Kronika Dovahkiinów

Kronika Dovahkiinów

Nowo zapisane karty Smoczych Dusz

TESV 2015-06-02 23-07-06-80.jpg
Dro'Skrez
Khajiici · Mężczyzna · Skrytobójca · Łuk · Przywołanie
20170330142438_1.jpg
Neiize
Elfy Leśne · Kobieta · Mag Bitewny · Miecz jednoręczny · Przywołanie
20160920103140_1.jpg
Thorgrim
Nordowie · Mężczyzna · Wojownik · Miecz dwuręczny · Przywracanie

Dodaj swojego Dragonborna!

Najnowsze posty
Teraz jest 16 paź 2018, 17:25


Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 2   [ Posty: 16 ]
Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Książki z umiejętnościami (Skill Books)
PostNapisane: 24 lut 2015, 09:57 
Nałogowiec
Nałogowiec

Dołączył(a): 19 lis 2012, 09:37
Posty: 1109
Lokalizacja: Opole
Gra w: Gothic, Wiedźmin, DA, Skyrim
Nie znalazłem na forum czegoś w rodzaju kompendium/spisu książek, które w Skyrim zwiększają nasze umiejętności. Jest co prawda na wiki angielskie zestawienie -> http://www.uesp.net/wiki/Skyrim:Skill_Books ale nie każdy musi sobie akurat radzić z tym językiem ;) Do tego lokalizacja pewnych książek może ulec zmianie gdy posiada się tego moda: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/13608. Dlatego postanowiłem zrobić to sam, mam nadzieję, że się przyda :)

W miarę penetrowania kolejnych połaci Skyrim będę uzupełniał zestsawienie o kolejne pozycje i miejsca.
Uwagi:
- Dana książka występuje więcej niż raz - średnio jest jej 5 egzemplarzy ale trafiają i 6-ki albo 4-ki
- Książki znajdowane w lokacjach z powyższego moda oznaczone są -> *)
- Wypominanie ewentualnych błędów, dodawanie swoich odkryć mile widziane :)

ALCHEMIA
1. Gra przy kolacji
1.1 Miodystnia Czerwoniak, stół przy drzwiach w pokoju na górze (trzeba pokonać zamek w drzwiach)
2. Starożytne Opowieści Dwemerów: Pieśń Alchemików
2.1 Domek Anise, komoda przed łóżkiem
2.2 Apteka Rzecznej Puszczy, stolik obok łóżka na piętrze *)
3. Przewodnik Zielarza Skyrim
3.1 Markart, Wiedźmi Wywar, pod ladą
3.2 Biała Grań, Kocioł Arkadii, w pokoju na prawo od lady
4. Mannimarco, Król Robaków
4.1 Świątynia Nocnego Zewu,labolatororium - na lewo od stołu alchemicznego, na rozwalonej komodzie/stole
5. De Rerum Dirennis
5.1 Obóz Alchemika na południowy-zachód od Młynu Półksiężyca

BLOKOWANIE
1. Śmiertalny Cios Abernanit
1.1 Biała Grań, Katakumby Białej Grani (w Komnacie Umarłych), drzwi na lewo - na węższym stole
1.2 Falkret, Długi Dom Jarla
2. Wojownik
2.1 Cieniste Schronienie, komnata z przywódcą
3. Bitwa o Czerwoną Górę
3.1 Ruiny Kilkret

BROŃ DWURĘCZNA
1. Bitwa pod Sancre Tor
1.1 Kopiec Pylarza, w pierwszej sali po wejściu na stole
2. Pieśń o Hrormirze
2.1 Biała Grań, sala biesiadna Jorvvaskr, kwatera Kodlaka, na stole z mapą
2.2 Kurhan Yngola, w skrzyni w głównej sali obok tronu
3. Legendarne miasto Sancretor
3.1 Grobowiec Ysgramora
4. Słowa i filozofia
4.1 Komnata Geirmunda - skrzynia za głównym pomieszczeniem, w którym walczymy z "bossem"
4.2 Solstheim, Kopalnia w Kruczej Skale w ramach questu "Ostatnie zejście" - po odnalezieniu zwłok Gratiana i otwarciu bramy Ostrzem Krwiopusza znajdujemy Czarną Księgę "Wichry zmian" - czytamy ją, przenosi nas ona do Apokryfu - książka jest na stole na końcu lokacji.

