Kronika Dovahkiinów

Kronika Dovahkiinów

Nowo zapisane karty Smoczych Dusz

TESV 2015-06-02 23-07-06-80.jpg
Dro'Skrez
Khajiici · Mężczyzna · Skrytobójca · Łuk · Przywołanie
20170330142438_1.jpg
Neiize
Elfy Leśne · Kobieta · Mag Bitewny · Miecz jednoręczny · Przywołanie
20160920103140_1.jpg
Thorgrim
Nordowie · Mężczyzna · Wojownik · Miecz dwuręczny · Przywracanie

Dodaj swojego Dragonborna!

Najnowsze posty
Teraz jest 26 paź 2020, 19:22


Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 1   [ Posty: 5 ]
Autor Wiadomość
 Tytuł: Dziwny problem z animacjami...
PostNapisane: 10 sie 2014, 05:56 
Niedzielny gracz
Niedzielny gracz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 sty 2014, 22:07
Posty: 32
Witam. Od bardzo długiego czasu męczę się z dość denerwującym błędem. Występuje w 2 sytuacjach. Mianowicie kiedy znajduje się pod wodą i jestem tam w stanie spoczynku (płyne w miejscu/ nie poruszam się), moja postać zamiast robić to co powinna po prostu przykurcza się/ zapada w mały śmieszny... stosik? (nie wiem jak to nazwać). Druga sytuacja ma miejsce kiedy jestem wyposażony w łuk i zaczynam biec w prawo lub lewo. Wtedy dzieje się to samo co we wcześniejszej sytuacji, po czym postać biegnąc dłuższą chwilę w jedną stronę przybiera normalną postać i animacja jest już poprawna. Dotyczy to także wszystkich innych npc. Wszystkie inne animacje działają prawidłowo. Mam wszystkie dodatki DLC i aktualnego patcha. Błąd ten trwa już bardzo długo. Zaczął się po zainstalowaniu bodajże moda 360 Walk and Run Plus. Jednak zarówno ten jak i wszystkie inne moje modyfikacje zainstalowałem stosując się do opisu instalacji/ bądź też używałem nexus mod managera. Niedawno wyłączyłem wszystkie moje pliki esp i błąd nadal występował... Próbowałem zainstalować też inną animacje biegu z łukiem, ale nic to nie zmieniło. Używam też FNIS. Poniżej załączam screeny. Z góry dziękuje za każdą pomoc.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dziwny problem z animacjami...
PostNapisane: 10 sie 2014, 19:22 
Fechmistrz krzyżaka
Fechmistrz krzyżaka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lip 2014, 11:37
Posty: 369
Lokalizacja: Empok Nor
Gra w: Wei-ch'i
@jas0123,
pierwsze pytanie jakie mam w związku z twoim problemem - czy posortowałeś mody programem BOSS?
co do animacji - wyczytałem na stronie moda w sekcji dot. ręcznej instalacji (zawsze tak instaluję mody) co należy skopiować, by mod był grywalny (jest to poprawiona wersja zawierająca backslash'e, które nota bene autor pominął):
[Manual installation]
Select and copy the HKX files to:
Cytuj:
(Male)Data\meshes\actors\character\animations\male, mt_walk***.hkx mt_run***.hkx mt_sprintforward.hkx
(Female)Data\meshes\actors\character\animations\female, mt_walk***.hkx mt_run***.hkx mt_sprintforward.hkx
(Swimming)Data\meshes\actors\character\animations, swim***.hkx
(Optional)Copy ESP file to Data folder.

Sprawdź co znajduje się w folderze animacji:
Data\meshes\actors\character\animations - chodzi o pliki .hkx z frazą "swim" w nazwie. Jeśli spotkasz takie pliki - zmień ich nazwę lub przenieś w inne miejsce, aby gra zaczęła korzystać z oryginalnych animacji pływania. Po usunięciu plików - przetestuj efekt. Jeśli w/w plików brakuje - daj znać, ponieważ animacje mogą zostać spakowane w pliki .bsa. Ponieważ nie mam moda na dysku - musisz ustalić obecność plików odpowiadających za animacje pływania. Resztą problemów zajmiemy się później.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dziwny problem z animacjami...
PostNapisane: 11 sie 2014, 10:56 
ShadowCaster
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2014, 12:59
Posty: 2004
Lokalizacja: Poznań
jas0123 napisał(a):
Zaczął się po zainstalowaniu bodajże moda 360 Walk and Run Plus.

autor moda wyjaśnia że niby tylko dla BBP potrzeba zainstalować XP32 Maximum Skeleton -XPMS ale dobrze wiemy, że Skyrim sam w sobie nie ma tego typu fizyki ruchu więc bez XP32 lub innego szkieletu mogą być tego typu jaja.

_________________
Galeria Skyrim


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dziwny problem z animacjami...
PostNapisane: 11 sie 2014, 14:14 
Niedzielny gracz
Niedzielny gracz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 sty 2014, 22:07
Posty: 32
Tak mody oczywiście posortowane bossem, z patchowane wrye bashem, niektóre zmergowane, a brudne esp wyczyszczone tes5edit.
*nocny
Właśnie też myślałem że to wina niedobranego szkieletu. W raporcie bossa od dawien dawna pod pluginem dD - Realistic Ragdoll Force - Realistic widnieje podpis że ma konflikt z jakimś moim plikiem zmieniającym/nadpisującym pliki szkieletu. (nie podano nazwy pliku) Jest tam też link do Custom Skeleton Replacers by Skulltyrant i porada bym zastosował szkielet dostosowany do moich modyfikacji. Nie zauważyłem jednak przy tym problemów z fizyką ciał, a realistic radgoll wydaję się działać tak jak powinien. Oczywiście zastosowałem się do porady bossa i wydaje mi się że wybrałem szkielet idealnie pasujący do moich modów. Problem jednak nie znikł, a podpis pod esp radgolli widnieje taki sam. Niedawno postanowiłem zainstalować wymienione przez ciebie XP32 Maximum Skeleton -XPMS ( które jest kompatibilne z wszystkimi moimi modyfikacjami). Zarówno XP32 jak i 360 Walk and Run Plus instalowałem przy użyciu nexus mod managera (nawet kilka razy). Szkielet zainstalowałem wraz z współgrającymi z nim modyfikacjami według kolejności zalecanej przez autora. Podpis dalej widniej, a problem wciąż występuje. (szkielet na 100% zainstalowany i działa)
*Keldorn
Sprawdziłem pliki animacji i wydaje się że wszystkie są na swoim miejscu.W folderze animations mam pliki Swim: forward, left, right, idle i backward.HkX. Przetestuję twoją radę jak tylko będę miał czas. (myślę że za parę godzin będę mógł się za to zabrać).
Serdecznie dziękuję za pomoc. :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dziwny problem z animacjami...
PostNapisane: 11 sie 2014, 23:18 
Niedzielny gracz
Niedzielny gracz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 sty 2014, 22:07
Posty: 32
Cóż wpierw usunąłem plik idle pływania, oraz bow runstrafeleft/right i bow runright/left. Tak jak pisał Keldorn gra użyła swoich domyślnych animacji i problem znikł :). Wszystko dalej jest ok i wydaje się działać dobrze. Dziękuję bardzo za szybką i sprawną pomoc. :> Temat można zamknąć.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 1   [ Posty: 5 ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 46 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Daniel St. Jules