Kronika Dovahkiinów

Kronika Dovahkiinów

Nowo zapisane karty Smoczych Dusz

TESV 2015-06-02 23-07-06-80.jpg
Dro'Skrez
Khajiici · Mężczyzna · Skrytobójca · Łuk · Przywołanie
20170330142438_1.jpg
Neiize
Elfy Leśne · Kobieta · Mag Bitewny · Miecz jednoręczny · Przywołanie
20160920103140_1.jpg
Thorgrim
Nordowie · Mężczyzna · Wojownik · Miecz dwuręczny · Przywracanie

Dodaj swojego Dragonborna!

Najnowsze posty
Teraz jest 28 lis 2021, 10:14


Napisz wątekOdpowiedz Strona 104 z 153   [ Posty: 1522 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107 ... 153  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 10 maja 2015, 19:30 
Pierwsza zarwana nocka
Pierwsza zarwana nocka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2013, 13:58
Posty: 604
Lokalizacja: południe
Gra w: dobre rpg
Problem sam rozwiązałem. Zainstalowałem SKSE tak, jak pokazał na filmiku tvtrig, zainstalowałem uncapper i odpaliłem skyrima przez skse.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 11 maja 2015, 09:10 
ShadowCaster
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2014, 12:59
Posty: 2004
Lokalizacja: Poznań
Strix napisał(a):
Moje pytanie brzmi:
Czy mody, które zamieściłem poniżej, mogę zainstalować, nie mając wgranych jeszcze żadnych modów na: dystans, tekstury, szkielet, fizykę, animacje, ciała, twarze, włosy, pogodę, itp., oraz takich jak SMIM i ENB??? Oraz czy mogę je instalować w dowolnej kolejności?


Te wszystkie mody możesz instalować w dowolnej kolejności z tą uwagą, że mody:
/Towns and Villages Enhanced - Riften/ oraz /Detailed Cities/ będą nadpisywane przez rozmaite pakiety tekstur, więc trzeba zwrócić uwagę przy teksturowaniu czy nie będzie niepożądanych efektów. /Detailed Cities/ posiada pokrycie teksturowe i obiektowe Riften w 100% więc nadpisze /Towns and Villages Enhanced - Riften/. Tutaj trzeba wybrać który mod ma zdecydować o wyglądzie Pękniny i przyjrzeć się czy te dwa mody nie będą kolidowały w tym mieście.

_________________
Galeria Skyrim


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 11 maja 2015, 09:27 
Adept analogów
Adept analogów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 mar 2014, 16:08
Posty: 276
Lokalizacja: Varsovia-Voluntas (Pęknina)
Gra w: TES V Skyrim
nocny napisał(a):
Strix napisał(a):
Moje pytanie brzmi:
Czy mody, które zamieściłem poniżej, mogę zainstalować, nie mając wgranych jeszcze żadnych modów na: dystans, tekstury, szkielet, fizykę, animacje, ciała, twarze, włosy, pogodę, itp., oraz takich jak SMIM i ENB??? Oraz czy mogę je instalować w dowolnej kolejności?


Te wszystkie mody możesz instalować w dowolnej kolejności z tą uwagą, że mody:
/Towns and Villages Enhanced - Riften/ oraz /Detailed Cities/ będą nadpisywane przez rozmaite pakiety tekstur, więc trzeba zwrócić uwagę przy teksturowaniu czy nie będzie niepożądanych efektów. /Detailed Cities/ posiada pokrycie teksturowe i obiektowe Riften w 100% więc nadpisze /Towns and Villages Enhanced - Riften/. Tutaj trzeba wybrać który mod ma zdecydować o wyglądzie Pękniny i przyjrzeć się czy te dwa mody nie będą kolidowały w tym mieście.


Detailed nadpisywał ten pierwszy i błędów chyba nie było, ale ja jestem laikiem. Chociaż ostatnie dwie reinstalki sprawiły, że w Wyszczerbionej Bani wszystkie listy i notatki leżały "piętro" niżej. Kłopot był z tymi papierkami, które wcześniej leżały na meblach typu komoda, bo mimo że były widoczne, nie sposób było ich podnieść...

_________________
Ad Maiorem Iahveh Gloriam.
https://www.youtube.com/watch?v=gYi821vav7I


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 11 maja 2015, 10:38 
ShadowCaster
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2014, 12:59
Posty: 2004
Lokalizacja: Poznań
Błędy tego typu sprawdza się urządzając sobie spacer po mieście w poszukiwaniu glitchy. To najpewniejszy i najprostszy sposób. Z cyklu bardziej zaawansowanych można podejrzeć w Tes5Edit czy jakieś partie nie są kolizyjne. Ogólnie nie jestem zwolennikiem ładowania więcej niż jednego moda w wygląd miast (chyba, że są to detale) ponieważ trudno uniknąć nakładających się obiektów.
JK's Skyrim fantastycznego modera jkrojmal'a, pokrywa wszystkie miasta w imponujący sposób, przy niskim koszcie wydajności i jednym! zmergowanym i wyczyszczonym eps. Mogę tylko polecić.

