Kronika Dovahkiinów

Kronika Dovahkiinów

Nowo zapisane karty Smoczych Dusz

TESV 2015-06-02 23-07-06-80.jpg
Dro'Skrez
Khajiici · Mężczyzna · Skrytobójca · Łuk · Przywołanie
20170330142438_1.jpg
Neiize
Elfy Leśne · Kobieta · Mag Bitewny · Miecz jednoręczny · Przywołanie
20160920103140_1.jpg
Thorgrim
Nordowie · Mężczyzna · Wojownik · Miecz dwuręczny · Przywracanie

Dodaj swojego Dragonborna!

Najnowsze posty
Teraz jest 19 gru 2018, 12:29


Napisz wątekOdpowiedz Strona 2 z 2   [ Posty: 16 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Książki z umiejętnościami (Skill Books)
PostNapisane: 24 kwi 2015, 13:35 
Nałogowiec
Nałogowiec

Dołączył(a): 19 lis 2012, 09:37
Posty: 1109
Lokalizacja: Opole
Gra w: Gothic, Wiedźmin, DA, Skyrim
Vovin napisał(a):
Nie znalazłem na forum czegoś w rodzaju kompendium/spisu książek, które w Skyrim zwiększają nasze umiejętności. Jest co prawda na wiki angielskie zestawienie -> http://www.uesp.net/wiki/Skyrim:Skill_Books ale nie każdy musi sobie akurat radzić z tym językiem ;) Do tego lokalizacja pewnych książek może ulec zmianie gdy posiada się tego moda: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/13608. Dlatego postanowiłem zrobić to sam, mam nadzieję, że się przyda :)

W miarę penetrowania kolejnych połaci Skyrim będę uzupełniał zestsawienie o kolejne pozycje i miejsca.
Uwagi:
- Dana książka występuje więcej niż raz - średnio jest jej 5 egzemplarzy ale trafiają i 6-ki albo 4-ki
- Książki znajdowane w lokacjach z powyższego moda oznaczone są -> *)
- Wypominanie ewentualnych błędów, dodawanie swoich odkryć mile widziane :)

ALCHEMIA
1. Gra przy kolacji
1.1 Miodystnia Czerwoniak, stół przy drzwiach w pokoju na górze (trzeba pokonać zamek w drzwiach)
1.2 Martwa Babina, sala z dźwignią na pietrze (ta po wyjściu z pierścienia schodów)
1.3 Wichrowy Tron, Klub Nowe Gnisis, na szafie znajdującej się na pietrze
1.4 Zapomniana Krypta, tam gdzie Biała Ampułka z zadania dla alchemika z Wichrowego Tronu
1.5 Harmugstahl, Labolatorium alchemiczne, na półce.
2. Starożytne Opowieści Dwemerów: Pieśń Alchemików
2.1 Domek Anise, komoda przed łóżkiem
2.2 Apteka Rzecznej Puszczy, stolik obok łóżka na piętrze *)
2.3 Samotnia, Akademia Bardów, na ladzie w bibliotece
3. Przewodnik Zielarza Skyrim
3.1 Markart, Wiedźmi Wywar, pod ladą
3.2 Biała Grań, Kocioł Arkadii, w pokoju na prawo od lady
4. Mannimarco, Król Robaków
4.1 Świątynia Nocnego Zewu,labolatororium - na lewo od stołu alchemicznego, na rozwalonej komodzie/stole
4.2 Zielony Gaj, na ołtarzu
5. De Rerum Dirennis
5.1 Obóz Alchemika na południowy-zachód od Młynu Półksiężyca
5.2 Falkret, Grobowe Wywary

BLOKOWANIE
1. Śmiertalny Cios Abernanit
1.1 Biała Grań, Katakumby Białej Grani (w Komnacie Umarłych), drzwi na lewo - na węższym stole
1.2 Falkret, Długi Dom Jarla
2. Wojownik
2.1 Cieniste Schronienie, komnata z przywódcą
3. Bitwa o Czerwoną Górę
3.1 Ruiny Kilkret

BROŃ DWURĘCZNA
1. Bitwa pod Sancre Tor
1.1 Kopiec Pylarza, w pierwszej sali po wejściu na stole
2. Pieśń o Hrormirze
2.1 Biała Grań, sala biesiadna Jorvvaskr, kwatera Kodlaka, na stole z mapą
2.2 Kurhan Yngola, w skrzyni w głównej sali obok tronu
3. Legendarne miasto Sancretor
3.1 Grobowiec Ysgramora
4. Słowa i filozofia
4.1 Komnata Geirmunda - skrzynia za głównym pomieszczeniem, w którym walczymy z "bossem"
4.2 Solstheim, Kopalnia w Kruczej Skale w ramach questu "Ostatnie zejście" - po odnalezieniu zwłok Gratiana i otwarciu bramy Ostrzem Krwiopusza znajdujemy Czarną Księgę "Wichry zmian" - czytamy ją, przenosi nas ona do Apokryfu - książka jest na stole na końcu lokacji.

