Kronika Dovahkiinów

Kronika Dovahkiinów

Nowo zapisane karty Smoczych Dusz

TESV 2015-06-02 23-07-06-80.jpg
Dro'Skrez
Khajiici · Mężczyzna · Skrytobójca · Łuk · Przywołanie
20170330142438_1.jpg
Neiize
Elfy Leśne · Kobieta · Mag Bitewny · Miecz jednoręczny · Przywołanie
20160920103140_1.jpg
Thorgrim
Nordowie · Mężczyzna · Wojownik · Miecz dwuręczny · Przywracanie

Dodaj swojego Dragonborna!

Najnowsze posty
Teraz jest 23 wrz 2021, 21:24


Dział zablokowanyOdpowiedz Strona 1 z 1   [ Posty: 5 ]
Autor Wiadomość
 Tytuł: Pukty pancerza - jak policzyć?
PostNapisane: 01 sty 2012, 19:17 
Casual
Casual

Dołączył(a): 20 gru 2011, 22:48
Posty: 5
Tworzę w miarę uniwersalną ale potężną postać i mam pewien problem. Podstawą takiej postaci jest perfekcyjny build a co za tym idzie, każdy perk powinien być sensownie rozdany. Ze strony http://www.uesp.net/wiki/Skyrim:Armor oraz od Arthanisa dowiedziałem się, że:
Cytuj:
Maksimum efektywnych punktów pancerza to 567 - każdy punkt powyżej tej wartości jest bezwartościowy. Przy wymaksowanym kowalstwie (i ew. wsparciu się odpowiednim itemem) osiągnąć tę wartość można nawet dla pancerza stalowego i elfickiego... Tak więc nie ma znaczenia czy używasz pancerza lekkiego czy ciężkiego, deadrycznego, szklanego czy zwykłej stali - na odpowiednim poziomie kowalstwa ochrona przez nie dawana nie różni się kompletnie niczym.

Wyjaśni mi ktoś jak to policzyć albo przynajmniej wytknie mi błędy, które są poniżej? Chodzi o wzór, któy jest podany na stronie - nie do końca go rozumiem.

1. worn armor rating + item quality = Czyli legendarna elfia zbroja ma 49? (29 bazowo + 20 za legendarność)?
2. (1 + 0.4 * (skill + skill effect)/100) = Tego wogóle nie rozumiem.
3. (1 + Custom Fit or Well Fitted + Matching Set) = Czyli (1 + 0.25 + 0.25) gdy posiadamy te perki?
4. (1 + Agile Defender or Juggernaut) = Czyli 1+1 gdy mamy wymaksowane te perki?
Tarczy nie używam więc dalsza część wzoru jest zbędna.
5. hidden armor rating = 25 per piece worn = Czyli za cały set mamy 100 punktów? Co wpływa na ten zwór?

P.S.

Wiem, że to tylko gra i że można tę grę przejść bez większych problemów na najtrudniejszym poziomie. Mi tak bardzo się ta gra spodobała, że chcę mieć idealną postać a gdy to osiągnę, wrzucę na forum save aby ktoś mógł sobie zagrać wymaksowaną postacią.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pukty pancerza - jak policzyć?
PostNapisane: 01 sty 2012, 19:46 
Adept analogów
Adept analogów

Dołączył(a): 18 maja 2011, 01:34
Posty: 269
z tego co rozumiem:
skill = wartość skilla (100 max)
skill effect = dodatkowe bonusy do skilla wynikające z posiadanych itemów/wypitych mikstur


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pukty pancerza - jak policzyć?
PostNapisane: 02 sty 2012, 10:35 
Pierwszy gamepad
Pierwszy gamepad

Dołączył(a): 29 lis 2011, 21:43
Posty: 93
jeju autorze.. KUJESZ ciezki pancerz bez wspomagaczy.. ubierasz go i wychodzi Ci klasa pancerza.
A jak ładujesz perki w ciezki pancerz, kujesz przedmioty po wypiciu mikstur, ulepszasz je dzieki premii z itemow i mikstur to masz jeszcze wyzej..

to chyba logiczne kwestia pokombinowania. Chcac miec super postac to kowalstwo, zaklinanie i alchemia na 100 musza byc i koniec. Poza tym im wiekszy level tym bedzie coraz lepsza. na 80 bodajze bedziesz mogl miec super postac... DOPIERO wtedy bedzie najefektywniejsza. Po przy 50 czy 60 poziomie to wiesz jest juz super ale to dopiero przedsmak niesmiertelnosci


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pukty pancerza - jak policzyć?
PostNapisane: 02 sty 2012, 10:46 
Adept analogów
Adept analogów

Dołączył(a): 18 maja 2011, 01:34
Posty: 269
Już samo wymaksowanie zaklinania i kowalstwa sprawia że postać jest za silna. Jak dorzucisz do tego wymaksowaną alchemię, to gra straci jakikolwiek sens - rozwalanie smoków jednym ciosem na dłuższą metę zabawne nie jest.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pukty pancerza - jak policzyć?
PostNapisane: 02 sty 2012, 11:51 
Pierwszy gamepad
Pierwszy gamepad

Dołączył(a): 29 lis 2011, 21:43
Posty: 93
tak zdaje sobie z tego sprawe.. brakuje mi super poziomu, takiego ze musialbym naprawde sie nameczyc i czasami liczyc na fuksa. Np. im dalej w watku glownym tym coraz trudniej powinno byc..


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowanyOdpowiedz Strona 1 z 1   [ Posty: 5 ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Daniel St. Jules