Kronika Dovahkiinów

Kronika Dovahkiinów

Nowo zapisane karty Smoczych Dusz

TESV 2015-06-02 23-07-06-80.jpg
Dro'Skrez
Khajiici · Mężczyzna · Skrytobójca · Łuk · Przywołanie
20170330142438_1.jpg
Neiize
Elfy Leśne · Kobieta · Mag Bitewny · Miecz jednoręczny · Przywołanie
20160920103140_1.jpg
Thorgrim
Nordowie · Mężczyzna · Wojownik · Miecz dwuręczny · Przywracanie

Dodaj swojego Dragonborna!

Najnowsze posty
Teraz jest 30 lis 2021, 12:48


Napisz wątekOdpowiedz Strona 142 z 153   [ Posty: 1522 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145 ... 153  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 23 mar 2016, 22:53 
Casual
Casual

Dołączył(a): 06 mar 2016, 15:37
Posty: 9
Niestety mam problem z odznaczeniem "tylko do odczytu" (windows 10). Po odznaczeniu i zapisaniu, gdy wchodzę ponownie we właściwości folderu, znów wspomniana opcja jest zaznaczona...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 24 mar 2016, 10:36 
ShadowCaster
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2014, 12:59
Posty: 2004
Lokalizacja: Poznań
To nie musi być kwestia windows 10, klucz w rejestrze systemowym może przestawiać przywileje dla całego katalogu gry wraz z podkatalogami. Uruchomienie skse jako administrator powinno pomóc. Próbowałeś tego?

_________________
Galeria Skyrim


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 24 mar 2016, 16:51 
Casual
Casual

Dołączył(a): 06 mar 2016, 15:37
Posty: 9
Próbowałem uruchamiać jako administrator i efekt jest ten sam :/ Próbowałem też grzebać w ustawieniach udostępniania folderu vMYC, ale też nic nie dało.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 25 mar 2016, 00:51 
ShadowCaster
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2014, 12:59
Posty: 2004
Lokalizacja: Poznań
słuchaj, bardzo chciałbym ci pomóc, ale ten mod jest dosyć skomplikowany i jedyne na co wpadłem to czysty save. Robi się to tak:
- odznacz familiar faces w LO
- wczytaj grę, zapisz i wyjdź z gry
- ponownie wczytaj grę, zapisz i wyjdź
- odinstaluj mod w NMM
- wczytaj grę, prześpij się 3 godziny w lokacji poza miastem, zapisz i wyjdź z gry
- zainstaluj mod ponownie

daj relacje czy coś drgnęło, jak nie, to będziemy kombinować dalej.

_________________
Galeria Skyrim


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 25 mar 2016, 19:28 
Casual
Casual

Dołączył(a): 06 mar 2016, 15:37
Posty: 9
Bez zmian. Mam też jeden zapisek z czystej vanilli (oficjalne dodatki + unnoficial patche) i efekt ten sam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 25 mar 2016, 20:25 
Mistrz pada
Mistrz pada

Dołączył(a): 07 mar 2015, 14:06
Posty: 881
Nocny, mam crashe bez powodu przy grze. Aż do tego czasu nie miałem ani jednego.

LO:
http://pastebin.com/8q6uAh4V


Logi Papyrusa:
http://pastebin.com/gLjXVNpv

Całe "Analysis" ze Scalpela:
http://pastebin.com/cpxi1xQi

Rozmiar aktualnego, najnowszego save:
11 481 KB

Save we WB różowy, mody zielone za wyjątkiem kilku pomarańczowych. LO odpowiednio zakłódkowany.
Używałem opcji "Remove Unattached Instances" i "Terminate Active Threads" w Scalpelu.
Podczas playthrough odinstalowałem dwa niepotrzebne mody:
- Animations
- Locational Damage
Ostatnie wpisy w P. Logu odnoszą się prawdopodobnie do moda Black Horse Courier Reborn.
Update i DLC czyszczone.
Spróbuję jeszcze przebudować Bashed Patcha. PerMa Patch przebudowywany kilkukrotnie.
Na save grałem dość długo (mam 10 lvl, w moim stylu zajmuje to długo) i nie było ani jednego crasha. Gdy zaczęły się crashe odinstalowałem mod Animations, później, po Analysis w Scalpelu Locational Damage - ostatnie skrypty w Papyrusie odnosiły się do niego.

