Strona główna forum

Warownia Starego Morza

Nazwa użytkownika: Pamiętaj mnie
Hasło:
Teraz jest 15 wrz 2019, 12:26

Napisz wątekOdpowiedz Strona 3 z 4   [ Posty: 35 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Mutageny
PostNapisane: 23 maja 2011, 15:28 
Casual
Casual

Dołączył(a): 23 maja 2011, 15:11
Posty: 2
Jak dla mnie to mutagen są kompletnie niepotrzebne. Miałem ich chyba z 30, a mogłem wykorzystać tylko 4. Poza tym brak możliwości ich wymiany powoduje, że i tak czeka się prawie do końca gry, aby wrzucić najlepszy. Bez sensu rozwiązanie. Zdałoby to egzamin, gdyby tych mutagenów nie było aż tyle, a tak to mi wypadały z co drugiego potwora.


Góra
 Zobacz profil  
 
Avatar użytkownika
 Tytuł: Re: Mutageny
PostNapisane: 23 maja 2011, 15:32 
Niedzielny gracz
Niedzielny gracz

Dołączył(a): 18 maja 2011, 23:06
Posty: 56
Tak te mniejsze i normalne mozna opychac, top troche dla mnie glupie, powinno być można je laczyc czy jakoś, tak to tylko kasowy skladnik, bez celu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mutageny
PostNapisane: 24 maja 2011, 17:31 
Niedzielny gracz
Niedzielny gracz

Dołączył(a): 20 maja 2011, 21:38
Posty: 43
Jak ktos przeszedl juz gre to moze sobie pododawac miejsca na mutagen do kazdego talentu - just 4 fun & pure pwnge ;)

instrukcja tu http://www.forum.gamewalk.pl/viewtopic.php?f=70&t=1309&p=24190#p24190


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mutageny
PostNapisane: 25 maja 2011, 21:53 
Casual
Casual

Dołączył(a): 16 maja 2011, 16:38
Posty: 13
a czy te mutageny to można byle jakie byle gdzie wrzucić czy muszą one korespondować ze skillem który się poddaje mutacji?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mutageny
PostNapisane: 26 maja 2011, 06:57 
Niedzielny gracz
Niedzielny gracz

Dołączył(a): 17 maja 2011, 14:03
Posty: 27
@Adar zgadzam się w całej rozciągłości, ktoś tego zajebiście nie przemyślał, przy takiej ilości mutagenów najlepszym wyjściem była by możliwość mutowania każdej zdolności albo możliwość ponownego mutowania już raz zmutowanej (oczywiście z utratą poprzedniego bonusa) albo wręcz crafting mutagenów :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mutageny
PostNapisane: 26 maja 2011, 10:27 
Casual
Casual
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 maja 2011, 10:12
Posty: 14
Przynajmniej można je sprzedać za przyzwoitą cenę. :)

_________________
Chcesz pomóc? http://harvester-of-sorrow.blogspot.com ... omocy.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mutageny
PostNapisane: 28 maja 2011, 00:27 
Adept analogów
Adept analogów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 maja 2011, 18:55
Posty: 242
Lokalizacja: To tu, to tam...
Gra w: Wiedźmina 2 na przykład.
Mutageny to jakiś horror. Akt drugi, zdejmowanie klątwy w toku, a tu kur...na tyle tego w ekwipunku, że nic, tylko otworzyć supermarket. Przetrawiłam fakt, że Geralt skądś wytrzasnął 15 (!) mieczy stalowych, ale mutageny to przesada. Co ja mam niby z tym zrobić? Przydała by się opcja łapania potworów, wtedy by się je tym gównem karmiło i voila - pozostaje ci tylko wyprowadzić twojego super kejrana na spacerek wokół obozu.
Genialnie kretyńskie, wiem.

