Kronika Dovahkiinów

Kronika Dovahkiinów

Nowo zapisane karty Smoczych Dusz

TESV 2015-06-02 23-07-06-80.jpg
Dro'Skrez
Khajiici · Mężczyzna · Skrytobójca · Łuk · Przywołanie
20170330142438_1.jpg
Neiize
Elfy Leśne · Kobieta · Mag Bitewny · Miecz jednoręczny · Przywołanie
20160920103140_1.jpg
Thorgrim
Nordowie · Mężczyzna · Wojownik · Miecz dwuręczny · Przywracanie

Dodaj swojego Dragonborna!

Najnowsze posty
Teraz jest 16 paź 2018, 06:13


Napisz wątekOdpowiedz Strona 7 z 9   [ Posty: 84 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Tutorial - Niestabilność / Crash-e / Czyszczenie
PostNapisane: 24 mar 2015, 14:41 
ShadowCaster
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2014, 12:59
Posty: 2004
Lokalizacja: Poznań
Spójność plików przywraca domyślne pliki vanilla, więc nie ma takiej możliwości by ta akcja mogła coś popsuć.
Co do czyszczenia Tes5Edit, to zrobione nieumiejętnie może zupełnie rozwalić grę, mam na myśli same pliki wymagane do jej poprawnego działania, bo na jakość grafik nie ma żadnego wpływu.

_________________
Galeria Skyrim


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tutorial - Niestabilność / Crash-e / Czyszczenie
PostNapisane: 24 mar 2015, 15:21 
Mistrz pada
Mistrz pada

Dołączył(a): 07 mar 2015, 14:06
Posty: 881
Chwila... skoro spójność plików przywraca domyślne, to jak jest możliwe występowanie tego nieszczęsnego, różowego dymu w loading screenie i dziwnych, migoczących przedmiotów/cieni w grze po sprawdzeniu spójności...?

_________________
Obrazek
Koło Wielbicieli Hrabiego


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tutorial - Niestabilność / Crash-e / Czyszczenie
PostNapisane: 24 mar 2015, 16:04 
ShadowCaster
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2014, 12:59
Posty: 2004
Lokalizacja: Poznań
Bo domyślne pliki nie naprawiają błędów w modowaniu czy błędów podczas instalacji gry.
Wszelkie "dziwy wizualne" w grze pojawiają się głównie z tych dwóch powodów. Spójność ma tylko na celu zapewnić grze pliki po ich skasowaniu, uszkodzeniu itp. To nie jest naprawcze narzędzie, w takich wymiarze jak chcielibyśmy w to wierzyć.
Bardzo, bardzo rzadko psuje się w Skyrim "coś znikąd" i bez naszego udziału ;)

_________________
Galeria Skyrim


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tutorial - Niestabilność / Crash-e / Czyszczenie
PostNapisane: 24 mar 2015, 20:12 
Mistrz pada
Mistrz pada

Dołączył(a): 07 mar 2015, 14:06
Posty: 881
OMUJBOSZENIE!

Skoro spójność nie pomaga, reinstall nie pomaga, to... co pomoże? Sterowniki nie pomogły... Jak mam uszkodzoną kartę to sobie chyba w łeb strzelę. No chyba, że zainstalowałem jakieś fake sterowniki, ale nie wiem, jak to by się mogło stać... Jak mnie już to wszystko wk'...

_________________
Obrazek
Koło Wielbicieli Hrabiego


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tutorial - Niestabilność / Crash-e / Czyszczenie
PostNapisane: 25 mar 2015, 15:08 
Niedzielny gracz
Niedzielny gracz

Dołączył(a): 09 kwi 2012, 11:46
Posty: 29
A ja mam taki problem, zainstalowałem nowe textury High Resolution Pack, i od tego czasu wszystkie zapisay czy to automatyczne czy nie są w Wyre Bash-u na fioletowo, a instalując HD Textures Full 4k czy to Lite 2k z Nexusa save są normalnie zielone, wolałbym resolution pack ponieważ mniej obciaża kompa ale czy jeśli one są na fioletowo to czy w późniejszej grze nie zacznie się ona sypać i wywalać na pulpit ? Bo wygląda, że sa nie bardzo stabilne(może przez czyszczenie Tesedit-em DLC na początku)
I czy save w Wrye Bash mają być zielone czy mogą byc niebieskie, fioletowe czy innego koloru ?

