Kronika Dovahkiinów

Kronika Dovahkiinów

Nowo zapisane karty Smoczych Dusz

TESV 2015-06-02 23-07-06-80.jpg
Dro'Skrez
Khajiici · Mężczyzna · Skrytobójca · Łuk · Przywołanie
20170330142438_1.jpg
Neiize
Elfy Leśne · Kobieta · Mag Bitewny · Miecz jednoręczny · Przywołanie
20160920103140_1.jpg
Thorgrim
Nordowie · Mężczyzna · Wojownik · Miecz dwuręczny · Przywracanie

Dodaj swojego Dragonborna!

Najnowsze posty
Teraz jest 30 lis 2021, 14:06


Napisz wątekOdpowiedz Strona 52 z 153   [ Posty: 1522 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 153  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Tłumaczenia modyfikacji
PostNapisane: 14 cze 2014, 19:42 
InSkyrim
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 lis 2011, 21:12
Posty: 573
Lokalizacja: Śląsk
Wollannd napisał(a):
Niech on w końcu ogarnie swój mod a nie bierze się za kolejne...
Sorry, po to mam polski Skyrim by było po polsku. Mam gdzieś jakiś niezrozumiały bełkot, ja chce po polsku wszystko więc podmian nie będzie.

Mam ci to człowieku rozrysować? Z 20 plików dźwięków! Nic więcej ani jednego skryptu, ani jeden plik nie mój wszystko z plików tłumaczenia cenegi. Przepakowywane od zera 3 razy, 3 razy brane pliki i ja mam wiedzieć czemu nie działa ci ten krzyk? To że w ogóle zamieściłem BSA to moja zachcianka bo tak jak powtarzałem milion razy tam nie ma co nawet tłumaczyć, a ty mi będziesz pisać 'mam gdzieś jakiś niezrozumiały bełkot' dziesiątki tysięcy plików dźwiękowych, USKP zmienia może 50, z czego tylko kilka znajdziesz w polskich plikach bo zmieniali albo same dźwięki albo ich nazwy. Skoro trzeba ci tłumaczyć specjalnie kilkanaście razy to usiądź sobie i przemyśl to wszystko a nie powtarzaj się jak zacięta płyta bo szkoda tylko moich nerwów. Skoro ci się widocznie nudzi to polecam wypakowanie wszystkich BSA z dźwiękami Cenegi, zobaczysz sobie ile tego jest i przy okazji poszukasz tych maksymalnie 50 rekordów z czego jak ci sie w ogóle uda znajdziesz 20.

Edit: Niczego nie robie na odpierdziel i za taką w ogóle gadke nie powinienem tracić swoje czasu ale niech będzie moja strata. Zrobiłem pełne tłumaczenie z BSA 2.0.4a, jako że chciałem przetestować a na mojej aktualnej grze ten krzyk działa, pobrałem sobie kopię zapasową gry moim spellblade'm gdzie miałem pierwszą wersje moje tłumaczenia z CTD przy używaniu Skazanego na Śmierć i tonę modów, wszystko działa tak jak powinno nawet przy pełnym 3 częściowym krzyku i modzie Thundering Shout jak i bez niego. Szybko się z tym uporałem bo wszelkie zmieniane polskie pliki są z poprzedniej wersji, tak w zasadzie to nie musiałem nic edytować. Jedyna zmiana to całkowity brak kompresji, jesli masz słabego kompa lub dużo modów gra nie poradzi sobie z jakąkolwiek kompresją BSA więc specjalnie dla szanownego Wollannda wyłączyłem te opcje. Pobierz sobie z nexusa, jeśli dalej ci nie działa to już ci sie nie da pomóc. Cały myk z kompresją można wyczytać w o wiele starszych postach USKP gdzie nieliczni mieli jakieś problemy, i ktoś od ekipy patchy uznał że to kompresja dlatego z wersji na wersje cały rozmiar BSA znacznie się powiększył - można to zauważyć jeśli ktoś ma zachowane archiwalne pliki bo sami USKP maja tylko jedna.

