Kronika Dovahkiinów

Kronika Dovahkiinów

Nowo zapisane karty Smoczych Dusz

TESV 2015-06-02 23-07-06-80.jpg
Dro'Skrez
Khajiici · Mężczyzna · Skrytobójca · Łuk · Przywołanie
20170330142438_1.jpg
Neiize
Elfy Leśne · Kobieta · Mag Bitewny · Miecz jednoręczny · Przywołanie
20160920103140_1.jpg
Thorgrim
Nordowie · Mężczyzna · Wojownik · Miecz dwuręczny · Przywracanie

Dodaj swojego Dragonborna!

Najnowsze posty
Teraz jest 27 paź 2020, 04:00


Napisz wątekOdpowiedz Strona 26 z 31   [ Posty: 304 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 31  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Niespodziewane błędy "Skyrim"
PostNapisane: 22 kwi 2015, 13:29 
Adept analogów
Adept analogów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 mar 2014, 16:08
Posty: 276
Lokalizacja: Varsovia-Voluntas (Pęknina)
Gra w: TES V Skyrim
EquesCarbo napisał(a):
nocny napisał(a):
Realistic Color and Lighting - Final odpowiedniki:
Immersive Saturation Boost - bardzo przyzwoity, absolutnie bezkonfliktowy modzik. Można go załadować wraz z drugim modem tego samego autora
Immersive Contrast Boost
Skyrim Saturation and Contrast Boost - no ENB - uboższa wersja od w/w, ale za to lżejsza
IMAGINATOR - Visual Control Device for Skyrim - prawdziwy kombajn graficzny, można przy jego pomocy uzyskać efekty zbliżone do ENB

co do Detailed Outskirts:
Ten sam autor, który stworzył Immersive Boosty- applestorm, popełnił ciekawą serię Towns and Villages Enhanced Series
Ewentualnie możesz obejrzeć Expanded Towns and Cities chyba najbardziej popularny na Nexus, bo modyfikujący nieznacznie również okolice.
Dla mnie zdecydowanie najlepsza modyfikacja miast to JK's Skyrim wybitnego modera jkrojmal'a

SkyFix - Riverwood Redeveloped jest na Nexus

More Dynamic Shadows and Striping Fix był na Nexus, ale moder PuuLoo zdjął go z bazy. Na szybkości możesz użyć moda Shadow Striping Fix Indoor and Outdoor. Dobry jest również Skyrim Shadow Striping Fix
Także jak widzisz, spokojnie możesz pomachać na do widzenia steam workshopowi ;)


Jak zwykle wielkie dzięki panie Nocturnus.
Immersive saturation mam. Mam też Riften z serii, którą pan podał. Tylko ten jeden, bo w niektórych miastach robiło mi się po prostu "duszno"... Zaciekawił mnie pan tym "kombajnem", czy jako laik podołam obsłudze, tak dużej maszyny rolniczej?
A co zrobić z tymi przeklętymi kupkami lodu lub popiołu? Ash Pile działał bezbłędnie, ale LOOT go nie chce...

Nie o taki SKYFIX mi chodziło. Ten z WORKSHOP naprawiał rzeczy typu "zapadanie" się jednego obiektu w drugi np. kwiatek w koszu, na półce wystaje z dna i przechodzi do połowy przez półkę, ale może unofficjal ma to w sobie, więc sobie odpuszczę i poobserwuję, bo możliwe, że mod jest zbędny...

No cóż, STEAM WORKSHOP obraził się na mnie. Najpierw nie mogłem usunąć modów... Anulowałem suskrybcję i przeszedłem całą procedurę, i widzę że w NEXUS mody nadal są, tyle że nieaktywne. Zaglądam do folderu DATA i rzeczywiście mają się dobrze, więc usunąłem je ręcznie. Później stwierdziłem, że zasuskrybuję jednak jednego, małego moda (Detailed Outskirts) i tak zrobiłem. Oto co się stało: Napisał mi,że sprawdza zamówiony mod i że go zsynchronizował, bez pobierania! Wiadomość nieprawdziwa, gdyż nie ma go ani w folderze DATA, ani nie wyświetla się w Plikach Danych, ani w Nexusie. Zwyczajnie, fizycznie go nie ma, za to STEAM WORKSHOP twierdzi, że go suskrybuję, że mam go w Ulubionych i że go zsynchronizował!!!
Ktoś ma jakąś teorię i jaka jest na to rada, bo wygląda na to, że STEAM do reszty skretyniał.

