Kronika Dovahkiinów

Kronika Dovahkiinów

Nowo zapisane karty Smoczych Dusz

TESV 2015-06-02 23-07-06-80.jpg
Dro'Skrez
Khajiici · Mężczyzna · Skrytobójca · Łuk · Przywołanie
20170330142438_1.jpg
Neiize
Elfy Leśne · Kobieta · Mag Bitewny · Miecz jednoręczny · Przywołanie
20160920103140_1.jpg
Thorgrim
Nordowie · Mężczyzna · Wojownik · Miecz dwuręczny · Przywracanie

Dodaj swojego Dragonborna!

Najnowsze posty
Teraz jest 21 paź 2020, 18:13


Dział zablokowanyOdpowiedz Strona 1 z 2   [ Posty: 12 ]
Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: AntiFREEZE nie działa z innym ENB (Stakado)
PostNapisane: 29 sie 2012, 14:06 
Casual
Casual

Dołączył(a): 29 sie 2012, 13:56
Posty: 17
Gra w: Skyrim, Aion, C9, Oblivion, Fallout New Vegas
Witam :)
Czy ktoś może wie, jak zainstalować AntiFREEZE razem z innym ENB? Ponieważ ten plik d3d9.dll jest i w AntiFREEZIE i w ENB, które chcę zainstalować. (Stakado Realistic and Cinematic) Jeśli zamieniam d3d9.dll z AntiFREEZa na ten z ENB, to w grze spowrotem pojawiają się błędy. (w moim przypadku dziwne, poruszające się cienie i brak pajęczyn) Prosiłabym o pomoc, próbowałam wstawić oba d3d9.dll, ale nic to nie dało. Nie podoba mi się grafika w grze, więc bez tego ENB nie idzie grać :)
Opisałam mój problem także na samosi, ale tam oczywiście nikt nie odpowiedział. Pamiętam, że kiedyś mi się to udało, ale już nie pamiętam jak. Nie pytajcie o kartę graficzną, z nią wszystko jest ok :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AntiFREEZE nie działa z innym ENB (Stakado)
PostNapisane: 29 sie 2012, 14:11 
Kapituła FCoA
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 cze 2012, 14:04
Posty: 4715
Lokalizacja: 42 Wallaby Way, Sydney
Ze strony moda AntiFreeze
Cytuj:
Patch can be used with other d3d9.dll files together. To do this, read this description closer to the end in description of [PROXY] config category (or use docs on my web site).


Musisz wejść w plik enbseries ini i zmienić w proxy:
[PROXY]
EnableProxyLibrary=true - if set to true, then other d3d9 library can be used together with this patch.

_________________
Obrazek
Kliknij w sygnaturę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AntiFREEZE nie działa z innym ENB (Stakado)
PostNapisane: 29 sie 2012, 14:15 
Casual
Casual

Dołączył(a): 29 sie 2012, 13:56
Posty: 17
Gra w: Skyrim, Aion, C9, Oblivion, Fallout New Vegas
Dzięki serdeczne za szybką odpowiedź :)
Peragon, dzięki Tobie moja gra znowu będzie wyglądać pięknie <buziak>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AntiFREEZE nie działa z innym ENB (Stakado)
PostNapisane: 29 sie 2012, 14:16 
Kapituła FCoA
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 cze 2012, 14:04
Posty: 4715
Lokalizacja: 42 Wallaby Way, Sydney
Heh.. spoko dzięki.
BTW. Jaką masz kartę graficzną? Bo myślę nad zmianą - "lepsze ENB" chodzą u mnie strasznie.

_________________
Obrazek
Kliknij w sygnaturę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AntiFREEZE nie działa z innym ENB (Stakado)
PostNapisane: 29 sie 2012, 14:20 
Casual
Casual

Dołączył(a): 29 sie 2012, 13:56
Posty: 17
Gra w: Skyrim, Aion, C9, Oblivion, Fallout New Vegas
Ja mam NVIDIA GeForce GT 330M. Ogólnie wszystkie ENB trochę ścinają grę, ale mi to osobiście nie przeszkadza. Podobno ATI jest najlepsza do tego typu modyfikacji, ale do tego nie mam pewności.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AntiFREEZE nie działa z innym ENB (Stakado)
PostNapisane: 29 sie 2012, 14:24 
Kapituła FCoA
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 cze 2012, 14:04
Posty: 4715
Lokalizacja: 42 Wallaby Way, Sydney
Kurde ja mam GT 440 i to ENB, które ty używasz u mnie zwaliło by kompletnie grę:D Miałbym pewnie z 10-15 FPS.

_________________
Obrazek
Kliknij w sygnaturę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AntiFREEZE nie działa z innym ENB (Stakado)
PostNapisane: 29 sie 2012, 14:31 
Casual
Casual

Dołączył(a): 29 sie 2012, 13:56
Posty: 17
Gra w: Skyrim, Aion, C9, Oblivion, Fallout New Vegas
Podobno są jakieś sposoby, żeby Skyrim z ENB tak nie mulił, ale musisz poszukać w googlach. Ja wolałam nie próbować, bo trzeba coś grzebać w tych plikach, coś zainstalować z jakiejś niezananej strony. Lepiej, żeby było trochę mniej FPS-ów, niż jakby ci się cały komp zwalił przez jakiegoś trojana :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AntiFREEZE nie działa z innym ENB (Stakado)
PostNapisane: 29 sie 2012, 14:51 
Kapituła FCoA
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 cze 2012, 14:04
Posty: 4715
Lokalizacja: 42 Wallaby Way, Sydney
Wiem, przetestowałem od cholery. Teraz udało mi się uzyskać na dosyć ładnym ENB FPS około 50-60, więc jest płynnie.

_________________
Obrazek
Kliknij w sygnaturę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AntiFREEZE nie działa z innym ENB (Stakado)
PostNapisane: 29 sie 2012, 15:01 
Casual
Casual

Dołączył(a): 29 sie 2012, 13:56
Posty: 17
Gra w: Skyrim, Aion, C9, Oblivion, Fallout New Vegas
Czy mogłabym wiedzieć jakie to ENB? :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AntiFREEZE nie działa z innym ENB (Stakado)
PostNapisane: 29 sie 2012, 15:17 
Kapituła FCoA
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 cze 2012, 14:04
Posty: 4715
Lokalizacja: 42 Wallaby Way, Sydney
http://skyrim.nexusmods.com/mods/15551 - bardzo mały spadek wydajności, a efekty ładne + kilka różnych plaet i efektów do wyboru.
W tym temacie viewtopic.php?f=297&t=8884 możesz również znaleźć screeny, które zrobiłem korzystając z tego ENB

_________________
Obrazek
Kliknij w sygnaturę


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowanyOdpowiedz Strona 1 z 2   [ Posty: 12 ]
Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 42 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Daniel St. Jules