Kronika Dovahkiinów

Kronika Dovahkiinów

Nowo zapisane karty Smoczych Dusz

TESV 2015-06-02 23-07-06-80.jpg
Dro'Skrez
Khajiici · Mężczyzna · Skrytobójca · Łuk · Przywołanie
20170330142438_1.jpg
Neiize
Elfy Leśne · Kobieta · Mag Bitewny · Miecz jednoręczny · Przywołanie
20160920103140_1.jpg
Thorgrim
Nordowie · Mężczyzna · Wojownik · Miecz dwuręczny · Przywracanie

Dodaj swojego Dragonborna!

Najnowsze posty
Teraz jest 16 paź 2018, 16:55


Napisz wątekOdpowiedz Strona 31 z 31   [ Posty: 309 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 27, 28, 29, 30, 31
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Poradnik Rozwój Postaci w Skyrim
PostNapisane: 24 mar 2015, 20:24 
Mistrz pada
Mistrz pada

Dołączył(a): 07 mar 2015, 14:06
Posty: 881
No, nie taki mały - jest aż dwa razy większy.

_________________
Obrazek
Koło Wielbicieli Hrabiego


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Poradnik Rozwój Postaci w Skyrim
PostNapisane: 11 kwi 2016, 16:45 
Mistrz pada
Mistrz pada

Dołączył(a): 24 kwi 2014, 18:07
Posty: 974
Lokalizacja: Lublin
Gra w: różne gry, w zależnosci od ochoty
Dobry; myślałem o alternatywnym wykorzystaniu kuszy celem skrytobójstw. Z racji tego, że jest to dosyć głośna broń, kluczowe byłoby szybkie ukrywanie się (stąd perki w iluzji - dla taniej i bezgłośnej niewidzialności i wyciszenia - oraz rzecz jasna w skradaniu). Oczywiście podbijanie umiejętności w łucznictwie oraz nieco w kowalstwie (ulepszanie krasnoludzkich kusz oraz wyrabianie bełtów). Nie wiem, czy zdecyduję się na lekki pancerz i związane z nim perki, czy też combo łachy+przemiana. Możliwe, że poszedłbym trochę w zaklinanie. Jako broń dwie kusze (strzelać naprzemiennie, aby uniknąć przeładowywania - da się tak w ogóle, bo nie wiem?), może jakiś mieczyk do obrony. Taktyka byłaby prosta - podkradnięcie się, strzał, zarzucenie niewidzialności, przeładowanie, strzał...
Minimalny rozkład perków:
http://chrizel.github.io/skyrim/#t/14/1q7qio,0,0,bk,0,83jncw,15hc0,0
Pójdzie coś takiego, czy też zbyt skomplikowane?

_________________
Mati :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Poradnik Rozwój Postaci w Skyrim
PostNapisane: 11 kwi 2016, 18:40 
Pierwsza zarwana nocka
Pierwsza zarwana nocka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2013, 13:58
Posty: 603
Lokalizacja: południe
Gra w: dobre rpg
Dwoma kuszami nie da się strzelać, chyba że istnieją mody. W skradaniu dorzuciłbym perk cichego skradania, niewidzialność wbił 5/5. Kowalstwo również możesz do smoczych wymaksować. Jeśli chodzi o iluzję to odradzałbym pakować w lewą stronę, chyba że wolisz pobawić się czarem 'spokój', wówczas strzelasz z kuszy ze spokojem :rotfl: .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Poradnik Rozwój Postaci w Skyrim
PostNapisane: 11 kwi 2016, 18:55 
Mistrz pada
Mistrz pada

Dołączył(a): 24 kwi 2014, 18:07
Posty: 974
Lokalizacja: Lublin
Gra w: różne gry, w zależnosci od ochoty
Myślałem nie o strzelaniu naraz (oburącz), tylko:
- strzał
- zmiana broni na kuszę nr 2
- strzał
- zmiana broni na kusze nr 1
Tylko pytanie, czy przy zmianie doszłoby do przeładowania?

Wyciszony ruch oznaczyłem, chyba, że chodzi koledze o ciszę. Podobno niewidzialność powyżej drugiego poziomu jest zbugowana i nie działa, ale nie jestem pewien (zaczytana plotka z neta).

Nie wiem, czy pójdę w zbroje, czy też w czary ochronne, więc zostawiam kwestię obu drzewek otwartą.

