Kronika Dovahkiinów

Kronika Dovahkiinów

Nowo zapisane karty Smoczych Dusz

TESV 2015-06-02 23-07-06-80.jpg
Dro'Skrez
Khajiici · Mężczyzna · Skrytobójca · Łuk · Przywołanie
20170330142438_1.jpg
Neiize
Elfy Leśne · Kobieta · Mag Bitewny · Miecz jednoręczny · Przywołanie
20160920103140_1.jpg
Thorgrim
Nordowie · Mężczyzna · Wojownik · Miecz dwuręczny · Przywracanie

Dodaj swojego Dragonborna!

Najnowsze posty
Teraz jest 27 lis 2021, 21:38


Napisz wątekOdpowiedz Strona 108 z 153   [ Posty: 1522 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111 ... 153  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 05 lip 2015, 10:55 
Mistrz pada
Mistrz pada

Dołączył(a): 07 mar 2015, 14:06
Posty: 881
Instalowałeś mody przez NMM?

_________________
Obrazek
Koło Wielbicieli Hrabiego


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 14 lip 2015, 11:04 
ShadowCaster
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2014, 12:59
Posty: 2004
Lokalizacja: Poznań
Nexos15 napisał(a):
Witam
Mam problem z modem The Witcher 2 Models
Otóż chodzi o teksturę pewnych butów a dokładnie butów seltkirk które w eq mają normalną teksturę a po założeniu są całe w kolorowych pikselach. Nie wiem co mam z tym zrobić.
Proszę o pomoc.

Przeinstaluj mod by sprawdzić czy coś nadpisuje tekstury z jakiegoś innego moda na pancerze/ubiór, bo tak się pewnie dzieje. Przesuń plik eps tego moda w load order na koniec kolejki. Geralt Seltkirk Boots przeznaczony jest na moje oko tylko dla mężczyzn. Może zakładasz je na kobiecą postać?

_________________
Galeria Skyrim


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 15 lip 2015, 21:43 
Casual
Casual

Dołączył(a): 12 kwi 2012, 17:39
Posty: 17
Da się zwiększyć zużycie ramu dla Skyrima? Był kiedyś taki mod, nazywał się skyrim 4GB, już go wycofali bo był mocno awaryjny, ale jest coś podobnego co pozwala na efektywniejsze wykorzystanie pamięci?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 16 lip 2015, 04:59 
Fechmistrz krzyżaka
Fechmistrz krzyżaka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 wrz 2013, 14:21
Posty: 445
Lokalizacja: Wichrowy Tron
Gra w: Skyrim
Tutaj jest Memory Optimization odnośnie Skyrim.ini w [Papyrus] section: iMaxAllocatedMemoryBytes=

Ja u siebie mam ustawione iMaxAllocatedMemoryBytes=2147483647 i to jest prawidłowe, stabilne. Jak zmieniłem na 4000000000. To tak jak u innego użytkownika tam wyświetlało mi SkyUI error 4

Za to warto zmienić w SKSE.ini na takie pamięci:

[Memory]
EnablePatch=1
DefaultHeapInitialAllocMB=1280
ScrapHeapSizeMB=1024


Gierka działa bardzo dobrze. Płynnie. Lokalizacje przy przejściach wczytują się szybko. Nic nie zawiesza.

Perfekcyjnie działa to z tymi ekranami ładowania Loading screens artworks. Tylko, że musicie ręcznie dodać je do katalogu "Interface" ;)

_________________
SKYRIM REMIX and The Best Music for Skyrim :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 16 lip 2015, 10:28 
ShadowCaster
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2014, 12:59
Posty: 2004
Lokalizacja: Poznań
Nicolas5, chciałbym sprostować kilka informacji, ponieważ link który podałeś jest powszechnie uważany za szkodliwy przewodnik. Było o tym dyskutowane na stronach projektu S.T.E.P.
Wpis iMaxAllocatedMemoryBytes jest mitologicznym placebo i nic nie robi w grze. Wyjaśnił to supporter Bethesdy, wkleiłem kiedyś link do tego na forum, nie mogę go teraz odnaleźć.
Co do skse.ini, sekcja memory jest nadmiernie obciążona już przy podziale bloków ram 768/512 mb, wartość dla alokacji bloku 1=1280 mb to zupełny nonsens.
Nie można zwiększyć zasobów ramu dla Skyrim. Ostatni patch Bethesdy ustalił górną granicę 4gb, można tylko przesuwać zasoby do załadunku, do czego aktualnie służy SKSE ze sterownikiem ini.
Tu jest topic gdzie udziela się twórca enb Boris Vorontsov.