Ps. Przepraszam, właśnie się zorientowałem, że powinienem to napisać w dziale "Problemy z modyfikacjami" ale nie chcę się powielać, więc poczekam na odpowiedzi tu... Sorry.

Jestem na forum (anglojęzycznym,niestety) w STEAM i z tego co zrozumiałem, to wina PARTACZY ze STEAM WORKSHOP, jak zwykle zresztą...
No cóż, pożyjemy zobaczymy. Temat można chyba uznać za zamknięty, o ile dobrze zrozumiałem język angielski...

No i świetnie!!! Utknąłem w Wichrowym Tronie... Każda próba opuszczenia miasta kończy się tak, że opuszczam Skyrim (wywalenie do pulpitu)! Nie mam żadnego moda z STEAM WORKSHOP, jeden nowy mod to Skyrim Shadows Striping Fix z NEXUS, sprawdzony, czysty...(LOOT itp.).
Ciąg dalszy:
Cofnąłem się do zapisu przed miastem, wszedłem i wszystko gra póki nie próbuję wyjść lub dostać się głębiej, a konkretnie do kolejnej lokacji w Pałacu Królów. Za każdym razem jest tak samo, wywalenie do pulpitu.
Ciąg dalszy:
Zdjęcie nowego moda nic nie dało...
Ciąg dalszy:
Biała Grań to samo z tą różnicą, że da się opuścić miasto...
Podejrzewam, że z każdym zamkniętym miastem będzie to samo, czyli próba wejścia do głębszej lokacji z jakiegokolwiek pałacu jarla zaowocuje wywaleniem do pulpitu. Jednym słowem, w tym szaleństwie jest metoda...
Jakieś pomysły, rady, cokolwiek...???

Ps. Zamierzam zainstalować "Enhanced Lights and FX", czy powinienem wyrzucić "Better Troches", "Immersive Saturation Boost" i "Scary Night", bo nie mogę się doczytać?

_________________
Ad Maiorem Iahveh Gloriam.
https://www.youtube.com/watch?v=gYi821vav7I


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Niespodziewane błędy "Skyrim"
PostNapisane: 23 kwi 2015, 08:06 
Mistrz pada
Mistrz pada

Dołączył(a): 07 mar 2015, 14:06
Posty: 881
Czy masz Wrye Bash? Jak nie, to ściągnij i posprawdzaj, jak tam twoje save'y. Może przy odinstalowywaniu tych modów z workshopa coś się uszkodziło? Niezbyt się znam, ale to standard, jaki robię po każdym crashu gry, zawsze jakoś znajdowałem przyczynę i sobie radziłem.
Czy używasz jakiegoś większego, ogólnego ovehaula (SkyRe, PerMa, Requiem)? Jeśli tak, to spróbowałbym jeszcze odpalić patcher.
Oficjalny poradnik do Wrye Bash
Nieoficjalny poradnik - ogólnie o stabilności gry
W temacie MODS & PERFORMANCE v1.0, na tym forum, jest też rozdział o Wrye Bashu, jakby coś.

_________________
Obrazek
Koło Wielbicieli Hrabiego


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Niespodziewane błędy "Skyrim"
PostNapisane: 23 kwi 2015, 10:33 
Adept analogów
Adept analogów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 mar 2014, 16:08
Posty: 276
Lokalizacja: Varsovia-Voluntas (Pęknina)
Gra w: TES V Skyrim
Olgjerd napisał(a):
Czy masz Wrye Bash? Jak nie, to ściągnij i posprawdzaj, jak tam twoje save'y. Może przy odinstalowywaniu tych modów z workshopa coś się uszkodziło? Niezbyt się znam, ale to standard, jaki robię po każdym crashu gry, zawsze jakoś znajdowałem przyczynę i sobie radziłem.
Czy używasz jakiegoś większego, ogólnego ovehaula (SkyRe, PerMa, Requiem)? Jeśli tak, to spróbowałbym jeszcze odpalić patcher.
Oficjalny poradnik do Wrye Bash
Nieoficjalny poradnik - ogólnie o stabilności gry
W temacie MODS & PERFORMANCE v1.0, na tym forum, jest też rozdział o Wrye Bashu, jakby coś.


