Kronika Dovahkiinów

Kronika Dovahkiinów

Nowo zapisane karty Smoczych Dusz

TESV 2015-06-02 23-07-06-80.jpg
Dro'Skrez
Khajiici · Mężczyzna · Skrytobójca · Łuk · Przywołanie
20170330142438_1.jpg
Neiize
Elfy Leśne · Kobieta · Mag Bitewny · Miecz jednoręczny · Przywołanie
20160920103140_1.jpg
Thorgrim
Nordowie · Mężczyzna · Wojownik · Miecz dwuręczny · Przywracanie

Dodaj swojego Dragonborna!

Najnowsze posty
Teraz jest 24 wrz 2021, 06:00


Napisz wątekOdpowiedz Strona 2 z 12   [ Posty: 111 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Wyposażenie maga.
PostNapisane: 05 sty 2012, 22:45 
Niedzielny gracz
Niedzielny gracz

Dołączył(a): 05 sty 2012, 19:59
Posty: 35
nie gram na kodach, ale myslałem że może da się naprawic to ze źle rozdysponowałem co nieco punktów


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wyposażenie maga.
PostNapisane: 05 sty 2012, 22:49 
Adept analogów
Adept analogów

Dołączył(a): 18 maja 2011, 01:34
Posty: 269
Cytuj:
Arthanis, jest co prawda sporo różnego rodzaju kosturów, dzięki którym można rzucać zaklęcia bez zużycia many, ale czy ma to jakiś większy sens? Każdy kostur służy do innego zaklęcia, waży przynajmniej 8, wiec zajmują dużo miejsca w ekwipunku. Nie wiem, ja rozwijałam postać tak jak opisałam i naprawdę jestem zadowolona.


A kto mówi o używaniu jakichkolwiek kosturów?
Wystarczy hełm+zbroja+pierścień+amulet+100zaklinania (wbrew pozorom bardzo łatwo to nabić)- i używamy WSZYSTKICH zaklęć z 1-2 szkół ZA DARMO.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wyposażenie maga.
PostNapisane: 05 sty 2012, 22:53 
Niedzielny gracz
Niedzielny gracz

Dołączył(a): 05 sty 2012, 19:59
Posty: 35
ok to juz sobie jakoś poradze na razie zaklinanie mam na 40 nie za bardzo na nią zwracałem uwagę;p


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wyposażenie maga.
PostNapisane: 05 sty 2012, 23:51 
Adept analogów
Adept analogów

Dołączył(a): 18 maja 2011, 01:34
Posty: 269
Jeszcze kilka uwag:

- nie ma co się przejmować władowaniem kilku punktów w manę. Ważne by nie pchać jej na poziom 250-500, bo to strata punktów. Te dodatkowe punkty mogą Ci sie przydac kiedyś, jak postanowisz wymaksować inne szkoły magii (a więc na levelach 60+), a na początku da ci to odrobinę swobody.

- szaty maga może i wyglądają stylowo, lepiej jednak postawić na własny set "normalnego" pancerza. Maksimum efektywnego pancerza to 567 (każdy punkt powyżej tej wartości jest bezwartościowy), daje to dość duży wybór sprzętu. Z lekkich zbroi zbroja elfia i lepsze dają radę tyle wyciągnąć, z ciężkich już nawet stalowa daje radę osiągnąć ten limit. Mag w ciężkiej zbroi? W tej grze nie ma przeszkód.

- Podwójne zaklinanie to podstawa. Poza redukcją kosztu zaklęć danej szkoły (lub szkół) dla maga warto rozwinąć ochronę przed magią, w dalszej kolejności ochronę przed żywiołami i ew. skradanie (o tym dalej)

- Kombinacja "cichego rzucania zaklęć" ze szkoły iluzji i skradania pozwoli magowi na dyskretne puszczanie zaklęć z "przyczajki" - jak kto lubi, ale akurat mi się to podoba

- Alchemia dla maga używającego magii zniszczenia jest bardzo przydatna. Poza tym że pozwala "podpakowac" kowalstwo i zaklinanie powyżej oficjalnego maksimum, jest też jedyną (poza perkami) drogą do zwiększenia (czasowego... ale mocnego) obrażeń zadawanych przez magię zniszczenia.



Jak zwiększyć kowalstwo/zaklinanie?
1. Kupujesz księgę z zaklęciem Pułapki Duszy (lub zdobywasz broń z takim efektem)
2. Kupujesz puste kamienie dusz (w pierwszej kolejności te najmniejsze)
3. Idziesz w teren, rzucasz Pułepkę Dusz na wilki, kozy, lisy itd. i je zabijasz (ew. zabijasz je bronią z efektem pułapki dusz)
4. Zbierasz skóry
5. Idziesz do kuźni, przerabiasz skóry na kawałki skóry i paski skóry w proporcji 1:2
6. Robisz skórzane karwasze (ile dasz radę)
7. Zaklinasz skórzane karwasze tyloma kamieniami dusz, ile masz (polecam bonus do skradania i bonus do udźwigu - najwyższa cena sprzedaży)
8. Sprzedajesz wszystkie skórzane karwasze
9. Powracasz do punktu 2

Metoda ta poza stosunkowo szybkim wymaksowaniem kowalstwa/zaklinania pozwala w pwnym stopniu na:
- rozwinięcie retoryki (handel)
- rozwinięcie przywoływania (jeśli używasz "pułapki duszy")
- rozwinięcie jakiejś umiejętności ofensywnej (tej, której używasz do polowań)
- rozwinięcie jakiejś umiejętności pancerza (jeśli nosisz ciężką/lekką zbroję podczas polowań)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wyposażenie maga.
PostNapisane: 06 sty 2012, 00:46 
Niedzielny gracz
Niedzielny gracz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 sty 2012, 01:13
Posty: 55
Gra w: Skyrim
A ja mam inne pytanie odnośnie maga. Czy jest w ogóle sens używania jakichkolwiek pancerzy jeżeli używa się czaru z magii przemiany zwanego "smoczą łuską"? Dla tych kórzy nie wiedzą to czar ten daje 80% odporności na obrażenia fizyczne czyli tyle samo co posiadanie limitu klasy pancerza.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wyposażenie maga.
PostNapisane: 06 sty 2012, 01:24 
Adept analogów
Adept analogów

