Kronika Dovahkiinów

Kronika Dovahkiinów

Nowo zapisane karty Smoczych Dusz

TESV 2015-06-02 23-07-06-80.jpg
Dro'Skrez
Khajiici · Mężczyzna · Skrytobójca · Łuk · Przywołanie
20170330142438_1.jpg
Neiize
Elfy Leśne · Kobieta · Mag Bitewny · Miecz jednoręczny · Przywołanie
20160920103140_1.jpg
Thorgrim
Nordowie · Mężczyzna · Wojownik · Miecz dwuręczny · Przywracanie

Dodaj swojego Dragonborna!

Najnowsze posty
Teraz jest 21 wrz 2020, 19:55


Dział zablokowanyOdpowiedz Strona 2 z 3   [ Posty: 25 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Tropical Skyrim
PostNapisane: 13 mar 2013, 13:16 
Kapituła FCoA
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 cze 2012, 14:04
Posty: 4715
Lokalizacja: 42 Wallaby Way, Sydney
Futrzane zbroje też zmieniły tekstury - teraz są z tygrysów, lampartów czy czego tam. ;)

_________________
Obrazek
Kliknij w sygnaturę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tropical Skyrim
PostNapisane: 13 mar 2013, 13:29 
RON
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 sie 2012, 11:09
Posty: 7968
Gra w: Banowanie ;]
No proszę, to modziak naprawdę jest obszerny. Teraz panowie z Bethesdy powinni patrzeć, jak zwykły zespół fanów gry potrafi zrobić coś niesamowitego, ta modyfikacja śmiało mogłaby zostać DLC ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tropical Skyrim
PostNapisane: 13 mar 2013, 13:48 
Casual
Casual

Dołączył(a): 07 mar 2013, 15:44
Posty: 10
http://skyrim.nexusmods.com/mods/33183#
Bikini juz jest ;D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tropical Skyrim
PostNapisane: 14 mar 2013, 05:35 
Casual
Casual

Dołączył(a): 07 mar 2013, 11:29
Posty: 7
A ja to nie lubię takich modów. Dla graczy którzy żyją TES-em od Areny takie mody psują klimat.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tropical Skyrim
PostNapisane: 15 mar 2013, 10:01 
Mistrz pada
Mistrz pada
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08 maja 2012, 12:06
Posty: 890
Lokalizacja: Elsweyr, Senchal
Gra w: The Elder Scrolls 1-5, League of Legends, The Elder Scrolls: Legends
Dlaczego że jest alternatywą dla Skyrim. To coś nowego ale szkoda że nie zmienił schodów Drewnianych bo są białe. Np. W forcie Hraastag czy w oszronionym kurhanie.


    Ifrexalis: znowu - znowu olewasz zasady pisowni. Masz coś takiego jak przecinek na klawiaturze? wygląda tak: ,
    Olewasz kwestię od miesięcy, pytanie jak długo jeszcze..


_________________
Miraak, wzór dla mojego dovahkiina. Dodatek Return to Clockwork City w The Elder Scrolls Legends coś wspaniałego. Lepszy niż Upadek Mrocznego Bractwa...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tropical Skyrim
PostNapisane: 21 mar 2013, 20:46 
Kapituła FCoA
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 cze 2012, 14:04
Posty: 4715
Lokalizacja: 42 Wallaby Way, Sydney
http://skyrim.nexusmods.com/mods/33415/

Retextura do moda. HD, a więc trzeba mieć już niezły kombajn ;)

_________________
Obrazek
Kliknij w sygnaturę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tropical Skyrim
PostNapisane: 21 mar 2013, 20:51 
RON
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 sie 2012, 11:09
Posty: 7968
Gra w: Banowanie ;]
Kurcze, naprawdę modziak fajnie się prezentuje. Aż na myśl przychodzi gra Risen. Ja pewnie i tak nie będę mógł sobie na tego moda pozwolić z racji sprzętu, bo pewnie FPSy strasznie lecą ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tropical Skyrim
PostNapisane: 21 mar 2013, 20:58 
Kapituła FCoA
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 cze 2012, 14:04
Posty: 4715
Lokalizacja: 42 Wallaby Way, Sydney
Nie aż tak, ale z tą poprawką z pewnością wydajność leci na łeb, na szyję

_________________
Obrazek
Kliknij w sygnaturę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tropical Skyrim
PostNapisane: 22 mar 2013, 03:10 
Nałogowiec
Nałogowiec

Dołączył(a): 22 mar 2012, 03:11
Posty: 3074
Jedna pozytywna rzecz z tego dodatku wypływa. Ta sierota, którą można znaleźć śpiącą na chodniku w Windhelm, nie będzie już trząść się z zimna.
Poza tym wszystkie lodowe jaskinie się zaraz zwalą na głowy. I jak teraz ukończyć takiego "Dawnguarda", skoro tam główna ścieżka prowadzi przez lodowe pieczary?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tropical Skyrim
PostNapisane: 22 mar 2013, 08:33 
Kapituła FCoA
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 cze 2012, 14:04
Posty: 4715
Lokalizacja: 42 Wallaby Way, Sydney
A ten mod czasem nie przerobił też lodowych jaskiń? Kojarzę, że te dryfujące kry na wodzie przerobione są na - dryfujące kawałki ziemi?!?!

_________________
Obrazek
Kliknij w sygnaturę


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowanyOdpowiedz Strona 2 z 3   [ Posty: 25 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 43 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Daniel St. Jules