BROŃ JEDNORĘCZNA
1. Starożytne Opowieści Dwemerów: O znaczeniu gdzie
1.1 Skała Wisielców
2. Etykieta buławy
2.1 Orotheim, na skrzyniach po wejściu do jaskini
2.2 Volunruud, na oparciu tronu w sali z toporem ceremonialnym
3. 2920, Gwiazda Poranna, Księga 1
3.1 Cieniste Schronienie, komnata z przywódcą
4 Zmrok w Wartowni
4.1 Nora Szulera (zadanie questowe)
4.2 Volunruud, w kufrze w Kopcu Starca w komnacie z Krenolem

CIĘŻKI PANCERZ
1. Opowieści Hallgerda
1.1 Biała Grań, Sala biesiadna Jorvvaskr, główna sala
2. Rycerze Dziewięciorga
2.1 Jaskinia Skały Gulduna

ILUZJA
1. Cykl Linia Czasu: Tom I
1.1 Biała Grań, Smocza Przystań, kwatery jarla - środkowy pokój, na stole za drzwiami po prawej stronie
1.2 Cieniowsko - w pomieszczeniu z dźwigniami
2. Incydent w Necrom
2.1 Kapliczka Dibelli k/Gwiazdy Zarannej
2.2 Ołtarz Peryite k/Kartwasten (przy ciele Leśnego Elfa)
2.3 Tron Upustu Krwi, na stole w lodowym pokoju z lodowym filarem po środku
3. Proces mrocznych sztuk
3.1 Otrzymujemy ją po wykonaniu zadania "Z nosem w księgach" zleconego przez Uraga w Arcaneum

KOWALSTWO
1. Wyzwanie dla płatnerza
1.1 Niebiańska Kuźnia
2. Wykuwanie lekkiej zbroi
2.1 obóz Cichych Księżyców
2.2 Kopalnia Zarzący Okruch, główne pomieszczenie, na stole za warsztatem kowalskim
2.3 Twierdza Pękniętego Kła
3. Ostatnia pochwa Akrasha
3.1 Skała Wisielców
4. Wykuwanie ciężkiej zbroi
4.1 Sosnowa Grota k/Ivarstead
Serce Anequiny Cherima
5.1 Gwiazda Zaranna, kopalnia Żywego Srebra, dolny pokład w pojemniku z dwoma dywanami
5.2 Morvunskar, na prawo od wejścia głównego, w kuźni

KRADZIEŻ
1. Złodziej
1.1 Czarnygłaz
1.2 Nora Szulera, na posłaniu w głównej sali bandytów
2. Aevar Pieśniarz-Głazów
2.1 Obóz bandytów pod Białą Granią
3. Skradzione Cienie
3.1 Opuszczone obozowisko na północny-zachód od Fulgunthur

LEKKI PANCERZ
1. Straż tylnia
1.1 Cieniste Schronienie - Cienista Piwnica
2. Rysław Sprawiedliwy
2.1 Krypta Pękniętego Kła
2.2 Fort Szara Przystań, w komnacie z drabiną na drewnianym podeście

ŁUCZNICTWO
1. Czarna Strzała cz.II
1.1 Wieże Valtheim
1.2 Jaskinia Wylęgu - zwłoki myśliwego
2. Ojciec Niben
2.1 Bajeczny Pierścień
2.2 Spoczynek myśliwego na zachód od Młynu Półksiężyca
3. Złota wstęga zasług
3.1 Obóz myśliwego pomiędzy Kłem Faldara a Fortem Zielonym Mur
4. Lekcja strzelectwa
4.1 Kieł Faldara, komnata z kufrem i drewnem opałowym (w końcu lokacji)
5. Vernaccus i Bourlor
5.1 Zimowa Strażnica, na beczce obok Łuku Frokiego

OTWIERANIE ZAMKÓW
1. Właściwe projektowanie zamków
1.1 Trup Gromowładnego żołnierza w ruinach wieży na zachód od Fortu Hraggstad
1.2 Kieł Faldara, na szczycie wieży

