Kronika Dovahkiinów

Kronika Dovahkiinów

Nowo zapisane karty Smoczych Dusz

TESV 2015-06-02 23-07-06-80.jpg
Dro'Skrez
Khajiici · Mężczyzna · Skrytobójca · Łuk · Przywołanie
20170330142438_1.jpg
Neiize
Elfy Leśne · Kobieta · Mag Bitewny · Miecz jednoręczny · Przywołanie
20160920103140_1.jpg
Thorgrim
Nordowie · Mężczyzna · Wojownik · Miecz dwuręczny · Przywracanie

Dodaj swojego Dragonborna!

Najnowsze posty
Teraz jest 09 gru 2021, 04:59


Napisz wątekOdpowiedz Strona 112 z 153   [ Posty: 1522 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115 ... 153  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 30 lip 2015, 09:45 
Niedzielny gracz
Niedzielny gracz

Dołączył(a): 30 gru 2014, 22:32
Posty: 32
@nocny, musiałbym coś odpisać w sprawie mojego problemu, bo się rozpisałeś, a ja zostałem bez słowa.

Zrobiłem ten reinstal i rzeczywiście AFT nie miał z tym nic wspólnego. Problem zrobił (tak jak mówiłeś) New and better Lydia. Usunąłem to badziewie, zainstalowałem te "Female Orc And Followers walk and animations fix" i co się okazało? Że to badziewie samo w sobie nie działało. Ale znalazłem inny - No heavy muscular walk and idle (http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/213/?) i działa świetnie. Na Lydię zainstalowałem se już posiadanego i sprawdzonego przeze mnie moda - Bijin Warmeidens.

Ogólnie dzięki za pomoc ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 30 lip 2015, 10:35 
ShadowCaster
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2014, 12:59
Posty: 2004
Lokalizacja: Poznań
dzięki za raport, fajnie, że udało się rozwiązać problem.

_________________
Galeria Skyrim


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 30 lip 2015, 15:06 
Pierwszy gamepad
Pierwszy gamepad
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 wrz 2014, 20:13
Posty: 116
Maids II - Deception
W zasadzie nie testowałem jeszcze tego moda ale widzę, że jest w nim strasznie dużo nowych skryptów. Tak więc pytanie do was. Czy ktoś go miał i może potwierdzić, że jest stabilny i nie skrzaczy mi gry?
Wolę się zapytać wcześniej niż później płakać, że gra nie działa jak trzeba :P

_________________
MOJE SPOLSZCZENIA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 30 lip 2015, 16:35 
Mistrz pada
Mistrz pada

Dołączył(a): 07 mar 2015, 14:06
Posty: 881
@nocny
Mój problem (brak interakcji z NPC) dotyczy tylko tych dodanych w Dawnguardzie. (Nie sprawdzałem Dragonborna)
W związku z tym, czy nadal warto kombinować z modem Animations.

Mam też drugi problem, powszechny chyba w przypadku perk overhauli. Mianoici broń z Vanilli ma obrażenia znacznie niższe niż te dodane przez Permę. Szklana bława obrażenia 15, żelazny kastet obrażenia 40.
Co warto nadmienić, krasnoludzki szpon (kastet) ma obrażenia również 40.
*
Niedługo mam zamiar zakończyć postać i zrobić pełną reinstalkę gry. Jeśli zainstaluję ją w tej samej lokacji, co wcześniej, nie muszę również robić reinstala oprogramowania do Skyrima? Chodzi mi o Wrye/TESVEdit/NMM/LOOT. Pytam dla pewności. W NMM starczy, jak odinstaluję wszystkie mody odpowiednim narzędziem, prawda?

_________________
Obrazek
Koło Wielbicieli Hrabiego


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 30 lip 2015, 17:16 
Fechmistrz krzyżaka
Fechmistrz krzyżaka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 wrz 2013, 14:21
Posty: 445
Lokalizacja: Wichrowy Tron
Gra w: Skyrim
Z tych co podałeś to tylko Wrye Bash instaluje się w katalogu z grą. Wystarczy wcześniej wykonać kopie tego katalogu "Mopy" i po przeinstalowaniu wrzucić skopiowane pliki i będzie działać.

_________________
SKYRIM REMIX and The Best Music for Skyrim :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 30 lip 2015, 23:29 
ShadowCaster
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2014, 12:59
Posty: 2004
Lokalizacja: Poznań
Olgjerd, mody animacyjne są bardzo kłopotliwe w deinstalacji z save, potrafią ubić grę nieodwracalnie, ale z drugiej strony jeśli uda ci się je okiełznać w momencie takich problemów, zyskasz nieoceniony skill rozwiązywania defektów modowania w dużo poważniejszych sytuacjach. Jeśli będziesz reanimować save na np 80 poziomie po intensywnych dwóch miesiącach grania, będziesz chwytać się wszystkich rozwiązań, wtedy doświadczenie jest momentem wyboru- reinstal i nowa gra czy powrotu na ring w glorii :)
Jeśli pytasz czy warto brnąć w moda Animations, to patrząc na to z perspektywy wyzwania, myślę, że warto.