_________________
Do I really look like a guy with a plan? You know what I am? I’m a dog chasing cars. I wouldn’t know what to do with one if I caught it. You know, I just… do things.
Karta postaci Szkła w Oku - Proszę, poznaj Vier.
Szkodnik jestem. No.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mutageny
PostNapisane: 28 maja 2011, 01:24 
Pierwszy gamepad
Pierwszy gamepad
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 maja 2011, 17:49
Posty: 101
Gra w: Wiedźmin 2 oczywiście
Sprzedawać, sprzedawać wszystko poza większymi wersjami :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mutageny
PostNapisane: 29 maja 2011, 12:17 
Casual
Casual
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 maja 2011, 21:39
Posty: 13
To troszkę nie tak...

-Lepsze mutageny wcale nie wypadają w późniejszej części gry, od początku masz równe szanse (strasznie dużo i to dobrych leci np. z nekkerów w I akcie)
-Przeciętny gracz odkryje 5 miejsc na mutageny (2 z drzewka treningowego i 3 z szermierki)
-Najsilniejszy mutagen w grze (mut. szaleństwa) jest praktycznie nie do zdobycia... większość ludzi albo go nie widziała albo wypadła im jedna sztuka na całą grę - cała reszta wypada w sensownych ilościach.

Mutagenów jest za mało (rodzajów) a nie za dużo... to że nie wywalacie śmiecia to wasz problem a nie gry. Mutageny wymagają przemyślenia z góry co się chce i maksymalizowania ich efektów - to przeważnie zabawa do power-buildów a nie na ot takie sobie granie.

Najardziej mnie boli to że impregnacja nie działa retroaktywnie, zmusza to do szybkiego jej wyskilowania jeśli chcemy się na powaznie bawić w mutageny.

I na pewno nie są bezużyteczne

Trochę wycieczek osobistych teraz ;)

Adar napisał(a):
Jak dla mnie to mutagen są kompletnie niepotrzebne. Miałem ich chyba z 30, a mogłem wykorzystać tylko 4. Poza tym brak możliwości ich wymiany powoduje, że i tak czeka się prawie do końca gry, aby wrzucić najlepszy. Bez sensu rozwiązanie. Zdałoby to egzamin, gdyby tych mutagenów nie było aż tyle, a tak to mi wypadały z co drugiego potwora.


Mutageny jako założenie (przypisywanie na stałe bonusów do umiejętności) to jeden z najlepszych pomysłów jakie ostatnio widziałem. Piszesz że miałeś ich 30... fajnie, ja np. je grinduje więc jak narazie w I akcie sprzedałem ich jakieś 150 używając dwóch. Brak możliwości wymiany zmusza właśnie do planowania i myślenia. Co za problem że wypadają? Sprzedawaj i tyle...

RasTafari napisał(a):
przy takiej ilości mutagenów najlepszym wyjściem była by możliwość mutowania każdej zdolności albo możliwość ponownego mutowania już raz zmutowanej


Zdajesz sobie sprawę jak mocne postaci by to tworzyło? Jak przepakowany był by wiedźmin z np. 20ma mutagenami? A co do ponownego użycia to tak jak pisałem wyżej... trzeba myśleć i planować.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mutageny
PostNapisane: 29 maja 2011, 12:36 
Pierwszy gamepad
Pierwszy gamepad
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2011, 22:00
Posty: 70
aY227@
Mimo wszystko uważam, że lepiej by było gdyby mutagen był rarytasem, wypadający raz na 20 potworów i losowo który, zależnie czy mocny, normalny czy słaby, albo aby współgrał z umiejętnością (nie było by rodzajów mutagenu, tylko jeden), czyli by tworzył taki 3 poziom umiejętności, z rzadkim wypadaniem sprawiłoby to bardzo pożądany przedmiot.

EDIT@
http://www.za-friko.com/gry/dodatkimody ... engpl.html
Mody mogą kogoś zainteresować.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 3 z 4   [ Posty: 35 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Daniel St. Jules