Strona główna forum

Warownia Starego Morza

Nazwa użytkownika: Pamiętaj mnie
Hasło:
Teraz jest 19 gru 2018, 12:15

Napisz wątekOdpowiedz Strona 8 z 9   [ Posty: 85 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Umiejętności co skąd za co i po co... spoilery
PostNapisane: 02 sie 2011, 15:26 
Casual
Casual

Dołączył(a): 01 sie 2011, 09:53
Posty: 13
Odporność na magię: redukcji obrażeń magicznych +20%
Nie uwierzycie: za nie wykąpanie się z Triss w różanym ogrodzie
(wybrałem opcję dialogową "Nic. Zabierajmy się stąd"), i wyglądało na to, że nie miało wpływu co powiem później.

PS. jakby co sprawdziłem bo zaciekawiło mnie, że za drugim razem na odmianę miałem tą umiejętność więc przepatrzyłem autosave'y (niech żyje duża liczba zapisów)


Góra
 Zobacz profil  
 
Avatar użytkownika
 Tytuł: Re: Umiejętności co skąd za co i po co... spoilery
PostNapisane: 11 sie 2011, 17:02 
Niedzielny gracz
Niedzielny gracz

Dołączył(a): 11 sie 2011, 11:24
Posty: 45
witam

Dwa wpisy z pierwszej strony są mylące/niekąpletne , chodzi o :

Pałkarz: szansa na natychmiastowe zabicie przeciwnika odbitą strzałą: 20% ( za odbicie ok. 10 strzał)

- przydało by się dodać , że jest wymagana zdolność odbijania strzał w kierunku przeciwnika - a wiec 2 pkt. w odbijanie strzał , z 1 pkt. możemy odbić nawet 10k strzał , a nijakiej umiejki za to nie otrzymamy :watpliwosc:

następny wips to ten :

Parada: Szansa na automatyczne wykonanie riposty po zablokowaniu ciosu: 10% (trzeba wykonać ok. 50 parad, istnieje niewielka granica błędu)

- nie parade musimy wykonać , tylko riposte właśnie , z kolei żeby wykonać riposte trzeba mieć przynajmniej 1 punkt tam przydzielony .....

Ja na ten przykład całkowicie błędnie zinterpretowałen ten wpis i sugerując się "blokowaniem ciosów" odczytałem parada=blok , czym w pewnym sensie parada właśnie jest . Niestety po kilkukrotnym wykonaniu wymaganej ilości "parad" musiałem skorygować moje rozumienie w/w opisu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Umiejętności co skąd za co i po co... spoilery
PostNapisane: 25 sie 2011, 21:20 
Casual
Casual

Dołączył(a): 25 sie 2011, 19:58
Posty: 2
Witajcie
Znalazłem dla was to(skróty takie jak [akt 2i] to akt 2 Iorwet a [akt 2r] to akt 2 roch):

Wymuszanie Znakiem Axii


Pozwala wykorzystywać Znak Axii podczas rozmowy, do wymuszenia informacji lub innych korzyści. Poz. 1–3


Częste używanie w dialogach

Zastraszanie


Pozwala zastraszać rozmówców, w celu wydobycia od nich informacji lub osiągnięcia innych korzyści. Poz. 1–3


Częste używanie w dialogach

Perswazja


Pozwala zjednywać sobie rozmówców, w celu wydobycia od nich informacji lub osiągnięcia innych korzyści. Poz. 1–3


Częste używanie w dialogach

Doświadczony


Otrzymywane punkty doświadczenia +10%.


Zniszcz 10 słupków treningowych: 5x Prolog w obozie Foltesta; 2x Flotsam przy rynku; 4x rezydencja Loredo; 2x obóz temerczyków, 2x obóz Zakonu.

Asasyn


Obrażenia zadawane podczas ataku od tyłu +25%.


Znajdź martwego Asasyna nieopodal balisty [Prolog] (M2, 1)

Mocne plecy


Pozwala unieść więcej zebranych dóbr. Łączna waga przedmiotów +50.


Oszczędź Arjana w zadaniu „Na pierwszej linii”, a następnie pomóż mu podczas ucieczki z zamku [Prolog]

Zasłona


Redukcja obrażeń +10%.


Nie opuszczaj bariery ochronnej Triss w zadaniu „Twarde lądowanie” [Akt 1]

Miotacz


Obrażenia podczas rzucania nożem +5.


Pokonaj Ves w rzucaniu nożem w zadaniu „Na kacu” [Akt 1]

Targowanie się


Ceny wszystkich przedmiotów w sklepach –20%.


Wynegocjuj lepszą zapłatę u kupca w zadaniu „Kejran: kwestia ceny” [Akt 1]

Mocny żołądek


Odporność na efekt krytyczny: zatrucie +10%.


Wypij mangustę i pokonaj Kejrana – zadania „Kejran: cieniokost” oraz „Kejran” [Akt 1]

Odporność na magię


Redukcja obrażeń w przypadku ataków magicznych +20%.


Odmów Triss stosunku w elfickiej łaźni w zadaniu <br>„Róża pamięci” [Akt 1]

Ornitolog


Obrażenia przeciwko harpiom +10%.


Wykonaj zadanie „Zlecenie na harpie” [Akt 2i]

Lekcja anatomii


Obrażenia przeciwko ludziom +10%.


