Kronika Dovahkiinów

Kronika Dovahkiinów

Nowo zapisane karty Smoczych Dusz

TESV 2015-06-02 23-07-06-80.jpg
Dro'Skrez
Khajiici · Mężczyzna · Skrytobójca · Łuk · Przywołanie
20170330142438_1.jpg
Neiize
Elfy Leśne · Kobieta · Mag Bitewny · Miecz jednoręczny · Przywołanie
20160920103140_1.jpg
Thorgrim
Nordowie · Mężczyzna · Wojownik · Miecz dwuręczny · Przywracanie

Dodaj swojego Dragonborna!

Najnowsze posty
Teraz jest 16 paź 2018, 06:46


Napisz wątekOdpowiedz Strona 8 z 9   [ Posty: 84 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Tutorial - Niestabilność / Crash-e / Czyszczenie
PostNapisane: 31 mar 2015, 13:17 
Nałogowiec
Nałogowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lip 2013, 00:35
Posty: 1097
Lokalizacja: Warszawa koło Tamriel
Gra w: Skyrim Fallout 3 Fallout NV
to ile masz pamięci nie ma znaczenia w aż tak wielkim stopniu bo użyte będzie i tak jej część, przycinki to faktycznie może być problem z GPU bo w tej pamięci zachodzi niezły młyn jeśli mogę się tak wyrazić.
kompatybilność i stabilne skrypty to niesamowicie ważna sprawa
upewnij się czy nie nadpisujesz modów w sposób niewłaściwy i czy jeden nie zaczyna się gryźć a 2gim

Kolejna spawa to ( ja to nazywam - Przygotowaniem podłoża ) należy program jakim jest nasz Skyrim przygotować na to by przyjął na klatę mody te większe i bardziej oskryptowane.

_________________
Kanał YT
Moja Galeria Skyrim
Przejściowa Stronka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tutorial - Niestabilność / Crash-e / Czyszczenie
PostNapisane: 31 mar 2015, 14:06 
ShadowCaster
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2014, 12:59
Posty: 2004
Lokalizacja: Poznań
Po załadowaniu na pokład 24 Gb ram DDR3 1600 CL 9 zapomniałem o freezach, mimo że performance monitor wskazywał standardowe zużycie w okolicach 4 GB, to gra poszybowała wręcz imponująco. Nadal twardo stoję za teorią, że dobrze zoptymalizowane pliki ini pod sprzęt i build gry to podstawa stabilności i nawet duża ilość modów nie robi różnicy, aktualnie mam aktywnych 445 modów, a planuje dobić do planu- 1000 aktywnych modów na 10-lecie Skyrim %)

_________________
Galeria Skyrim


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tutorial - Niestabilność / Crash-e / Czyszczenie
PostNapisane: 31 mar 2015, 14:11 
Nałogowiec
Nałogowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lip 2013, 00:35
Posty: 1097
Lokalizacja: Warszawa koło Tamriel
Gra w: Skyrim Fallout 3 Fallout NV
400 to dość imponujący wynik tylko takie pytanie bo Nexusa znam już praktycznie na pamięć :) tam nie ma tylu ciekawych modów by wpakować je na pokład chyba że przez moda rozumiesz pojęcie HD Ingot textures :)

To mamy poparcie, Podstawa to przygotowanie gruntu pod uprawę jaką jest modowanie ;)

_________________
Kanał YT
Moja Galeria Skyrim
Przejściowa Stronka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tutorial - Niestabilność / Crash-e / Czyszczenie
PostNapisane: 31 mar 2015, 14:24 
ShadowCaster
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2014, 12:59
Posty: 2004
Lokalizacja: Poznań
Oczywiście mam na myśli wszystkie mody łącznie z texami, poza tym instaluję masę pierdół, częściowo do testowania, a częściowo, że jestem przeraźliwym detalistą i bawią mnie szczególiki szczególików, więc zgarniam połowę tego crapu z Latest files ;)

_________________
Galeria Skyrim


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tutorial - Niestabilność / Crash-e / Czyszczenie
PostNapisane: 31 mar 2015, 16:17 
Niedzielny gracz
Niedzielny gracz

Dołączył(a): 09 kwi 2012, 11:46
Posty: 29
Cóż odinstalowałem trochę modów takich jak Aurora Vilage itp czyli dodające nowe domy, wsie i questy.. odinstalowałem Unofficial High Resolution Patch( on mi stwarzał zawsze najwięcej problemów nie wiedząc czemu, głównie mi on robi problem przy otwieraniu drzwi, bez niego jest ok) i gra w miarę chodzi, wywala czasami ale rzadziej dużo, więc jednak ogolnie komp za słaby na taką ilość modów. Wychodzi, że się niezła "sieczka" robiła po tych kilku/nastu minutach i komp nie dawał rady :)
Dlatego chcąc sie w pełni bawić w modowanie to trzeba jednak mocno zainwestować( przynajmniej u mnie bo wszystko raczej dość stare. Choć te blisko 200 modów daje radę więc nie jest też tak źle.
Z drugiej strony jak piszecie wyżej... są mody i mody, więc nie raz zainstalowanie 10 dużych modów zrobi większą sieczkę niż 50 mniejszych ;)

