Kronika Dovahkiinów

Kronika Dovahkiinów

Nowo zapisane karty Smoczych Dusz

TESV 2015-06-02 23-07-06-80.jpg
Dro'Skrez
Khajiici · Mężczyzna · Skrytobójca · Łuk · Przywołanie
20170330142438_1.jpg
Neiize
Elfy Leśne · Kobieta · Mag Bitewny · Miecz jednoręczny · Przywołanie
20160920103140_1.jpg
Thorgrim
Nordowie · Mężczyzna · Wojownik · Miecz dwuręczny · Przywracanie

Dodaj swojego Dragonborna!

Najnowsze posty
Teraz jest 09 gru 2021, 06:02


Napisz wątekOdpowiedz Strona 12 z 153   [ Posty: 1522 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 153  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Problem z modem.
PostNapisane: 31 lip 2013, 16:59 
Nałogowiec
Nałogowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lip 2013, 00:35
Posty: 1097
Lokalizacja: Warszawa koło Tamriel
Gra w: Skyrim Fallout 3 Fallout NV
SzeparT napisał(a):
Jako, że do Skyrim'a wrzucam pierwszy raz mod'a. To tradycyjnie mam problem. Więc tak:

Pobrałem sobie mod na bronie --> http://skyrim.nexusmods.com/mods/26382//? Fajne czarne miecze jedno i dwurękie. Tym bardziej, że to całe anime trochę znam więc, w połączeniu z jakimś czarnym płaszczem lub coś tego typu. (O ile coś takiego jest bo jestem dopiero po pokonaniu pierwszego smoka.) Wyglądało by to fajnie. No więc następnie według instrukcji wrzucam wszystko do folderu Data. Odpalam grę no i tutaj pytanie, a gdzie to do cholery jest? Wyłączam grę no i czytam dalej no tak trzeba wpisać jakąś komendę, w konsoli tj. Help SAO
Po jej wpisaniu nic się nie dzieje, nie pojawia się żadna lista itemów aby je dodać. Więc tutaj proszę was o jakąś instrukcję krok po kroku. Bo po prostu, w Skyrimie jestem nowym "nobkiem".

Dopisać się do odpowiedniego tematu to nie łaska? Przeniosłem//zefi


3 sposoby :)
1: Mod Manager - ale skoro go nie posiadasz to przeskoczymy do sposobu 2giego ;)
2: Jak już chcesz kopiować pliki do data ( co odradzam bo potem będziesz szukał ich jak się znudzą ) :P
Lunchera odpalasz i dalej klikasz w Data Files czy jak to tam po polsku jest tłumaczone i masz do zaznaczenia ptaszkiem .ESP i odpalasz grę.

A komenda której używasz to tylko w przypadku Upgrade czego nie robisz:) bo nie posiadasz wcześniejszej wersji jako że to twój pierwszy mod.

3. 3ciego sposobu nie będę tłumaczył bo również z Mod Managerem powiązane.

PS> Robię tutorial dla początkujących - Lada dzień wpadną ze 3 nowe w Pomocy Technicznej.
Pozdr

_________________
Kanał YT
Moja Galeria Skyrim
Przejściowa Stronka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 31 lip 2013, 18:16 
Pierwszy gamepad
Pierwszy gamepad
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 maja 2013, 21:03
Posty: 72
Ok poradziłem sobie, zaznaczyłem te bronie, w data files. Ale nigdzie nie mogę ich zdobyć. W dwóch sklepach sprawdzałem tj. Biała grań i Rzeczna puszcza. Jest jakaś komenda żeby przywołać te bronie? Jakoś sprawdzić ich ID lub co kolwiek?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 31 lip 2013, 19:00 
Nałogowiec
Nałogowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lip 2013, 00:35
Posty: 1097
Lokalizacja: Warszawa koło Tamriel
Gra w: Skyrim Fallout 3 Fallout NV
SzeparT napisał(a):
Ok poradziłem sobie, zaznaczyłem te bronie, w data files. Ale nigdzie nie mogę ich zdobyć. W dwóch sklepach sprawdzałem tj. Biała grań i Rzeczna puszcza. Jest jakaś komenda żeby przywołać te bronie? Jakoś sprawdzić ich ID lub co kolwiek?


