Teraz jest 22 sty 2022, 00:37


Napisz wątekOdpowiedz Strona 8 z 9   [ Posty: 88 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Błędy i nieścisłości w świecie ME
PostNapisane: 13 lut 2012, 21:17 
Nałogowiec
Nałogowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02 sty 2012, 00:42
Posty: 2379
Lokalizacja: Gdynia
Gwoli ścisłości, nie chodziło o to, że Cerberus uczestniczył w budowie Normandii ale zachęcał Przymierze do współpracy przy budowie (chyba, ale na pewno nie było mowy o współtworzeniu, tylko zachęcaniu) :)

_________________
Obrazek

Fan page Status Widmo --> https://www.facebook.com/StatusWidmo

tumblr Status Widmo --> http://statuswidmo.tumblr.com


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Błędy i nieścisłości w świecie ME
PostNapisane: 22 sty 2014, 14:35 
Adept analogów
Adept analogów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 gru 2013, 20:59
Posty: 190
Ja znalazłam coś wczoraj. Nie wiem czy to już było, i tak napiszę.

Robiłam misję od Samary, chciałam pierwszy raz spróbować zrekrutować Morinth. W trakcie rozmowy przyznaje się, że Morinth jest jej córką, tak jak dwie inne Ardat-Yakshi. Gdy się spyta ją, czy jest ich więcej mówi, że na całym świecie istnieją tylko trzy, a dwie z nich żyją same w klasztorze. Egzekutorka raczej wiedziałaby, że jest ich więcej, szczególnie, jeśli ich jest tak dużo jak w klasztorze w trójce i wszystkie żyją tam, gdzie jej córki. Albo to ja coś pokręciłam, ale nie wydaje mi się.

_________________
ObrazekObrazek
Obrazek
>klikajcie oglądajcie uczcie się by<
Skajp - N7GrzyboweŚwiatło41, GG - 9884858


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Błędy i nieścisłości w świecie ME
PostNapisane: 22 sty 2014, 15:31 
Nałogowiec
Nałogowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02 sty 2012, 00:42
Posty: 2379
Lokalizacja: Gdynia
Tak, kiedyś też zwróciłem na to uwagę. Wygląda na to, że twórcy porzucili ten pomysł, lub zapomnieli o nim i stworzyli cały klasztor.

_________________
Obrazek

Fan page Status Widmo --> https://www.facebook.com/StatusWidmo

tumblr Status Widmo --> http://statuswidmo.tumblr.com


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Błędy i nieścisłości w świecie ME
PostNapisane: 22 sty 2014, 23:09 
Niedzielny gracz
Niedzielny gracz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08 mar 2013, 18:39
Posty: 38
Gra w: Mass Effect, Risen, Rayman, Neverwinter nights, Heroes of Might and Magic III
Jeszcze jedna ciekawa sprawa. W polskiej wersji ME 2 Garrus mówi, że turianie zazwyczaj komplementują grzebień turianek. Tyle, że turianki w ME 3 nie mają grzebieni (przypuszczam, że chodziło mu o ten na głowie) :P

_________________
Ten, kto twierdzi, że pieniądze szczęścia nie dają, prawdopodobnie nigdy nie był w księgarni.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Błędy i nieścisłości w świecie ME
PostNapisane: 23 sty 2014, 01:15 
Nałogowiec
Nałogowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02 sty 2012, 00:42
Posty: 2379
Lokalizacja: Gdynia
Hmm, mógłbym polemizować. :P Turianki, co prawda, nie mają tak okazałych grzebieni jak osobniki płci męskiej, ale jakieś tam mają.