Dołączył(a): 18 maja 2011, 01:34
Posty: 269
1. Nie wiem czy bonus się nie kumuluje [tzn nasza całkowita odporność wynosi 96%]
2. Nawet jesli się nie kumuluje... czar wymaga od nas działania, kosztuje manę (lub choćby tylko czas, jak mamy 100% redukcję) i ma określony czas działania... Mi tam bardziej odpowiadałaby pewna ochrona w postaci zbroi.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wyposażenie maga.
PostNapisane: 06 sty 2012, 02:51 
Niedzielny gracz
Niedzielny gracz

Dołączył(a): 05 sty 2012, 19:59
Posty: 35
No to się pochwalę co zrobiłem i w ogóle jaki jestem zajebisty:P doskilowałem te zaklinanie na maxa, fajnie bo od razu duzo leveli poszlo i miałem pełną zbroje krasnoludzką, także ciężki pancerzyk stoje sobie i rzucam jakieś kule w wrogów i za dużo nie musze się ruszać bo rzeczywiście jest siła, pompa i ogólnie troszkę wrodzy muszą się namęczyć żeby mnie rozwalić, chociaż już na takie coś też trafiłem;p, ogólnie jednak nie moglem osiągnąć takiego poziomu żeby mi się w ogóle mana nie zużywała czy przy najmniej żeby bardzo szybko mi się doładowywała od nowa, ale to może dlatego że jeszcze zabrakło mi punktu na podwójne zaklinanie przedmiotu, ale to się zrobi z inna zbroją juz;p
Jednak mimo wszystko wojownikami grałem od zawsze i jakoś mi mag nie przypada do gustu;p


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wyposażenie maga.
PostNapisane: 06 sty 2012, 07:03 
Pierwszy gamepad
Pierwszy gamepad
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lis 2011, 13:32
Posty: 113
Gra w: Skyrim
Arthanis, zupełnie się z Tobą nie zgadzam. Ładowałam perki i punkty w szkołę magii. Mam ją na poziomie ok 700 i taki pasek daje mi ogromne możliwości.
Zaklęcie Smocza Łuska blokuje większość obrażeń i jest lepsze dla maga niż zbroja, szczególnie przy perku Magiczny pancerz, a poza tym ułatwia bezszelestne poruszanie.
Mam 100 w każdej szkole magii, wyuczone wszystkie najpotężniejsze czary i używam ich, bo wcale nie zużywają mi całego paska magii. Przeciętny smok ginie po trzech uderzeniach zaklęciem porażenia na tym samym pasku magii i jeszcze mnóstwo zostaje na następne.
A taka postać jaką grasz nie jest już magiem klasycznym, tylko magiem bitewnym.
A gdyby magia w czasie walki regenerowała się tak szybko jak zazwyczaj to wcale nie byłoby zabawy.
A jeśli będziesz używać kosturów, no cóż, rozwijanie umiejętności magicznych nie będzie zbyt szybkie, a poza tym kostur to dodatkowy ciężar. Moim zdaniem zupełnie niepotrzebny przedmiot dla klasycznego maga.
I ostatnia uwaga. Twoja ścieżka jest Twoim wyborem, ale może najlepszym tylko dla Ciebie, więc wygłaszanie opinii w sposób tak autorytatywny jest absurdalne.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wyposażenie maga.
PostNapisane: 06 sty 2012, 12:21 
Niedzielny gracz
Niedzielny gracz

Dołączył(a): 05 sty 2012, 19:59
Posty: 35
nie no jest na pewno inaczej, a taki mozna powiedziec ze ze mnie mag bitewny no tak wyszło w praniu.
chociaż no może powinienem sie jednak skupić na wojownikach a dopiero jakby mi się chciało to drugi raz zagrać magiem bo w każdej grze gra się inaczej;p


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wyposażenie maga.
PostNapisane: 06 sty 2012, 13:05 
Fechmistrz krzyżaka
Fechmistrz krzyżaka

Dołączył(a): 25 lis 2011, 22:09
Posty: 388
ech... i to jest właśnie to co zabija uroki maga - zbroja. powinno być tak: zakładasz zbroję - nie możesz czarować. chcesz być wojownikiem wspierającym się magią - wykupujesz perka w zbrojach umożliwiający rzucanie podstawowego leczenia i jakichś innych popierdółkowatych czarów... a nie mag zakłada na siebie ciężką płytową i heja do przodu.
takie jest moje osobiste zdanie.

odnośnie rad Arthanisa...
chyba w pierwszym poście tutaj napisałeś coś takiego: "grając magiem możesz darować sobie rozwijanie magii przy awansach"
no proszę Cię... przecież chyba właśnie o to chodzi w graniu magiem. ja rozumiem, że jesteś niewolnikiem cyferek (tyle i tyle efektywnego pancerza, tyle i tyle regeneracji z zaklinania), ale bez przesady. w ten sposób robisz tylko jedno - zabijasz klimat.
i jako ostatnie napiszę coś takiego: postać przez Ciebie opisywana to wojownik tylko że mieczem walczyć nie umie, to czarować próbuje... a nuż coś wyczaruje :P


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 2 z 12   [ Posty: 111 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Daniel St. Jules