Zbadaj ciało w zadaniu „Z drżącym sercem” [Akt 2i]

Dziecko nocy


Regeneracja żywotności w nocy: +2.


Prześlizgnij się przez obóz Kaedwen w zadaniu „Gdzie jest Triss Merigold” [Akt 2i]

Egzorcysta


Obrażenia przeciwko wszelkim duchom i upiorom +10%.


Zdejmij klątwę z króla Henselta w zadaniu „Klątwa krwi” [Akt 2r]

Fechmistrz


Obrażenia w walce mieczem +4.


Ochroń Henselta podczas ataku zabójców w zadaniu „Zabójcy królów” [Akt 2r]

Kat


Szansa na natychmiastowe zabicie przeciwnika jednym ciosem +1%.


Pozwól Roche’owi zabić Henselta w zadaniu „Atak na Vergen” [Akt 2r]

Wiedza tajemna


Moc wszystkich znaków +0.5.


Wykonaj zadanie „Zlecenie na gargulce” [Akt 3]

Piroman


Szansa na zadanie efektu krytycznego: podpalenie +20%.


Otrzymaj sporo obrażeń od ognia [Cała gra]

Iluzjonista


Obrażenia Znaków +3.


Automatycznie po uzyskaniu 3 poziomu Wymuszania Znakiem Axii [Cała gra]

Dawid


Obrażenia przeciw przeciwnikom znacznie większym od Geralta +10%.


Zabij 2 Golemy: [Akt 2] (M18, 3); [Akt 2r] (M23, 1); (M15, 6) [Akt 2r]; [Akt 3] (M24, 7);

Pałkarz


Szansa na natychmiastowe zabicie przeciwnika odbitą strzałą: 20%. Wymaga umiejętności odbijania strzał w kierunku strzelca.


Odbij kilkanaście strzał w kierunku przeciwnika – zdolność odbijanie strzał, poz. 2 [Cała gra]

Parada


Szansa na automatyczne wykonanie riposty po zablokowaniu ciosu: 10%.


Używaj często zdolności riposta w walce (szermierka) [Cała gra]

A tak przy okazji to jest mój pierwszy post.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Umiejętności co skąd za co i po co... spoilery
PostNapisane: 30 sie 2011, 19:27 
Niedzielny gracz
Niedzielny gracz

Dołączył(a): 19 mar 2011, 16:59
Posty: 28
Mógłby mi ktoś powiedzieć, gdzie znaleźć te słomiane słupy w rezydencji Loredo? Znalazłem tylko dwa, te blisko schodów do domu Loredo.
Z góry dzięki.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Umiejętności co skąd za co i po co... spoilery
PostNapisane: 31 sie 2011, 12:09 
Niedzielny gracz
Niedzielny gracz

Dołączył(a): 11 sie 2011, 11:24
Posty: 45
I TO JUŻ WSZYSTKIE W TEJ LOKACJI , - gratuluje wykonania zadania w 100%

ps - jest jeszcze 6 innych w I akcie .... ale całkiem gdzie indziej


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Umiejętności co skąd za co i po co... spoilery
PostNapisane: 03 wrz 2011, 13:48 
Pierwsza zarwana nocka
Pierwsza zarwana nocka

Dołączył(a): 24 cze 2011, 13:46
Posty: 688
Lokalizacja: Wrocław
To już mogłeś się wysilić i powiedzieć, że są one przy wyjściach z Flotsam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Umiejętności co skąd za co i po co... spoilery
PostNapisane: 07 wrz 2011, 00:31 
Niedzielny gracz
Niedzielny gracz

Dołączył(a): 11 sie 2011, 11:24
Posty: 45
A nie do końca .... przy wyjściach są tylko 4 - po 2 przy każdej bramie :P

dwa ostatnie są w strażnicy przy rynku , na piętrze i w dodatku nie da się ich tak z marszu zaliczyć , bo żołdacy są nerwowi bardzo .

Ale tak po prawdzie to wszystko już tu jest gdzieś wcześniej opisane , poczytać wystarczy .....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Umiejętności co skąd za co i po co... spoilery
PostNapisane: 27 paź 2011, 00:35 
Casual
Casual

Dołączył(a): 11 cze 2011, 21:37
Posty: 17
Takie pytanie na umiejętności mocne place pisze ,że jest to poziom pierwszy , więc zastanawiam się czy jest opcja na zdobycie 2 czy 3 poziomu bo jak dla mnie noszenie 300 jednostek wagi to troche malo.
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Umiejętności co skąd za co i po co... spoilery
PostNapisane: 27 paź 2011, 06:24 
Nałogowiec
Nałogowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 kwi 2011, 17:43
Posty: 1391
Gra w: Różne
Nie da się. Ale jest sporo modów zwiększającego maksymalną wagę ;) Sam mam 999 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Umiejętności co skąd za co i po co... spoilery
PostNapisane: 27 paź 2011, 11:31 
Casual
Casual

Dołączył(a): 11 cze 2011, 21:37
Posty: 17
Dog0Lord napisał(a):
Nie da się. Ale jest sporo modów zwiększającego maksymalną wagę ;) Sam mam 999 :P


Czas odwiedzić witcher nexus w takim razie dzięki


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 8 z 9   [ Posty: 85 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Daniel St. Jules