_________________
Galeria Skyrim


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Skyrim przydzielanie łóżek
PostNapisane: 14 maja 2015, 20:21 
Casual
Casual

Dołączył(a): 14 maja 2015, 20:15
Posty: 1
Witam. Mam skyrim z heartfire i modami min. multipple adoption (moge adoptować więcej dzieci)
i mam problem bo jedno dziecko spi na dużym łóżku inne z moją żoną... czy jest kod albo mod dzięki któremu bede mógł przydzielić ich do właściwych łóżek???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 16 maja 2015, 11:45 
Casual
Casual

Dołączył(a): 29 mar 2015, 16:14
Posty: 24
Witam. Chciałbym się dowiedzieć o co chodzi z zasadą Clean Save ponieważ pobieram moda gdzie pisze że trzeba trzymać się tej zasady.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 16 maja 2015, 13:13 
Nałogowiec
Nałogowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 sie 2012, 18:25
Posty: 5314
Chodzi o to, żebyś po zainstalowaniu moda zaczął grać na nowym zapisie, żeby wszystko dobrze działało.

_________________
InSkyrim


Obrazek
Aby dołączyć, kliknij w obrazek.

Free Company of Alinor- Ktoś


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 17 maja 2015, 10:03 
ShadowCaster
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2014, 12:59
Posty: 2004
Lokalizacja: Poznań
Nexos15 napisał(a):
Witam. Chciałbym się dowiedzieć o co chodzi z zasadą Clean Save ponieważ pobieram moda gdzie pisze że trzeba trzymać się tej zasady.

Tak jak pisze Amandir chodzi o nowy save. Wykonuje się go w następujący sposób:
- wchodzisz do pomieszczenia i czekasz 3 dni (następuje przeładowanie komórek w grze)
- robisz zapis, wychodzisz z gry
- do pliku SKSE.ini w \SteamLibrary\steamapps\common\Skyrim\Data\SKSE
dodajesz wpis
Kod:
[General]
ClearInvalidRegistrations=1

- wczytujesz ostatni zapis
Moim zdaniem czysty zapis wykonuje przed zainstalowaniem moda, a nie po, ponieważ do nowego wpisu przenoszą się ewentualnie kolidujące skrypty i taka operacja nie miałaby sensu, a o to przecież chodzi, by mod zapisał definicje do zresetowanych komórek.

_________________
Galeria Skyrim


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 17 maja 2015, 17:30 
Niedzielny gracz
Niedzielny gracz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 wrz 2012, 12:08
Posty: 47
Mój poprzedni post mimo iż był z :
" PostNapisane: 01 kwi 2015, 16:06 "
nie był Prima Aprilisowy . Dzięki za zainteresowanie %)

nocny napisał(a):
....... Ogólnie nie jestem zwolennikiem ładowania więcej niż jednego moda w wygląd miast (chyba, że są to detale) ponieważ trudno uniknąć nakładających się obiektów.
JK's Skyrim fantastycznego modera jkrojmal'a, pokrywa wszystkie miasta w imponujący sposób, przy niskim koszcie wydajności i jednym! zmergowanym i wyczyszczonym eps. Mogę tylko polecić.

Zgoda, 2 mody zmieniające to samo /nadpisujące siebie nawzajem/ to już konflikt i nie chodzi wyłącznie o mody na wygląd miasta.

Problemem jest np. mod na wygląd miasta i mod na .... trees'y w grze .
Sprawdzone.

Dodatkowo trzeba dodać, że ludzie często sugerują się wybierając moda fotkami .
Zapominając, że to co na nich widać to efekt zainstalowania przez modera na swojej wersji gry INNYCH modów a w szczególności tych wymienionych w opisie jako
- Recommended mods -
Nie dla zabawy są tam wymienione.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 17 maja 2015, 18:05 
Casual
Casual

Dołączył(a): 17 maja 2015, 10:29
Posty: 22
Cześć ma problem z modem immersive weapons ponieważ gdy go zainstalowałem to nic nie ma nowego w skyrimie .
EDIT: Poradziłem sobie ale coś mi się zdaje że nie mam wszystkich broni w kuźni, mam pytanie co do broni bo ich damage jest trochę zawyżony niż z podstawki mógł by mi ktoś napisać/wytłumaczyć jak zbalansować ich damage i jakie programy zainstalować bo czytałem ma forum ale nic nie rozumiem .


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 104 z 153   [ Posty: 1522 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107 ... 153  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Daniel St. Jules