Kronika Dovahkiinów

Kronika Dovahkiinów

Nowo zapisane karty Smoczych Dusz

TESV 2015-06-02 23-07-06-80.jpg
Dro'Skrez
Khajiici · Mężczyzna · Skrytobójca · Łuk · Przywołanie
20170330142438_1.jpg
Neiize
Elfy Leśne · Kobieta · Mag Bitewny · Miecz jednoręczny · Przywołanie
20160920103140_1.jpg
Thorgrim
Nordowie · Mężczyzna · Wojownik · Miecz dwuręczny · Przywracanie

Dodaj swojego Dragonborna!

Najnowsze posty
Teraz jest 09 gru 2021, 05:54


Napisz wątekOdpowiedz Strona 30 z 153   [ Posty: 1522 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 153  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 29 sty 2014, 22:30 
Nałogowiec
Nałogowiec

Dołączył(a): 14 kwi 2012, 09:31
Posty: 1630
Gra w: TESV TESIV DiabloIII AssasinCreed Wiedźmin DragonAgeII RO2 Wargame:ZW CoH2 SniperElite2
Problem głosowy to sam lordtorus się przyznawał do kilku dialogów niespolonizowanych. Bodajże znaleźć nie mógł w plikach gry odpowiedników czy coś. Cóż, lepiej zostawić jak jest niż coś schrzanić.


A co do krzyków: a nie mówiliśmy? I kto miał rację? Hę? No kto??

_________________
"Hej Odynie prowadź nas
Śmierci w oczy spojrzeć czas
Bo drakkary są gotowe i rwą się do drogi
Niecierpliwe wielkich czynów i przelanej krwi
Nie ma nigdy w sercach naszych ani cienia trwogi
A dla wrogów też litości nie ma ani krzty"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 30 sty 2014, 09:53 
InSkyrim
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 lis 2011, 21:12
Posty: 573
Lokalizacja: Śląsk
Wollannd napisał(a):
Problem głosowy to sam lordtorus się przyznawał do kilku dialogów niespolonizowanych. Bodajże znaleźć nie mógł w plikach gry odpowiedników czy coś. Cóż, lepiej zostawić jak jest niż coś schrzanić.

To nie problem głosowy a po prostu brak polskich odpowiedników pod taką samą nazwą jaka widnieje w patchu. Polskie wersje tych dialogów są bo nie raz słyszałem je w podstawce ale widocznie patch inaczej je nazwal lub gdzies indziej przypisal. Przy dobieraniu dialogów otwierałem te same foldery według plików sounds i części po prostu nie było.

Wollannd napisał(a):
A co do krzyków: a nie mówiliśmy? I kto miał rację? Hę? No kto??


Haha ile ty masz lat człowieku? już powinieneś wyrosnąć z takiego stylu pisania bo naprawdę wali podstawówką :huh: Tak jak pisałem sprawa jest prosta, graj z spolszczeniem napisów lub pełnym ale nie używaj tego krzyku, chyba nie jest to zbyt skomplikowane? Samo przepakowanie nic nie da bo trzeba by od nowa nakładać pliki polskie na angielskie bo dźwięk krzyku nie jest jednym plikiem, dzieli się na rasy i płeć a na to nie mam czasu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 30 sty 2014, 22:54 
Nałogowiec
Nałogowiec

Dołączył(a): 14 kwi 2012, 09:31
Posty: 1630
Gra w: TESV TESIV DiabloIII AssasinCreed Wiedźmin DragonAgeII RO2 Wargame:ZW CoH2 SniperElite2
Grabryiel proszę cię! Pójdź do Markartu i wyjdź z miasta bramą główną i idź prosto. Idź drogą aż do rzeki i zobacz czy dojdziesz.
Jak tak zrobię to najpóźniej gdy dojdę do wysokości stajni mam CTD.
Nie potrafię ustalić co. Z cała pewnością nie jest to szkielet ani żaden inny mod bo jedyne mody jakie instalowałem dziś to mod Monster Mod ale go usunąłem i się cofnąłem z zapisami oraz mod na Enhanced Blood dla Dragonborna bo mam Enhanced Blood ale zapomniałem po wgraniu Dragonborna wgrać rozszczerzenie dla DLC.

Nadmienię że fast travel do stajni i pójście taką drogą jak raz próbowałem to zadziałało!
Za to za każdym razem pójście bramą kończy się CTD najdalej na wysokości stajni a z reguły jeszcze na schodach pod bramą miasta.