Co do broni-
W PerMa statystyki obrażeń broni zależą głównie od load order. Perkus Maximus szereguje mody w kolejce i efekt końcowy możesz prześledzić otwierając PatchusMaximus.esp w Tes5Edit. Zobaczysz jakie mody nadpisują tabelę, możesz przeanalizować to przed reinstalką dla konkretnych broni/pancerzy, które wzbudzają podejrzenia. Są mody, które nie współpracują z PerMa, wtedy można je zmodyfikować w Tes5Edit zmieniając wartości.
Jak będziesz robić reinstal napisz do mnie, podeślę ci moje Lo, myślę, że jest w miarę dobrze ułożone pod kątem obrażeń i pancerzy dla PerMa i PaMa plus patche.

Co do reinstalki narzędzi przy korzystaniu z Perkus Maximus, na pewno warto przeinstalować NMM, ponieważ trzyma cache modów. Reszta jak napisał Nicolas5 może być przywrócona z kopii.

Jeśli porywasz się na reinstalkę to dla PerMa polecam ci przejście na Mod Organizer, który daje pełną swobodę i kontrolę przy zabawie z modami.

_________________
Galeria Skyrim


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 31 lip 2015, 08:01 
Fechmistrz krzyżaka
Fechmistrz krzyżaka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 wrz 2013, 14:21
Posty: 445
Lokalizacja: Wichrowy Tron
Gra w: Skyrim
w SKSE.ini jak kto nie ma to niech dopisze to:

[General]
EnableDiagnostics=1

Co daje ten wpis?
Dodane komunikatów diagnostycznych, które pomagają wykrycie przyczyny wspólnych awarii lub problemów:

(1) pokazuje który masterfile brakuje podczas gry CTDs na starcie.
(2) listy brakujących plików w oknie zawartości usuniętych podczas ładowania save.

_________________
SKYRIM REMIX and The Best Music for Skyrim :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Jak wgrać mod?
PostNapisane: 31 lip 2015, 08:09 
Casual
Casual

Dołączył(a): 30 lip 2015, 23:19
Posty: 4
Witam wszystkich forumowiczów i gości,

Jestem nowa na tym forum, i muszę przyznać że, skierował do was mnie mój brak doświadczenia. Mam problem z mnogą listą modyfikacji, wszystko chodzi normalnie ale wyrzuca mnie do pulpitu jak tylko zbliżę się do Białej Grani.
Gram na laptopie Acer Aspire V-3 571G
Procesor intel i3 dwurdzeniowy po 2,5 GHz
4GB Ramu
kartę graficzną Nvidia GeForce GT 730M 2GB

Lista pluginów wgranych Lista pochodzi z Appdata/Local/Skyrim
Spoiler:


Amój load order
Spoiler:
.

I tutaj moje pytanie, co ja robię nie tak? Co jest źle?

Edit, już mi się zaważyło że nie tutaj... Dodam jeszcze że,mam wszystko wyczyszczone TESVedit'em, oraz zmerglowany patch Wrye Bash'a wg instrukcji zamieszczonej na tym Forum.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Jak wgrać mod?
PostNapisane: 31 lip 2015, 08:39 
Mistrz pada
Mistrz pada

Dołączył(a): 07 mar 2015, 14:06
Posty: 881
Czy sortowałaś load order LOOTem bądź ręcznie?

_________________
Obrazek
Koło Wielbicieli Hrabiego


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 31 lip 2015, 09:24 
ShadowCaster
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2014, 12:59
Posty: 2004
Lokalizacja: Poznań
Triszka napisał(a):
Witam wszystkich forumowiczów i gości

Witaj na forum Triszka.
Moim zdaniem moc twojego sprzętu (mam na myśli głównie procersor) nie jest w stanie uciągnąć tak potężnej liczby modów. Dodatkowo miasta w Skyrim są zabugowane i przeładowane toną skryptów co często powoduje nieoczekiwane ctd, nawet na bardzo mocnym sprzęcie i dobrej konfiguracji modów w Skyrim.
Odpal Tes5Edit, w oknie startowym pokażą się wszystkie aktywne mody, kliknij ok. Po zakończeniu operacji obejrzyj wynik czy nie wyświetla się jakiś error. Możesz skopiować zawartość tego okna i wkleić na pastebin.com, podaj link, mogę rzucić okiem co się tam dzieje.
Pierwszym podejrzanym w tych ctd jest dla mnie mod Open Cities Skyrim. Spróbuj go odznaczyć w nexus mod manager, wczytaj save i sprawdź czy problem nie zniknął. Kolejnym morderczym combo jest Climates of Tamriel w połączeniu z ELFX, przemyśł czy nie lepiej użyć samego silnika core ELFX (tylko interiors). Byłoby dużo lżej dla sprzętu.

Nicolas5 napisał(a):
w SKSE.ini jak kto nie ma to niech dopisze to:

[General]
EnableDiagnostics=1

Co daje ten wpis?
Dodane komunikatów diagnostycznych, które pomagają wykrycie przyczyny wspólnych awarii lub problemów:

(1) pokazuje który masterfile brakuje podczas gry CTDs na starcie.
(2) listy brakujących plików w oknie zawartości usuniętych podczas ładowania save.

Dzięki za info Nicolas5, rewelacyjny kod! Możesz coś napisać jak sprawuje się ta opcja?
To samo można było do tej pory sprawdzić we WryeBash w zakładce saves przy pomocy opcji check modes, ale wiadomo, że SKSE to jednak dalece lepszy sposób na diagnozę. Te komunikaty pojawiają się w grze czy to zrzut do loga? Może mógłbyś zarzucić jakimś screenem?

_________________
Galeria Skyrim


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 112 z 153   [ Posty: 1522 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115 ... 153  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Daniel St. Jules