Kronika Dovahkiinów

Kronika Dovahkiinów

Nowo zapisane karty Smoczych Dusz

TESV 2015-06-02 23-07-06-80.jpg
Dro'Skrez
Khajiici · Mężczyzna · Skrytobójca · Łuk · Przywołanie
20170330142438_1.jpg
Neiize
Elfy Leśne · Kobieta · Mag Bitewny · Miecz jednoręczny · Przywołanie
20160920103140_1.jpg
Thorgrim
Nordowie · Mężczyzna · Wojownik · Miecz dwuręczny · Przywracanie

Dodaj swojego Dragonborna!

Najnowsze posty
Teraz jest 25 wrz 2021, 16:44


Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 12   [ Posty: 111 ]
Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Wyposażenie maga.
PostNapisane: 05 sty 2012, 20:21 
Niedzielny gracz
Niedzielny gracz

Dołączył(a): 05 sty 2012, 19:59
Posty: 35
Hej:)

Własnie mam juz maga na którymś tam levelu moze 16 i wkurzaja mnie te szmaty które nosze, wiadomo mają regeneracje szybką many i w ogóle ale jak sie trafi mocniejszy przeciwnik to juz mam lipe, tym bardziej zawsze mi brakuje eliksirów many ale nic;p

Chciałbym się spytać w co wy wyposarzyliście swoich magów, bo ja się zastanawiam nad opcją zaklnięcia zbroi ciężkiej w tą regenerację tak żeby zmiana nie była aż tak straszna ale czy to dobry pomysl? może dalej powinienem powijać w tych szmatach, a jeśli tak to gdzie moge zdobyc lepsze bo teraz mam jakieś co daja 75% regeneracji i 15%redukcji czegos


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wyposażenie maga.
PostNapisane: 05 sty 2012, 21:38 
Adept analogów
Adept analogów

Dołączył(a): 18 maja 2011, 01:34
Posty: 269
Jak grasz magiem to w zasadzie daruj sobie:
- ładowanie jakichkolwiek punktów w manę przy awansowaniu (chyba że na początku - ale to nieopłacalne na dłuższą metę)
- ładowanie perków w umiejętności zmniejszające koszt zaklęć (poza tymi, które odblokowują inne perki)
- noszenie itemów dających regenerację magii (chyba że na samym początku)

Zamiast tego rozwiń sobie jak najszybciej zaklinanie na maks.
Dlaczego? Dlatego, że wymaksowane zaklinanie pozwala Ci stworzyć zestaw itemów zmniejszający koszt zaklęć jednej lub dwóch szkół magii o 100%.
Tak, możesz rzucać zaklęcia za 0 many...

Taki build pozwala Ci skupić się na rozwinięciu zdrowia dodatkowo zwiększając liczbę wolnych perków które można władować w pancerz/kowalstwo - a więc w efekcie wyeliminujesz podstawowy problem postaci magicznych - niską żywotność.

Jeśli idziesz w magię destrukcji, polecam dodatkowo rozwinięcie alchemii - jest to, poza perkami, jedyny sposób na zwiększenie obrażeń zadawanych przez czary zniszczenia.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wyposażenie maga.
PostNapisane: 05 sty 2012, 21:42 
Pierwszy gamepad
Pierwszy gamepad
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lis 2011, 13:32
Posty: 113
Gra w: Skyrim
Polecam Akademię Magów.
Spoiler:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wyposażenie maga.
PostNapisane: 05 sty 2012, 21:52 
Pierwszy gamepad
Pierwszy gamepad
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03 sty 2012, 21:47
Posty: 91
Najpierw robisz Białą Grań, potem wsiadasz na wóz i jedziesz do Akademii w Zimowej Twierdzy.
Zdobywasz całkiem fajne fanty, ale moim zdaniem nie są to jednak optymalne przedmioty dla maga.

Zupełnie nie zgadzam się również z Arthanisem.

Ładujesz właśnie w perki zmniejszające koszta użycia zaklęcia.
Zaklinasz diadem, pierścień premią do zniszczenia (czy z jakiej tam szkoły lubisz korzystać).
Niestety, ale regeneracja magii jest w tej grze zbugowana (a może zrobiono to celowo) i podczas walki prawie nic ci nie daje (sposobem na ominięcie tego jest krzyk Eteryczność). Z mojego doświadczenia wynika, że lepiej sprawdzają się przedmioty z premią do danej szkoły, a regeneracja wystarczy z samej szaty arcymaga. Pomysł ze zbroją również nie jest głupi i sam go rozważam. Obecnie mam maga na 40 poziomie.