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tutorial - Niestabilność / Crash-e / Czyszczenie
PostNapisane: 25 mar 2015, 15:59 
ShadowCaster
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2014, 12:59
Posty: 2004
Lokalizacja: Poznań
@ zamek9
Na stronie http://tesfans.org/guides/wrye%20bash/d ... eadme.html
jest opis co oznaczają kolory w WB, sekcja What Symbols & Colours Mean. To oficjalny poradnik jak używać WryeBash.

@Olgjerd
to nie jest wina karty, moim zdaniem to jakiś konflikt wyświetlania w grafice, tyle mogę powiedzieć bo nie spotkałem się z takim problemem, więc nie chce źle kierować.

_________________
Galeria Skyrim


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tutorial - Niestabilność / Crash-e / Czyszczenie
PostNapisane: 25 mar 2015, 16:45 
Niedzielny gracz
Niedzielny gracz

Dołączył(a): 09 kwi 2012, 11:46
Posty: 29
Dzięki ale nie bardzo mi to pomogło, nie jestem dobry z angielskiego a z translatorem nic tu nie wskóram, dlatego proszę o odpowiedź czy mam patrzeć na kolory save czy sobie dać spokój ?
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tutorial - Niestabilność / Crash-e / Czyszczenie
PostNapisane: 25 mar 2015, 17:23 
Mistrz pada
Mistrz pada

Dołączył(a): 07 mar 2015, 14:06
Posty: 881
Tłumaczenie kolorów i symboli:
Różowy - Dobrze. Dokładnie zsynchronizowane z load orderem.

Niebieski - Dobrze. Kompatybilne z obecnym load order'em. Jednakże, obecny load order zawiera pluginy nieużywane przez ten save.

Zielony - Dobrze, ale nie zsynchronizowane z obecnym load order'em. Użyj Load Masters [JEDNA Z KOMEND - patrz sekcja "Context Menu Commands"] by zsynchronizować load order z tym save. by zsynchronizować load order z tym save.

Pomarańczowy - Niektóre pluginy mają zmieniony order [porządek w kontekście load order]. Gra i Construction Set/Creaction Kit dostosowywać się do tego (<-- tego nie jestem pewien) gdy załadowane. Jednakże, jeśli niektóre pluginy będą powodowały konfliktowe zmiany do tej samej rzeczy, inny plugin go zdominuje przez reordering.

Czerwony - Brakujące Masterfile. Powinieneś to sprawdzić, by być pewnym, że nie zmieniłeś nazwy albo nie wyrzuciłeć pluginu [w sensie: nie wyrzuciłeś masterfile].

_________________
Obrazek
Koło Wielbicieli Hrabiego


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tutorial - Niestabilność / Crash-e / Czyszczenie
PostNapisane: 25 mar 2015, 17:38 
Niedzielny gracz
Niedzielny gracz

Dołączył(a): 09 kwi 2012, 11:46
Posty: 29
No kto by pomyslał, że różowy i niebieski lepszy niż zielony :)
Wielkie dzięki za tłumaczenie !

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tutorial - Niestabilność / Crash-e / Czyszczenie
PostNapisane: 30 mar 2015, 18:37 
Niedzielny gracz
Niedzielny gracz

Dołączył(a): 09 kwi 2012, 11:46
Posty: 29
Mam kolejny problem i o ile myślę, że zamodowałem grę na śmierć to chciałbym zobaczyć co o tym myślicie.
Gram i po około 10 minutach mi zaczyna haczyć, puszcza... haczy i wreszcie zatrzymuje ekran i stoi, albo wchodząc przez drzwi ładuje i się nic nie dzieje( ale to rzadziej)...
To jest w sumie drugi dzień a raczej ranek drugiego dnia w grze więc dalej aż się boję myśleć co będzie.
W sumie nie ma dalej... bo już nie mogę grać galej....
Wygląda jakby brakowało pamięci po jakims czasie ale mam 12 GB...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 7 z 9   [ Posty: 84 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Daniel St. Jules