Kronika Dovahkiinów

Kronika Dovahkiinów

Nowo zapisane karty Smoczych Dusz

TESV 2015-06-02 23-07-06-80.jpg
Dro'Skrez
Khajiici · Mężczyzna · Skrytobójca · Łuk · Przywołanie
20170330142438_1.jpg
Neiize
Elfy Leśne · Kobieta · Mag Bitewny · Miecz jednoręczny · Przywołanie
20160920103140_1.jpg
Thorgrim
Nordowie · Mężczyzna · Wojownik · Miecz dwuręczny · Przywracanie

Dodaj swojego Dragonborna!

Najnowsze posty
Teraz jest 28 lis 2021, 10:10


Napisz wątekOdpowiedz Strona 118 z 153   [ Posty: 1522 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121 ... 153  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 24 sie 2015, 16:01 
Mistrz pada
Mistrz pada

Dołączył(a): 07 mar 2015, 14:06
Posty: 881
Podaj load order (plik plugins.txt). Gra oryginalna?

_________________
Obrazek
Koło Wielbicieli Hrabiego


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 24 sie 2015, 17:01 
Niedzielny gracz
Niedzielny gracz

Dołączył(a): 25 lut 2012, 15:01
Posty: 43
moze cos z pamiecia, przy duzej ilosci modyfikacji to i tak kwestia czasu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 24 sie 2015, 22:38 
Casual
Casual

Dołączył(a): 17 maja 2015, 10:29
Posty: 22
Witam serdecznie mam problem z modem DSpSoB - Dual Sheath plus Shields on Back otóż miecze i sztylety itp.. są dobrze wyświetlane ale kostury nie są nic wyświetlane na plecach.Mam jedyny mod tego typu w grze .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 25 sie 2015, 03:48 
ShadowCaster
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2014, 12:59
Posty: 2004
Lokalizacja: Poznań
oriennee napisał(a):
co może być powodem crashowania gry z modami? Problem mój przedstawia się tak, że starannie i dokładnie instalowałam mody, jeden po drugim, odpalając co chwilę grę i sprawdzając czy wszystko jest ok. No i było, kilka tygodni pograłam , crashe praktycznie się nie zdarzały. A teraz odpalam grę i mam crash po ok.2min. W różnych sytuacjach te crashe następują. Nic z modami nie zmieniałam, nie wgrywałam też nic nowego. Loot wykrywa mi jedno ostrzeżenie, czyszcze je tes5edit ale niestety problem nadal występuje.

to ogólnie bardzo dziwna sprawa, też to zauważyłem robiąc sobie przerwy od Skyrim dla innych tytułów, po jakimś czasie coś się kisi w tej grze i pisze o tym już wiele osób odkąd jestem na forum i nie tylko na tym, ale również na Nexus oraz S.T.E.P.. Sam się z tym spotkałem i nie za bardzo znajduję wyjaśnienie tej sytuacji. Sporo danych lokalnych zapisywanych jest w katalogu app data, który trzyma dane bezpośrednio związane z rejestrem. Po pewnym czasie pewnie coś się czyści i gra nie znajduje potrzebnych wpisów co świadczy o tym jak bardzo śmietnikowy system przyjęła Bethesda jako archiwizacje local data.
To co ja robię w tej sytuacji, to odpalam Tes5Edit i analizuję kolejkę modów klikając OK, kiedy wyświetli się startowe okno. Tes5Edit odnawia przy takiej operacji przypisy masters modów ponieważ ma swój unikalny plik wykonywalny, który od momentu instalacji jest powiązany z grą (jeszcze nie wiem jak). Można też użyć ponownego zbudowania bashed patch w WryeBash, działa świetnie na stabilizacje.
Te dwie metody pomagają zawsze po dłuższej przerwie, więc mogę polecić tylko tyle.
Mam ponad 400 modów i po tym startowe crashe znikają do kolejnej przerwy na dobre.
darthard napisał(a):
Witam serdecznie mam problem z modem DSpSoB - Dual Sheath plus Shields on Back otóż miecze i sztylety itp.. są dobrze wyświetlane ale kostury nie są nic wyświetlane na plecach.Mam jedyny mod tego typu w grze .

ten mod ma znane problemy z kosturami, lepiej użyć Dual Sheath Redux by Neovalen, choć jest nieco bardziej skomplikowany w obsłudze.
Olgjerd napisał(a):
Cześć, tu znowu ja i mój problem.
Nie mogę wejść w interakcję z Huldą i Arghusem (postać z moda interesting NPCs, starzec siedzącu przy ladzie " Pod Chorągwianą Klaczą"). Próbowałem komend "disable -> enable" i "resetai" (chociaż nie wiem, czy taka istnieje). Żadna nie pomogła.

Mody mogące wpływać na w/w NPC to:
Tavern Games http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/68553/?
Trade Routes (na Huldę)
Immersive Speechcraft

I to chyba tyle. We WB save jest różowy, pluginy zielone z kilkoma pomarańczowymi wyjątkami.

sprawdź komunikaty w Tes5Edit, obstawiam jakiś mod lub skrpt (skrypt sprawdzisz tylko w logu Papyrus) blokujący interakcję, tym bardziej, że nie jest to pierwszy taki przypadek u ciebie.
Czego używasz dla followerów, AFT czy UFO?

