Kronika Dovahkiinów

Kronika Dovahkiinów

Nowo zapisane karty Smoczych Dusz

TESV 2015-06-02 23-07-06-80.jpg
Dro'Skrez
Khajiici · Mężczyzna · Skrytobójca · Łuk · Przywołanie
20170330142438_1.jpg
Neiize
Elfy Leśne · Kobieta · Mag Bitewny · Miecz jednoręczny · Przywołanie
20160920103140_1.jpg
Thorgrim
Nordowie · Mężczyzna · Wojownik · Miecz dwuręczny · Przywracanie

Dodaj swojego Dragonborna!

Najnowsze posty
Teraz jest 16 paź 2018, 06:13


Napisz wątekOdpowiedz Strona 11 z 11   [ Posty: 109 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Zaklinanie, poradnik dla początkujących.
PostNapisane: 10 cze 2014, 20:07 
Nałogowiec
Nałogowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05 kwi 2012, 14:05
Posty: 5095
Lokalizacja: Zgubiłem się w lesie, posty piszę ze smartfona, którego nie mam
Gra w: Gry Fallout (te dobre), Dark Souls 2, Żywot Ludzki: The Game- serwer: Polska full PVP
Kiedy wybierasz zaklęcie do zaklinania, pokazana jest jego największa dostępna moc, która zakłada, że do zaklnięcia użyjesz najlepszego klejnotu duszy. Czyli prościej:
-Jest taka sytuacja - masz przy sobie dwa klejnoty duszy, jeden wielki (z wielką duszą w środku) i jeden drobny (surprise, z drobną duszą w środku)
Masz ileś tam zaklinania itp. itd.

-W oknie Zaklinania chcesz zaklnąć Sztylet na obrażenia od lodu. Pokazuje, że zadasz 15 obrażeń.
Zaklinasz Wielkim Klejnotem duszy i zadajesz 15 obrażeń i starczy Ci użyć na jakieś 50 ciosów
Teraz zaklinasz go Drobnym i wciąż zadajesz 15 obrażeń, ale użyć wystarczy na 5 ciosów.

-W przypadku zaklinania ubrań i pancerza, moc nie może się zużyć, więc jest słabsza.
Czyli teraz chcesz nałożyć Premię do Zdrowia na hełm. Po wybraniu zaklęcia pokazuje, że zwiększy Ci to zdrowie o 25 pkt.
Zaklinasz Wielkim Klejnotem duszy - premia 25 pkt
Zaklinasz Drobnym klejnotem duszy - premia 2 pkt

_________________
*Tu wklej swój podpis*


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zaklinanie, poradnik dla początkujących.
PostNapisane: 14 sie 2014, 10:14 
Adept analogów
Adept analogów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 mar 2014, 16:08
Posty: 275
Lokalizacja: Varsovia-Voluntas (Pęknina)
Gra w: TES V Skyrim
Napiszę tak:
- zaklinanie na 100% i wszystkie perki
- poziom postaci 80
- czarny klejnot duszy
- perki dające odporność na magię
- eliksir do zaklinania najmocniejszy, bo uwarzony przeze mnie
i co, otóż pierścień zaklęty na 1% odporności na magię, jak to możliwe???!!!

_________________
Ad Maiorem Iahveh Gloriam.
https://www.youtube.com/watch?v=gYi821vav7I


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zaklinanie, poradnik dla początkujących.
PostNapisane: 16 sie 2014, 22:58 
Fechmistrz krzyżaka
Fechmistrz krzyżaka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lip 2014, 11:37
Posty: 369
Lokalizacja: Empok Nor
Gra w: Wei-ch'i
@EquesCarbo,
sprawdź ten post. Zaproponowałem tam kilka rozwiązań, które mogą okazać się pomocne.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zaklinanie, poradnik dla początkujących.
PostNapisane: 17 sie 2014, 12:35 
Adept analogów
Adept analogów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 mar 2014, 16:08
Posty: 275
Lokalizacja: Varsovia-Voluntas (Pęknina)
Gra w: TES V Skyrim
Chodzi o to, że podczas zaklinania mam informację, że pierścień będzie miał 23% odporność na magię, a po odejściu od stołu ma 1%??? Inne zaklęcia i przedmioty są zgodne,czyli ile mówi, że będzie mieć podczas zaklinania tyle ma w ekwipunku, wyjątek stanowi odporność na magię.

_________________
Ad Maiorem Iahveh Gloriam.
https://www.youtube.com/watch?v=gYi821vav7I


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zaklinanie, poradnik dla początkujących.
PostNapisane: 17 sie 2014, 19:54 
Fechmistrz krzyżaka
Fechmistrz krzyżaka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lip 2014, 11:37
Posty: 369
Lokalizacja: Empok Nor
Gra w: Wei-ch'i
@EquesCarbo,
nie musisz powtarzać treści posta, widzę w czym rzecz - tak jak pisałem w poście do którego powyżej podałem link Obrazek : oducz się efektu lub zresetuj drzewo zaklinania. Procedurę opisałem wystarczająco szczegółowo, by wykonać wskazane czynności polegające na modyfikacji savegame'u. Daj znać po sprawdzeniu w/w rad.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zaklinanie, poradnik dla początkujących.
PostNapisane: 18 sie 2014, 11:59 
Adept analogów
Adept analogów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 mar 2014, 16:08
Posty: 275
Lokalizacja: Varsovia-Voluntas (Pęknina)
Gra w: TES V Skyrim
Dzięki Keldron, ale nie jestem w stanie teraz tego sprawdzić. Nie mogę nawet grać, bo RAM mi padł. Na szczęście dożywotnia gwarancja, ale co najmniej 14 dni oczekiwania. Jutro idą do serwisu, póki co kuleję na jednej kości, a nie wiem w jakiej jest kondycji, a reklamować należy komplet. Tak więc trochę będziesz musiał poczekać na sprawdzenie Twojej metody.

