Kronika Dovahkiinów

Kronika Dovahkiinów

Nowo zapisane karty Smoczych Dusz

TESV 2015-06-02 23-07-06-80.jpg
Dro'Skrez
Khajiici · Mężczyzna · Skrytobójca · Łuk · Przywołanie
20170330142438_1.jpg
Neiize
Elfy Leśne · Kobieta · Mag Bitewny · Miecz jednoręczny · Przywołanie
20160920103140_1.jpg
Thorgrim
Nordowie · Mężczyzna · Wojownik · Miecz dwuręczny · Przywracanie

Dodaj swojego Dragonborna!

Najnowsze posty
Teraz jest 10 gru 2018, 06:49


Napisz wątekOdpowiedz Strona 29 z 31   [ Posty: 309 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Poradnik Rozwój Postaci w Skyrim
PostNapisane: 21 paź 2014, 07:45 
Fechmistrz krzyżaka
Fechmistrz krzyżaka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lip 2014, 11:37
Posty: 369
Lokalizacja: Empok Nor
Gra w: Wei-ch'i
@MatiLublin,
opacznie mnie zrozumiałeś, pisząc o Łamaczu Czarów miałem na myśli alternatywę dla ochrony przed magią. Jeśli miałem walczyć z kilkoma magami - zmieniałem dwuręczniak na tarczę + broń jednoręczną. Przy swoich statystykach postaci oraz udźwigu z Kamieniem Rumaka + Perkiem "Dodatkowe Kieszenie" - zawsze miałem przy sobie co najmniej 3 rodzaje broni: jednoręczną, dwuręczną i dystansową. Na pewno nie sposób połączyć dwuręcznej broni w tym przypadku z Łamaczem Czarów. Atak z zaskoczenia bronią 2H daje 2x premię do obrażeń, na pewno dla ataków z zaskoczenia warto używać sztyletów z premią do 15 krotnej wartości obrażeń, która dostępna jest z perkiem "Ostrze zabójcy". Co do błędów odnośnie paraliżu - owszem, czasami zabicie sparaliżowanej postaci uniemożliwia jej przeszukanie, wówczas trzeba zrobić save - wyjść do menu i wczytać tenże zapis. To pozwala na przeszukanie zwłok. Co do samych mikstur paraliżu - sposób ten jest niewspółmierny do wysiłku, tzn. jedna mikstura na jedną postać. Efektywność takiego rozwiązania osobiście kwestionuję, ale sam zdecydujesz jak w tej kwestii postąpisz. Co do Ostrza Mefali - wspomniane przez Ciebie zalety nie oddają możliwości korzystania z tejże broni. Raz jeszcze odsyłam do sekcji "Bugs" w art. poświęconym rzeczonej broni - link. Jest to broń, która na późniejszy etap rozgrywki - prezentuje słabe statystyki. Grając na poziomie trudności "mistrz" - nie miałem pożytku z Ebonowego Ostrza, może Ty znajdziesz dla niego lepsze zastosowanie niż li tylko eksponat dobrze prezentujący się na stojaku na broń. W moim przypadku tak właśnie było, bowiem na silniejszych wrogów - broń nie sprawdza się. Jeśli zaś chodzi o kwestię ładowania duszą broni - zawsze miałem przy sobie czarną wersję Gwiazdy Azury. Nie musiałem szukać klejnotów duszy, bowiem ten rodzaj artefaktu przez całą grę zapewniał mi dostawę mocy do zaklętej broni.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Poradnik Rozwój Postaci w Skyrim
PostNapisane: 07 lis 2014, 17:41 
Mistrz pada
Mistrz pada

Dołączył(a): 24 kwi 2014, 18:07
Posty: 974
Lokalizacja: Lublin
Gra w: różne gry, w zależnosci od ochoty
Dobry; zastanawiałem się nad postacią chowającego się nekromanty. Sęk w tym, że kompletnie nie mam pojęcia, jak taką postacią grać. Rdzeniem buildu będzie z pewnością ożywianie trupów z ukrycia (nie zaznaczałem nic w drzewku stealthu):
http://skyrimcalculator.com/397250
Powiedzmy, że skradając się pod dwóch lub więcej wrogów jednego traktuję furią (pytanie, lepsze są czary iluzyjne, czy też lepiej jest pójść w np przywołąny łuk, zabić wroga z ukrycia, ożywić go...), a zwycięzcę pojedynku zabijam wskrzeszonymi trupami. Mam jednak kilka pytań:
- do zdejmowania pojedynczych wrogów (i ogólnie produkcji armii od zera) używać czarów zniszczenia, czy też przywołanej broni (mowa oczywiście o początkowej produkcji trupów, żeby móc zalać kolejnych wrogów, którzy zginą i będę mógł powołać kolejnego trupa itd)?
- czy czary zniszczenia jakoś się łączą z iluzyjnymi (strach itp)?
- jak to jest z wskrzeszaniem trupów? wiadomo, że wraz ze wzrostem poziomu gracza pojawiają się potężniejsi przeciwnicy, ale czy będąc na 40-tym poziomie i wyżej da się spokojnie wskrzesić np draugra pana śmieci?

