Kronika Dovahkiinów

Kronika Dovahkiinów

Nowo zapisane karty Smoczych Dusz

TESV 2015-06-02 23-07-06-80.jpg
Dro'Skrez
Khajiici · Mężczyzna · Skrytobójca · Łuk · Przywołanie
20170330142438_1.jpg
Neiize
Elfy Leśne · Kobieta · Mag Bitewny · Miecz jednoręczny · Przywołanie
20160920103140_1.jpg
Thorgrim
Nordowie · Mężczyzna · Wojownik · Miecz dwuręczny · Przywracanie

Dodaj swojego Dragonborna!

Najnowsze posty
Teraz jest 05 gru 2021, 15:52


Napisz wątekOdpowiedz Strona 11 z 153   [ Posty: 1522 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 153  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 19 lip 2013, 11:58 
Casual
Casual

Dołączył(a): 16 lip 2013, 18:35
Posty: 3
Wciąż mi niestety nie działa, ta gra o tron...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 19 lip 2013, 13:26 
Free Company of Alinor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 cze 2013, 22:38
Posty: 1608
Gra w: Dark Souls
AxelGra napisał(a):
Witam!
Dzisiaj pobrałem sobie nexus manager. Już od dawna korzystałem z Skyrim Workshop. I pobrałem kilka modów z skyrimnexus i jak chcę włączyć grę pojawia się na początku Bethestda Game Studios. Chciałbym wiedzieć, co jest nie tak. Czy mody z nexusa nie współgrają z modami z workshopu?


No wiesz, mi też się pojawia na początku Bethesda Game Studios. :D Wywala cię może? Jakie mody pobrałeś? A tak nawiasem, to mi tam grają i z workshopu i nexus manager, bo to w sumie tak samo instaluje tyle, że tu przez Steama, więc nic nie powinno się dziać. Może pobrałeś jakieś mody, które nie współgrają ze sobą?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 26 lip 2013, 21:37 
Nałogowiec
Nałogowiec

Dołączył(a): 14 kwi 2012, 09:31
Posty: 1630
Gra w: TESV TESIV DiabloIII AssasinCreed Wiedźmin DragonAgeII RO2 Wargame:ZW CoH2 SniperElite2
CORNER OF SKYRIM
Link do moda: http://skyrim.nexusmods.com/mods/29824//?
Mod dodaje kilka domków i ruiny tawerny. Ot takie chatki. Mogą mieć mieszkańców a można wziąć dodatek że są to chatki porzucone.
Problem: mod nie wiedzieć czemu- pomimo lekkiej wagi a jeszcze zmniejszyłem jego wagę w Textures Optimizer- strasznie daje po klatkach na sekundę. W czym tkwi problem nie wykryłem- procesor i ram mają zużycie takie samo, więc pliki się coś gryzą.

Poza tym mod niekompatybilny z http://skyrim.nexusmods.com/mods/18978/?

Gdyż to gdzie jest drewno do rąbania jest w miejscu ruin do tawerny.
I ja mam takie pytanie:
Poza tym że Corner of Skyrim coś się gryzł z grą oczywiście gryzł się z tym domkiem.
Na pewno usunięcie CoS spowodowało że już wszystko ok, nic się nie gryzie z grą, zapisy są pod względem mod<---->gra ok.
Ale co na linii CoS<----->mod na domek?
Czy coś w zapisach może dalej siedzieć czy zapisy czyste?
Bo nie chciałbym się cofać z zapisami bo urządzenie się w domku trochę trwało ;(
Więc jak to jest? Grać spokojnie czy na wszelki wypadek cofnąć zapisy jednak i od początku się w domku urządzać?

_________________
"Hej Odynie prowadź nas
Śmierci w oczy spojrzeć czas
Bo drakkary są gotowe i rwą się do drogi
Niecierpliwe wielkich czynów i przelanej krwi
Nie ma nigdy w sercach naszych ani cienia trwogi
A dla wrogów też litości nie ma ani krzty"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 27 lip 2013, 13:05 
Adept analogów
Adept analogów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 mar 2013, 16:40
Posty: 259
Lokalizacja: Stacja Cronos
Gra w: Skyrim / Mass Effect
Bardzo potrzebuję tego moda http://www.skyrim.nexusmods.com/mods/15123
jednak po wrzuceniu plików w odpowiednie miejsce skyrim przestaje działac. Podczas gdy mysza jakby sie zacinala, zachaczala ten mod niweluje takie bledy bez niego gra sie troche nieciekawie ;/
Wie ktos moze co zrobic aby skyrim na tym modzie wlaczal sie normalnie?

_________________
"WHEN THE ALIENS FALL...
WE'LL BE THERE!"

CERBERUS

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 28 lip 2013, 11:08 
Nałogowiec
Nałogowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lip 2013, 00:35
Posty: 1097
Lokalizacja: Warszawa koło Tamriel
Gra w: Skyrim Fallout 3 Fallout NV
GodfatherPL napisał(a):
Bardzo potrzebuję tego moda http://www.skyrim.nexusmods.com/mods/15123
jednak po wrzuceniu plików w odpowiednie miejsce skyrim przestaje działac. Podczas gdy mysza jakby sie zacinala, zachaczala ten mod niweluje takie bledy bez niego gra sie troche nieciekawie ;/
Wie ktos moze co zrobic aby skyrim na tym modzie wlaczal sie normalnie?


Bywały problemy z tym modem już od początku oglądając skrypt coś mi w nim nie pasowało.
Osobiście polecam modyfikację .ini - Efekt dużo bardziej pozytywny.