_________________
Ad Maiorem Iahveh Gloriam.
https://www.youtube.com/watch?v=gYi821vav7I


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zaklinanie, poradnik dla początkujących.
PostNapisane: 25 lut 2015, 16:10 
Adept analogów
Adept analogów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 mar 2014, 16:08
Posty: 275
Lokalizacja: Varsovia-Voluntas (Pęknina)
Gra w: TES V Skyrim
Witam po długiej nieobecności w tym temacie.
Panie Keldron, nie dane mi było sprawdzić Twojej metody, gdyż problem znikł... Miałem problemy z walką na pięści i zielonymi świecącymi oczami, a cały ten bałagan powodował jeden mod zwany FOOTPRINTS (Ślady na śniegu). Podejrzewam, bo niestety nie zwróciłem uwagi w tym czasie na problem z zaklinaniem, że błąd z zaklinaniem to też sprawka tego moda, bo jak napisałem problem przestał istnieć, prawdopodobnie po wyrzuceniu owego moda.
Mam pytanie odnośnie zaklinania, tylko nie wiem czy jestem w odpowiednim dziale... Otóż chodzi o odporność na magię. Mamy odporność na: ogień, zimno i porażenie, i mamy odporność na magię... Czy odporność na magię to przypadkiem nie jest trzy w jednym? Jeśli tak, to bez sensu jest zaklinać np. tarczę na odporność na ogień i mróz, i kolejny przedmiot na odporność na porażenie jeśli można to załatwić odpornością na magię, a pozostałe dzięki temu wolne miejsce, wykorzystać na inne zaklęcia... Ewentualnie dać odporność na magię x2 na np. tarczę i mamy wzmocniony efekt, a nadal zyskujemy jeden wolny "slot" do zaklęcia. Zauważyłem że Łamacz czarów chroni przed magią wedle opisu i tak samo świetnie daje sobie radę ze smoczym ogniem lub mrozem. Po drugie, zakląłem pierścień na odporność na magię i wlazłem pod dwemerski palnik... Różnica z pierścieniem i bez była wyraźnie widoczna... Jak jest? Czy zaklinanie odporności na ogień, mróz i porażenie ma sens, jeśli można zakląć po prostu odporność na magię?? Jak to działa, czy mój wniosek ma sens (czy twierdzenie jest prawdziwe)???

_________________
Ad Maiorem Iahveh Gloriam.
https://www.youtube.com/watch?v=gYi821vav7I


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zaklinanie, poradnik dla początkujących.
PostNapisane: 25 lut 2015, 16:39 
Mistrz pada
Mistrz pada

Dołączył(a): 24 kwi 2014, 18:07
Posty: 974
Lokalizacja: Lublin
Gra w: różne gry, w zależnosci od ochoty
EquesCarbo napisał(a):
Witam po długiej nieobecności w tym temacie.
Otóż chodzi o odporność na magię. Mamy odporność na: ogień, zimno i porażenie, i mamy odporność na magię... Czy odporność na magię to przypadkiem nie jest trzy w jednym? Jeśli tak, to bez sensu jest zaklinać np. tarczę na odporność na ogień i mróz, i kolejny przedmiot na odporność na porażenie jeśli można to załatwić odpornością na magię, a pozostałe dzięki temu wolne miejsce, wykorzystać na inne zaklęcia... Ewentualnie dać odporność na magię x2 na np. tarczę i mamy wzmocniony efekt, a nadal zyskujemy jeden wolny "slot" do zaklęcia. Zauważyłem że Łamacz czarów chroni przed magią wedle opisu i tak samo świetnie daje sobie radę ze smoczym ogniem lub mrozem. Po drugie, zakląłem pierścień na odporność na magię i wlazłem pod dwemerski palnik... Różnica z pierścieniem i bez była wyraźnie widoczna... Jak jest? Czy zaklinanie odporności na ogień, mróz i porażenie ma sens, jeśli można zakląć po prostu odporność na magię?? Jak to działa, czy mój wniosek ma sens (czy twierdzenie jest prawdziwe)???


Odporność na magię osłabia ataki zadawane magią ognistą, lodową, elektryczną, krzykami itp. Np trafia Cię kula ognia zadająca normalnie obrażenia rzędu 50 pkt. Masz odporność na magię 50% (powiedzmy, że jest to suma zaklętych części ekwipunku, chociaż ja znam lepszy sposób, aby osiągnąć jeszcze wyższą odporność), więc tracisz tylko 25 punktów. Pozostałe 25 pkt bierze się pod uwagę przy odporności na żywioły.

_________________
Mati :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zaklinanie, poradnik dla początkujących.
PostNapisane: 25 lut 2015, 21:59 
Adept analogów
Adept analogów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 mar 2014, 16:08
Posty: 275
Lokalizacja: Varsovia-Voluntas (Pęknina)
Gra w: TES V Skyrim
Ok. Dzięki MatiLublin. Teraz to ma sens... Wyszło jak bardzo zielony jestem w tej materii, no cóż człowiek uczy się całe życie...

_________________
Ad Maiorem Iahveh Gloriam.
https://www.youtube.com/watch?v=gYi821vav7I


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 11 z 11   [ Posty: 109 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Daniel St. Jules