Kronika Dovahkiinów

Kronika Dovahkiinów

Nowo zapisane karty Smoczych Dusz

TESV 2015-06-02 23-07-06-80.jpg
Dro'Skrez
Khajiici · Mężczyzna · Skrytobójca · Łuk · Przywołanie
20170330142438_1.jpg
Neiize
Elfy Leśne · Kobieta · Mag Bitewny · Miecz jednoręczny · Przywołanie
20160920103140_1.jpg
Thorgrim
Nordowie · Mężczyzna · Wojownik · Miecz dwuręczny · Przywracanie

Dodaj swojego Dragonborna!

Najnowsze posty
Teraz jest 09 gru 2021, 05:41


Napisz wątekOdpowiedz Strona 134 z 153   [ Posty: 1522 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137 ... 153  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 21 sty 2016, 01:07 
Pierwszy gamepad
Pierwszy gamepad

Dołączył(a): 31 mar 2013, 12:08
Posty: 87
Dużo szperałem i czytałem... i już wszystko wiem, niestety Jedyne rozwiązanie to użycie tego moda... Immersive First Person View... ALE mod jest bardzo kiepsko zrealizowany, praktycznie w ogole nie widać broni, i z tego co widze chyba nie jest kompatybilny z szkieletem XP32 wiec z automatu go to przekreśla. NO niestesty, tak jak to Nocny ująłeś jak się nie ma co się lubi.. ale generalnie jestem zdziwiony, że takie wielkie mody powstały a z takimi prostymi animacjami aż taki problem, że nikt nie kiwnął palcem :P No cóż szkoda :D Ale na pocieszenie mam swoje ponad 200 modów ! :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Na ratunek Skyrim
PostNapisane: 25 sty 2016, 13:05 
Casual
Casual

Dołączył(a): 19 kwi 2015, 16:42
Posty: 21
Żeby wyjaśnić jak najkrócej- mam ponad dwieście modów. Komputer jednak średnio daje sobie z nimi radę, więc chciałabym wszystkie mody usunąć, ewentualnie jakieś pojedyncze zostawić.
I tu rodzi się problem bo poszczególne mody są ze sobą powiązane, nie wszystkie wystarczy wyłączyć przez NMM. Także odinstalowanie wszystkiego po kolei byłoby procesem żmudnym, a i tak pewnie nie obyłoby się bez uszkodzenia samej gry.
Najłatwiej i najprościej byłoby odinstalować grę i zainstalować ją z powrotem, nawet kosztem zapisów.

Tylko że tak- gra jest powiązana ze Steam, mam zainstalowane SKSE i Nexus Mod Manager.

Nie wiem więc co zrobić aby prawidłowo reinstalować grę.
Proszę o pomoc i szczegółową instrukcję. :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 25 sty 2016, 15:16 
ShadowCaster
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2014, 12:59
Posty: 2004
Lokalizacja: Poznań
jeśli chcesz zrobić pełny reinstal:
1] odinstaluj wszystkie mody w NMM
2] przeinstaluj grę
3] zainstaluj SKSE
3] zainstaluj mody w NMM ponownie

_________________
Galeria Skyrim


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 25 sty 2016, 18:15 
Mistrz pada
Mistrz pada

Dołączył(a): 07 mar 2015, 14:06
Posty: 881
Z czego "przeinstaluj grę" to:
a) "usuń pliki lokalne" na steam
b) usuń folder Skyrima z miejsca, gdzie steam instaluje gry
c) usuń folder Skyrima z MyGames (możesz skopiować save, ale jak usuwasz wszystkie mody to nie polecam)
d) zainstaluj ponownie grę, z czego najlepiej nie na dysku systemowym

_________________
Obrazek
Koło Wielbicieli Hrabiego


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 25 sty 2016, 20:45 
ShadowCaster
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2014, 12:59
Posty: 2004
Lokalizacja: Poznań
dzięki za rozwinięcie Olgjerd, to ważne, żeby pozostałości po grze wypalić do gołej ziemi jak to się mówi.

_________________
Galeria Skyrim


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 27 sty 2016, 11:20 
Casual
Casual

Dołączył(a): 19 sty 2016, 13:22
Posty: 12
Witam

Pozwolę sobie na wciśnięcie tzw. 5 groszy.