BROŃ JEDNORĘCZNA
1. Starożytne Opowieści Dwemerów: O znaczeniu gdzie
1.1 Skała Wisielców
2. Etykieta buławy
2.1 Orotheim, na skrzyniach po wejściu do jaskini
2.2 Volunruud, na oparciu tronu w sali z toporem ceremonialnym
3. 2920, Gwiazda Poranna, Księga 1
3.1 Cieniste Schronienie, komnata z przywódcą
4 Zmrok w Wartowni
4.1 Nora Szulera (zadanie questowe)
4.2 Volunruud, w kufrze w Kopcu Starca w komnacie z Krenolem

CIĘŻKI PANCERZ
1. Opowieści Hallgerda
1.1 Biała Grań, Sala biesiadna Jorvvaskr, główna sala
2. Rycerze Dziewięciorga
2.1 Jaskinia Skały Gulduna

ILUZJA
1. Cykl Linia Czasu: Tom I
1.1 Biała Grań, Smocza Przystań, kwatery jarla - środkowy pokój, na stole za drzwiami po prawej stronie
1.2 Cieniowsko - w pomieszczeniu z dźwigniami
2. Incydent w Necrom
2.1 Kapliczka Dibelli k/Gwiazdy Zarannej
2.2 Ołtarz Peryite k/Kartwasten (przy ciele Leśnego Elfa)
2.3 Tron Upustu Krwi, na stole w lodowym pokoju z lodowym filarem po środku
3. Proces mrocznych sztuk
3.1 Otrzymujemy ją po wykonaniu zadania "Z nosem w księgach" zleconego przez Uraga w Arcaneum

KOWALSTWO
1. Wyzwanie dla płatnerza
1.1 Niebiańska Kuźnia
2. Wykuwanie lekkiej zbroi
2.1 obóz Cichych Księżyców
2.2 Kopalnia Zarzący Okruch, główne pomieszczenie, na stole za warsztatem kowalskim
2.3 Twierdza Pękniętego Kła
3. Ostatnia pochwa Akrasha
3.1 Skała Wisielców
4. Wykuwanie ciężkiej zbroi
4.1 Sosnowa Grota k/Ivarstead
Serce Anequiny Cherima
5.1 Gwiazda Zaranna, kopalnia Żywego Srebra, dolny pokład w pojemniku z dwoma dywanami
5.2 Morvunskar, na prawo od wejścia głównego, w kuźni

KRADZIEŻ
1. Złodziej
1.1 Czarnygłaz
1.2 Nora Szulera, na posłaniu w głównej sali bandytów
2. Aevar Pieśniarz-Głazów
2.1 Obóz bandytów pod Białą Granią
3. Skradzione Cienie
3.1 Opuszczone obozowisko na północny-zachód od Fulgunthur

LEKKI PANCERZ
1. Straż tylnia
1.1 Cieniste Schronienie - Cienista Piwnica
2. Rysław Sprawiedliwy
2.1 Krypta Pękniętego Kła
2.2 Fort Szara Przystań, w komnacie z drabiną na drewnianym podeście

ŁUCZNICTWO
1. Czarna Strzała cz.II
1.1 Wieże Valtheim
1.2 Jaskinia Wylęgu - zwłoki myśliwego
2. Ojciec Niben
2.1 Bajeczny Pierścień
2.2 Spoczynek myśliwego na zachód od Młynu Półksiężyca
3. Złota wstęga zasług
3.1 Obóz myśliwego pomiędzy Kłem Faldara a Fortem Zielonym Mur
4. Lekcja strzelectwa
4.1 Kieł Faldara, komnata z kufrem i drewnem opałowym (w końcu lokacji)
5. Vernaccus i Bourlor
5.1 Zimowa Strażnica, na beczce obok Łuku Frokiego

OTWIERANIE ZAMKÓW
1. Właściwe projektowanie zamków
1.1 Trup Gromowładnego żołnierza w ruinach wieży na zachód od Fortu Hraggstad
1.2 Kieł Faldara, na szczycie wieży

PRZEMIANA
1. Bravil
1.1 Markart, Gród Podkamień, na stole na prawo od schodów do Żałobnego Tronu
1.2 Otrzymujemy ją po wykonaniu zadania "Z nosem w księgach" zleconego przez Uraga w Arcaneum
2. Sithis
2.1 Sanktuarium Mrocznego Bractwa - na małym podeście na regale w pokoju gdzie wita nas Astrid
3. Księżycowy Lorkhen
3.1 Kieł Faldara, na szczycie wieży
3.2 Obóz bandytów na wschód od Wieży Cień Szczytu