Dzięki i tak z innej beczki, jak tam Twoje dzieło? Mam nadzieję na przeczytanie wersji do druku. Co do problemu, to mam nieodparte wrażenie, że to wina STEAM. Otóż wszystko samo, powoli wraca do normy... Zdarzyło mi się parę razu usuwać ręcznie takie pliki, zresztą w opisie do większości tego typu modów, to drugi sposób deinstalacji - usuń pliki esp. i bsa. z folderu DATA. Dokładnie te same pliki usuwałem wcześniej i nigdy nie było problemu... Chyba w STEAM coś "nie łączy na kostce"... Nie znam się na tym, ale to coś jakby STEAM upierał się, że mam te pliki, jakby nie akceptował zmian, zero elastyczności. Zresztą samo to, że nie pobiera modów, a twierdzi, że je sprawdził i zsynchronizował daje do zastanowienia. W "Plikach Danych" nie istnieją, nie ma ich w folderze DATA, Nexus i LOOT wiedzą, że ich nie ma, a głupiutki mechanizm stwierdza, że sprawdził i zsynchronizował nieistniejące pliki! Na STEAM WORKSHOP również jestem suskrybentem nieistniejących, a raczej nieściągniętych modów, fajnie nie? No i to, że nie chciały opóścić folderu DATA po prawidłowej deinstalacji... Byłem na forum w STEAM i wychodzi na to, że problem istnieje, a jego lokalizacja to STEAM WORKSHOP. Pamiętam trzydniową grę bez modów, a potem ograniczenie limitu do 50 modów - prawdziwa wisienka na torcie... Nie ma innej rady, jak poczekać parę dni, aż wytrzeźwieją. Dziwię się, że ktokolwiek robi dla Nich mody, zamiast na Nexus. Życie w Skyrim byłoby wtedy prostsze... POZDRAWIAM.

Ps. Konkurs na znalezienie zamiennika dla More Dynamic Shadows and Striping Fix nadal aktualny, Enhanced Lights and FX mnie rozczarował (nie po całości, ale to nie to).

_________________
Ad Maiorem Iahveh Gloriam.
https://www.youtube.com/watch?v=gYi821vav7I


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Niespodziewane błędy "Skyrim"
PostNapisane: 23 kwi 2015, 10:54 
Mistrz pada
Mistrz pada

Dołączył(a): 07 mar 2015, 14:06
Posty: 881
A może poza .esp .bsa .esm z modów z Workshopu dodało się jeszcze coś, do innych folderów i teraz przeszkadza?

Druga część epopei w trakcie, cały czas, bo się dość mocno rozpisałem. Przez trochę nie pisałem, bo grałem w Skyrim.

_________________
Obrazek
Koło Wielbicieli Hrabiego


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Niespodziewane błędy "Skyrim"
PostNapisane: 23 kwi 2015, 11:10 
Adept analogów
Adept analogów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 mar 2014, 16:08
Posty: 276
Lokalizacja: Varsovia-Voluntas (Pęknina)
Gra w: TES V Skyrim
Olgjerd napisał(a):
A może poza .esp .bsa .esm z modów z Workshopu dodało się jeszcze coś, do innych folderów i teraz przeszkadza?

Druga część epopei w trakcie, cały czas, bo się dość mocno rozpisałem. Przez trochę nie pisałem, bo grałem w Skyrim.


Grać trzeba, bo zdaje się, że ze Skyrim Twe natchnienie wypływa...