_________________
Obrazek
Koło Wielbicieli Hrabiego


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 26 mar 2016, 01:57 
Adept analogów
Adept analogów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 kwi 2012, 18:17
Posty: 181
Lokalizacja: To tu, to tam
Gra w: Starcraft, Skyrim, LoL
Olgjerd moze jakas aktualizacja starszych wersji modow? Nie wspolgra z starym LO.

_________________
TUTORIAL dla poczatkujacego. Ostatnia edycja 04.01.2016 r na drugiej stronie.
Mod Organizer Poradnik wersja MOVIE i TEKSTOWA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 29 mar 2016, 09:53 
ShadowCaster
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2014, 12:59
Posty: 2004
Lokalizacja: Poznań
Olgjerd napisał(a):
Nocny, mam crashe bez powodu przy grze. Aż do tego czasu nie miałem ani jednego.

przejrzałem te logi, faktycznie Paprus wyrzuca aż do lini 176 sporo błędów w animacjach. Przy dużej ilości modów może to być przeładowanie komórek i niekoniecznie oznacza jakąś krytyczną sytuację. Jakbyś podesłał jeszcze log z Tes5Edit dla porównania, to byłby komplet. W powyższych zrzutach nie widzę ewidentnego źródła CTD. Te crashe są randomowe czy w jakiś podobnych sytuacjach lub miejscach?

_________________
Galeria Skyrim


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 29 mar 2016, 11:07 
Mistrz pada
Mistrz pada

Dołączył(a): 07 mar 2015, 14:06
Posty: 881
Ogólnie to chcę przejść płynąc wpław z Folgunthur (ruiny przy Morhtal) do portu w Samotni. Kiedy wychodzę z wody i kawałek przejdę po brzegu, gra crashuje.

W scalpelu przejrzałem kilka razy ostatnie wpisy w logu, najpierw były tam skrypty z Black Horse Courier Reborn + była to jedna z najbardziej zaskrytwoanych klas, więc go odinstalowałem, a save przeorałem savetoolem.
Obecnie scalpel wskazuje Player Headtracking w tych ostatnich wspomnianych skryptach.

TESVE log potem.

_________________
Obrazek
Koło Wielbicieli Hrabiego


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 29 mar 2016, 12:52 
ShadowCaster
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2014, 12:59
Posty: 2004
Lokalizacja: Poznań
W takich logach jak nie konkretnej awarii, to bardzo ciężko dojść co może być przyczyną, w sumie to jest to prawie niemożliwe przy większej ilości modów. Na crashe przy Perkus Maximus polecam patch stabilizacyjny z TES5Edit, stosowałem i potwierdzam, że gra dostaje nieco oddechu. Tu jest filmik jak się to robi.
Player Headtracking na pewno nie crashuje gry w terenie. To pewnie przeładowanie w tej lokacji, lub Climates of Tamriel usilnie bada tam pogodę :)

a tak na serio to znalazłem w twoim logu bombę
TavernGames.esp
ten mod na mini grę w karczmie posiada skrypt
_SAG_Activ_NewStatsScripts.psc
który jest znany z powodowania awarii (pisali o tym kiedyś na forums.nexusmods.com)
Na ten ślad naprowadziła mnie podejrzanie długa kolejka stack od lini 819 do 862. To raczej nie jest normalne, by załadunek skryptowy w stosie mógł trwać tak długo.
W twoim przypadku ten mod może mieć konflikt z iNeed, który modyfikuje interfejs. Sprawdź to. Po usunięciu tego moda log Papyrus powinien zawierać dużo mniej stack, które są najbardziej wybuchowe dla załadunku komórki.
Jest jednak pewien problem, odinstalowanie tego moda może być bardzo problematyczne. Zrób czysty save:
- odznacz mod w LO
- zapisz, wyjdź, ponownie wejdź do gry, zapisz i wyjdź
- odinstaluj mod
- wczytaj zapis, przeczekaj 3 dni w jakimś pomieszczeniu, w którym nie ma npc i które się nie przeładowuje pod kątem zawartości np pojemników
- zapisz, wyjdź
- przejedź save scalpelem, wytnij orphanty i puste referenty
jeśli zobaczysz w logu, że ten właśnie skrypt został usunięty Activ_NewStatsScripts.psc to jest finisz akcji.
- otwórz piwo
- ciesz się profitem z wolnego od stacków loga ;)

_________________
Galeria Skyrim


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 142 z 153   [ Posty: 1522 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145 ... 153  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Daniel St. Jules