Kronika Dovahkiinów

Kronika Dovahkiinów

Nowo zapisane karty Smoczych Dusz

TESV 2015-06-02 23-07-06-80.jpg
Dro'Skrez
Khajiici · Mężczyzna · Skrytobójca · Łuk · Przywołanie
20170330142438_1.jpg
Neiize
Elfy Leśne · Kobieta · Mag Bitewny · Miecz jednoręczny · Przywołanie
20160920103140_1.jpg
Thorgrim
Nordowie · Mężczyzna · Wojownik · Miecz dwuręczny · Przywracanie

Dodaj swojego Dragonborna!

Najnowsze posty
Teraz jest 22 paź 2020, 02:56


Dział zablokowanyOdpowiedz Strona 3 z 6   [ Posty: 53 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Zepsute kowalstwo!
PostNapisane: 02 sie 2012, 20:40 
Kapituła FCoA
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 cze 2012, 14:04
Posty: 4715
Lokalizacja: 42 Wallaby Way, Sydney
Być może najnowszy patch to powoduje. Sam nie sprawdzałem, bo na razie nie gram.

_________________
Obrazek
Kliknij w sygnaturę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zepsute kowalstwo!
PostNapisane: 02 sie 2012, 20:41 
Mistrz pada
Mistrz pada
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lip 2012, 15:16
Posty: 965
Gra w: Seria TES, HoMM 3, strategie Paradoxu, seria ME, seria DA, seria AC, P:T
A powiedz mi, korzystasz z jakichkolwiek modów? Jeśli tak wyłącz je i spróbuj jeszcze raz.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zepsute kowalstwo!
PostNapisane: 02 sie 2012, 20:47 
Nałogowiec
Nałogowiec

Dołączył(a): 14 kwi 2012, 09:31
Posty: 1630
Gra w: TESV TESIV DiabloIII AssasinCreed Wiedźmin DragonAgeII RO2 Wargame:ZW CoH2 SniperElite2
Ale dotychczas problemów nie było, więc czemu miały by być teraz?

_________________
"Hej Odynie prowadź nas
Śmierci w oczy spojrzeć czas
Bo drakkary są gotowe i rwą się do drogi
Niecierpliwe wielkich czynów i przelanej krwi
Nie ma nigdy w sercach naszych ani cienia trwogi
A dla wrogów też litości nie ma ani krzty"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zepsute kowalstwo!
PostNapisane: 02 sie 2012, 20:48 
Kapituła FCoA
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 cze 2012, 14:04
Posty: 4715
Lokalizacja: 42 Wallaby Way, Sydney
A właśnie kiedy problem się pojawił? Tuż po wgraniu patcha?

_________________
Obrazek
Kliknij w sygnaturę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zepsute kowalstwo!
PostNapisane: 02 sie 2012, 20:52 
Nałogowiec
Nałogowiec

Dołączył(a): 14 kwi 2012, 09:31
Posty: 1630
Gra w: TESV TESIV DiabloIII AssasinCreed Wiedźmin DragonAgeII RO2 Wargame:ZW CoH2 SniperElite2
Trudno powiedzieć.
Na pewno po każdym zainstalowanym modzie było ok. No, niemal na pewno. Do Immersive armor zdecydowanie. Nie przypominam sobie bym coś po immersive armor ściągał.
Ewentualnie mogłem coś ściągnąć ale potem usunąć więc to nie ma znaczenia.
Na pewno po Immersive armor nie posiadam nic kolejnego na nowe zbroje czy bronie.
Tak, patcha ściągnąłem, przedwczoraj zbierałem dusze do kamieni, dziś ulepszałem z lepszym sprzętem alchemiczno-kowalskim i taka właśnie niemiła niespodzianka mnie spotkała :(

PS: wczytanie starego zapisu sprawiło że warsztat działał. Ale mi naprawdę nie pasuje cofać się gdzieś daleko w tył, zresztą jaka gwarancja i że tu coś się nie zepsuje? Albo okaże się że dało się to naprawić i tylko czas zmarnowałem?

_________________
"Hej Odynie prowadź nas
Śmierci w oczy spojrzeć czas
Bo drakkary są gotowe i rwą się do drogi
Niecierpliwe wielkich czynów i przelanej krwi
Nie ma nigdy w sercach naszych ani cienia trwogi
A dla wrogów też litości nie ma ani krzty"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zepsute kowalstwo!
PostNapisane: 03 sie 2012, 07:38 
Kapituła FCoA
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 cze 2012, 14:04
Posty: 4715
Lokalizacja: 42 Wallaby Way, Sydney
Niestety, jedynym wyjściem będzie chyba cofnięcie się do działającego zapisu.