PRZYWOŁANIE
1. 2920, Pierwsze Mrozy, Księga 10
1.1 Nekromancki ołtarz k/Ivarstead - w ciele Niedoświadczonego nekromanty
1.2 Miejsce rytuału na północ od Twierdzy Pękniętego Kła
2. 2920, Domowe Ognisko, Księga 9
2.1 Oszroniony Kurhan - stolik obok łóżka Sebastiana Lorta
2.2 Otrzymujemy ją po wykonaniu zadania "Z nosem w księgach" zleconego przez Uraga w Arcaneum
3. Wrota Otchłani
3.1 Miejsce rytuału na północny-wschód od Góry Anthor (na stole)
3.2 Potop Ilinalty - pierwsza sala, na stole
3.3 Twierdza Zabójczego Blasku, piedestał w komnacie z posągiem Talosa
4. Mosty graniczne
4.1 Miejsce rytuału na południowy-wschód od Fortu Szara Przystań (przed Łamigłówką Kamiennych Filarów), w ciele przywoływacza.
5. Podopieczni wojownika
5.1 Przełęcz Kruchej Piszczeli, sala z Nekromagiem, na stole obok katalizatora

PRZYWRACANIE
1. Tajemnica Talary część II
1.1 Biała Grań, Sklep Wielobranżowy Belethora
2. Uwagi na temat filogenezy i biologii ras
2.1 Otrzymujemy ją po wykonaniu zadania "Z nosem w księgach" zleconego przez Uraga w Arcaneum

RETORYKA
1. Biografia Wilczej Królowej
1.1 Sanktuarium Staroblasku - obok plecaka Asty
1.2 Ustengrav - boczna komnata z urnami, na półce skalnej (ta ukrytym przejściem z komnaty głównej)
2. 2920, Drugi Siew, Księga 5
2.1 Kapliczka Zenithara na wschód od Pomnika Gjukara (wygląda jak ruiny)
2.2 Gwiazda Zaranna, Świat Ksiąg, pod ladą *)
3. Taniec w ogniu, tom 6
3.1 Na północy-wschód od Kamieniogórza - wóz na drodze z martwymi magami (w okolicy grasuje dwójka bandytów)
4. Gra w kupowanie
4.1 Ołtarz Peryite - na stole (ten, przy którym jest Kesh)

SKRADANIE
1. 2920, Ostatni Siew, Księga 8
1.1 Ostoja Redoranów

ZAKLINANIE
1. Bliźniacze sekrety
1.1 Warownia Trevy, na stole w pokoju z częściami Wuuthrada
1.2 Kaplica Stendarra na południe od Nory Szulera
2. Tragedia w czerni
2.1 Sabat Glenmoril
2.2 Głebia Ilinalty, na stole w pomieszczeniu z katalizatorem magicznym i stołem alchemicznym
3. Kompletny wykaz zaklęć zbroi
3.1 Kopalnia Parożar - stół przy rozwidleniu korytarzy
3.2 Świątynia Mehrunesa Dagona - na stoliku po prawej stronie od podestu
4. Kompletny wykaz zaklęć broni
4.1 Otrzymujemy ją po wykonaniu zadania "Z nosem w księgach" zleconego przez Uraga w Arcaneum

ZNISZCZENIE
1. Groza w zamku Xyr
1.1 Sabat Glenmoril
2. Odpowiedź na przemowę Bero
2.1 Hańba Haemaru
2.2 Otrzymujemy ją po wykonaniu zadania "Z nosem w księgach" zleconego przez Uraga w Arcaneum
3. Sztuka magii wojennej
3.1 Gwiazda Zaranna, dom Jarla
4. Hipotetyczna zdrada
4.1 Twierdza Zabójczego Blasku, na stole w okrągłej komnacie, przed komnatą Zaklinaczki

_________________
"Zmierzam do Samotni dołączyć do Legionu. Zjednoczone Cesarstwo będzie lepsze dla wszystkich"


Ostatnio edytowano 23 mar 2015, 12:23 przez Vovin, łącznie edytowano 6 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Książki z umiejętnościami (Skill Books)
PostNapisane: 24 lut 2015, 11:25 
ShadowCaster
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2014, 12:59
Posty: 2004
Lokalizacja: Poznań
dobra robota Vovin

_________________
Galeria Skyrim


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Książki z umiejętnościami (Skill Books)
PostNapisane: 24 lut 2015, 12:43 
Pierwszy gamepad
Pierwszy gamepad
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 paź 2014, 19:24
Posty: 99
Na prawdę dobry temat wielki + Oby tak dalej :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Książki z umiejętnościami (Skill Books)
PostNapisane: 24 lut 2015, 12:55 
Nałogowiec
Nałogowiec