Szkielet podejrzewałem bo jedno CTD miało charakterystyczne cechy błędu szkieletu ale ustawiłem wszystko jak należy o ile coś było jak nie należy a problem występuje w dalszym ciągu.

Mam poważne powody by winić za ten stan rzeczy kolejne niechlujstwo Lordtorusa bo jak już mówiłem: Enhanced blood na pewno nie winny, Monster Mod ma poważne alibi a z innych modów dotykać tych elementów gry może tylko ta łatka a jak wiemy lordtorus raczył ją uszkodzić.

_________________
"Hej Odynie prowadź nas
Śmierci w oczy spojrzeć czas
Bo drakkary są gotowe i rwą się do drogi
Niecierpliwe wielkich czynów i przelanej krwi
Nie ma nigdy w sercach naszych ani cienia trwogi
A dla wrogów też litości nie ma ani krzty"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 31 sty 2014, 00:09 
InSkyrim
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 lis 2011, 21:12
Posty: 573
Lokalizacja: Śląsk
Wollannd napisał(a):
Mam poważne powody by winić za ten stan rzeczy kolejne niechlujstwo Lordtorusa bo jak już mówiłem: Enhanced blood na pewno nie winny, Monster Mod ma poważne alibi a z innych modów dotykać tych elementów gry może tylko ta łatka a jak wiemy lordtorus raczył ją uszkodzić.


Wolland skoro sam nie potrafisz nic zrobic i tylko czerpiesz owoce czyjejś pracy to bądź na tyle miły i sobie daruj takie teksty. Sam człowieku zadawałeś 30 pytań które, czy warto i jak zainstalować DLC pokazując swoją zerową wiedzę na cokolwiek związanego z modami, dodatkami i mechaniką gry i w dodatku na rzetelne i jasne odpowiedzi odpisywałeś pytaniami bo dalej nie skumałeś, i tak pamiętaj że po tak licznym postowaniu każdy zna twoją osobę i traktują cię z przymrużeniem oka tłumacząc jak krowie na granicy . "niechlujstwo" to twoje wypowiedzi które doskonale możemy podpiąć pod przezywanie siedmiolatków więc opuść konwersacje do której jeszcze nie dorosłeś. Pobierasz tłumaczenia? To akceptuj je takie jakimi są bo inaczej napieprzaj w Skyrima po angielsku, usuń wszystkie moje tłumaczenia bo tworząc je nie uwzględniałem ciebie. Sprawdzając ostatnio stan swojego konta chyba ominąłem przelew z twoimi danymi, czyżbyś zapomniał? bo wydaje mi się że jakiekolwiek wymogi i wyrzuty tego typu może mi postawić mój szef, a póki co dzięki bogu jest nim ktoś o wiele bardziej rozsądny. Skyrim ma setki lokacji, miliony dużych i małych elementów a ty się uczepiłeś krzyku Skazany na Śmierć, pewnie go ciągle używasz taa to pewnie to. Gdy odwiedzałem minutę temu nexusa USKP wciąż jest, tak jak był i będzie więc racz pobrać jego oryginalną angielską wersję lub zrób coś co powinien zrobić geniusz taki jak ty, tłumacz sam. Kolejny błąd pewnie krzywe tekstury na plecach też najlepiej podepnij pod USKP, usuń moje tłumaczenie i dopiero zgłaszaj błędy a nie oczerniaj moją pracę tym że coś popierniczyłeś w tonie modów które ciągle instalujesz i usuwasz.

Zanim piszesz coś głupiego upewnij się co robisz, ten twój wspanialy błąd nie jest powodowany przez mój błąd w patchu a plik tłumaczenia cenegi. Jedynie marked to death jest zmieniany w USKP i odpowiedzialny za niego plik voicepowers_shout01b_000683b1_1 miał polski odpowiednik któremu widocznie nie pasują zmiany w stylu tego krzyku jakie nastąpiły w patchu. Nagraj w studio swoją wersje tego pliku to podmienie angielska wersje ktora zostanie w poprawce.

#####################################################################################

gabryiel3 napisał(a):
No nic, szkoda bo to jeden z przydatniejszych krzyków. A można w przyszłości liczyć na fixa lordzie?


