Kronika Dovahkiinów

Kronika Dovahkiinów

Nowo zapisane karty Smoczych Dusz

TESV 2015-06-02 23-07-06-80.jpg
Dro'Skrez
Khajiici · Mężczyzna · Skrytobójca · Łuk · Przywołanie
20170330142438_1.jpg
Neiize
Elfy Leśne · Kobieta · Mag Bitewny · Miecz jednoręczny · Przywołanie
20160920103140_1.jpg
Thorgrim
Nordowie · Mężczyzna · Wojownik · Miecz dwuręczny · Przywracanie

Dodaj swojego Dragonborna!

Najnowsze posty
Teraz jest 17 wrz 2021, 02:43


Napisz wątekOdpowiedz Strona 11 z 19   [ Posty: 185 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 19  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Zaklinanie - jak to się robi?
PostNapisane: 20 maja 2012, 17:46 
Nałogowiec
Nałogowiec

Dołączył(a): 14 kwi 2012, 09:31
Posty: 1630
Gra w: TESV TESIV DiabloIII AssasinCreed Wiedźmin DragonAgeII RO2 Wargame:ZW CoH2 SniperElite2
Serio? Nie ważne czy czar zdejmę z Itemu z +5 do ognia czy z +25 do ognia?

_________________
"Hej Odynie prowadź nas
Śmierci w oczy spojrzeć czas
Bo drakkary są gotowe i rwą się do drogi
Niecierpliwe wielkich czynów i przelanej krwi
Nie ma nigdy w sercach naszych ani cienia trwogi
A dla wrogów też litości nie ma ani krzty"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zaklinanie - jak to się robi?
PostNapisane: 20 maja 2012, 17:51 
Nałogowiec
Nałogowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 mar 2012, 13:19
Posty: 1180
Lokalizacja: Polska, Warszawa
Gra w: Skyrim
Wollannd napisał(a):
Serio? Nie ważne czy czar zdejmę z Itemu z +5 do ognia czy z +25 do ognia?

Tak jak najbardziej serio! Uzyskasz tylko możliwość zaklinania broni na obrażenia od ognia, zaś ile tego będzie to tylko określa twoja umiejętność zaklinania.
Zaś Twój Item lepiej sprzedać a zdejmować czasy z najsłabszych zaklętych broni

_________________
Odwiedź Dovahkiinę Mati lub obejrzyj na kanale YT:
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Zaklinanie
PostNapisane: 19 cze 2012, 20:19 
Casual
Casual

Dołączył(a): 17 lip 2011, 00:23
Posty: 24
Przy pomocy save editora rozwinąłem zaklinanie na 100 procent (wszystkie perki i 100 poziom). Wziąłem zbroję i chciałem ją zakląć Przyspieszoną regeneracją many. Tyle, że maksymalne przyspieszenie wynosi 62% (przy największym klejnocie duszy), a zwykła szata nekromanty daje aż 75%. Moje pytanie brzmi, czy ja robię coś źle, czy czary nakładane są zwyczajnie słabsze od tych 'oryginalnych'?

(Jak ktoś przenosi to niech się chociaż podpisze ;d)


Ostatnio edytowano 19 cze 2012, 20:25 przez Ktos, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zaklinanie - jak to się robi?
PostNapisane: 19 cze 2012, 20:25 
Nałogowiec
Nałogowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01 gru 2011, 17:04
Posty: 1384
Lokalizacja: Equestria
Gra w: Minecraft, Mount&Blade Warband, Zanzarah, Heroes V, i za niedługo Divinity II
Znasz opcję "szukaj" albo opcję "spójrz na spód strony, bo wątek o bardzo podobnej nazwie już tam czeka". ;)

(Polecam spojrzeć na miksturki, ale co ja wiem, magią się nie param zbytnio :P )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zaklinanie - jak to się robi?
PostNapisane: 20 cze 2012, 07:13 
Mistrz pada
Mistrz pada
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08 maja 2012, 12:06
Posty: 890
Lokalizacja: Elsweyr, Senchal
Gra w: The Elder Scrolls 1-5, League of Legends, The Elder Scrolls: Legends
Ja mam zaklinanie na 100 i mam normalnie 150% przyszpieszenia do many nie wiem jak u ciebie z tym zaklinaniem.

_________________
Miraak, wzór dla mojego dovahkiina. Dodatek Return to Clockwork City w The Elder Scrolls Legends coś wspaniałego. Lepszy niż Upadek Mrocznego Bractwa...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zaklinanie - jak to się robi?
PostNapisane: 07 lip 2012, 22:21 
Niedzielny gracz
Niedzielny gracz

Dołączył(a): 10 kwi 2012, 10:52
Posty: 34
Mam problem ze zmianą nazwy jakiegokolwiek przedmiotu, jaki chcę stworzyć na ołtarzu zaklinania. Problemem jest brak możliwości zrobienia spacji w nazwie własnej przedmiotu. Przykładowo chcę wprowadzić czar w szklany sztylet i po wybraniu sztyletu, zaklęcia oraz klejnotu duszy przystępuję do zmiany nazwy ze "SZKLANY SZTYLET" na, np. "Sztylet grabarza" i gdy próbuję taką nazwę zatwierdzić to automatycznie wraca mi do pierwotnej nazwy. Dodam, że w przypadku gdy chcę wprowadzić nazwę skłądającą się z jednego wyrazu wszystko jest ok. Czy ktoś może mi powiedzieć co zrobić, aby to funkcjonowało poprawnie?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zaklinanie - jak to się robi?
PostNapisane: 08 lip 2012, 15:09 
Nałogowiec
Nałogowiec

Dołączył(a): 24 maja 2011, 16:21
Posty: 1250
Cytuj:
Czy ktoś może mi powiedzieć co zrobić, aby to funkcjonowało poprawnie?

