Kronika Dovahkiinów

Kronika Dovahkiinów

Nowo zapisane karty Smoczych Dusz

TESV 2015-06-02 23-07-06-80.jpg
Dro'Skrez
Khajiici · Mężczyzna · Skrytobójca · Łuk · Przywołanie
20170330142438_1.jpg
Neiize
Elfy Leśne · Kobieta · Mag Bitewny · Miecz jednoręczny · Przywołanie
20160920103140_1.jpg
Thorgrim
Nordowie · Mężczyzna · Wojownik · Miecz dwuręczny · Przywracanie

Dodaj swojego Dragonborna!

Najnowsze posty
Teraz jest 27 lis 2021, 21:51


Napisz wątekOdpowiedz Strona 71 z 153   [ Posty: 1522 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74 ... 153  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 23 paź 2014, 09:27 
Casual
Casual

Dołączył(a): 20 paź 2014, 11:50
Posty: 21
Jeśli chodzi o odcień to nie mam takiego koloru. Tak jak pare postów wyżej zapodałem screena.
Występuje biała poświata. Mam ten problem rano i w dzień tylko wtedy, gdy niebo jest bezchmurne


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 23 paź 2014, 10:40 
ShadowCaster
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2014, 12:59
Posty: 2004
Lokalizacja: Poznań
Nie chodzi o kolor, podałem przykład intensywności mgielnego halo wokół słońca. Ten screen pochodzi ze strony moda- images 'from users'. Podobne efekty widać na wielu innych zrzutach ( np. screen ), więc domyślam się, że ten ENB ma "firmowo" taki efekt silnej poświaty. Z drugiej strony nie pisałbyś w sprawie pomocy z tym presetem gdyby nie działo się coś podejrzanego. Musiałbym zobaczyć Twoje enbseries.ini oraz enblocal.ini ( domyślam się, że nie modyfikowałeś samych shaderów? ), resztę pobiorę z oryginalnej instalki. Wtedy będę mógł ocenić czy problem leży w sekcji oświetlenia, pogody, a może rozproszenia odbić. Możesz je wkleić tutaj lub podesłać na priv, jak wolisz.

_________________
Galeria Skyrim


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 23 paź 2014, 11:39 
Casual
Casual

Dołączył(a): 20 paź 2014, 11:50
Posty: 21
ENBSERIES

Spoiler:


ENBLOCAL

Spoiler:


Wklejam tak, bo załączników wysyłać nie mogę, nie wiem czemu.


Ostatnio edytowano 23 paź 2014, 12:53 przez curtis171, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 23 paź 2014, 12:38 
ShadowCaster
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2014, 12:59
Posty: 2004
Lokalizacja: Poznań
To co mi wysłałeś to oryginalne pliki ini Seasons of Skyrim ENB True HDR. Ręczę, że są w porządku ;)
(wklejając tak długi tekst używamy opcji spolier w pełnym edytorze)

_________________
Galeria Skyrim


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 23 paź 2014, 12:42 
Casual
Casual

Dołączył(a): 20 paź 2014, 11:50
Posty: 21
Na drugi raz będę pamiętał ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 23 paź 2014, 13:11 
ShadowCaster
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2014, 12:59
Posty: 2004
Lokalizacja: Poznań
Spróbuj problem zaatakować modem Revamped Exterior Fog
Seasons enb jest nim kompatybilny, podobnie jak Relighting Skyrim
choć w mojej ocenie to nie jest problem, tylko to ENB tak wygląda :)
Co z tym można zrobić?
- jeśli ten efekt nie jest w Twoim stylu skorzystaj z replacera efektu słońca (poszukaj na nexus, jest ich sporo)
- jeśli chcesz mieć kontrolę nad swoim enb pobaw się parametrem
Kod:
[SUN]
SunGlowIntensityDay=

parametr odpowiada za rozwinięcie efektu poświaty słonecznej.
Posiada dwie wersje:
SunGlowIntensitySunrise- zakres o wschodzi
SunGlowIntensityNight- zakres o zachodzie
ogólną intensywnościaą słońca steruje parametr
Kod:
[SUN]
SunIntensityDay

_________________
Galeria Skyrim


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 23 paź 2014, 14:49 
Casual
Casual

Dołączył(a): 20 paź 2014, 11:50
Posty: 21
Ok pobawiłem się i mam poprawę, która na pewno jest bardziej realistyczna niż wcześniej :)
Może aż takiej różnicy nie widać, ale za to widać przynajmniej, że to świeci słońce, a nie księżyc. Widać lekkie promienie. Po prostu zwiększyłem SunCoronaIntensity... Było na 0. Ja ustawiłem na 10 i efekt jest lepszy.