Tak już zrobiłem :lol: Wysłałem ci na PW link to sprawdź te wersje BSA i prześlij mi odpowiedź. Nie podmieniałem dźwięku krzyku, dialogi normalne podmieniłem. Przeszukując Skyrim - Voices_PL i Skyrim - VoicesUpdate_PL dopasowałem wszystkie polskie dźwięki z folderu Skyrim.esp, 22 pliki w unofficial skyrim patch.esp nie mają swoich polskich wersji najpewniej przez zmianę nazwy lub USKP dodaje wcześniej nie użyte w grze - a nagrane- dialogi. Jeśli dalej będzie ciskało błędem to nie wina patcha, jeśli przestanie to wina polskiego dźwięku krzyku o którym pisałem wyżej.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 31 sty 2014, 13:03 
Nałogowiec
Nałogowiec

Dołączył(a): 14 kwi 2012, 09:31
Posty: 1630
Gra w: TESV TESIV DiabloIII AssasinCreed Wiedźmin DragonAgeII RO2 Wargame:ZW CoH2 SniperElite2
Krzku skazany na śmierć nie używam.
Usunąłem Enhanced Blood dla Dragonborna.
Dalej jest to CTD.
Naprawdę nie wiem co robić.
90% CTD ma miejsce jeszcze na schodach pod bramami Markartu ale od strony zewnętrznej. Po Markarcie mogę chodzić dowolnie.
10% to po zejściu po schodach udaje mi się dobiec do wysokości stajni.
Raz ale tylko raz to testowałem miało miejsce takie cudo że poszłem fast travelem do Białej Grani a z Białej Grani poszedłem do stajni w Markarcie i bez problemu dotarłem aż do rzeczki.
Nie było CTD. Szkoda że nie sprawdziłem w drugą stronę.
Oznacza to że problemem jest coś co ingeruje od przejścia przez bramę do schodów.
Zaznaczę w tym miejscu iż nigdy nie było CTD zaraz po załadowaniu. Zawsze wyjście przez bramę się ładowało i choć nie sprawdzałem zakładam że stanie pod bramą działa.
Problem jest zejście i iście dalej.
Ale jasna cholera, co to jest?
Nic się znikąd nie bierze. Działało kiedyś. Pamiętasz moje mody. Jedyny mod ingerujący w takie miejsce to USKP. Lordtorusie na 90% to coś nie tak z patchem . Bo widzisz inne wyjście niż Lordtorus? Żaden inny mod to być nie może bo wszystkie błędy najwyraźniej nie dotykają elementu nie wiem... zależnego ode mnie, wiesz jak szkielet, noszona broń, noszone w ogóle przedmioty, zabugowany quest czy coś ale dotykają tego jednego miejsca na które padła jakaś dziwna Klątwa Wywalenia Do Pulpitu.
Da się to jakoś wytłumaczyć?
Zrobię jeszcze dwie próby:
-Pójdę do stajni fast travelem, pójdę do rzeki a potem cofnę się pod bramę Markartu, przejdę przez nią, wyjdę nią i pójdę do stajni.
W razie CTD jeszcze sprawdzę jak to będzie pójść bez mojego aktualnego followera.
Problem się rozwija. Już nie mogę testować nic.
Przekopiowałem jeszcze 5 minut wcześniejszy save i to samo.
Postacie wietrzą pachy, CTD.
Log:
Spoiler:

Wietrzenie pach to jak pamiętam szkielet...
Ale co ma szkielet do wywalania przed bramą Markartu dawniej?
I co teraz ma w ogóle skoro świeżo co aktualizowałem dane FNIS i DSR o modach i powinno działać wszystko jak tydzień dwa i trzy temu??
Przecież wszystko jest jak tydzień i dwa temu więc czego mu brak?!

_________________
"Hej Odynie prowadź nas
Śmierci w oczy spojrzeć czas
Bo drakkary są gotowe i rwą się do drogi
Niecierpliwe wielkich czynów i przelanej krwi
Nie ma nigdy w sercach naszych ani cienia trwogi
A dla wrogów też litości nie ma ani krzty"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 31 sty 2014, 13:16 
Nałogowiec
Nałogowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lip 2013, 00:35
Posty: 1097
Lokalizacja: Warszawa koło Tamriel
Gra w: Skyrim Fallout 3 Fallout NV
enhanced Blood nie wolno od tak sobie odinstalować
mam nadzieję że zatrzymałeś proces ?

i tak ma jakieś obstawiam 50% modów które odinstalowałeś ( pozostawiły po sobie "coś" )
co zaczęło dawać o sobie znać.