W którymś z wcześniejszych łatek gry, zmiana nazw zaklinanych przedmiotów działała.
W najnowszej znowu to sknocili - mam ten sam problem, bo chciałem stworzyć zestawy o nazwie "supermajster" itp. i nie wychodzi :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zaklinanie - jak to się robi?
PostNapisane: 23 lip 2012, 21:52 
Fechmistrz krzyżaka
Fechmistrz krzyżaka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lut 2012, 23:17
Posty: 438
Lokalizacja: Skierniewice
Gra w: TES:V/ME Trilogy/Wiedźmin 1&2/DA/AC/DE:HR
Polkot napisał(a):
Nana napisał(a):
Natrafiłam właśnie na bardzo podobny problem z pogranicza zaklinania i alchemii.
Mam alchemię na poziomie 80 i wykupione wszystkie 5 perków "Alchemik" + "Dobrodziej". 5 poziom "Alchemika", sprawiający, że moje mikstury mają być niby 2x silniejsze wykupiłam dopiero dzisiaj i z radością poleciałam do laboratorium, żeby zrobić miksturę zwiększającą zaklinanie. No i tu pies pogrzebany. Jak dotąd, najsilniejsza mikstura zwiększająca zaklinanie, jaką udało mi się wyprodukować mając na sobie komplet przedmiotów zwiększających alchemię, zwiększała zaklinanie o 26%. Mogłam wtedy tworzyć przedmioty z premią do alchemii 28%. Po wykupieniu piątego perka "Alchemik", mogę stworzyć miksturę zwiększającą zaklinanie o 30%, ale gdy po wypiciu tejże mikstury chcę stworzyć przedmiot z premią do alchemii, ma on dokładnie taką samą premię jak wcześniej. Czyli czy wypiję miksturę z premią do zaklinania 26% czy 30%, największa premia do alchemii w zaklętym przedmiocie wynosi 28%.
Wiem, że może brzmi to dosyć skomplikowanie, ale generalnie chodzi mi o to, że chciałam bez tego buga z rękawicami z premią do przywracania, uczciwie, podciągnąć maksymalnie zaklinanie, tworząc coraz to lepsze przedmioty z premią do alchemii, pozwalające mi tworzyć coraz lepsze mikstury z premią do zaklinania itd.
Czy w takim razie osiągnęłam już maximum moich umiejętności w zaklinaniu i żadna mikstura nie pozwoli mi zakląć np diademu z premią do alchemii silniejszą niż to 28%?


Też miałem ten problem Nana i doszedłem do wniosku że jest to celowo zrobione. Zwróć uwagę że możesz zaklinać przedmioty na Premię do Alchemii, potem ubrana w "Premiowe" ubranko tworzysz mikstury do zaklinania, po czym łykasz poty i tworzysz potężniejsze przedmioty (ubrania, biżuterię) do zaklinania.... i tak kółko Perpetum Mobile. Też miałem nadzieję że autorzy gry pominęli ten wątek, ale nie, jest to przemyślana blokada ograniczająca górną granicę zaklinania. Zwróć uwagę że poty np premii do kowalstwa można wyrzeźbić nawet na 142% - a to dlatego że nie istnieje sprzężenie zwrotne - tzn. nie wykujesz niczego takiego co podniesie Ci z powrotem poziom Alchemii. Tutaj jak widać niema zapętlenia :)
Pozdrawiam



A jest możliwość podtrzymania tego efektu? Jakikolwiek? Bo jaki jest sens podnoszenia wartości % na przedmioty przez mikstury, skoro one przy zaklinaniu się i tak nie liczą?
Części osób ten "niemożliwy" efekt się udaje, więc może ktoś wie jak go podtrzymać i uzyskać pożądany przedmiot?
Na jednym forum jest napisane, że to w czasie 30 sekund trzeba, ale jest to bzdura, bo ja się wyrabiam w tym czasie, a ta wartość od razu spada.

_________________
"Musimy żyć. Żyć tak, by później nikogo nie musieć prosić o wybaczenie. " Krew Elfów
Obrazek
Origin: julciczka
Steam: julciczka
Watch Dogs: Baza ctOS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Zaklinanie
PostNapisane: 23 lip 2012, 23:27 
Casual
Casual
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lip 2012, 23:18
Posty: 19
Gra w: TES V, Portal 2, Trine 2, Painkiller
Witam na początku chce się powitac jestem nowy na forum, ale teraz do rzeczy. W zaklinaniu mam kilka zaklęc niepotrzebnych i chciałbym się dowiedziec czy można jakoś je usunąc, chyba kodem tylko się da ale go nie znam.

Przepraszam za błędy i za brak "c" z kreską u mnie nie działa.
Pozdrawiam Smoczysko Kri Su Six !!
:p4:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zaklinanie - jak to się robi?
PostNapisane: 25 lip 2012, 13:13 
Casual
Casual

Dołączył(a): 12 cze 2012, 17:20
Posty: 5
Siema.

Miał ktoś buga że nie można zmienić nazwę zbroi/broni przy zaklinaniu? Klikam enter po wpisaniu nowej nazwy, a nazwa powraca do poprzedniej treści.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 11 z 19   [ Posty: 185 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 19  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Daniel St. Jules