Zanim zainstalujesz jakikolwiek mod, czy nawet SKSE uruchom "gołą" grę i przejdź wstęp po czym zapisz.

Pozdrawiam.

EDIT: DOWN - Nie bierz do siebie. Nie widziałem moda, który wymagałby rozpoczęcia nowej gry - z czystej ciekawości, byłbyś uprzejmy wskazać mi takowego? (trochę robimy chat z forum :) ) Są natomiast z całą pewnością mody, które wymagają posiadania plików generowanych w momencie startu gołej gry (np. wspomniane jest o tym w wątku CBBE). Jeszcze drobne rozwinięcie myśli głównej - wcale nie chodziło mi o późniejsze korzystanie z tego save'a - miałem na myśli tylko wygenerowanie tych plików (chyba nawet Ty pisałeś, że niektóre .ini są generowane właśnie podczas uruchomienia launcher'a gry).

_________________
"Sooner or later, everyone comes to Babylon 5."
-- Commander Sinclair


Ostatnio edytowano 27 sty 2016, 13:11 przez Nikse, łącznie edytowano 9 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 27 sty 2016, 11:32 
ShadowCaster
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2014, 12:59
Posty: 2004
Lokalizacja: Poznań
Są mody, które wymagają nowej gry, więc to może być kłopot. Lepiej zainstalować potrzebne mody i do przejścia wstępu odznaczyć je w load order lub użyć moda pozwalającego ominąć wątek Helgen i od razu rozpocząć przygodę Alternate Start - Live Another Life.

_________________
Galeria Skyrim


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 29 sty 2016, 14:21 
Mistrz pada
Mistrz pada

Dołączył(a): 07 mar 2015, 14:06
Posty: 881
Niektóre księgi czarów kosztują ponad 20 tysięcy, są to te dodane z Apocalypse. Tak powinno być, czy mod na ekonomię się wykrzaczył?

Często zdarza się, że podczas walki dany NPC nagle zacina się w animacji, ale dalej podejmuje akcje. I tak z uniesoną tarczą sunie stopami po ziemi, atakuje mnie, ale cały czas ma tarczę podniesioną. Czasami zamiast tego NPC zachowuje się, jakbym spowolnił czas. LO i inisy podam potem. Może to być sprawka tego pliku ~Animationdatasinglefile, o którym mówiłem wcześniej.

_________________
Obrazek
Koło Wielbicieli Hrabiego


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 29 sty 2016, 14:27 
ShadowCaster
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2014, 12:59
Posty: 2004
Lokalizacja: Poznań
pamiętam, że również u mnie za te księgi z Apocalypse były ceny jak na Batorym.
Co do lagów typu "łyżwiarz" zdarzają się nawet bez błędów. Wyedytuj ten plik Animationdatasinglefile i zobaczysz co w nim siedzi, to chyba jest w xml.

_________________
Galeria Skyrim


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 02 lut 2016, 17:22 
Mistrz pada
Mistrz pada

Dołączył(a): 07 mar 2015, 14:06
Posty: 881
Mam teraz gorszy problem niż łyżwy, mianowicie gra crashuje przy załadowywaniu save.
Od pewnego momentu problem po prostu się pojawił. LO ustawiany ręcznie wg. wskazań na Nexusie dla PerMa patchów. Naturalną kontrą przy takich problemach jest przebudowanie Bashed Patcha i PerMa patcha, ale to nie pomogło. Mody czyszczone. Save przeorany SaveTool'em.

Load order
http://pastebin.com/kHSyNnFm

SkyrimPrefs.ini
http://pastebin.com/X3q67ASk

Skyrim.ini
http://pastebin.com/pJt2KMcY

Problem wystąpił też wcześniej, dokładniej gdy wykonywałem misję "Przed burzą" czy jakoś tak, z wątku głównego, nastąpił szereg bugów, których opisanie nic nie da. Pomogło wczytanie save sprzed załączenia tej sekwencji, potem działało normalnie do teraz.

Gra nie crashuje podczas załadowywania czy zaraz po, ale po ok. 10 sekundach gry.

_________________
Obrazek
Koło Wielbicieli Hrabiego


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 134 z 153   [ Posty: 1522 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137 ... 153  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Daniel St. Jules