Kronika Dovahkiinów

Kronika Dovahkiinów

Nowo zapisane karty Smoczych Dusz

TESV 2015-06-02 23-07-06-80.jpg
Dro'Skrez
Khajiici · Mężczyzna · Skrytobójca · Łuk · Przywołanie
20170330142438_1.jpg
Neiize
Elfy Leśne · Kobieta · Mag Bitewny · Miecz jednoręczny · Przywołanie
20160920103140_1.jpg
Thorgrim
Nordowie · Mężczyzna · Wojownik · Miecz dwuręczny · Przywracanie

Dodaj swojego Dragonborna!

Najnowsze posty
Teraz jest 28 lis 2021, 09:45


Napisz wątekOdpowiedz Strona 91 z 153   [ Posty: 1522 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94 ... 153  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 29 sty 2015, 17:41 
Casual
Casual

Dołączył(a): 30 sty 2014, 16:56
Posty: 4
Miał ktoś problemy z modem "Loadout".
U mnie problem polega na tym ze mod zapisuje konfiguracje ubioru ale ich nie wczytuje.
Testowałem mod na wersji skse 1.07 ale mod zgłaszał błąd ze potrzebuje wersje 1.06 i właśnie teraz taka mam. Ale to nadal nie działa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Problem z modami
PostNapisane: 30 sty 2015, 18:07 
Niedzielny gracz
Niedzielny gracz

Dołączył(a): 10 lip 2012, 12:16
Posty: 33
Lokalizacja: Świat
Gra w: TES V: Skyrim
Witam, zainstalowałem około 30 modów, jednak gdy włączam Skyrima to po chwili się on wyłącza. Mogę jakoś sprawdzić, które mody nie działają bądź są wadliwe? Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem z modami
PostNapisane: 30 sty 2015, 18:12 
Mistrz pada
Mistrz pada

Dołączył(a): 24 kwi 2014, 18:07
Posty: 974
Lokalizacja: Lublin
Gra w: różne gry, w zależnosci od ochoty
Włączaj po kolei mody i grę, sprawdzając, który nawala. Najprostrzy sposób.

_________________
Mati :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem z modami
PostNapisane: 30 sty 2015, 19:06 
Niedzielny gracz
Niedzielny gracz

Dołączył(a): 10 lip 2012, 12:16
Posty: 33
Lokalizacja: Świat
Gra w: TES V: Skyrim
Mam kolejny problem. Mianowicie crashuje mi Skyrima podczas jakiegokolwiek auto save'a. Da się to jakoś naprawić?

EDIT: Crasuje także po normalnym zapisie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Krótkie pytanie odnośne INeed
PostNapisane: 30 sty 2015, 20:32 
Niedzielny gracz
Niedzielny gracz

Dołączył(a): 10 lip 2012, 12:16
Posty: 33
Lokalizacja: Świat
Gra w: TES V: Skyrim
Witam, niedawno zainstalowałem moda INeed i mam pytanie. Można jakoś ustawić ikonki, dzięki którym będę mógł cały czas obserwować mój stan głodu jak i spragnienia.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 31 sty 2015, 09:56 
ShadowCaster
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2014, 12:59
Posty: 2004
Lokalizacja: Poznań
zaglądałeś do ustawień moda? jest tam taka opcja.

_________________
Galeria Skyrim


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 31 sty 2015, 11:21 
Casual
Casual

Dołączył(a): 28 sty 2015, 13:31
Posty: 5
Siemka, mam problem z modyfikacjami Immersive Weapons i Armors, otóz nie idzie ich zainstalowac przez NMM.
Przy Armors wygląda to tak - Odpalam normalnie, gdy dochodzi do 50% wyskakuje to okno:
http://i.imgur.com/M9tiiK1.png
Klikam finish, i w Mod Activation Queue wygląda to tak:
http://i.imgur.com/EKinGBi.png
Natomiast przy weapons niemal od razu wyskakuje ten error:
http://i.imgur.com/3SxyM8s.png

Tak więc, jak zainstalować te dwa mody?
I kolejne pytanie, dotyczące bezpośrednio i tego, czy te mody będą ze sobą kompatybilne?
http://i.imgur.com/zvTRZ9f.png
Wiem, że są te trzy wykrzykniki po prawo, że jest nowa wersja, ale wchodzę na stronę tego moda na nexusie, i ta, która jest pobrana jest najnowsza.
I jak dokładnie trzeba będzie zainstalować SkyRe? Powiedzmy, że już skończe się bawić w NMM, to potem mam odpalić LOOT'a, by mi posegregował load order, czy to robi inny program? Mam zainstalowanego LOOT'a, TES5E, i WryeBash. I na samym końcu odpalić ten Reproccer od SkyRe?




Edit

Dobra, niewazne, poradzilem sobie z tym, ale mam inny problem. Posegregowaøem wszystko LOOT''em, wyczyscilem wszystko co sie dalo TES5Editem, odpalilem ReProccera. I gdy startuje gry, i mam ten moment, w ktorym jedzie sie na koniach, to po pierwsze, znika ten typek co z nami jedzie w wozie i co go zabijaja na poczatku, a po drugie brama do helgen zamyka nam sie przed twarza, i nie da sie wjechac dalej. O co w tym chodzi?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 31 sty 2015, 13:50 
ShadowCaster
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2014, 12:59
Posty: 2004
Lokalizacja: Poznań
Było już nie raz na forum o problemie z wozem choćby w tym wątku. Na początek zainstaluj unofficial patch pl, który rozwiązuje problem z Helgen.

_________________
Galeria Skyrim


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 31 sty 2015, 15:25 
Pierwszy gamepad
Pierwszy gamepad
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 paź 2014, 19:24
Posty: 99
Hehh pamiętam ten problem, na dodatek jadąc wozem tak jakby miota wami, że często do góry nogami lecicie? :D Otóż problemem jest zła kolejność Immersive armors :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 31 sty 2015, 17:43 
ShadowCaster
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2014, 12:59
Posty: 2004
Lokalizacja: Poznań
Problemem jest funkcja V-sync, która odpowiada za wsparcie fizyki renderowanych obiektów, jej wyłączenie na czas sceny w Helgen anuluje problem, jeśli to nie pomaga zostaje UP pl. Kwestia przewałkowana na forum Nexus jak również u nas. Gwoli ścisłości, IA nie ma z tym nic wspólnego. Proszę nie siać dezinformacji Panie Karasiu ;)

_________________
Galeria Skyrim


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 91 z 153   [ Posty: 1522 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94 ... 153  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Daniel St. Jules