Kronika Dovahkiinów

Kronika Dovahkiinów

Nowo zapisane karty Smoczych Dusz

TESV 2015-06-02 23-07-06-80.jpg
Dro'Skrez
Khajiici · Mężczyzna · Skrytobójca · Łuk · Przywołanie
20170330142438_1.jpg
Neiize
Elfy Leśne · Kobieta · Mag Bitewny · Miecz jednoręczny · Przywołanie
20160920103140_1.jpg
Thorgrim
Nordowie · Mężczyzna · Wojownik · Miecz dwuręczny · Przywracanie

Dodaj swojego Dragonborna!

Najnowsze posty
Teraz jest 24 wrz 2021, 06:43


Dział zablokowanyOdpowiedz Strona 1 z 1   [ Posty: 9 ]
Autor Wiadomość
 Tytuł: Pomysł z alchemią.
PostNapisane: 02 sie 2012, 20:13 
Nałogowiec
Nałogowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05 kwi 2012, 14:05
Posty: 5095
Lokalizacja: Zgubiłem się w lesie, posty piszę ze smartfona, którego nie mam
Gra w: Gry Fallout (te dobre), Dark Souls 2, Żywot Ludzki: The Game- serwer: Polska full PVP
Cóż, system tworzenia mikstur w Morrowindzie, Obku i Skyrim bardzo mi się podobał, ale w końcu trzeba by wprowadzić coś nowego, na próbę, czyż nie?
Mam na myśli, że nie możemy tworzyć własnych mikstur tylko te z góry określone "Awersja do ognia"
"Mikstura uzdrowienia" , "Mikstura obfitej Magii" itp. a umiejętność alchemii wpływa tylko na % powodzenia w tworzeniu mikstury, czyli np. mając 10 alchemii, możesz bez problemu stworzyć podstawowe mikstury typu "Słaba mikstura lecznicza, które uleczy 50 HP", ale stworzenie czegoś nieco bardziej zaawansowanego jak "Zwykła mikstura magii", która uleczy 100 MP, będzie miało załózmy, tylko 55% na powodzenie, jak się nie uda, to misktura będzie albo wadliwa, albo w ogóle jej nie będzie. Rozwijanie alchemii będzie takie samo, czyli za tworzenie lepszych misktur, masz więcej expa. Co do przepisów, będziesz je albo poznawać z receptur, które znajdziesz, albo od alchemików. I by na dzień dobry nie nauczyć się każdej możliwej misktury, powinno to wymagać czegoś jak Punkty Treningu, za 1 poziom dostajesz ich 10 i za nie możesz się uczyć receptur alchemicznych, nowych ruchów do walki wręcz oraz innych perków jak te przybliżanie obrazu podczas celowania. Oczywiście stworzenie słabej mikstury lub nauczenie się podstawowych ruchów, będzie wymagać 1-2 punkty, ale te silniejsze mikstury i trucizny, oraz zaawansowane kombosy, więcej, załóżmy maksymalnie 6 punktów treningu, a te najpotężniejsze, końcowe, 10-15. Myślę, że by to ograniczyło rozwój postaci i nie byłoby koksów, którzy mają wszystko wymaksowane. Co o tym myślicie, dobry byłby taki pomysł? Na próbę?

_________________
*Tu wklej swój podpis*


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pomysł z alchemią.
PostNapisane: 02 sie 2012, 20:30 
Mistrz pada
Mistrz pada
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lip 2012, 15:16
Posty: 965
Gra w: Seria TES, HoMM 3, strategie Paradoxu, seria ME, seria DA, seria AC, P:T
Dawno grałem w Morka, ale czy tam nie było części tego o czym piszesz? W sensie, że mikstura mogła się nie udać, tym większe ryzyko im mniejszy poziom umiejętności? Jak dla mnie to był dobry pomysł i faktycznie powinien być z powrotem w TESie.
Natomiast co do reszty i tych punktów to to strasznie sztuczne jest, system poznawania efektów jak dla mnie działa dobrze i jest logiczny, nie widzę powodów, by go zmieniać.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pomysł z alchemią.
PostNapisane: 02 sie 2012, 20:37 
Nałogowiec
Nałogowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05 kwi 2012, 14:05
Posty: 5095
Lokalizacja: Zgubiłem się w lesie, posty piszę ze smartfona, którego nie mam
Gra w: Gry Fallout (te dobre), Dark Souls 2, Żywot Ludzki: The Game- serwer: Polska full PVP
Wiem, że jest logiczny i dobry, ale myślę, że robienie tego samego systemu czwarty raz pod rząd jest troszkę monotonne, dobrze by zagrać w inny sposób. Jak dla mnie stworzenie nowej mikstury i od razu znajomość efektu również jest nieco sztuczny. Bierzesz Paluch Giganta i miesza z Pszenicą, i od razu po uwarzeniu wiesz, jaki ma efekt. Poza tym trochę mnie to irytowało, że każda mikstura jaką tworzę, wygląda identycznie, podczas gdy każda inna "z góry założona" ma własną, unikalną buteleczkę. Gdyby nasz inwentarz wyglądał tak jak w Morrowindzie, te identyczne mikstury to byłaby zgroza, najeżdżasz na każdy flakonik z osobna i szukasz tego właściwego, a tak to po wyglądzie byś wiedział co i jak, przez co zaoszczędziłbyś sporo czasu, a nawet uratowałoby Ci to życie, gdyby podczas otwierania ekwipunku cały świat się nie zatrzymywał (również by się przydało to w TESie, tak samo animacja wypijania mikstury, wkurzało mnie to, że cały świat nagle staje w miejscu, a ja sobie spokojnie przeglądam plecak i wypijam 20 mikstur)....no chyba, że będzie wyglądać tak jak w Skyrim (co mi się z resztą bardzo nie podoba, w Morrowindzie o wiele lepiej i bardziej klimatycznie to wygląda), to wtedy bez różnicy.