Dodatkowo Pliki D3D9 powodują tego typu crashe ( Program zostanie zamknięty ) czy jakoś tak :)
Gra nie włączy się po prostu od momentu wyjścia patcha ( troszkę testowałem z ciekawości choć unikam tego typu rzeczy )

Sprawdź na ANTILAG ( D3D9 stabilny i działa specjalnie by odpisać tu sprawdziłem ) - chyba tak to się nazywało i GOOGLE will help you :)

W troszkę prehistoryczny sposób niweluje lagi / Stutty bo nie wiem jak to na PL przetłumaczyć (to właśnie to co przycina grę - a powodem jest ładowanie Tekstur i jeśli masz na ultra ale nie to Ultra w Luncherze tylko w Skyrim Optimalize to propouję po pierwsze zoptymalizować / merge Textury -> EFEKT murowany.

Polecam -> działa - > +10% FPS minimum / ENB +10% minimum w zależności od sprzętu i ustawień .ini

Jeśli masz więcej pytań to śmiało.
Pozdrawiam

_________________
Kanał YT
Moja Galeria Skyrim
Przejściowa Stronka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 29 lip 2013, 21:15 
Adept analogów
Adept analogów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 mar 2013, 16:40
Posty: 259
Lokalizacja: Stacja Cronos
Gra w: Skyrim / Mass Effect
ok jakoś sobie poradziłem z tymi zacięciami , nie jest perfekt ale da się grać.
Teraz mam problem z mode Killmove control
nie mogę go ustawić, po otwarciu książki w chodze w opcje ustawienia animacji i jest ona ustawiona na 50%, gdy przestawiam z 50% na np 70% to automatycznie przeskakuje na 40% a poźniej znow na 50%. Moda pobralem z workshou steam .

_________________
"WHEN THE ALIENS FALL...
WE'LL BE THERE!"

CERBERUS

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 30 lip 2013, 05:16 
Nałogowiec
Nałogowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lip 2013, 00:35
Posty: 1097
Lokalizacja: Warszawa koło Tamriel
Gra w: Skyrim Fallout 3 Fallout NV
GodfatherPL napisał(a):
ok jakoś sobie poradziłem z tymi zacięciami , nie jest perfekt ale da się grać.
Teraz mam problem z mode Killmove control
nie mogę go ustawić, po otwarciu książki w chodze w opcje ustawienia animacji i jest ona ustawiona na 50%, gdy przestawiam z 50% na np 70% to automatycznie przeskakuje na 40% a poźniej znow na 50%. Moda pobralem z workshou steam .


Ostatnia aktualizacja 2012 / Może nie być kompatybilny z nowym patchem
Alternatywa której ja używam a raczej to Killmove jest alternatywą Wspaniałego i 100% działającego
"Dance of Death"

_________________
Kanał YT
Moja Galeria Skyrim
Przejściowa Stronka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 30 lip 2013, 16:19 
Adept analogów
Adept analogów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 mar 2013, 16:40
Posty: 259
Lokalizacja: Stacja Cronos
Gra w: Skyrim / Mass Effect
NO cóż Dance of Death nie działa u mnie, nie mam żadnej księgi opcji ani nic czym mógłbym tego moda uruchomić i ustawić. Killmove nie działa tak jak wcześniej napisałem.
Trochę lipa na szczęście gram łucznikiem więc jakoś przeżyję fajne animacje xd
Szkoda tylko że tak rzadko się włączają u mnie ;/

_________________
"WHEN THE ALIENS FALL...
WE'LL BE THERE!"

CERBERUS

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 30 lip 2013, 16:32 
Nałogowiec
Nałogowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lip 2013, 00:35
Posty: 1097
Lokalizacja: Warszawa koło Tamriel
Gra w: Skyrim Fallout 3 Fallout NV
Dance of death jest obsługiwane przez MCM wymagane SKSE minimalnie 1.6.15 polecam 1.6.16 stabilniejsze.
Esc i masz MOD SETUP.
Pozdr

_________________
Kanał YT
Moja Galeria Skyrim
Przejściowa Stronka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Problem z modem.
PostNapisane: 31 lip 2013, 16:09 
Pierwszy gamepad
Pierwszy gamepad
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 maja 2013, 21:03
Posty: 72
Jako, że do Skyrim'a wrzucam pierwszy raz mod'a. To tradycyjnie mam problem. Więc tak:

Pobrałem sobie mod na bronie --> http://skyrim.nexusmods.com/mods/26382//? Fajne czarne miecze jedno i dwurękie. Tym bardziej, że to całe anime trochę znam więc, w połączeniu z jakimś czarnym płaszczem lub coś tego typu. (O ile coś takiego jest bo jestem dopiero po pokonaniu pierwszego smoka.) Wyglądało by to fajnie. No więc następnie według instrukcji wrzucam wszystko do folderu Data. Odpalam grę no i tutaj pytanie, a gdzie to do cholery jest? Wyłączam grę no i czytam dalej no tak trzeba wpisać jakąś komendę, w konsoli tj. Help SAO
Po jej wpisaniu nic się nie dzieje, nie pojawia się żadna lista itemów aby je dodać. Więc tutaj proszę was o jakąś instrukcję krok po kroku. Bo po prostu, w Skyrimie jestem nowym "nobkiem".

Dopisać się do odpowiedniego tematu to nie łaska? Przeniosłem//zefi


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 11 z 153   [ Posty: 1522 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 153  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Daniel St. Jules