_________________
Człowiek jest ogniwem pośrednim ewolucji - pomiędzy małpą a istotą rozumną.

Przygody moich dovakhiinów w Skyrim: http://www.youtube.com/user/blackjohnny0/videos


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wyposażenie maga.
PostNapisane: 05 sty 2012, 22:02 
Adept analogów
Adept analogów

Dołączył(a): 18 maja 2011, 01:34
Posty: 269
@blackjohny:
jaki jet sens ładować perki w zmniejszanie kosztu zaklęć (poza tymi odblokowującymi inne perki) jeśli przy dość łatwo dostępnym sprzęcie rzucać będziesz zaklęcia za 0 many? Chcesz je rzucać za pół zera? Owszem, perki te i rozwijanie many mają sens w przypadku nie-magów, jedynie posiłkujących się magią, a którzy budując swój "idealny set" będą potrzebowali przedmiotów dających inne premie niż redukcja kosztu zaklęć. Ale w przypadku "klasycznego" maga nie widzę większego sensu dla takiego działania.

Inwestycja w sprzęt dający 100% redukcję pozwala zaoszczędzić aż na 3 rzeczach - inwestowaniu w manę, perkach i na regeneracji many. Nie muszę chyba dodawać, co jest bardziej opłacalne...

Co do regeneracji magii (ale też zdrowia i kondycji) - w trakcie walki jest ona zmniejszona. Premie % zwiększające tą czy inną regeneracją w każdym razie działają, tyle że bazowa wartość zostaje na czas walki zredukowana. Premie do regeneracji są w każdym razie cały czas aktywne.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wyposażenie maga.
PostNapisane: 05 sty 2012, 22:13 
Niedzielny gracz
Niedzielny gracz

Dołączył(a): 05 sty 2012, 19:59
Posty: 35
ok bez zbroi mam 190 many 150 zdrowia i 120kondycji, lvl 17 czy tak może być czy może to zmienic?? może wpisze jakiś kod na rozdysponowanie od nowa wszystkimi moimi umiejętnościami czy coś i wprowadze kilka zmian, bo ogólnie inwestowałem jeszcze w bron 2 reczną w razie gdy konczyła mi się mana to dobijałem toporem;p ale to o czym mówisz ARTANIS no zmienia postać rzeczy, czyli no nie do konca ale robiłem nieco błędów;p


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wyposażenie maga.
PostNapisane: 05 sty 2012, 22:19 
Niedzielny gracz
Niedzielny gracz

Dołączył(a): 05 sty 2012, 19:59
Posty: 35
no i byłem już w akademii magów;p juz tam mie wysyłają na szukanie jakiegoś badyla

Nie pisz kilku postów pod rząd - używaj opcji "edytuj" (to samo dotyczy shoutboxa).
pozdrawiam
waber


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wyposażenie maga.
PostNapisane: 05 sty 2012, 22:24 
Niedzielny gracz
Niedzielny gracz

Dołączył(a): 05 sty 2012, 19:59
Posty: 35
Także myślę sobie teraz że mam fajną zbroje to ja doskilluje tymi zaklinaniami, pierscienie i inne też, jeszcze dodatkowo zobacze czy dam rade rozporządzić wszystkie skille od początku i lepiej je rozdysponuje także będzie wtedy chyba ok:) jak ktoś jeszcze zna taki kod to moze mi go przesłać, co o tym pomyśle sądzicie??