_________________
Galeria Skyrim


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 16 lip 2015, 13:18 
Fechmistrz krzyżaka
Fechmistrz krzyżaka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 wrz 2013, 14:21
Posty: 445
Lokalizacja: Wichrowy Tron
Gra w: Skyrim
Czytałem gdzieś indziej o ram 768/512 mb. Zrobiłem tak wpierw, ale mnie do końca nie satysfakcjonowało. Zmieniłem na 1280 i gierka chodzi płynnie. Szybko ładnie wczytują się lokacje. Wcześniej zdarzało się przy większej ilości modów, że podczas ładowania lokacji sporadycznie rzadko zwłaszcza przy czarnym ekranie z ładującym grę zawieszało, a teraz po użyciu wymienionych wcześniej ekranów ładowania plus dokonanej zmiany w SKSE.ini na takie jakie podałem działa doskonale. Zero zawieszania się. ;)

_________________
SKYRIM REMIX and The Best Music for Skyrim :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 16 lip 2015, 15:05 
ShadowCaster
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2014, 12:59
Posty: 2004
Lokalizacja: Poznań
Jeżeli Twoja gra chodzi płynnie i jesteś zadowolony to ogromny sukces przy modowaniu Skyrim i w takiej sytuacji w zasadzie nie ma znaczenia o czym tutaj dalej napisze :)

Dla samych tylko kwestii technicznych (które uważam za ciekawe) wiem, że nie ma możliwości by Skyrim jako aplikacja 32bit zalokował pierwszy blok większy niż 1024mb (domyślnie w vanila bloki ustawione są na blok 1=256/ blok 2=256mb). W wypadku systemu 32bit max alokacji to ok 2000 mb, u Ciebie jest 2304 mb, system 64 bit adresuje 3,2 gb, ale ta opcja nie działa w Skyrim.

Wniosek mam taki, że albo jakimś cudem udało Ci się wykraść supertajny klaster z ośrodka badań kwantowych w Cernie i grasz na nim w Skyrim, albo, że Twoje skse.ini zwyczajnie nie działa, albo są takie możliwości o jakich piszesz i jestem w błędzie.
Zaintrygowało mnie to, muszę przetestować te ustawienia.

_________________
Galeria Skyrim


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 16 lip 2015, 16:42 
Fechmistrz krzyżaka
Fechmistrz krzyżaka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 wrz 2013, 14:21
Posty: 445
Lokalizacja: Wichrowy Tron
Gra w: Skyrim
Gram w tą grę na Windows 7 64bit. Wiele godzin testowałem ten zapis w SKSE.ini na wielu modach, z kontrolą pluginów aktywnych, żeby nie przekroczyły maksymalnej liczby ponad 255. Aktywnych pluginów mam 255. modów 421, aktywnych modów 363. Na Youtube widziałem filmik, że można tworzyć w Wrye Bash dodatkowe Bashed Patch'e. Nie próbowałem tego robić, ani razu gra się po tej zmianie nie zawiesiła co uważam za wielki sukces ^^

_________________
SKYRIM REMIX and The Best Music for Skyrim :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 20 lip 2015, 13:19 
ShadowCaster
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2014, 12:59
Posty: 2004
Lokalizacja: Poznań
Testowałem wpis
[Memory]
EnablePatch=1
DefaultHeapInitialAllocMB=1280
ScrapHeapSizeMB=1024
gra się odpala, ale przy każdej próbie zapisu save następuje ctd. Memory Blocks Log dla tych wartości pokazuje, że załadunek ram nie przekracza 680 mb dla bloku 1 oraz 300mb dla bloku 2, tak więc u mnie to nie działa niestety. A już miałem nadzieję :)

_________________
Galeria Skyrim


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 20 lip 2015, 14:09 
Fechmistrz krzyżaka
Fechmistrz krzyżaka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 wrz 2013, 14:21
Posty: 445
Lokalizacja: Wichrowy Tron
Gra w: Skyrim
a testowałeś na nowej grze i z ekranami ładowania, które podałem? Masz ustawione zapisywanie save gry automatyczne czy zapisujesz ręcznie? Bo ja zapisuje ręcznie i u mnie z tymi ustawieniami działa.

_________________
SKYRIM REMIX and The Best Music for Skyrim :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 108 z 153   [ Posty: 1522 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111 ... 153  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Daniel St. Jules