_________________
Galeria Skyrim


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 25 sie 2015, 07:22 
Mistrz pada
Mistrz pada

Dołączył(a): 07 mar 2015, 14:06
Posty: 881
Nie używam aktualnie modów na folowerów.
Poprzedni problem (nie mogę dać niczego followerom) też cały czas występuje.

_________________
Obrazek
Koło Wielbicieli Hrabiego


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 25 sie 2015, 09:30 
ShadowCaster
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2014, 12:59
Posty: 2004
Lokalizacja: Poznań
To ewidentnie coś siedzi i zapewne jest to konkretny mod. Problem w tym, że jeśli Tes5Edit nic nie wskazuje, to bardzo trudno namierzyć winowajce. Jeśli używasz logowania Papyrus, możesz mi podesłać log.
By uaktywnić takie logowanie trzeba dopisać w skyrim.ini
Kod:
[Papyrus]
bEnableLogging=1
bEnableTrace=1
bLoadDebugInformation=1

Taki log najlepiej przygotować w ten sposób, że kilkakrotnie próbujesz pogadać z taką zaciętą postacią, robisz save i wychodzisz z gry. Jeśli zacina jakiś skrypt, to w takiej sytuacji pojawi się komunikat stack na końcu loga.
Jest świetne narzędzie do czytania takich logów- Papyrus Log Viewer

_________________
Galeria Skyrim


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 26 sie 2015, 20:21 
Mistrz pada
Mistrz pada

Dołączył(a): 07 mar 2015, 14:06
Posty: 881
@nocny
Zamiast bawić się w Papyrusa po prostu wywaliłem ASIS i wczytałem save przed wystąpieniem problemu, poza tym usunąłem z MO (tzn. zdisableowałem) Bashed Patch i Patchus Maximus, po czym przebudowałem oba patche.

Zbiór problemów na teraz:
- Złoto nie ma wagi, a powinno (PerMa), bo nie mam perka usuwającego z niego wagę.
- Nie mogę dawać followerom rzeczy posiadających wagę, ale mogę im normalnie wszystko zabierać i wydawać komendy.
- Zbroje z vanilla mają za mały armor w stosunku do tych z IA (bronie nie).

_________________
Obrazek
Koło Wielbicieli Hrabiego


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 27 sie 2015, 04:28 
ShadowCaster
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2014, 12:59
Posty: 2004
Lokalizacja: Poznań
Olgjerd napisał(a):
@nocny
Zamiast bawić się w Papyrusa po prostu wywaliłem ASIS i wczytałem save przed wystąpieniem problemu, poza tym usunąłem z MO (tzn. zdisableowałem) Bashed Patch i Patchus Maximus, po czym przebudowałem oba patche.

Zdisablowanie bashed patch i patchus maximus nie zadziała, trzeba je usunąć z lewego panelu zarządzania zasobami oraz z LO (prawego panelu).
Tylko wtedy może zapisać się właściwy content w Overwrite po spatchowaniu.
Olgjerd napisał(a):
Zbiór problemów na teraz:
- Złoto nie ma wagi, a powinno (PerMa), bo nie mam perka usuwającego z niego wagę.

jeśli nie pojawi się waga naturalna to obstawiam nieprawidłowy LO, jeśli jesteś przekonany, że przyłożyłeś się do właściwego ustawienia LO, to możesz potrzebować wsparcia w postaci tego moda
Perma Patches and Tweaks
Olgjerd napisał(a):
- Nie mogę dawać followerom rzeczy posiadających wagę, ale mogę im normalnie wszystko zabierać i wydawać komendy.

sprawę może załatwić w/w mod
Olgjerd napisał(a):
- Zbroje z vanilla mają za mały armor w stosunku do tych z IA (bronie nie).

to wina nieprawidłowego LO przy starcie budowania patchus maximus
Zajrzyj do sekcji FAQ PerMa Compatibility and PaMa Patches (PCaPP), tutaj masz ustawienia LO pod PaMa&PerMa dla Perkus Maximus
link do ustawień LO

_________________
Galeria Skyrim


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 27 sie 2015, 07:50 
Mistrz pada
Mistrz pada

Dołączył(a): 07 mar 2015, 14:06
Posty: 881
Dobrze, zrobię to.
Jeszcze jedno pytanie: przypadkowo wrzuciłem coś z Overwrite do innego moda, jak to rozdzielić?

_________________
Obrazek
Koło Wielbicieli Hrabiego


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 27 sie 2015, 09:20 
ShadowCaster
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2014, 12:59
Posty: 2004
Lokalizacja: Poznań
w lewym panelu pod prawym klikiem jest info/ wchodzisz do katalogu moda i usuwasz pomyłkowe pliki.

_________________
Galeria Skyrim


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 118 z 153   [ Posty: 1522 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121 ... 153  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Daniel St. Jules