Kronika Dovahkiinów

Kronika Dovahkiinów

Nowo zapisane karty Smoczych Dusz

TESV 2015-06-02 23-07-06-80.jpg
Dro'Skrez
Khajiici · Mężczyzna · Skrytobójca · Łuk · Przywołanie
20170330142438_1.jpg
Neiize
Elfy Leśne · Kobieta · Mag Bitewny · Miecz jednoręczny · Przywołanie
20160920103140_1.jpg
Thorgrim
Nordowie · Mężczyzna · Wojownik · Miecz dwuręczny · Przywracanie

Dodaj swojego Dragonborna!

Najnowsze posty
Teraz jest 27 paź 2020, 00:10


Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 1   [ Posty: 9 ]
Autor Wiadomość
 Tytuł: Nietypowe Wywalanie na pulpit
PostNapisane: 07 lis 2014, 18:53 
Casual
Casual

Dołączył(a): 07 lis 2014, 18:46
Posty: 4
Witam odrazu przejdę do rzeczy bo 10x wgrywałem mody odinstalowywałem gre itp ale mam już tego po dziurki każdy by wymiękł wcześniej więc zacznę od parametrów :

i7 4770k
16gb ram
AMD Radeon 260x 2g karte i tak niedługo zmieniam ogólnie już zamówiona :)

I otóż mam taki problem wgrywam mody sprawdzam co sekunda jest git odchaczam jak nie działa proste :) i jest ok aż tu nagle co zmienie sobie ekran z full screena na okno i co sie okazuje ? wywala bez przerwy na pulpit nawet jak zmienie ponownie na full screen i odchacze all mody . Tak mam teraz wczesniej mi się tak zrobiło samo z siebie ? i o co w tym chodzi ? bo ja już wymiękam . A tak wszystko ładnie pięknie otóż mam legendarna edycje z wszystkimi dodatkami a z modami teraz mój folder waży tylko 25 gb . Jakby co żadna zabawa bezsensowne w zmienianie dzwięków nic nie daje . Jak ktoś wie z gości jak pomóc to mój skype : Darkviest .

Pzdr i czekam na szybką odpowiedz .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nietypowe Wywalanie na pulpit
PostNapisane: 08 lis 2014, 08:41 
Casual
Casual

Dołączył(a): 07 lis 2014, 18:46
Posty: 4
Problem już rozwiązany :D Mod z wodą był zabugowany .
A mam pytanie pamięta ktoś może nazwe moda który zwiększał ilość roslinności ? bo bym go chciał wywalic a już się pogubiłem bo jak zacznę latać na jednym modzie to przycina :P a to przyczyna właśnie jego .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nietypowe Wywalanie na pulpit
PostNapisane: 08 lis 2014, 12:19 
Nałogowiec
Nałogowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lip 2013, 00:35
Posty: 1097
Lokalizacja: Warszawa koło Tamriel
Gra w: Skyrim Fallout 3 Fallout NV
skyrim flora overhaul
nie wiesz jakie masz mody ? to dość poważny błąd powodujący potem problemy. Wiedza co daje konkretny mod to podstawa

_________________
Kanał YT
Moja Galeria Skyrim
Przejściowa Stronka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nietypowe Wywalanie na pulpit
PostNapisane: 08 lis 2014, 14:29 
Casual
Casual

Dołączył(a): 07 lis 2014, 18:46
Posty: 4
Juz pamietam wszystkie 430 modów wgrane mam 380 więcej już się nie bawię :) a ten mod z wodą to był water realist 2 . No 4 razy wgrywałem aż wszystko zapamiętałem chyba normalne :) Ale i już wszystko wiem co wgrywać żeby tego błędu nie było wgrałbym więcej ale już za dużo :P
Ogólnie to mam dobrą pamięć i wiedziałem miej więcej co każdy daje ale jak działał wgrałem więcej i nagle stop nie wgrywałem nic 30min właczam jeszcze raz i nie działało to zaskoczenie było trochę ^^