_________________
*Tu wklej swój podpis*


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pomysł z alchemią.
PostNapisane: 02 sie 2012, 20:50 
Mistrz pada
Mistrz pada
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lip 2012, 15:16
Posty: 965
Gra w: Seria TES, HoMM 3, strategie Paradoxu, seria ME, seria DA, seria AC, P:T
W Wiedźminie były animacje i nie był to zły pomysł, ograniczał spożycie miksturek hurtem, jak cię w tym czasie potwory jedzą. A co ty na to, żeby po uwarzeniu każda mikstura nazywała się przykładowo ,,Nieznana mikstura" i dopiero jej wypicie pokazywałoby efekty? I jeszcze dodać do tego opcję rozcieńczania - dodajesz trochę wody i pojawiają się 2 mikstury o połowę gorszym efekcie.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pomysł z alchemią.
PostNapisane: 02 sie 2012, 21:00 
Nałogowiec
Nałogowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05 kwi 2012, 14:05
Posty: 5095
Lokalizacja: Zgubiłem się w lesie, posty piszę ze smartfona, którego nie mam
Gra w: Gry Fallout (te dobre), Dark Souls 2, Żywot Ludzki: The Game- serwer: Polska full PVP
Myślałem o takim rozcieńczaniu oraz inncyh pomysłach typu "ustawianie temperatury wrzenia" , "ilu procentowy roztwór ma być" ale uznałem, że to trochę bez sensu, bo to RPG,a nie symulator chemika.

_________________
*Tu wklej swój podpis*


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pomysł z alchemią.
PostNapisane: 03 sie 2012, 16:25 
Nałogowiec
Nałogowiec

Dołączył(a): 24 maja 2011, 16:21
Posty: 1250
Być może i są to jakieś pomysły,ale nie są możliwe do zrealizowania jako jeden mod.
Animacje na wypijane płyny są już jako mody,ale też nie są one doskonałe.
Istnieje też wiele modów dających te efekty o których piszesz na nowo wprowadzone przepisy/żywność.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pomysł z alchemią.
PostNapisane: 03 sie 2012, 19:52 
Niedzielny gracz
Niedzielny gracz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01 sie 2012, 09:50
Posty: 55
Gra w: TES V : Skyrim
Fajne też było w oblivionie bo można było wypić max ileś tam miksturek

_________________
Udanych mordów, i częstych.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pomysł z alchemią.
PostNapisane: 04 sie 2012, 10:50 
Nałogowiec
Nałogowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05 kwi 2012, 14:05
Posty: 5095
Lokalizacja: Zgubiłem się w lesie, posty piszę ze smartfona, którego nie mam
Gra w: Gry Fallout (te dobre), Dark Souls 2, Żywot Ludzki: The Game- serwer: Polska full PVP
Ależ ja nie mówię, że to ma być mod, tylko pomysł w nowym TES. Przyznam, że nie jest to rewelacyjny pomysł, ale chętnie bym go zobaczył w nowym TES i zobaczył, czy ta gra będzie miała sens jeśli będzie w takim "Gothicowym" stylu (chodzi o rozwój postaci, bo tam są tylko Punkty Nauki których używasz do treningu).

_________________
*Tu wklej swój podpis*


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pomysł z alchemią.
PostNapisane: 18 sie 2012, 19:14 
Casual
Casual

Dołączył(a): 17 sie 2012, 16:38
Posty: 3
Paluch giganta
Błękitny górski kwiat
Pszenica
------------------------------ZAJEBIOSZCZA-------------------------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowanyOdpowiedz Strona 1 z 1   [ Posty: 9 ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Daniel St. Jules