Było tak: http://zapodaj.net/3582fd23fe514.bmp.html

Jest tak: http://zapodaj.net/52f966f82e940.bmp.html

Jak widać wyrzuciłem też efekt "filmgrain"

Za wszystkie posty skierowane do mnie Wam dziękuję. Za wszelakiego rodzaju pomoc i rady również :)

p.s zmieniłem też lekko opcje SunGlowIntensityDay i SunGlowIntensitySunrise jak mi Nocny radziłeś.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 23 paź 2014, 16:10 
Fechmistrz krzyżaka
Fechmistrz krzyżaka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lip 2014, 11:37
Posty: 369
Lokalizacja: Empok Nor
Gra w: Wei-ch'i
@Astral
w kwestii zagadnienia poruszonego w tym wątku.
Aby zdjąć zaklęcie, które - jak wynika z plików - zostało zablokowane przed możliwością usunięcia ze sztyletu należy:
  • otworzyć plugin Elisdriel.esp za pomocą Creation Kit'a.
  • ustawić w/w plugin jako aktywny tj. "Set as Active File"
  • zlokalizować sztylet - fraza EliDaggerDuplicate001
  • zlokalizować okno Keywords (znajduje się po prawej stronie menu) i usunąć wpis
    Spoiler:

    MagicDisallowEnchanting
  • zapisać plugin.
po wykonaniu w/w czynności - znika blokada uniemożliwiająca zdjęcie zaklęcia ze sztyletu.
Spoiler:

zdjęte zaklęcie nosi nazwę : "Furia Kyne"
W razie problemów z Creation Kit'em - daj znać - to przerobię Ci plugin j/w.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 23 paź 2014, 19:12 
Pierwsza zarwana nocka
Pierwsza zarwana nocka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2013, 13:58
Posty: 604
Lokalizacja: południe
Gra w: dobre rpg
Dzięki Keldorn. Jutro postaram się pobawić w CK. Mam jeszcze jedno pytanko. W mini recenzji Elisdriel - Bosmer inspired tree house, napisałeś: "...Modyfikacja dodaje możliwość usunięcia zaklęcia z przedmiotu na specjalnie do tego przygotowanym stole - bez konieczności niszczenia tegoż przedmiot..."
Podchodzę do stołu z odczarowaniem i nic się nie dzieje,nic nie mogę zrobić.Znasz może przyczynę?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 23 paź 2014, 19:37 
Fechmistrz krzyżaka
Fechmistrz krzyżaka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lip 2014, 11:37
Posty: 369
Lokalizacja: Empok Nor
Gra w: Wei-ch'i
@Astral,
Cytuj:
...Podchodzę do stołu z odczarowaniem i nic się nie dzieje...

Służący "odczarowaniu" stół testowałem na przedmiotach zaklętych w normalny sposób, konkretnie zdejmując zaklęcie wcześniej nałożone na smoczy jednoręczny miecz (zaznaczyłem przedmiot klikając spację - zależy od własnych ustawień opcji sterowania), norski miecz dwuręczny i jedną z kuszy. Odczarować możesz każdy przedmiot, który został zaklęty. Jeśli jednak będziesz chciał zdjąć zaklęcie z daedrycznych artefaktów lub unikatowych itemów jak np. Sztylet Valdra - wówczas nie uda Ci się ta opcja. Stół do odczarowania pełni funkcję "czyszczenia" przedmiotu z zaklęcia - nie zaś do nauki zaklęcia, które zdobywamy niszcząc przedmiot na stole zaklinającym i trzeba o tym pamiętać jak również o fakcie zabezpieczenia niektórych przedmiotów przed zdjęciem zaklęć, mogących uczynić naszą postać zbyt potężną np. modyfikując zaklęcie nałożone na Brzytwę Mehrunesa Dagona. W przypadku Tinuviel'a - nie istnieje opcja umożliwiająca odczarowanie go na tym konkretnie stole - do tego trzeba przedmiot sparametryzować. Jeśli chcesz sam sztylet - bez zaklęć, wówczas trzeba wprowadzić go do sekcji kowalstwa, stworzyć "receptę" dla opcji craftingu oraz opcję dającą możliwość ulepszenia na kamieniu szlifierskim - min. modyfikacja wymaga wprowadzenia 3 nowych parametrów dla pełnej funkcjonalności broni. Autorka moda - Elianora - stworzyła unikat, ograniczając w/w opcje - nie z braku wiedzy, lecz w drodze nadania wyjątkowości owej broni.

Edit:
Tak naprawdę nie napisałeś czy:
  • zależy Ci na pozyskaniu zaklęcia do celów zaklinania?
  • wyczyszczeniu sztyletu do wersji bez zaklęć i chęci nałożenia własnej kompozycji "mocy".
w pierwszym przypadku - mój poprzedni post jest jak najbardziej adekwatny. Jeśli jednak zależy Ci tylko na usunięciu obecnego zaklęcia ze sztyletu - wystarczy, iż znajdując przedmiot w CK (procedura j/w) - odszukasz opcję: Enchanting i z listy rozwijanej ustawisz zamiast obecnej opcji EliDaggerEnchantment None
- tak jak zaznaczyłem na screen'ie.
Spoiler:

w ten sposób usuniesz permanentnie zaklęcie ze sztyletu. Zmianę powinieneś jednak zrobić zanim będziesz miał sztylet u boku. Najlepiej ów przedmiot modyfikować przed zabraniem go z gabloty lub przynajmniej - na czas edycji - zostawić go w jakimś kufrze, z którego zabierzemy modyfikowany już sztylet.
P. S - pamiętaj, by przed edycją pluginu zrobić jego kopię bezpieczeństwa.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 71 z 153   [ Posty: 1522 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74 ... 153  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 16 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Daniel St. Jules