dodatek Return to Clockwork City w The Elder Scrolls Legends coś wspaniałego. Lepszy niż Upadek Mrocznego Bractwa...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: System walki w TESach
PostNapisane: 29 paź 2012, 09:18 
Fechmistrz krzyżaka
Fechmistrz krzyżaka

Dołączył(a): 27 wrz 2012, 15:59
Posty: 337
Gra w: TES 3,4,5, Trylogia Mass Effect, Total War Empire, Total War Shogun 2
Łał, niezły gust sobie wyrobiłeś. Niestety nie mam takiego doświadczenia, na oczy nigdy nie widziałem Daggerfall lub Areny. W Morrowind mi się system nie podobał, stoisz, przeciwnik stoi i oboje dźgacie "powietrze" dopóki statystyki nie pozwolą, żeby wróg przy którymś ciosie stał się materialny. W Oblivionie męczyło mnie słabość magii i łucznictwa. Gdy walczyłem z Księciem Ładu te umiejętności, mimo że były rozwinięte, w ogóle wymiękały przy Bloku i Ostrzach. A jeśli chodzi o Skyrim to tak jak już było to wspominane, bardzo dobrym pomysłem był ten z "Pan Bóg dał ci dwie ręce" :D. Mogliby jednak dać większą swobodę.... np. dwie tarcze :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: System walki w TESach
PostNapisane: 29 paź 2012, 14:44 
Nałogowiec
Nałogowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05 kwi 2012, 14:05
Posty: 5095
Lokalizacja: Zgubiłem się w lesie, posty piszę ze smartfona, którego nie mam
Gra w: Gry Fallout (te dobre), Dark Souls 2, Żywot Ludzki: The Game- serwer: Polska full PVP
@up

Magia w Oblivionie słabsza od Ostrzy? :D Wybacz, nie chciałem CIę urazić, ale wybuchłem śmiechem. Owszem, łuki w Oblivionie są do niczego, ale ustępują tylko broni białej. Ona po prostu nie zadaje żadnych obrażeń, mając 100 w sile i w obuchach, Daedryczny Młot zadaje bazowe obrażenia....30, mając 100 zniszczenia i 110 inteligencji (duża magia), twoje czary zazwyczaj od razu zabijają wroga, po prostu w zależność iod wroga, Obrażenia 100/s przez 5 sekund na dotyk. Koszt jakieś 150 magii, czyli dość mały, a natychmiast zabije większość wrogów.

_________________
*Tu wklej swój podpis*


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: System walki w TESach
PostNapisane: 29 paź 2012, 16:53 
Pierwsza zarwana nocka
Pierwsza zarwana nocka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 sie 2012, 20:11
Posty: 514
Gra w: Skyrim, ,Morrowind i Medieval 2 Total War
To wy używacie broni w Oblivionie? Mam 101% odbijanych obrażeń i 100% odporności na magię na 13 poziomie. Bawię się w ciupanie pięściami bo i tak wszyscy giną od własnych ciosów.
I tu dochodzę do tematu walki na pięści. Co o tym sądzicie? Osobiście myślę że najlepszy jest skyrim z rękawicami pięściaża ,dwoma rękami i osobną animacją dla khajitów i argonian.

_________________
Obrazek
Leniwy. To chyba cały mój charakter. Tłumaczę fice My Little Pony,
jestem fanem All Dogs go to the Heaven i lamą która gra w RPGi bo
wymagaja mniej zręczności niż strategie. Tyle o mnie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: System walki w TESach
PostNapisane: 29 paź 2012, 17:49 
Nałogowiec
Nałogowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05 kwi 2012, 14:05
Posty: 5095
Lokalizacja: Zgubiłem się w lesie, posty piszę ze smartfona, którego nie mam
Gra w: Gry Fallout (te dobre), Dark Souls 2, Żywot Ludzki: The Game- serwer: Polska full PVP
@up
Zgaduję, że jesteś Bretonem.
Pierścień daje Ci 50% odporności na magię
Tarcza 34% i pierścień i naszyjnik po 33% :D

Fajna rzecz, jak masz pełen komplet, to wystarczy, że raz kogoś uderzysz i wszyscy strażnicy danego miasta sami się pozabijają. Jednak gra wtedy traci zupełnie sens...

_________________
*Tu wklej swój podpis*


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: System walki w TESach
PostNapisane: 29 paź 2012, 18:15 
Fechmistrz krzyżaka
Fechmistrz krzyżaka

Dołączył(a): 27 wrz 2012, 15:59
Posty: 337
Gra w: TES 3,4,5, Trylogia Mass Effect, Total War Empire, Total War Shogun 2
Aj tam, zawsze u mnie tam gdzie magia zawodziła, wymiatoła Umbra :D Byłem potężnym, nietykalnym magiem, na podobnym poziomie co ty Mooras. Ale to Umbra przebiła Jyggalaga, który był odporny na wszystkie moje spelle :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: System walki w TESach
PostNapisane: 29 paź 2012, 18:49 
Fechmistrz krzyżaka
Fechmistrz krzyżaka

Dołączył(a): 27 gru 2011, 11:46
Posty: 371
@Wojtascyther
Akurat co do finisherów, to wg. mnie powinna być opcja ich wyłączenia. Na początku to jest nawet zabawne, ale w trakcie większych bitew, to po prostu drażni. A blokowanie "na krzyż" w dwóch broniach by się faktycznie przydało.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowanyOdpowiedz Strona 2 z 3   [ Posty: 23 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Daniel St. Jules