Na 90% nie jest to Pacz, testuję go od jakiegoś czasu i nic się nie dzieje, prędzej konflikt z czymś co zostało kiedyś, ale to nie wina samego pacza

możemy coś sprawdzić jesli chcesz być któlikiem podeślij mi jakiś zapis ( najlepiej ten co sprawia problemy - ja ci odeślę go troszkę zmienionego )
Nic się nie stanie bo to tylko 1 zapis.

_________________
Kanał YT
Moja Galeria Skyrim
Przejściowa Stronka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 31 sty 2014, 13:38 
InSkyrim
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 lis 2011, 21:12
Posty: 573
Lokalizacja: Śląsk
tvtrig dobrze zwrócił uwagę na odinstalowywanie. Masz 100% pewności że mod nie pozostawi po sobie nic jeśli tylko testowałeś go w formie: zainstalowałeś posprawdzałeś ale nie zapisywałeś gry. Ja gram na USKP od bardzo dawna i na bank to nie on, i tym bardziej nie wiem o co ci chodzi z tym szkieletem? USKP to nic innego jak zbiór poprawek do różnych rzeczy począwszy np. od źle ustawionego jabłka w białej grani bo opcje dialogowe (takie przykłady). Czytając twoje posty daje sobie rękę uciąć że usuwałeś więcej niż jednego czy dwa mody przez co każdy z nich pozostawił po sobie swoje skrypty i inne kawałeczki czy to mniejsze czy większe tym samym syfiąc zapis. Ze względu na to że wiem o problematyce usuwania modów nigdy tego nie robie, przygotowuję paczkę modów i gram na niej - dlatego nigdy nie kontynuowałem na zapisie gry w którym dostaję adnotację że brakuje jakichś części które były poprzednio. Jedynymi bezpiecznymi modami są te zmieniające tekstury bo można je usuwać bez problemów.

Sam błąd przy stajni też nie jednokrotnie mi się przytrafił. U mnie najczęściej miewałem CTD na schodach pomiędzy stajniami i miastem, moście pomiędzy farmą (po lewej) i kopalnią (po prawej) oraz przy jednej z jaskiń 5 minut drogi od tych miejsc. Zauważyłem też że jeśli wczytujesz zapis gry i automatycznie masz ten błąd oznacza to że najwyraźniej wystąpił problem przy zapisie gry - najczęściej autozapisie - i jest on uszkodzony, wczytanie wcześniejszego zawsze pomaga. Trzeba pilnować pewnych rzeczy przy zapisach, ja miałem akcje że skrypty się posypały i otwieranie ekwipunku zajmowało chyba 20 sekund, wystarczyło wczytać poprzedni zapis i było ok.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 31 sty 2014, 13:39 
Nałogowiec
Nałogowiec

Dołączył(a): 14 kwi 2012, 09:31
Posty: 1630
Gra w: TESV TESIV DiabloIII AssasinCreed Wiedźmin DragonAgeII RO2 Wargame:ZW CoH2 SniperElite2
tvtrig i lordzie, zapewniam że dotychczas mogłem zaledwie jeden mod odinstalować na ciągu zapisowym i na pewno nie był to mod jakoś oskryptowany. Na pewno Lore Friendly Armor Pack wywaliłem i możliwe że coś jeszcze.
Zgadza się, usuwając Enhanced Blood nie zatrzymałem procesu ale to bez znaczenia.
Dlaczego? Usunąłem tylko Enhanced Blood dla Dragonborna.
Wczytywany zapis był sprzed instalacji Enhanced Blood dla Dragonborna a więc nie zna tego pliku i nie potrzebuje go.
http://www.sendspace.pl/file/ee0c7143d57edb248492a15
Link do zapisu.

Wierzę że USKP jest niewinny teraz.
Ale posypało się dokumentnie, zapisy z różnych okresów z tawerny w Markarcie.
Oba zapisy dzieliły realnie dzień albo dwa dni, nic nie modowałem w ramach nich.
Jeden na koniec gry a drugi nazajutrz na początek bo questa chciałem zacząć.
Co ciekawe kilka dni wstecz kompletnie posypał się (skutkował natychmiastowym CTD) zapis z tawerny Zmrożone Palenisko w Zimowej Twierdzy.
Wpierw nie działało mi przy bramie ale nie było to okazjonalne jak u ciebie że na schodach raz wywaliło ale był to błąd ciągły, ewidentnie coś się rozwaliło tam a od dziś od razu wita mnie CTD. No nie odrazu, przez sekundę widzę moją postać wiszącą w pozie "wietrzę pachy".