Dołączył(a): 19 lis 2012, 09:37
Posty: 1109
Lokalizacja: Opole
Gra w: Gothic, Wiedźmin, DA, Skyrim
Będę wrzucał co dzień, dwa kolejne znaleziska :)

P.S. Nie pytaj co forum może zrobić dla ciebie, pytaj co ty możesz zrobić dla forum ;)

_________________
"Zmierzam do Samotni dołączyć do Legionu. Zjednoczone Cesarstwo będzie lepsze dla wszystkich"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Książki z umiejętnościami (Skill Books)
PostNapisane: 24 lut 2015, 14:27 
ShadowCaster
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2014, 12:59
Posty: 2004
Lokalizacja: Poznań
Vovin, wspaniale, że wychodzisz z tak szlachetną inicjatywą.
Forum pyta czy możesz zrobić FAQ dla działu Ekwipunek, alchemia i magia? ;)

_________________
Galeria Skyrim


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Książki z umiejętnościami (Skill Books)
PostNapisane: 24 lut 2015, 19:50 
Nałogowiec
Nałogowiec

Dołączył(a): 19 lis 2012, 09:37
Posty: 1109
Lokalizacja: Opole
Gra w: Gothic, Wiedźmin, DA, Skyrim
Z alchemią jestem raczej na bakier - tzn. czasem coś tam uwarzę ale więcej czasu spędzam przy kowadle, a z czarów to Pułapka Duszy i Uzdrawianie najczęściej :) Do tego potrzebujemy raczej maga :)
Ale można spróbować skatalogować najczęstsze pytania czy zagadnienia i do nich stworzyć FAQ.

_________________
"Zmierzam do Samotni dołączyć do Legionu. Zjednoczone Cesarstwo będzie lepsze dla wszystkich"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Książki z umiejętnościami (Skill Books)
PostNapisane: 24 lut 2015, 23:27 
ShadowCaster
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2014, 12:59
Posty: 2004
Lokalizacja: Poznań
wiesz, chodzi o to, by zebrać kompetentnych graczy dla FAQ, przejawiasz raczej znajomość tematu, więc jeśli potrzebujesz, wybierz ludzi do pomocy, chodzi o to by ustalić kapitanów działów. Spróbuj, na pewno wyjdzie godnie.

_________________
Galeria Skyrim


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Książki z umiejętnościami (Skill Books)
PostNapisane: 25 lut 2015, 19:53 
Niedzielny gracz
Niedzielny gracz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08 lis 2012, 20:01
Posty: 47
Gra w: Mass Effect, Skyrim, Wow
Dobra robota Vovin!
Ps. Jeśli nie miałbyś skąd brać reszty książek, to tu masz ich spis.
http://pc.enklawanetwork.pl/vademecum/t ... ejetnosci/

_________________
Życie nie przestaje być zabawne tylko dlatego, że zmarli nie potrafią się śmiać
Walczymy albo umieramy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Książki z umiejętnościami (Skill Books)
PostNapisane: 26 lut 2015, 08:53 
Nałogowiec
Nałogowiec

Dołączył(a): 24 maja 2011, 16:21
Posty: 1250
Jest mod po Polsku - Atlas Map Markers.Dzięki niemu dostajemy znaczniki na wszystkie kapliczki,porzucone obozowiska, martwych zaginionych podróżników, niedoszłych złodziei i górników.Tam są losowo wszystkie wymienione książki,a zabawa bardziej odkrywcza.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Książki z umiejętnościami (Skill Books)
PostNapisane: 26 lut 2015, 09:11 
Nałogowiec
Nałogowiec

Dołączył(a): 19 lis 2012, 09:37
Posty: 1109
Lokalizacja: Opole
Gra w: Gothic, Wiedźmin, DA, Skyrim
Dracorian napisał(a):
Dobra robota Vovin!
Ps. Jeśli nie miałbyś skąd brać reszty książek, to tu masz ich spis.
http://pc.enklawanetwork.pl/vademecum/t ... ejetnosci/


Dzięki za namiar. Dobrze będzie mieć porównanie :)

Szymon napisał(a):
Jest mod po Polsku - Atlas Map Markers.Dzięki niemu dostajemy znaczniki na wszystkie kapliczki,porzucone obozowiska, martwych zaginionych podróżników, niedoszłych złodziei i górników.Tam są losowo wszystkie wymienione książki,a zabawa bardziej odkrywcza.

Ja używam tego moda do map i bardzo sobie go chwalę :)
http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/39793

_________________
"Zmierzam do Samotni dołączyć do Legionu. Zjednoczone Cesarstwo będzie lepsze dla wszystkich"


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 2   [ Posty: 16 ]
Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Daniel St. Jules