Kronika Dovahkiinów

Kronika Dovahkiinów

Nowo zapisane karty Smoczych Dusz

TESV 2015-06-02 23-07-06-80.jpg
Dro'Skrez
Khajiici · Mężczyzna · Skrytobójca · Łuk · Przywołanie
20170330142438_1.jpg
Neiize
Elfy Leśne · Kobieta · Mag Bitewny · Miecz jednoręczny · Przywołanie
20160920103140_1.jpg
Thorgrim
Nordowie · Mężczyzna · Wojownik · Miecz dwuręczny · Przywracanie

Dodaj swojego Dragonborna!

Najnowsze posty
Teraz jest 05 gru 2021, 16:22


Napisz wątekOdpowiedz Strona 92 z 153   [ Posty: 1522 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95 ... 153  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 31 sty 2015, 19:40 
Pierwszy gamepad
Pierwszy gamepad
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 paź 2014, 19:24
Posty: 99
Napisałem tak bo pamiętam miałem taki sam problem i to właśnie IA mi powodowało te zgrzyty.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 31 sty 2015, 21:05 
Adept analogów
Adept analogów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 mar 2014, 16:08
Posty: 276
Lokalizacja: Varsovia-Voluntas (Pęknina)
Gra w: TES V Skyrim
Czuwaj.
Czy Ktoś ma jakąś radę, bądź podpowiedź odnośnie dwóch ostatnich akapitów mojego ostatniego posta?
Rozumiem, że są poważniejsze problemy na forum. Chciałem się tylko przypomnieć na okoliczność gdyby Ktoś miał gotową odpowiedź, lub po prostu z nudów zechciałby rozwiązać dla mnie te dwie kwestie, bo mi pomysły się skończyły i nie wiem gdzie szukać nowych. Stare przysłowie pszczół mówi, co dwie głowy to nie jedna... Dzięki.
Skyrim od tamtej pory śmiga. Miałem tylko jedno wywalenie wczoraj, ale podejrzewam, że to wina wielu aktualizacji systemu oraz powiadomienia o nowych sterach nvidii expirence oraz działającego aresa i nexusa...Zwyczajnie wszystko zbiegło się w czasie i procek się obraził... Normalnie avast, ares i nexus pracujące pod spodem nie przeszkadzają.

Mam jeszcze pytanko odnośnie Klimatów Tamriel, chodzi o to, że używam kilku modów na pogodę i oświetlenie, a chciałbym ten "bałagan" zastąpić jednym konkretnym. Czy "Klimaty" dają taką możliwość?

_________________
Ad Maiorem Iahveh Gloriam.
https://www.youtube.com/watch?v=gYi821vav7I


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 02 lut 2015, 10:18 
ShadowCaster
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2014, 12:59
Posty: 2004
Lokalizacja: Poznań
COT pokrywa na tyle dużo efektów oświetlenia oraz pogody, że będziesz zadowolony, poza drobiazgami, nie potrzeba innych modów do COT.

_________________
Galeria Skyrim


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 02 lut 2015, 10:30 
Mistrz pada
Mistrz pada

Dołączył(a): 24 kwi 2014, 18:07
Posty: 974
Lokalizacja: Lublin
Gra w: różne gry, w zależnosci od ochoty
Zabawne, ale w przypadku COTa miałem buga związanego z opadami w jaskiniach...

_________________
Mati :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 02 lut 2015, 10:42 
ShadowCaster
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2014, 12:59
Posty: 2004
Lokalizacja: Poznań
Zdarza się. COT jak każdy overhaul nie jest doskonały. Ogromna ilość instrukcji to większa okazja na błąd.

_________________
Galeria Skyrim


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 02 lut 2015, 11:05 
Casual
Casual

Dołączył(a): 28 sty 2015, 13:31
Posty: 5
Co do mojego problemu, posortowalem load order BOOS'em i wszystko dziala, najwyrazniej LOOT zle to zrobil.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 02 lut 2015, 14:57 
Niedzielny gracz
Niedzielny gracz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07 lut 2013, 10:06
Posty: 52
Witam, otóż mam teraz trochę inny problem. Pomijając fakt iż miałem jakiś dziwny problem z Falskaarem to aktualnie (instalując go ręcznie) zatrzymałem się na dziwnym bugu. Otóż będąc tutaj:
http://i.imgur.com/foyknne.jpg
[...] znajduję najemników i jeden jest wskazany przez znacznik. Podnoszę z niego dziennik jak i przedmiot, czytam to wcześniej / po i znacznik dalej nie znika i quest nie idzie dalej.
http://i.imgur.com/WOWb1UE.jpg (zabrany już dziennik i kostka)
Obok ciała tam w prawo (czego nie widać na ssie) jest miejsce na ową kostkę, ale nie mogę jej tam wsadzić gdyż quest się nie zaktualizował.
http://i.imgur.com/aBLYkgy.jpg (cel misji mimo iż znalazłem ciała, przeczytałem dziennik i posiadam kostkę, której nie mogę użyć)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 02 lut 2015, 15:02 
ShadowCaster
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2014, 12:59
Posty: 2004
Lokalizacja: Poznań
Popchnij misję do przodu kodem setstage, widocznie coś się zacięło. Wykaz kodów znajdziesz na
http://www.uesp.net/wiki/Main_Page