PRZEMIANA
1. Bravil
1.1 Markart, Gród Podkamień, na stole na prawo od schodów do Żałobnego Tronu
1.2 Otrzymujemy ją po wykonaniu zadania "Z nosem w księgach" zleconego przez Uraga w Arcaneum
2. Sithis
2.1 Sanktuarium Mrocznego Bractwa - na małym podeście na regale w pokoju gdzie wita nas Astrid
3. Księżycowy Lorkhen
3.1 Kieł Faldara, na szczycie wieży
3.2 Obóz bandytów na wschód od Wieży Cień Szczytu

PRZYWOŁANIE
1. 2920, Pierwsze Mrozy, Księga 10
1.1 Nekromancki ołtarz k/Ivarstead - w ciele Niedoświadczonego nekromanty
1.2 Miejsce rytuału na północ od Twierdzy Pękniętego Kła
2. 2920, Domowe Ognisko, Księga 9
2.1 Oszroniony Kurhan - stolik obok łóżka Sebastiana Lorta
2.2 Otrzymujemy ją po wykonaniu zadania "Z nosem w księgach" zleconego przez Uraga w Arcaneum
3. Wrota Otchłani
3.1 Miejsce rytuału na północny-wschód od Góry Anthor (na stole)
3.2 Potop Ilinalty - pierwsza sala, na stole
3.3 Twierdza Zabójczego Blasku, piedestał w komnacie z posągiem Talosa
4. Mosty graniczne
4.1 Miejsce rytuału na południowy-wschód od Fortu Szara Przystań (przed Łamigłówką Kamiennych Filarów), w ciele przywoływacza.
5. Podopieczni wojownika
5.1 Przełęcz Kruchej Piszczeli, sala z Nekromagiem, na stole obok katalizatora

PRZYWRACANIE
1. Tajemnica Talary część II
1.1 Biała Grań, Sklep Wielobranżowy Belethora
2. Uwagi na temat filogenezy i biologii ras
2.1 Otrzymujemy ją po wykonaniu zadania "Z nosem w księgach" zleconego przez Uraga w Arcaneum

RETORYKA
1. Biografia Wilczej Królowej
1.1 Sanktuarium Staroblasku - obok plecaka Asty
1.2 Ustengrav - boczna komnata z urnami, na półce skalnej (ta ukrytym przejściem z komnaty głównej)
2. 2920, Drugi Siew, Księga 5
2.1 Kapliczka Zenithara na wschód od Pomnika Gjukara (wygląda jak ruiny)
2.2 Gwiazda Zaranna, Świat Ksiąg, pod ladą *)
3. Taniec w ogniu, tom 6
3.1 Na północy-wschód od Kamieniogórza - wóz na drodze z martwymi magami (w okolicy grasuje dwójka bandytów)
4. Gra w kupowanie
4.1 Ołtarz Peryite - na stole (ten, przy którym jest Kesh)

SKRADANIE
1. 2920, Ostatni Siew, Księga 8
1.1 Ostoja Redoranów

ZAKLINANIE
1. Bliźniacze sekrety
1.1 Warownia Trevy, na stole w pokoju z częściami Wuuthrada
1.2 Kaplica Stendarra na południe od Nory Szulera
2. Tragedia w czerni
2.1 Sabat Glenmoril
2.2 Głebia Ilinalty, na stole w pomieszczeniu z katalizatorem magicznym i stołem alchemicznym
3. Kompletny wykaz zaklęć zbroi
3.1 Kopalnia Parożar - stół przy rozwidleniu korytarzy
3.2 Świątynia Mehrunesa Dagona - na stoliku po prawej stronie od podestu
4. Kompletny wykaz zaklęć broni
4.1 Otrzymujemy ją po wykonaniu zadania "Z nosem w księgach" zleconego przez Uraga w Arcaneum

ZNISZCZENIE
1. Groza w zamku Xyr
1.1 Sabat Glenmoril
2. Odpowiedź na przemowę Bero
2.1 Hańba Haemaru
2.2 Otrzymujemy ją po wykonaniu zadania "Z nosem w księgach" zleconego przez Uraga w Arcaneum
3. Sztuka magii wojennej
3.1 Gwiazda Zaranna, dom Jarla
4. Hipotetyczna zdrada
4.1 Twierdza Zabójczego Blasku, na stole w okrągłej komnacie, przed komnatą Zaklinaczki

_________________
"Zmierzam do Samotni dołączyć do Legionu. Zjednoczone Cesarstwo będzie lepsze dla wszystkich"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Książki z umiejętnościami (Skill Books)
PostNapisane: 24 kwi 2015, 13:43 
Mistrz pada
Mistrz pada

Dołączył(a): 07 mar 2015, 14:06
Posty: 881
Ooo, widzę kilka tytułów, których jeszcze, przy graniu w Skyrim w sumie prawie 4 lata, nie widziałem.
Dobra robota, przyda się.