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nietypowe Wywalanie na pulpit
PostNapisane: 08 lis 2014, 16:17 
Nałogowiec
Nałogowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lip 2013, 00:35
Posty: 1097
Lokalizacja: Warszawa koło Tamriel
Gra w: Skyrim Fallout 3 Fallout NV
hmm ciekawe iż maximum to 255

_________________
Kanał YT
Moja Galeria Skyrim
Przejściowa Stronka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nietypowe Wywalanie na pulpit
PostNapisane: 08 lis 2014, 18:42 
ShadowCaster
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2014, 12:59
Posty: 2004
Lokalizacja: Poznań
przy 255 pluginie jest komunikat niezaładowania, więc górna granica dla aktywnych esp/esm to 254
Misteriol ma w modach tekstury, stąd ta liczba, skoro ma 430, to pewnie ostro merguje w Tes5edit ;)

_________________
Galeria Skyrim


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nietypowe Wywalanie na pulpit
PostNapisane: 09 lis 2014, 09:27 
Casual
Casual

Dołączył(a): 07 lis 2014, 18:46
Posty: 4
E no moge udowodnić :P dla mnie to nie problem .
A że mody licząc animacje itp nie tylko espy :P
I tak wiem ile jest max takich itp bo czytałem sporo bawiłem się też w robienie swojego lub spróbowanie połączyć żeby mniej zajmowało cóż robiłem mody do paru gierek do skyrima własnie próbuję :p1:

Tylko mam pytanie ile może mieć max jeden mod pamięci ? czy to nie ważne bo np zrobić jednego moda który ma np hmm 10gb ? 20 ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nietypowe Wywalanie na pulpit
PostNapisane: 09 lis 2014, 11:51 
Nałogowiec
Nałogowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lip 2013, 00:35
Posty: 1097
Lokalizacja: Warszawa koło Tamriel
Gra w: Skyrim Fallout 3 Fallout NV
falskaar zajmuje coś koło 400mb a to zawiera ( Questy/nowa lokacja wielkości kontynentu/nowe dungeony/muzykę/bronie/armory itp)

nie wiem co trzeba by zrobić by zajmowało więcej
średnia wielkość moda to kilka mb, skoro robiłeś mody to wiesz jak to działa.
Wszystko zależy od tego co ma on robić.
Mój dungeon wielkości Underground w FNV ( czyli jakieś 20 normalnych + drobny Quest line i kilka rzeczy dla smaczku + kompan na zakończenie ) zajmuje około 100MB

dla 10GB trzeba by było zrobić moda z texturami 8k zawierającymi powiedzmy 200-300 przedmiotów w tej rozdziałce +/-

Im więcej zajmuje tym bardziej zwiększa się obszar wyszukiwania co za tym idzie mogą powstać drobne przycinki ( ładowanie skryptu jeśli zawiera / przedmiotów itp ) a na pewno CTD jeśli bufora się nie będzie czyściło.

_________________
Kanał YT
Moja Galeria Skyrim
Przejściowa Stronka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nietypowe Wywalanie na pulpit
PostNapisane: 09 lis 2014, 19:28 
ShadowCaster
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2014, 12:59
Posty: 2004
Lokalizacja: Poznań
Misteriol, witamy na pokładzie nowości :) mam nadzieję, że skoro bawisz się w mody, przyniesiesz nam parę soczystych kęsków :) Na Twoje pytanie o pojemność pluginu, powiem tak- Skyrim to aplikacja 32 bit, więc na jeden plugin przypada 32*8 bit= 256 mb samych instrukcji, texy i meshe są ładowane z data więc ich pojemność się nie liczy, co najwyżej wolniejsze komputery nie uciągną tekstur. Lepiej w CK korzystać z otwartych bramek dla domyślnych tekstur i meshy, wtedy załadują sie te, które wgrał gracz, te dedykowane np. zamknięte w bsa mogą mocno zaniżyć fps.

_________________
Galeria Skyrim


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 1   [ Posty: 9 ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 39 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Daniel St. Jules