/ Jak napisała powyżej waber - używaj opcji "edytuj". - roelka.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wyposażenie maga.
PostNapisane: 05 sty 2012, 22:29 
Mistrz pada
Mistrz pada
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 sie 2011, 18:03
Posty: 900
Lokalizacja: Zabrze
Gra w: DA, Mass Effect, Wiedźmin 2, Skyrim
Tak jak napisało dwoje moich poprzedników: udaj się do Akademii w Zimowej Twierdzy i znajdź tego badyla :P - także korzystam ze zdobytych tam przedmiotów do teraz (a mam maga na 40 poziomie). Ja także nie zgadzam się zupełnie z Arthanisem. Wg mnie właśnie przede wszystkim najważniejsze jest ładowanie perków w zmniejszenie kosztów czarów ze szkoły magii, z jakiej korzystasz. Równocześnie zaklinaj sobie "zdobyczne" przedmioty, zwiększając w ten sposób liczbę punktów zaklinania. Po zdobyciu ostatniego perka z zaklinania można stworzyć naprawdę świetne przedmioty - mam np pierścień +67pkt magii i +67% szybsza regeneracja magii.
No i nie wiem też jaki jest sens ładowania punktów przy awansie w cokolwiek innego niż magię ;) co trzeci-czwarty awans dawałam w zdrowie, ale nie ma sensu dawać w zdrowie dużo, bo mag z założenia jest słaby w bezpośrednich starciach, chyba, że chcemy stworzyć hybrydę.
Arthanis, jest co prawda sporo różnego rodzaju kosturów, dzięki którym można rzucać zaklęcia bez zużycia many, ale czy ma to jakiś większy sens? Każdy kostur służy do innego zaklęcia, waży przynajmniej 8, wiec zajmują dużo miejsca w ekwipunku. Nie wiem, ja rozwijałam postać tak jak opisałam i naprawdę jestem zadowolona.
Trzagowmordelac, kody? Naprawdę, szkoda sobie psuć zabawę. Jeśli i tak chcesz przejść grę na kodach, to jaki jest w ogóle sens Twojego pytania o to, jak rozwinąć postać, skoro wklupiesz parę literek w konsoli i będziesz mieć gotowe?

_________________
"My decydujemy tylko o tym jak wykorzystać czas, który nam dano." - J.R.R. Tolkien, "Władca Pierścieni: Drużyna Pierścienia"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wyposażenie maga.
PostNapisane: 05 sty 2012, 22:35 
Pierwszy gamepad
Pierwszy gamepad
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03 sty 2012, 21:47
Posty: 91
Arthanis napisał(a):
@blackjohny:
jaki jet sens ładować perki w zmniejszanie kosztu zaklęć (poza tymi odblokowującymi inne perki) jeśli przy dość łatwo dostępnym sprzęcie rzucać będziesz zaklęcia za 0 many? Chcesz je rzucać za pół zera? Owszem, perki te i rozwijanie many mają sens w przypadku nie-magów, jedynie posiłkujących się magią, a którzy budując swój "idealny set" będą potrzebowali przedmiotów dających inne premie niż redukcja kosztu zaklęć. Ale w przypadku "klasycznego" maga nie widzę większego sensu dla takiego działania.

Inwestycja w sprzęt dający 100% redukcję pozwala zaoszczędzić aż na 3 rzeczach - inwestowaniu w manę, perkach i na regeneracji many. Nie muszę chyba dodawać, co jest bardziej opłacalne...

Co do regeneracji magii (ale też zdrowia i kondycji) - w trakcie walki jest ona zmniejszona. Premie % zwiększające tą czy inną regeneracją w każdym razie działają, tyle że bazowa wartość zostaje na czas walki zredukowana. Premie do regeneracji są w każdym razie cały czas aktywne.


Mam 40 poziom i za darmo czarów nie rzucam. Zwłaszcza tych mistrzowskich, które pochłaniają CAŁY pasek magii.

Regeneracja magii w walce działa tak słabo, jakby nie działała, a poza walką nie jest potrzebna, więc jak dla mnie lepsze są przedmioty z premią do zniszczenia. Magię można sobie regenerować krzykiem Eteryczność - działa, jakbyśmy wyszli z walki i do tego ma niewielkie opóźnienie.

Cytuj:
Arthanis, jest co prawda sporo różnego rodzaju kosturów, dzięki którym można rzucać zaklęcia bez zużycia many, ale czy ma to jakiś większy sens? Każdy kostur służy do innego zaklęcia, waży przynajmniej 8, wiec zajmują dużo miejsca w ekwipunku. Nie wiem, ja rozwijałam postać tak jak opisałam i naprawdę jestem zadowolona.


A do tego nie możemy wtedy wykorzystywać jednego z najlepszych perków dla maga - fali uderzeniowej.

_________________
Człowiek jest ogniwem pośrednim ewolucji - pomiędzy małpą a istotą rozumną.

Przygody moich dovakhiinów w Skyrim: http://www.youtube.com/user/blackjohnny0/videos


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 12   [ Posty: 111 ]
Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Daniel St. Jules