Pozdro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tutorial - Niestabilność / Crash-e / Czyszczenie
PostNapisane: 31 mar 2015, 16:22 
Nałogowiec
Nałogowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lip 2013, 00:35
Posty: 1097
Lokalizacja: Warszawa koło Tamriel
Gra w: Skyrim Fallout 3 Fallout NV
nie do końca :) Jeden wgrasz 20 oskryptowanych modów na Questy ( hardkor jeśli je zaczniesz ) lub 1 na hmmm góry w 8k :) niby tylko górki ... ;)

w przypadku są mody a mody to masz rację, po prostu trzeba czytać dokładnie co zmieniają w grze lub jakich innych wymagają do poprawnego działania

_________________
Kanał YT
Moja Galeria Skyrim
Przejściowa Stronka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tutorial - Niestabilność / Crash-e / Czyszczenie
PostNapisane: 31 mar 2015, 17:03 
ShadowCaster
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2014, 12:59
Posty: 2004
Lokalizacja: Poznań
@zamek9
Unofficial High Resolution Patch blokuje tekstury z modów. Jest na to patent. Instalujesz DLC Hires +Unofficial High Resolution Patch. Odznaczasz te 4 mody w NMM (HighResTexturePack01.esp, HighResTexturePack02.esp, HighResTexturePack03.esp)

Obrazek

potem dodajesz w skyrim.ini zapis
Kod:
[Archive]
sResourceArchiveList=Skyrim - Misc.bsa, Skyrim - Shaders.bsa, Skyrim - Textures.bsa, HighResTexturePack01.bsa, HighResTexturePack02.bsa, HighResTexturePack03.bsa, Skyrim - Interface.bsa, Skyrim - Animations.bsa, Skyrim - Meshes.bsa, Skyrim - Sounds.bsa

LOOT będzie krzyczał Warnings, ale możesz to zignorować, zasoby będą pobierane z bsa, ale tryb ich wyłączności będzie zdezaktywowany. Tekstury z modów będą nadpisywać te z HiRes, ale wszystkie pozostałe będą w lepszej jakości jakie oferuje DLC HiRes. Enjoy!

_________________
Galeria Skyrim


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tutorial - Niestabilność / Crash-e / Czyszczenie
PostNapisane: 31 mar 2015, 17:28 
Niedzielny gracz
Niedzielny gracz

Dołączył(a): 09 kwi 2012, 11:46
Posty: 29
Sprawdzałem kiedyś te teksturki z HighResTexture Patch i zrezygnowałem na rzecz HD Textures "Lite", nie mówię o High ale i Light są lepsze od tego Textures Packa, poza tym miałem te 3 textury z tym Unofficial Patch i w Białej Grani gdy wchodziłem do karczmy to zawsze miałem jakieś metaliczne stroje lub elementy(nie mówię już o długim ładowaniu), więc pewnie masz racje, że blokuje, ale te 4 pliki razem w tym mi nie pomagały wcale( w sumie nie wiem jak tam było wpisane w tym "Archive" może i toby rozwiązało sprawę).
Cóż....nie będę znowu mieszał i sprawdzał tym bardziej, że jak piszę, HD Textures Lite mają lepsze textury niż te oficjalne Beliszedy :) Tak mi się wydaje bo niedawno porównywałem, jesli chodzi o fps to biorą podobnie, patrząc na wagę natomiast to nie mam pojęcia co Beliszeda w te textury ładowała.. chyba kamienie :)
Ok, podobno HD textures nie podmienia wszystkich a HRT wszystkie ale dodając do HD Textures Lite Serious HD Texture, SFO i SMIM wyglada to już dużo lepiej


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tutorial - Niestabilność / Crash-e / Czyszczenie
PostNapisane: 31 mar 2015, 19:26 
ShadowCaster
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2014, 12:59
Posty: 2004
Lokalizacja: Poznań
HighResTexture DLC podmienia bardzo wiele tekstur z vanilla do 1k, więc nie patrz na wagę, bo finalnie obciążenie załadunku jest niewielkie. HD Textures Serious HD, nie ma nawet 1/10 tego co ma DLC. Możesz instalować jak napisałem, to sprawdzona metoda, inna bajka to to, że ważna jest kolejność ładowania tekstur by zobaczyć oczekiwany efekt, ale tu już musisz sam eksperymentalnie dojść jak to robić. Od siebie mogę Ci polecić na początek bardzo zgrabnie i rozumnie dobrany set, grałem na nim kiedyś i kieruję się nim do dziś
http://www.skyrim-beautification-projec ... /index.htm

_________________
Galeria Skyrim


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tutorial - Niestabilność / Crash-e / Czyszczenie
PostNapisane: 01 kwi 2015, 16:25 
Niedzielny gracz
Niedzielny gracz

Dołączył(a): 09 kwi 2012, 11:46
Posty: 29
Wgrałem te oficjalne packi na rzecz tego HD Textures i rzeczywiście jak by gra była stabilniejsza jakaś, przy otwieraniu drzwi juz tak długo nie ładuje i może wiecej fps nie mam ale kraobraz jakby sie szybciej ładował, grafika ładna... a najciekawsze jest to, że nie mam problemów tak jak wczesniej z zawieszaniem gry jak wczesniej tylko teraz jak mam problem to wywala do windy od razu :) ciekawe...
Dzięki za linki, trzeba będzie kiedys z tego skorzystać..


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 8 z 9   [ Posty: 84 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Daniel St. Jules