_________________
Obrazek
Kliknij w sygnaturę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zepsute kowalstwo!
PostNapisane: 03 sie 2012, 12:15 
Nałogowiec
Nałogowiec

Dołączył(a): 14 kwi 2012, 09:31
Posty: 1630
Gra w: TESV TESIV DiabloIII AssasinCreed Wiedźmin DragonAgeII RO2 Wargame:ZW CoH2 SniperElite2
A co właściwie mogło się tutaj zepsuć?
Pojawiła się kwestia "mody zepsuły warsztat".
Przez chwilę byłem przekonany że może jednak one zepsuły warsztat?
Ale co odkryłem. Mam mody poza na nowe bronie też i na ulepszanie tarczy ysgramora, szmoczych sztyletów i wuuthrada. Kamień szliferski działa! Warsztat też działał i to bardzo długo (aż do patcha). No dobra, przyjmijmy że jednak coś się od moda popsuło. Mod ten dodawał możliwość ulepszenia tarczy w każdym warsztacie- logiczne jest więc że jakby coś miał zepsuć- zepsuł by WSZYSTKIE warsztaty. Cofam się z zapisami, testuję z 5-7 zapisów (od ostatniego z wczoraj do zapisu z 27 lipca). I co? Na żadnym nie działał warsztat w Białej Grani. Słowo-klucz- BIAŁA GRAŃ. Tylko tam próbowałem ulepszać w warsztacie. Wpadłem na pomysł: co z innymi miastami? Biorę zapis na którym warsztat w Białej Grani nie działał. Chyba z 27 lipca. Idę do PĘKNINY. I co? Warsztat działał w Pękninie. Potem biorę zapis z wczoraj. Ten zapis po którego zrobieniu sekundę później odkryłem że warsztat nie działa (tuż przed ulepszeniem, moja postać stała tuż pod warsztatem). Warsztat dalej nie działał w BIAŁEJ GRANI. Wyrzucam itemy (miałem sporo mieczy bo chciałem je ulepszyć a miałem lepszy sprzęt do ulepszeń). Idę do Pękniny. I co? Warsztat w Pękninie DZIAŁA!
A więc mody zdecydowanie tu nie mają znaczenia, żaden mod nie dotyczy warsztatu w Białej Grani, mody które mam dotyczą WSZYSTKICH warsztatów.
Wina jak widać- po stronie Bethesdy (przypuszczalnie, moim zdaniem, patch).
Czy z tą nową wiedzą o tym jak działa ten bug, da się coś zrobić?

_________________
"Hej Odynie prowadź nas
Śmierci w oczy spojrzeć czas
Bo drakkary są gotowe i rwą się do drogi
Niecierpliwe wielkich czynów i przelanej krwi
Nie ma nigdy w sercach naszych ani cienia trwogi
A dla wrogów też litości nie ma ani krzty"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zepsute kowalstwo!
PostNapisane: 03 sie 2012, 14:18 
Kapituła FCoA
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 cze 2012, 14:04
Posty: 4715
Lokalizacja: 42 Wallaby Way, Sydney
No to nieźle, wychodzi na to, że musisz sobie polepszać pancerze w innych miastach hehe. Na serio nie wiem jak ci pomóc. Nigdy się z takim bugiem nie spotkałem

_________________
Obrazek
Kliknij w sygnaturę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zepsute kowalstwo!
PostNapisane: 03 sie 2012, 14:35 
Nałogowiec
Nałogowiec

Dołączył(a): 14 kwi 2012, 09:31
Posty: 1630
Gra w: TESV TESIV DiabloIII AssasinCreed Wiedźmin DragonAgeII RO2 Wargame:ZW CoH2 SniperElite2
A w międzyczasie mógłbyś sprawdzić u siebie warsztat w Białej Grani?
Mi to nie bardzo pasuje bo to oznacza dla mnie:
-przeprowadzkę do innego miasta
-problem z tym, co jeśli inne warsztaty pewnego dnia się znów zepsują?

Gdybyś skontrolował albo ktoś inny dałoby to może odpowiedź na moją teorię z patchem.
Bo sorry, ale jak sądzisz, mody jednak zdecydowanie nie są to? Mam rację że gdyby to była wina modów to popsułyby się wszystkie warsztaty a nie ten jeden?

_________________
"Hej Odynie prowadź nas
Śmierci w oczy spojrzeć czas
Bo drakkary są gotowe i rwą się do drogi
Niecierpliwe wielkich czynów i przelanej krwi
Nie ma nigdy w sercach naszych ani cienia trwogi
A dla wrogów też litości nie ma ani krzty"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zepsute kowalstwo!
PostNapisane: 03 sie 2012, 14:44 
Kapituła FCoA
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 cze 2012, 14:04
Posty: 4715
Lokalizacja: 42 Wallaby Way, Sydney
Sory, ale na razie komp ma awarię, więc nie sprawdzę :D

_________________
Obrazek
Kliknij w sygnaturę


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowanyOdpowiedz Strona 3 z 6   [ Posty: 53 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 31 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Daniel St. Jules