_________________
"Hej Odynie prowadź nas
Śmierci w oczy spojrzeć czas
Bo drakkary są gotowe i rwą się do drogi
Niecierpliwe wielkich czynów i przelanej krwi
Nie ma nigdy w sercach naszych ani cienia trwogi
A dla wrogów też litości nie ma ani krzty"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 31 sty 2014, 13:46 
Nałogowiec
Nałogowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lip 2013, 00:35
Posty: 1097
Lokalizacja: Warszawa koło Tamriel
Gra w: Skyrim Fallout 3 Fallout NV
http://www.sendspace.pl/file/32bbba36aae53c586e2799a

włącz go ( powinien byc komunikat o nowym kontencie )
wywaliłem ci wszystkie skrypty te niechciane ale może zresetować też ustawienie innych modów
Chodzi o to byś sprawdził czy to coś pomogło choć minimalnie i jakie zmiany zaobserwowałeś.

Nie nadpisuj go narazie zrób nowy i czekamy
( narazie te procedury testuję więc nie będzie to latało jak bym tego chciał ale może pomóc )
aaa i prawdopodobnie po wyjściu z miasta zaatakuje cie kilka smoków ;) ale to efekt uboczny i nie chce mi sie juz tego zmieniać, chodzi byś sprawdził czy coś z CTD sie zmieniło

_________________
Kanał YT
Moja Galeria Skyrim
Przejściowa Stronka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 31 sty 2014, 13:59 
Nałogowiec
Nałogowiec

Dołączył(a): 14 kwi 2012, 09:31
Posty: 1630
Gra w: TESV TESIV DiabloIII AssasinCreed Wiedźmin DragonAgeII RO2 Wargame:ZW CoH2 SniperElite2
Włączam grę.
Zresetowało się całe skse i Sound of Skyrim. Sound of Skyrim nie aktywowałem tym razem dla drobnego sprawdzenia, reszta się zrobiła sama tam to nie grzebałem.

Zaskoczyło mnie jedna rzecz- kolor włosów Dovahkiinki. Czarny. Jak? Przecież ona jest ruda. Czemu czarny kolor włosów? Co się stało?
Nie wiem, nie wnikam, przetestujmy lepiej CTD.

Otóż save jak już zauważyłem raczy się odpalić aczkolwiek nie wiem czy to wynik że coś się ruszyło tam czy to kaprys jedynie.
Wychodze z knajpy. Działa.
Brama miasta.
Przechodzę.
Działa.
Schodzę po schodach.
Chyba nawet ze schodów w pełni nie zszedłem jak przywitało mnie CTD.
Log tym razem następujący:
Spoiler:

Parę punktów logu skróciłem.
Ciągle mi spokoju nie daje co się dzieje.
Wygląda jak bug skryptu bądź czegoś ingerującego tam skądś gdzieś, zarazem zachowania jak przy szkielecie (wietrzenie pach) a zarazem problem wystąpił dopiero od wczoraj od dwóch modów.

Wczytałem jeszcze raz.
Chciałem test fast travel.
Wywaliło przy wczytywaniu o.O
Wczytało i od razu CTD nawet bez wietrzenia pach.

Sprawdzałem czy BOSS ma jakieś zastrzeżenia bo może coś naruszyłem ręcznie usuwając wczoraj monster moda czy coś- sprawdzić nie szkoda.
Tylko SKSE trochę stary ale to akurat nie problem bo wszystkie moje mody współpracują z tą wersją SKSE.
No bo przecież jeszcze przedwczoraj działało więc nie wiem czemu dziś miałby to być problem.

_________________
"Hej Odynie prowadź nas
Śmierci w oczy spojrzeć czas
Bo drakkary są gotowe i rwą się do drogi
Niecierpliwe wielkich czynów i przelanej krwi
Nie ma nigdy w sercach naszych ani cienia trwogi
A dla wrogów też litości nie ma ani krzty"


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 30 z 153   [ Posty: 1522 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 153  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Daniel St. Jules