_________________
Obrazek
Koło Wielbicieli Hrabiego


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Książki z umiejętnościami (Skill Books)
PostNapisane: 27 kwi 2015, 10:50 
Nałogowiec
Nałogowiec

Dołączył(a): 19 lis 2012, 09:37
Posty: 1109
Lokalizacja: Opole
Gra w: Gothic, Wiedźmin, DA, Skyrim
Cały czas, w miarę możliwości czasowych, rozwijam listę. W ramach bonusu tytuły książek są od razu linkami do tekstu w nich zawartego :)
Na dzień dzisiejszy zamknąłem dział Alchemia.
Niestety musiałem cytować własny post, gdyż nie mogę już edytować...

_________________
"Zmierzam do Samotni dołączyć do Legionu. Zjednoczone Cesarstwo będzie lepsze dla wszystkich"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Książki z umiejętnościami (Skill Books)
PostNapisane: 26 lip 2015, 20:30 
Adept analogów
Adept analogów

Dołączył(a): 25 mar 2015, 19:56
Posty: 230
Gra w: Cała seria TES, Dragon Age:Początek, Mass Effect 1, Mass Efffect 2, Europa Universalis IV
Skradanie
1. 2920, Ostatni Siew, Księga 8
1.1 Ostoja Redoranów
1.2 Raldbthar (pomieszczenie z Alainem Dufont)
1.3 Reduta Wiedźmiej Skały, na stole
1.4 Niezaznaczony na mapie obóz górnika, na wschód od Sygnału Stendarra.
2. Legenda Domu Kratelych
2.1 Statek Czerwona Fala
2.2 Obóz myśliwych na południe od kurhanu Halldira
2.3 Gospoda przy Nocnej Bramie, w piwnicy
2.4 Domek myśliwski Czarnych-Róż na drugim piętrze, w południowym pokoju
2.5 Katakumby Potemy, pod Samotnią
3. Troje Złodziei
3.1 Sanktuarium Śnieżnego Woalu
3.2 W górach na południe od Falkret, w pobliżu trzech szczytów pod dwoma skrzyniami, w pobliżu Obozu Angi
3.3 Piwnica Miodosytni Czerwoniak, w pobliżu stołu alchemicznego
4. Czerwona Kuchnia
4.1 Klub Nowe Gnisis w Wichrowym Tronie
4.2 Komnata Słowików
4.3 Posiadłość Pękwald, obok planów Mercera
4.4 Oszroniona Krypta
4.5 Sosnowa Strażnica w "kuchni"
5. Święty Świadek
5.1 Sanktuarium Mrocznego Bractwa, w pokoju Babette
5.2 Sanktuarium Mrocznego Bractwa w Gwieździe Zarannej
5.3 Grobowiec Zmierzchu
5.4 Na południe od Opuszczonej Chaty, w nieoznaczonych nordyckich ruinach
5.5 Reduta Kniei w pobliżu stołu alchemicznego, w jednym z renegackich namiotów.


Co ciekawe, większość tych książek można znaleźć wykonując misję dla Gildii Złodziei.

Autorowi nie przeszkadza że się wtrąciłam? :wstyd:

_________________
Luhn-silvar, hortator, Azura'm gah'amer,
Panthi-seht, sharmat-dra, gahjuli Nerevar,
Osuhn almese sut ohm yalif sul devahr,
Nerevar.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Książki z umiejętnościami (Skill Books)
PostNapisane: 27 lip 2015, 09:45 
ShadowCaster
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2014, 12:59
Posty: 2004
Lokalizacja: Poznań
wątek bardzo cenny, więc przypinam.

_________________
Galeria Skyrim


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Książki z umiejętnościami (Skill Books)
PostNapisane: 10 wrz 2015, 13:21 
Pierwsza zarwana nocka
Pierwsza zarwana nocka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2013, 13:58
Posty: 603
Lokalizacja: południe
Gra w: dobre rpg
książka do kieszonkostwa-żebrak- znajduje się w szczurzych norach.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 2 z 2   [ Posty: 16 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Daniel St. Jules