Edycja (03-05-2015).
Witam wszystkich i pozdrawiam.
Mam problem ze spójnością plików. Zrobiłem kolejną (już nie liczę) reinstalację Steam wraz z grą i non stop mi wychodzi jeden plik nie spójny. Mam zainstalowany Steam i Skyrim i nic ponad to, żadnego SKSE itp. W komunikacie jest podana informacje, że przy kolejnym uruchomieniu coś tam zostanie pobrane, tyle że nie zostaje, ile razy bym nie uruchomił Steam i gry. Pisałem przy wcześniejszej instalacji, że mam problem tego typu, iż zasuskrybowane mody na Workshop nie są pobierane. Nie istnieją nawet w plikach danych, a dostawałem za każdym razem komunikat, że zamówione mody zostały sprawdzone i zsynchronizowane (rozumiecie te niepobrane i nieistniejące fizycznie w żadnym z folderów). Postanowiłem zrobić kolejną reinstalację i nigdy więcej na Workshop nie zaglądać. A teraz mam problem z jednym niespójnym plikiem i stoję w miejscu od kilku już dni. Nie chcę niczego sugerować, ale może te dwa problemy są powiązane. W obu tych wypadkach problem dotyczy, jak mi się zdaje, pobierania plików, a raczej niepobierania... Co o tym sądzicie, może ktoś z czymś takim miał już do czynienia? Pomóżcie. Dzięki.
Sprawa rozwiązana dzięki panu ordynatorowi Nocnemu. pacjent wypisany. Diagnoza: Tak ma być...

_________________
Ad Maiorem Iahveh Gloriam.
https://www.youtube.com/watch?v=gYi821vav7I


Ostatnio edytowano 04 maja 2015, 19:46 przez Strix, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Niespodziewane błędy "Skyrim"
PostNapisane: 04 maja 2015, 09:59 
ShadowCaster
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2014, 12:59
Posty: 2004
Lokalizacja: Poznań
Prawdopodobnie Steam przywraca ponownie plik Update.esm, ponieważ mają kłopot z polską wersją językową. Może również naprawiać przywileje w dostępie do plików. Po świeżej instalce nie ma potrzeby przeprowadzać spójności jeśli nic się dzieje.

Edit/
Co do instalacji WB. Zaznaczasz Standalone tylko w pierwszej linijce .

_________________
Galeria Skyrim


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Niespodziewane błędy "Skyrim"
PostNapisane: 04 maja 2015, 16:56 
Adept analogów
Adept analogów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 mar 2014, 16:08
Posty: 276
Lokalizacja: Varsovia-Voluntas (Pęknina)
Gra w: TES V Skyrim
nocny napisał(a):
Prawdopodobnie Steam przywraca ponownie plik Update.esm, ponieważ mają kłopot z polską wersją językową. Może również naprawiać przywileje w dostępie do plików. Po świeżej instalce nie ma potrzeby przeprowadzać spójności jeśli nic się dzieje.

Edit/
Co do instalacji WB. Zaznaczasz Standalone tylko w pierwszej linijce .


Drugą linijkę zaznaczył instalator (wybieli się ;) ). Czy powinienem zaznaczyć również: Extra Location?

_________________
Ad Maiorem Iahveh Gloriam.
https://www.youtube.com/watch?v=gYi821vav7I


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Niespodziewane błędy "Skyrim"
PostNapisane: 18 maja 2015, 16:55 
Casual
Casual
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 maja 2015, 16:08
Posty: 1
Obrazek

Gdy włączam Skyrima ukazuje mi się taki oto obraz. Można się poruszać, z licznymi zacinkami i tymi dziwnymi teksturami.
Ma ktoś jakiś pomysł jak zlikwidować to cudactwo? D :


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Niespodziewane błędy "Skyrim"
PostNapisane: 18 maja 2015, 20:51 
Nałogowiec
Nałogowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 sie 2012, 18:25
Posty: 5314
Powiedz nam: Jaka wersja gry? Masz dodatki? Masz Unofficial Patche? Jakie masz mody?

_________________
InSkyrim


Obrazek
Aby dołączyć, kliknij w obrazek.

Free Company of Alinor- Ktoś


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Niespodziewane błędy "Skyrim"
PostNapisane: 19 maja 2015, 10:21 
ShadowCaster
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2014, 12:59
Posty: 2004
Lokalizacja: Poznań
@Darrh'en
może dostałaś ekspresowe wezwanie do Sovngardu ;)
wobec tego problemu jestem ciekaw:
- po jakim czasie pojawia się taki ekran
- czy sprzęt to AMD czy NVidia
- czy grasz z ENB (choć widzę że raczej nie)
- czy masz aktualne sterowniki graficzne
- jaką masz temperaturę GPU/CPU gdy pojawia się ten efekt
- specyfikacja sprzętu

_________________
Galeria Skyrim


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 26 z 31   [ Posty: 304 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 31  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 36 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Daniel St. Jules