cytuję:
This pack adds six new craftable weapons under the ebony smithing perk
oto odpowiedź :)
pozdr

_________________
Kanał YT
Moja Galeria Skyrim
Przejściowa Stronka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 31 lip 2013, 19:06 
RON
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 sie 2012, 11:09
Posty: 7968
Gra w: Banowanie ;]
Dlatego na przyszłość SzaparT polecam czytanie opisów modyfikacji - po coś one w końcu są ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 31 lip 2013, 21:48 
Pierwszy gamepad
Pierwszy gamepad
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 maja 2013, 21:03
Posty: 72
Ale to jakieś miejsce czy jakieś itemy? Jak byście jeszcze mogli mnie poratować. Tak jak pisałem ze Skyrima jestem lama więc nie wiem co i jak. Skąd wziąść itd.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 31 lip 2013, 21:51 
Nałogowiec
Nałogowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lip 2013, 00:35
Posty: 1097
Lokalizacja: Warszawa koło Tamriel
Gra w: Skyrim Fallout 3 Fallout NV
SzeparT napisał(a):
Ale to jakieś miejsce czy jakieś itemy? Jak byście jeszcze mogli mnie poratować. Tak jak pisałem ze Skyrima jestem lama więc nie wiem co i jak. Skąd wziąść itd.


To Perk z drzewka Smithing czyli chyba Kowalstwo czy jakoś tak tłumaczone.
z drzewka umiejętności.

_________________
Kanał YT
Moja Galeria Skyrim
Przejściowa Stronka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 31 lip 2013, 21:52 
Pierwszy gamepad
Pierwszy gamepad
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 maja 2013, 21:03
Posty: 72
O rany...Nie da się tego jakoś ominąć? Pozostaje mi tylko rozwijanie kowalstwa?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 31 lip 2013, 22:07 
Nałogowiec
Nałogowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lip 2013, 00:35
Posty: 1097
Lokalizacja: Warszawa koło Tamriel
Gra w: Skyrim Fallout 3 Fallout NV
SzeparT napisał(a):
O rany...Nie da się tego jakoś ominąć? Pozostaje mi tylko rozwijanie kowalstwa?


Da się ominąć :) ale to nie fair:P w tej grze wszystko się da nawet biegać nago :P
hehe
ja nie mam tego moda wiec sprawdź RefID tego właśnie wpisując:
SAO
potem wybierz ten co cie interesuje i:

player.additem xxxxxxxx 1 -> gdzie xxxxxxx to kod tego co chcesz:)
po xxxxxxxx jest spacja ;)
Pozdrawiam

_________________
Kanał YT
Moja Galeria Skyrim
Przejściowa Stronka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 01 sie 2013, 14:11 
Pierwszy gamepad
Pierwszy gamepad
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 maja 2013, 21:03
Posty: 72
Wpisuję to i nic się nie dzieje. Wpisywałem samo SAO, samo RefID. Razem też, w sumie to co mi przyszło do głowy. A po wpisaniu samego Help nie powinny pokazać się jakieś komendy lub coś, w tym stylu? Bo u mnie nic nie ma. Konsolę mam jakoś włączyć czy coś? Teraz nie jestem pewien czy ten mod działa czy nie. Bo dla pewnośći chciałem przywołać te bronie a tu się nie da.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 01 sie 2013, 14:15 
RON
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 sie 2012, 11:09
Posty: 7968
Gra w: Banowanie ;]
Jeżu Kryste.....

Weź zrób sobie zapis osobny!

Wbij kowalstwo na 100 konsolą wpisując "player.advancepcskill smithing 10000"
I w drzewku umiejętności rozdaj perki w kowalstwie, biegnij do kuźni i sprawdzaj czy masz te bronie.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 12 z 153   [ Posty: 1522 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 153  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Daniel St. Jules