Lewa strona iluzji wyłącznie celem obniżenia kosztu many za niewidzialność (żeby bawić się uspokajaniem, musiałbym wykupić prawie całe drzewko - część wrogów wymagałaby bonusów z perków). Może się okazać, że musiałbym co kilka sekund rzucać zaklęcie niewidzialności, a bazowy koszt tegoż to ponad 300 punktów many.

_________________
Mati :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Poradnik Rozwój Postaci w Skyrim
PostNapisane: 12 kwi 2016, 04:17 
Pierwsza zarwana nocka
Pierwsza zarwana nocka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2013, 13:58
Posty: 603
Lokalizacja: południe
Gra w: dobre rpg
Niewidzialność powyżej drugiego poziomu nie jest zbugowana, chyba że masz pirata. Co do iluzji, czar 'spokój' powoduje brak wrogości przeciwników, czyli strzelasz, podbiega do ciebie bandyta, pstryk rzucasz spokój i znowu strzelasz za x3. niewidzialność w tym wypadku nie jest koniecznością,możesz miksturki sobie zrobić niewidzialności, łatwo i dużo. Ale to twoja decyzja, czy lubisz magią się bawić, czy nie (przemiana, lekki pancerz), jeśli tak to ładuj w zaklęcia. Nie staraj się strzelać z dwóch kusz, jedna po drugiej, za dużo czasu ci to zajmie. Perk szybkie strzelanie załatwi wszystko :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Poradnik Rozwój Postaci w Skyrim
PostNapisane: 04 lut 2017, 15:53 
Fechmistrz krzyżaka
Fechmistrz krzyżaka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2012, 12:08
Posty: 365
Lokalizacja: Oko Grozy
Gra w: Dead Space, Divinity Original Sin
Możecie mi podpowiedzieć jak stosunkowo szybko wyexpić postać do 78 poziomu? Zależy mi na zabiciu legendarnego smoka dla osiągnięcia. W tej chwili mam 68 poziom, ale idzie to jak krew z nosa mimo iż po raz kolejny maksuje zaklinanie i kowalstwo (żelazne sztylety, a następnie zaklinanie ich).

_________________
''Różnica między bogami, a demonami zależy głównie od punktu widzenia...''

- Lorgar, Prymarcha Legionu Niosących Słowo

Origin ID: pawulon87


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Poradnik Rozwój Postaci w Skyrim
PostNapisane: 04 lut 2017, 16:37 
Mistrz pada
Mistrz pada

Dołączył(a): 24 kwi 2014, 18:07
Posty: 974
Lokalizacja: Lublin
Gra w: różne gry, w zależnosci od ochoty
Kowalstwo najlepiej maksować robiąc ebonowe (potem dedryczne) zbroje.

_________________
Mati :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Poradnik Rozwój Postaci w Skyrim
PostNapisane: 04 lut 2017, 17:27 
Fechmistrz krzyżaka
Fechmistrz krzyżaka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2012, 12:08
Posty: 365
Lokalizacja: Oko Grozy
Gra w: Dead Space, Divinity Original Sin
MatiLublin napisał(a):
Kowalstwo najlepiej maksować robiąc ebonowe (potem dedryczne) zbroje.


Dużo szybciej idzie? Poza tym ebonowe mogę tworzyć od 80 lvlu kowalstwa, a daedryczne od 90 (nie mówiąc o dostępności materiałów). Nie chodzi mi stricte o rozwój kowalstwa, a o jak najszybszy leveling postaci do 87 lvlu bo samo kowalstwo maksuje od początku do maxa po raz któryś :). Każdy level już idzie bardzo wolno.

_________________
''Różnica między bogami, a demonami zależy głównie od punktu widzenia...''

- Lorgar, Prymarcha Legionu Niosących Słowo

Origin ID: pawulon87


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Poradnik Rozwój Postaci w Skyrim
PostNapisane: 04 lut 2017, 19:02 
Mistrz pada
Mistrz pada

Dołączył(a): 24 kwi 2014, 18:07
Posty: 974
Lokalizacja: Lublin
Gra w: różne gry, w zależnosci od ochoty
Począwszy od któregos tam pacza przyrost doświadczenia w kowalstwie wiąże się z wartoscią wyrobu - czyli przez większość czasu robisz biżuterię (złote pierścienie i naszyjniki z jakimiś kamykami), a jak tylko uzyskasz możliwość wyrobu ebonowych, to koncentrujesz się tylko na nich.

_________________
Mati :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 31 z 31   [ Posty: 309 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 27, 28, 29, 30, 31


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Daniel St. Jules