Obrazek

Ewidentnie widać, że grzebień jest. Krótki, bo krótki, ale jest. I nie, nie mówię o "tym odstającym" tylko wyżej. ;)

_________________
Obrazek

Fan page Status Widmo --> https://www.facebook.com/StatusWidmo

tumblr Status Widmo --> http://statuswidmo.tumblr.com


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Błędy i nieścisłości w świecie ME
PostNapisane: 23 sty 2014, 01:18 
InSkyrim
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lip 2012, 21:16
Posty: 685
Lokalizacja: Częstochowa
Gra w: Mass Effect, Dead Space, Dragon Age, Wiedźmin, TES, Assassin's Creed, Prince of Persia,
A może istnieją też turianki z innymi "kośćmi twarzy" i mają ten grzebień ewidentnie dłuższy? ;>
Mogli by w nowym ME porobić kilkanaście jak nie kilkadziesiąt modeli danej rasy, była by większa różnorodność, a nie jechanie przez 3 gry na tych samych modelach tylko z innymi teksturami :D

_________________
Obrazek


YouTube: Assgard vas Neema
Steam: Assgard vas Neema Origin: Zwilku92 Uplay: Zwilku92 Xfire: Zwilku92


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Błędy i nieścisłości w świecie ME
PostNapisane: 23 sty 2014, 16:24 
Nałogowiec
Nałogowiec

Dołączył(a): 10 lut 2012, 17:27
Posty: 2511
Lokalizacja: od Shadow Brokera
Cytuj:
W trakcie rozmowy przyznaje się, że Morinth jest jej córką, tak jak dwie inne Ardat-Yakshi. Gdy się spyta ją, czy jest ich więcej mówi, że na całym świecie istnieją tylko trzy, a dwie z nich żyją same w klasztorze. Egzekutorka raczej wiedziałaby, że jest ich więcej, szczególnie, jeśli ich jest tak dużo jak w klasztorze w trójce i wszystkie żyją tam, gdzie jej córki. Albo to ja coś pokręciłam, ale nie wydaje mi się.


Samara mówi, że ona zna tylko trzy Ardat-Yakshi.

_________________
Obrazek Obrazek
Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Błędy i nieścisłości w świecie ME
PostNapisane: 23 sty 2014, 16:52 
Adept analogów
Adept analogów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 gru 2013, 20:59
Posty: 190
http://www.youtube.com/watch?v=DYPbnY1s-Po
02:01
Nie, że ona zna, ale że są trzy. Samara, szczególnie egzekutorka wiedziałaby, że jest ich więcej. Interesowała się kulturami innych gatunków, więc raczej wiedziałaby też coś o swojej.

_________________
ObrazekObrazek
Obrazek
>klikajcie oglądajcie uczcie się by<
Skajp - N7GrzyboweŚwiatło41, GG - 9884858


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Błędy i nieścisłości w świecie ME
PostNapisane: 23 sty 2014, 17:30 
Nałogowiec
Nałogowiec

Dołączył(a): 10 lut 2012, 17:27
Posty: 2511
Lokalizacja: od Shadow Brokera
As far as I know...

W sumie ten tekst zamyka sprawę - Samara wie tylko o 3 Ardat-Yakshi.

_________________
Obrazek Obrazek
Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Błędy i nieścisłości w świecie ME
PostNapisane: 23 sty 2014, 21:14 
Nałogowiec
Nałogowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 sie 2012, 22:08
Posty: 1826
Lokalizacja: Rybnik
Gra w: ME, DA, AC, Fable, Fallout, TES
Assgard vas Neema napisał(a):
Mogli by w nowym ME porobić kilkanaście jak nie kilkadziesiąt modeli danej rasy, była by większa różnorodność, a nie jechanie przez 3 gry na tych samych modelach tylko z innymi teksturami :D


To wina genów. Ludzie jako jedyna rasa w uniwersum są tak genetycznie zróżnicowani, że na pierwszy rzut oka widać, że wyraźnie się różnią. A dla BioWare’u to pewnie była wygodna wymówka, żeby przez trzy gry jechać na tych samych modelach z innymi teksturami :D.

_________________
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 8 z 9   [ Posty: 88 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Daniel St. Jules