_________________
Mati :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Poradnik Rozwój Postaci w Skyrim
PostNapisane: 03 lut 2015, 00:23 
Mistrz pada
Mistrz pada

Dołączył(a): 24 kwi 2014, 18:07
Posty: 974
Lokalizacja: Lublin
Gra w: różne gry, w zależnosci od ochoty
Dobry,
Zdałem sobie sprawę, że w zasadzie to nie próbowałem nigdy grać czystym magiem zniszczenia. Z tym, że nie planuję zwykłego maga (jak to ja :) ), ale kogoś będącego jednocześnie odpornym na magię w 100%. Dziwne, ale wygląda na to, że ten build byłby prostrzy od innych, które wypróbowywałem - sprowadzałby się tylko do wymaksowania zniszczenia i przemiany, a tagże pójścia nieco w przywracanie: http://skyrimcalculator.com/403636
Rasa: Breton bądź Altmer (wtedy musiałbym wziąć na maksa ochronę przed magią z przemiany)
Kamień: Atronacha (a co, nigdy nie brałem)
Ekwipunek: Szaty zniszczenia (potem szata arcymaga), jakieś amulety i diademy magii (a może pójść w zaklinanie i redukcja kosztów magii z...?), rękawice pewnie też zakląć.
Ewentualnie zamiast oburęcznego czarowania zainwestować w blok, wziać tarczę i taki hmmm magotarczownik?

_________________
Mati :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Poradnik Rozwój Postaci w Skyrim
PostNapisane: 03 lut 2015, 08:31 
Adept analogów
Adept analogów

Dołączył(a): 27 gru 2014, 01:22
Posty: 158
Lokalizacja: Warszawa
Gra w: Skyrim, Wiedźmin 3
Limit odporności na magię to 85%. Breton + 15% z questa + jeden zaklęty slot + ew. wampir z umiejętnością nekromag i gotowe. Duża odporność może być przydatna, ale wiele nie zmieni. Tarcza i blokowanie może przydawać się postaciom walczącym wręcz. Mag zniszczenia walczy na odległość, a dwuręczne czarowanie jest zbyt cenne by rezygnować z niego dla tarczy ;)

Ciekawe mody to http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/2275/? - lepsze skalowanie czarów i premiowanie czystych magów, a http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/1040/? daje fajne wdzianka, choć trzeba się sporo nauczyć i pokombinować by je zrobić. A http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/9857/? może znacząco utrudnić/urozmaicić grę na standardowym poziomie trudności ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Poradnik Rozwój Postaci w Skyrim
PostNapisane: 03 lut 2015, 10:27 
Mistrz pada
Mistrz pada

Dołączył(a): 24 kwi 2014, 18:07
Posty: 974
Lokalizacja: Lublin
Gra w: różne gry, w zależnosci od ochoty
Co do biernej odp na magie to ja to wiem, ale chciałem się pobawic w atronacha. Breton + 15% z questa + 2 sloty z przemiany + kamień lorda (nekromag nie działą na te bonusy) = magoodporny koks. Zamień kamień lorda na atronacha i dodaj perka atronach, to w dodatku będziesz ładowarką dla swojego zasobu magii. Widziałem moda na fajne wdzianka do kupienia u tego kowala w Samotni, ale na razie to bym latałw normalnych ciuchach. Właśnie tarczę brałbym dla ochrony przed obrażeniami fizycznymi (z doświadczenia wiem, że najlepiej do siebie nie dopuszczać wrogów).

Chyba pójdę w zaklinanie (wiadomo, redukcja kosztów magii i dodatkowa magia), zresztą i tak mam 2 alternatywy:
- glass cannon, czyli 100% mag z czarowaniem oburącz
- mag z tarczą i zakleciem w łapie :aniol:

_________________
Mati :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Poradnik Rozwój Postaci w Skyrim
PostNapisane: 03 lut 2015, 22:35 
Adept analogów
Adept analogów

Dołączył(a): 27 gru 2014, 01:22
Posty: 158
Lokalizacja: Warszawa
Gra w: Skyrim, Wiedźmin 3
Nie przekroczysz 85%. Tylko aktywna umiejętność smocza skóra pozwala osiągnąć 100%, ale to można użyć raz dziennie. A patrząc ile przeciwników używa magii a ile broni dystansowej, czy walki wręcz to silna specjalizacja w defensywnej odporności na magię nie będzie najefektywniejszym rozwiązaniem. Żeby tarcza blokowała obrażenia musiałbyś nią blokować a nie czarować, co też fajne nie jest. A jak weźmiesz umiejętność "Ochrona przed żywiołami" to blokująca tarcza będzie duplikować korzyści z odporności na magię.

