Kronika Dovahkiinów

Kronika Dovahkiinów

Nowo zapisane karty Smoczych Dusz

TESV 2015-06-02 23-07-06-80.jpg
Dro'Skrez
Khajiici · Mężczyzna · Skrytobójca · Łuk · Przywołanie
20170330142438_1.jpg
Neiize
Elfy Leśne · Kobieta · Mag Bitewny · Miecz jednoręczny · Przywołanie
20160920103140_1.jpg
Thorgrim
Nordowie · Mężczyzna · Wojownik · Miecz dwuręczny · Przywracanie

Dodaj swojego Dragonborna!

Najnowsze posty
Teraz jest 03 gru 2021, 02:20


Napisz wątekOdpowiedz Strona 115 z 153   [ Posty: 1522 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118 ... 153  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 18 sie 2015, 03:05 
ShadowCaster
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2014, 12:59
Posty: 2004
Lokalizacja: Poznań
Olgjerd napisał(a):
Wszedłem w patchusa. Sporo tam czerwonego, rzeczywiście. Tylko jak sprawdzić, co odnosi się do USKP? Nie umiem czytać tych tabel.
Czerwona jest większość pozycji związana z broniami, kilkunastu NPC, parę potów i inne rzeczy.

Patchus maximus przejmuje wartości z przedostatniej kolumny w tabeli. Tak jest w uproszczeniu, bo to zależy jeszcze od wartości delev/relev pluginu. Generalnie zbędna wiedza, bo niewiele da się z tym zrobić w praktyce, chyba, że modyfikujesz w Tes5Edit staty ręcznie. Ja np tak robię, bo PerMa&PaMa jest zbyt skomplikowana by ogarnąć każdy mod właściwym dopasowaniem

Olgjerd napisał(a):
Jeszcze moje drugie pytanie... Używam PerMy, Skyrim Scaling Stopper'a i Morrowloot'a 4E Edition. PerMa działa z Morrowloot'em (napisane na nexusie, w compatibility patchach), ale nie wiem, czy działa ze Scaling Stopperem. Rozmawiałem z kimś, kto używał SS'u z PerMą. Twierdził, że nie ma problemów. Nie wiem jednak, czy taka mieszanka jak w/w działa poprawnie z PerMą.

Skyrim Scaling Stopper działa z PerMa.

_________________
Galeria Skyrim


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 18 sie 2015, 11:17 
Niedzielny gracz
Niedzielny gracz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05 sie 2015, 09:49
Posty: 31
Orientujecie się może, który z modów może powodować ten 'efekt kinowy' (poucinane paski na górze i na dole), który widać na screenie?

Spoiler:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 18 sie 2015, 11:30 
Adept analogów
Adept analogów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 mar 2014, 16:08
Posty: 276
Lokalizacja: Varsovia-Voluntas (Pęknina)
Gra w: TES V Skyrim
Ja bym najpierw sprawdził jak są ustawione proporcje ekranu w opcjach... Tak na wszelki wypadek.

_________________
Ad Maiorem Iahveh Gloriam.
https://www.youtube.com/watch?v=gYi821vav7I


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 18 sie 2015, 11:42 
Mistrz pada
Mistrz pada

Dołączył(a): 07 mar 2015, 14:06
Posty: 881
Ewentualnie ENB, jeśli używasz jakiegoś.

_________________
Obrazek
Koło Wielbicieli Hrabiego


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 18 sie 2015, 13:05 
ShadowCaster
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2014, 12:59
Posty: 2004
Lokalizacja: Poznań
ten kinowy efekt nazywa się letterbox i znajduje się w pliku enbeffect.fx katalogu ENB.

_________________
Galeria Skyrim


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 18 sie 2015, 22:18 
Niedzielny gracz
Niedzielny gracz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05 sie 2015, 09:49
Posty: 31
Rzeczywiście, jest ten plik i efekt jest spowodowany przez Realvision. Próbowałem w jakiś sposób wyeliminować ten efekt, ale mi nie pykło, jakoś się przeżyje :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 19 sie 2015, 03:21 
ShadowCaster
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2014, 12:59
Posty: 2004
Lokalizacja: Poznań
Jonah Pinewood, otwórz enbeffect.fx w notatniku i znajdź linię:
Kod:
"#define USE_LETTERBOX_EFFECT 1"

zamień na
Kod:
"#define USE_LETTERBOX_EFFECT 0"

pyknie ;)

_________________
Galeria Skyrim


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 19 sie 2015, 08:02 
Niedzielny gracz
Niedzielny gracz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05 sie 2015, 09:49
Posty: 31
A muszę Cię zaskoczyć, że już to próbowałem i mimo tego nie pykło :P

Spoiler:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 19 sie 2015, 09:22 
ShadowCaster
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2014, 12:59
Posty: 2004
Lokalizacja: Poznań
to spróbuj zdezaktywować całą funkcje kasownikiem //, zapis powinien wyglądać tak
Kod:
// #define USE_LETTERBOX_EFFECT 1
// #define fLetterboxOffset  7.8

_________________
Galeria Skyrim


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: najkrwawsze mody
PostNapisane: 19 sie 2015, 19:03 
Casual
Casual

Dołączył(a): 14 gru 2014, 22:54
Posty: 11
mod crimson tide and deadly mutilation mam wgrane w nexusie ale jak wlaczam gre to mi nie działają ; / mozecie polecic jakies zamienniki ktore dzialaja bez problemow no i sa mega krwawe? ;)
przeniesione do właściwego działu nocny


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 115 z 153   [ Posty: 1522 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118 ... 153  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Daniel St. Jules