PS: Jak już się tym zajmuje to zaraz pojawią się pełne wersje do reszty USKP DLC


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tłumaczenia modyfikacji
PostNapisane: 14 cze 2014, 21:55 
Nałogowiec
Nałogowiec

Dołączył(a): 14 kwi 2012, 09:31
Posty: 1630
Gra w: TESV TESIV DiabloIII AssasinCreed Wiedźmin DragonAgeII RO2 Wargame:ZW CoH2 SniperElite2
No, w końcu działa. W końcu zrobiłeś jak trzeba. Ty umiesz ale ci się nie chce. Zdolny ale leniwy.
Obrazek

_________________
"Hej Odynie prowadź nas
Śmierci w oczy spojrzeć czas
Bo drakkary są gotowe i rwą się do drogi
Niecierpliwe wielkich czynów i przelanej krwi
Nie ma nigdy w sercach naszych ani cienia trwogi
A dla wrogów też litości nie ma ani krzty"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tłumaczenia modyfikacji
PostNapisane: 14 cze 2014, 22:02 
InSkyrim
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 lis 2011, 21:12
Posty: 573
Lokalizacja: Śląsk
Wollannd napisał(a):
No, w końcu działa. W końcu zrobiłeś jak trzeba. Ty umiesz ale ci się nie chce. Zdolny ale leniwy.

Nie chce cie martwić ale problem od początku leżał po twojej stronie, musisz mieć nieźle nawalone w plikach. Ja nie używam zbyt wielu modów a tym bardziej opartych na skryptach i poprawiona wersja 2.0.0a mi już w pełni działała tak jak kilku osobom które miały z tym problemy. Na przyszłość nie będę zajmować się wyszukiwaniem metod na błędy występujące tylko u odsetka pobierających bo to strata czasu, taka osoba sama może się tym zając.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tłumaczenia modyfikacji
PostNapisane: 14 cze 2014, 22:52 
Nałogowiec
Nałogowiec

Dołączył(a): 14 kwi 2012, 09:31
Posty: 1630
Gra w: TESV TESIV DiabloIII AssasinCreed Wiedźmin DragonAgeII RO2 Wargame:ZW CoH2 SniperElite2
To znaczy nawalone w sensie że mam za dużo modów (bo mam za dużo :D), za słaby komp (bo w sumie mam) czy coś źle ustawione w load order bądź coś niekompatybilne/coś brakuje/ coś innego?

_________________
"Hej Odynie prowadź nas
Śmierci w oczy spojrzeć czas
Bo drakkary są gotowe i rwą się do drogi
Niecierpliwe wielkich czynów i przelanej krwi
Nie ma nigdy w sercach naszych ani cienia trwogi
A dla wrogów też litości nie ma ani krzty"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tłumaczenia modyfikacji
PostNapisane: 14 cze 2014, 23:55 
InSkyrim
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 lis 2011, 21:12
Posty: 573
Lokalizacja: Śląsk
Wollannd napisał(a):
To znaczy nawalone w sensie że mam za dużo modów (bo mam za dużo :D), za słaby komp (bo w sumie mam) czy coś źle ustawione w load order bądź coś niekompatybilne/coś brakuje/ coś innego?

Nie znam się za bardzo na TES'owych technikaliach, ale z tego co czytałem kompresowany BSA może wymagać więcej wysiłku gry - nie wiem czy ogólnie chodzi o moc obliczeniową kompa czy skrypty papyrus'a. Skoro się na takim czymś nie znam, nie grzebałem w opcjach BSAopt i domyślnie była predefiniowana wartość która sprawiała - jak kilka osób zauwazyło - że moje BSA były lżejsze. Większość modów które używam nie ma zbyt wiele skryptów, i nigdy nie usuwam modów więc moja 'pamięć' w zapisach gry nie jest zawalona. Dodatkowo cały błąd musi być sytuacyjny i coś powodowało że przy próbie wczytania pełnej mocy Skazanego na Śmierć strzelało CTD - może dlatego że ja używam Thundering Shouts? Tak czy inaczej teraz plik waży o wiele więcej, gra nie musi dekompresować, wszystko działa jak powinno a samego powodu błędu nie miałem szans na odnalezienie, ty byś się takiego dinksu spodziewał? Nie przepadam za off-topem więc jeśli coś możemy przenieść dalszą dyskusję do odpowiedniego tematu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tłumaczenia modyfikacji
PostNapisane: 15 cze 2014, 10:29 
Nałogowiec
Nałogowiec