Do tego zanim dojdziesz do odpowiednich poziomów umiejętności pozwalającym wybrać ci te umiejętności przemiany, czy inne to trochę minie. Grać możesz jak chcesz, ale ja tutaj zalet nie widzę, co najwyżej gdy gra się na legendarnym poziomie trudności i każde trafienie mogłoby łatwo zabić i trzeba grać mocno defensywnie, albo gdy zamiast czarować walczysz wręcz i jesteś w zbroi - odporny na obrażenia fizyczne i magiczne.

Efektywniej będzie zamiast tarczy rzucać czary ze szkoły przemiany - smoczą łuskę i różne "ciała". Nie tracisz rąk i masz dostęp do stosownych zaklęć od początku wraz z rozwojem postaci. Zawsze też można zrobić maga w zbroi.

Polecam też tego moda "Balanced Magic". Nie można z nim zredukować kosztu czarów do zera, ale też skalują się z poziomami i premiuje granie magiem bez zbroi - ale inteligentnie liczone od każdego elementu zbroi... i więcej.

Załącznik:
aa.jpg

Swego czasu grałem magiem bez modów i mimo że był praktycznie nietykalny fizycznie i magicznie (głównie zaklinanie) to ogólnie był rozczarowujący. Zerowy koszt czarów, ale silne to one nie były... a Lydia była w stanie zrobić znacznie więcej jednym ciosem, czy strzałem. W obecnej rozgrywce dodałem parę modów i jest znacznie ciekawiej i praktycznie trzeba używać wszystkich szkół magii by przeżyć :)


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Poradnik Rozwój Postaci w Skyrim
PostNapisane: 03 lut 2015, 23:27 
Mistrz pada
Mistrz pada

Dołączył(a): 24 kwi 2014, 18:07
Posty: 974
Lokalizacja: Lublin
Gra w: różne gry, w zależnosci od ochoty
Na razie mam maga (póki co bojowego) w ciężkiej zbroi cesarskiego oficera, poziom 7.5, zwiększałem przeważnie magię i raz życie. Walę błyskawicą i 1 celny strzał powala większość wrogów. 29 poziom w zniszczeniu, na razie rozwijam tylko gałąź główną. W 1 ręku tarcza, w 2 czar. Wyszedł mi transformator - góra żelastwa i wali piorunami :D Inna sprawa, to to, że szybko magia schodzi. Zamierzam zdobyć jakieś dobre szaty (od ucznia wzwyż) zniszczenia i zacząć zaklinać sobie ekwipunek na obniżenie kosztu magii zniszczenia. Wiadomo, 85% odporności nie przeskoczę, ale jakby dodać do tego kamień atronacha i potem perk atronach, to jedynymi wrednymi wrogami byliby łucznicy i ci walczący wręcz (stąd też tarcza, bo zbroję zamierzam kiedyś odstawić). Jak dotąd to da się przeżyć.

_________________
Mati :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Poradnik Rozwój Postaci w Skyrim
PostNapisane: 02 mar 2015, 10:45 
Casual
Casual

Dołączył(a): 02 mar 2015, 10:32
Posty: 2
Witam
Z rozwojem postaci w Skyrim mam spory problem, którego podłoża nie jestem w stanie określić. Aktualnie mam 66 lvl, wszystkie oficjalne dodatki i wszystkie nieoficjalne główne patche. A rozchodzi się o to że po wbiciu 10 skilli postać nie leveluje. Nie liczę dokładnie ile ale waha się od 16 do nawet 30 skilli potrzebnych do wejścia na wyższy poziom. Przykład: trening +5 do iluzji, potem +1 do blokowania, i + 20 do alchemii, natomiast level pozostał ten sam, pasek progresu gdzieś w okolicy 80%. Męczę się z tym, mimo że fajnie się gra to jest to drażniące i nigdzie nie mogę znaleźć rozwiązania. Więc jeśli ktoś miał podobny problem, bądź ma pomysł jak to rozwiązać to proszę aby się tą wiedzą podzielił.
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Poradnik Rozwój Postaci w Skyrim
PostNapisane: 02 mar 2015, 12:39 
Nałogowiec
Nałogowiec

Dołączył(a): 19 lis 2012, 09:37
Posty: 1109
Lokalizacja: Opole
Gra w: Gothic, Wiedźmin, DA, Skyrim
Z każdym kolejnym levelem zdobycie kolejnego jest o wiele trudniejsze. Musisz podnosić więcej umiejętności przez co jest to proces mozolny ;)

_________________
"Zmierzam do Samotni dołączyć do Legionu. Zjednoczone Cesarstwo będzie lepsze dla wszystkich"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Poradnik Rozwój Postaci w Skyrim
PostNapisane: 02 mar 2015, 13:27 
Casual
Casual

Dołączył(a): 02 mar 2015, 10:32
Posty: 2
O ile mi wiadomo warunkiem awansowania na wyższy level jest rozwój 10 pkt umiejętności. Nigdzie nie znalazłem informacji żeby ta liczba rosła wraz z rozwojem postaci.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 29 z 31   [ Posty: 309 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Daniel St. Jules