Kronika Dovahkiinów

Kronika Dovahkiinów

Nowo zapisane karty Smoczych Dusz

TESV 2015-06-02 23-07-06-80.jpg
Dro'Skrez
Khajiici · Mężczyzna · Skrytobójca · Łuk · Przywołanie
20170330142438_1.jpg
Neiize
Elfy Leśne · Kobieta · Mag Bitewny · Miecz jednoręczny · Przywołanie
20160920103140_1.jpg
Thorgrim
Nordowie · Mężczyzna · Wojownik · Miecz dwuręczny · Przywracanie

Dodaj swojego Dragonborna!

Najnowsze posty
Teraz jest 27 lis 2021, 22:21


Dział zablokowanyOdpowiedz Strona 1 z 1   [ Posty: 6 ]
Autor Wiadomość
 Tytuł: Kusze i AFT (czy jak to było)
PostNapisane: 27 mar 2013, 09:21 
Free Company of Alinor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 gru 2012, 00:31
Posty: 3435
A więc moje pierwsze pytanie czy w dawnguard są kusze takie jak łuki. Czyli Elfia Kusza, Orkowa/Orkijska Kusza, Dwemerska Kusza? A jeżeli nie to jest mod ktory pozwala nam taką kuszę stworzyć w kuźni? Nie wiem bo jeszcze to tej ich twierdzy nie doszedłem ale ile jest typów kuszy(takie pytanie chyba tutaj być nie powinno ale po co stwarzać nowe posty?)?

Kolejne pytanie to AFT - mod pozwalający robić z towarzyszami co się chce (no w miarę ;d). I ma ktoś tego moda? Może mi ktoś powiedzieć o co chodzi z tymi koniami i towarzyszami?

Proszę o szybką odpowiedź i z góry dziękuję ;d

_________________
Ta... ciekawe... baaaardzo ciekawe...
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kusze i AFT (czy jak to było)
PostNapisane: 27 mar 2013, 14:10 
Nałogowiec
Nałogowiec

Dołączył(a): 22 mar 2012, 03:11
Posty: 3074
DLC dodaje kuszę klasyczną (stalową) i dwemerską. Do tego można także dołączyć wersje zmodyfikowane. Ta pani, co to zajmuje się technologią, daje zlecenia na odszukanie starych planów dot. broni i amunicji. To daje cztery kusze w sumie.
Są na nexusie modyfikacje, z tym o czym mówiłeś - każda kategoria ma swoją odmianę. Chcesz, to znajdź sobie. Słowo-klucz, to 'crossbow', na dziedzinie 'najpopularniejsze'.

Co do AFT, to jest to alternatywa dla UFO. AFT daje dużo możliwości, ale interfejs jest beznadziejny. Co chwilę trzeba wskakiwać do dialogów i szukać pewnych rzeczy. Do tego AFT ma ten problem, że ingeruje głęboko w skrypty. Nie będę tego opisywał, bo mi się nie chce zwyczajnie, tu trzeba samemu majsterkować.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kusze i AFT (czy jak to było)
PostNapisane: 27 mar 2013, 16:32 
Free Company of Alinor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 gru 2012, 00:31
Posty: 3435
Aha no dobra dzięki. Co do kusz to obejdę się bez modu bo 4 to raczej mi starczą :P A co do AFT to wiesz może o co chodzi z tymi ekstra końmi u towarzyszy? I o co chodzi z tym że to problem że mod ingeruje głęboko w skrypty? Srry ale nie za bardzo się na takim czymś znam :I Mam nadzieję że będzie ci się chciało odpowiadać :D

_________________
Ta... ciekawe... baaaardzo ciekawe...
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kusze i AFT (czy jak to było)
PostNapisane: 27 mar 2013, 18:04 
Nałogowiec
Nałogowiec

Dołączył(a): 22 mar 2012, 03:11
Posty: 3074
Nie rozumiem tego. Sam sprawdziłbyś sto razy szybciej, nim ja odpowiem.
"ekstra", czyli mogą jeździć konno. Kiedy twój awatar znajduje się w siodle, to kompani też. Np. Serana przywołuje sobie własnego "Arvaka".
Ingeruje głęboko, czyli np. powiesz gościowi, aby udał się z tobą, a następnie usuniesz dodatek, bo coś ci się w nim nie spodoba. Ustawienia się nie zmienią i gość będzie za tobą łaził nawet wtedy, kiedy nie powinien.
Miałem taką sytuację, w której przy włączonym AFT ukończyłem zadanie polegające na odprowadzeniu Serany do "domu". Wyrzuciłem dodatek, bo "coś mi się nie spodobało". Wychodzę na zewnątrz zamku i co? Serana chodzi za mną, choć nie powinna. Dopiero ponowna instalacja AFT i cofnięcie poleceń poskutkowało. Skrótowo mówiąc: modyfikacja nadpisuje wartości domyślne skryptów, jest ponad nimi. Bez dokładnej kontroli może być problem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kusze i AFT (czy jak to było)
PostNapisane: 27 mar 2013, 21:57 
Free Company of Alinor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 gru 2012, 00:31
Posty: 3435
Ooo a więc... no... hmm więc wole już grać na AFT bo tyle przez to nazmieniałem że to szok i wgl się bawiłem komendami... W każdym bądź razie dzięki za odpowiedź ;d

_________________
Ta... ciekawe... baaaardzo ciekawe...
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kusze i AFT (czy jak to było)
PostNapisane: 30 mar 2013, 10:09 
Free Company of Alinor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 gru 2012, 00:31
Posty: 3435
A jeżeli w AFT z kompanem wezmę wszędzie ,,resetuj'' i wyłącze aft z modów to będzie widać skutki uboczne?

P.S. Wiem, wiem używaj opcji ,,edytuj'' ale nikt by tego nie zauważył a zależy mi na szybkiej odp. :I

_________________
Ta... ciekawe... baaaardzo ciekawe...
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowanyOdpowiedz Strona 1 z 1   [ Posty: 6 ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 16 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Daniel St. Jules