Dołączył(a): 14 kwi 2012, 09:31
Posty: 1630
Gra w: TESV TESIV DiabloIII AssasinCreed Wiedźmin DragonAgeII RO2 Wargame:ZW CoH2 SniperElite2
o.O
Lordzie, muszę ci podziękować.
Przepraszam za mały offtop.
"Nie znam się za bardzo na TES'owych technikaliach, ale z tego co czytałem kompresowany BSA może wymagać więcej wysiłku gry - nie wiem czy ogólnie chodzi o moc obliczeniową kompa czy skrypty papyrus'a. "
Widzisz, ja używam program textures optimizer. Tekstury normalnie przerabia na słabsze. Ale BSA poza opcjami pogorszenia tekstur ma jeszcze opcje compress BSA. No i ja zawsze kazałem Compress BSA. Dzięki tej informacji ściągnąłem jeszcze raz textures.bsa i dragonborn.bsa i teraz optymalizuję bez tego compress bsa.
Nie wiedziałem że skompresowanie= wolniejsza praca i większe obciążenie.

_________________
"Hej Odynie prowadź nas
Śmierci w oczy spojrzeć czas
Bo drakkary są gotowe i rwą się do drogi
Niecierpliwe wielkich czynów i przelanej krwi
Nie ma nigdy w sercach naszych ani cienia trwogi
A dla wrogów też litości nie ma ani krzty"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tłumaczenia modyfikacji
PostNapisane: 15 cze 2014, 13:14 
InSkyrim
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 lis 2011, 21:12
Posty: 573
Lokalizacja: Śląsk
Żeby nie być gołosłownym:
Fragment poradnika: [UPDATE] BSAs and You
Cytuj:
So for the most part, compression is good for you. There are a few cases where this might be detrimental though: At very high compression rates, it seems some files are affected - notably sound files seems to take on a "fuzzy" sound to them in many cases. Textures and Meshes should be fine going to max compression, but be sure to test things if you're going to up the compression on your BSAs.

Tak tłumacząc na szybko:
Cytuj:
Tak więc w większości przypadków kompresja jest dobra. Istnieje kilka przypadków w których może być szkodliwa: Czy wysokiej kompresji niektóre pliki mają problemy - szczególnie pliki dźwiękowe mogą często zdawać się "niewyraźne". Tekstury i Meshe powinny mieć się dobrze przy maksymalnej kompresji, ale upewnij się testując jeśli chcesz kompresować swoje BSA.


PS: Napisałem PW do moderatora z prośbą o przeniesienie tych postów do odpowiedniego tematu - problemy z modyfikacjami.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 20 cze 2014, 17:12 
Pierwszy gamepad
Pierwszy gamepad

Dołączył(a): 31 mar 2013, 12:08
Posty: 87
Witam,.. mam problem.. w screnie zamieszczam jaki.. ----->http://zapodaj.net/92a00189888da.bmp.html <----- mianowicie łuk, kołczan i niektóre miecze strasznie odstają... przy jednych zbrojach mniej przy innych bardziej. Zainstalowałem Maximum Skeleton Xp32 i do tego Dual Sheath Redux, i FNIS. Dual działa, bo tarcze są na plecach. FNIS też bo animacja wyciągania sztyletu za pleców działa. Inne mody odinstalowałem, żeby się coś nie gryzło i mieć czarne na białym. Jaki mod na to zaradzi ?? Bo lipnie to wygląda a lubie grać z 3osoby. A już kończą się pomysły co tu trzeba zrobić.. Pozdrawiam :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 21 cze 2014, 07:07 
Casual
Casual

Dołączył(a): 21 cze 2014, 06:58
Posty: 2
Hej, mam problem z modami. Gra mi wywala w menu. Możecie mi pomóc sprawdzić kompatybilność modów? Ostatnio doinstalowałem tylko Colorful Magic i Deadly Trio. Wcześniej wszytko działało, a bardzo chcę te mody (w szczególności ten 1).
Lista modów:
Spoiler:

Dzięki za wszelką pomoc :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 21 cze 2014, 11:01 
Nałogowiec
Nałogowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lip 2013, 00:35
Posty: 1097
Lokalizacja: Warszawa koło Tamriel
Gra w: Skyrim Fallout 3 Fallout NV
pierwsze co odpal Tes5Edit niech przeleci i zobaczymy czy bez błędów, alternatywnie na szybko ale nie zawsze to zalecam "Boss"

_________________
Kanał YT
Moja Galeria Skyrim
Przejściowa Stronka


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 52 z 153   [ Posty: 1522 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 153  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Daniel St. Jules