_________________
Galeria Skyrim


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 02 lut 2015, 15:15 
Niedzielny gracz
Niedzielny gracz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07 lut 2013, 10:06
Posty: 52
Wszystko byłoby fajnie, ale kurczę Falskaar jest nieoficjalnym dodatkiem i na stronce po wpisaniu hasła Falskaar nic nie wyskakuje to dwa nazwa questa również. - przez co nie mogę dowiedzieć się jak zadanie nazywa się w skrócie po ang. żeby go pchnąć kodem, a niestety muszę tą skróconą nazwę znać ;/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 02 lut 2015, 18:51 
Adept analogów
Adept analogów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 mar 2014, 16:08
Posty: 276
Lokalizacja: Varsovia-Voluntas (Pęknina)
Gra w: TES V Skyrim
nocny napisał(a):
COT pokrywa na tyle dużo efektów oświetlenia oraz pogody, że będziesz zadowolony, poza drobiazgami, nie potrzeba innych modów do COT.


Dzięki.
Rozumiem, że mam najpierw "zdjąć" wszystkie mody odpowiedzialne za światło i pogodę, czy też mogę zostawić te, które są opisane jako kompatybilne z COT? Chodzi o kolejność, najpierw COT i potem ewentualne kompatybilne mody, czy bez różnicy?

Jeszcze jedna sprawa, a w zasadzie dwie... Nexus i LOOT wskazują mi nowsze wersje modów. Czy mam je zwyczajnie ściągnąć i nadpisać (chyba, że piszą, że należy najpierw odinstalować starą wersję), czy muszę zaczynać "zabawę" z kolejnością instalacji od samego początku??? Chodzi o to, że np. mod na wodę zaleca się instalować i nadpisywać pliki po modzie Static Mesh, czy jak on tam się zwie..., a właśnie Static mam stary...
Druga sprawa to lepsze dopasowanie szkieletu... LOOT "radzi" żebym skorzystał z tej opcji, tyle że nie wiem, która jest dla mnie, a jest ich wiele... Moje mody na ciało to: CBBEv3M Body Repalacer, ALSL Body - CBBE BBP TBBP HDT Bodyslide preset - ALSL Body TBBP HDT 1_2, z różnymi dodatkami typu BETTER PRIVATES oraz mod na zbroję i ubrania Remodeled Armor for CBBE Bodyslide TBBP HDT. Jaki mam do tego dostosować szkielet, bo obecnie używam [Skeleton] XP32 Maximum Skeleton Extended 2.40, a istnieje wybór lepszego dopasowania szkieletu do używanego ciała, tyle że nazwy nic mi nie mówią. Podaje nazwę moda z Nexusa do której kieruje mnie LOOT: Custom Skeleton Replacers. Animacje, których używam to: Female Facial Animation 1_5, FNIS Sexy Move 1.2.1, HDT Physics Extensions 14.28, HDT Bounce and Jiggles 3.1 (Regular) TBBP_EQUIP_BELLY, Lifelike Idle Animations - Idle Animations for Females v1_0, Realistic Ragdolls and Force 1.9, Victorias High Heel walk Animation plus BBP - VHH walk v1-3b LX - NMM installer, uf, to chyba wszystko... Jakiego "Replacersa" mam dobrać do moich modów??? Jest tego sporo jak na moją bardzo skromną wiedzę, więc uniżenie proszę o pomoc mądrzejszych we wskazaniu właściwego pliku...

_________________
Ad Maiorem Iahveh Gloriam.
https://www.youtube.com/watch?v=gYi821vav7I


Ostatnio edytowano 12 lut 2015, 10:10 przez Strix, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 92 z 153   [ Posty: 1522 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95 ... 153  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 16 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Daniel St. Jules