Kronika Dovahkiinów

Kronika Dovahkiinów

Nowo zapisane karty Smoczych Dusz

TESV 2015-06-02 23-07-06-80.jpg
Dro'Skrez
Khajiici · Mężczyzna · Skrytobójca · Łuk · Przywołanie
20170330142438_1.jpg
Neiize
Elfy Leśne · Kobieta · Mag Bitewny · Miecz jednoręczny · Przywołanie
20160920103140_1.jpg
Thorgrim
Nordowie · Mężczyzna · Wojownik · Miecz dwuręczny · Przywracanie

Dodaj swojego Dragonborna!

Najnowsze posty
Teraz jest 03 gru 2021, 01:03


Napisz wątekOdpowiedz Strona 99 z 153   [ Posty: 1522 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102 ... 153  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 23 kwi 2015, 18:03 
Adept analogów
Adept analogów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 mar 2014, 16:08
Posty: 276
Lokalizacja: Varsovia-Voluntas (Pęknina)
Gra w: TES V Skyrim
tvtrig napisał(a):
ELFX lub Relighting Skyrim wydają mi się najsensowniejsze i najmniej kolizyjne, jeśli jednak decydował byś się na coś poważniejszego i nieco obciążające PC to zalecam sprawdzenie jak zadziała u ciebie ENB, jest wiele propozycji gdzie na screenach mniej więcej to wszystko widać.


Mój hardware to:
Motherboard P31 DS3L Gigabyte
GTX 460 OC 1GB DDR5 Gigabyte
E6700 LGA775 Pentium(R) Dual Core 3.20GB
Viper DDR2 PC2-8500 1066MHz 4GB (2x2GB) KIT (5-5-5-15) Patriot (Black Dragony ostatnio się spaliły i dostałem to)
Zasilacz chyba 500 zapomniałem firmy (ledwo ciepły więc spoko daje radę)
System Win7 HP

Gram na najwyższych i tylko grafa mocno się grzeje, ale podobno tak ma być - bardzo cicho i bardzo ciepło...

Tak więc Sam oceń czy ENB się nada. Ja widzę większy problem w sobie, a nie w sprzęcie. Nie znam angielskiego i nie znam się na oprogramowaniu. Nie zrozum mnie źle, potrafię złożyć komputer i sprawić by dobrze działał, ale to raczej wyuczony odruch niż zrozumienie... Podoba mi się Projekt Bogini, czy jakoś tak, tylko co z tego? Tym samym wniosek taki, że na głębokiej wodzie utonę, mam swoje lata i za wolno się uczę. Do tego mam umysł humanistyczny, a tu potrzeba czegoś więcej...

Zapomniałem o twardzielu, "mikroskopijny" Seagate 250GB

_________________
Ad Maiorem Iahveh Gloriam.
https://www.youtube.com/watch?v=gYi821vav7I


Ostatnio edytowano 23 kwi 2015, 18:26 przez Strix, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 23 kwi 2015, 18:19 
Mistrz pada
Mistrz pada

Dołączył(a): 07 mar 2015, 14:06
Posty: 881
Nie, nie trzeba czegoś więcej, skoro ja daję radę.

Jeśli chodzi o ENB, to nie wiem, jaki dokładnie jest performance drop po ich instalacji, ale istnieje coś w stylu ENB, co właściwie jest ENB, ale odpowiednio skonfigurowanym tak, że nie powoduje spadku FPS (nie ma jednak kilku innych funkcji, które mają inne ENB, m. in. depth of field). Nada się, jeśli wyjdzie, że zwykłego ENB nie uciągniesz. http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/63839/?

_________________
Obrazek
Koło Wielbicieli Hrabiego


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 23 kwi 2015, 18:43 
Adept analogów
Adept analogów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 mar 2014, 16:08
Posty: 276
Lokalizacja: Varsovia-Voluntas (Pęknina)
Gra w: TES V Skyrim
Olgjerd napisał(a):
Nie, nie trzeba czegoś więcej, skoro ja daję radę.

Jeśli chodzi o ENB, to nie wiem, jaki dokładnie jest performance drop po ich instalacji, ale istnieje coś w stylu ENB, co właściwie jest ENB, ale odpowiednio skonfigurowanym tak, że nie powoduje spadku FPS (nie ma jednak kilku innych funkcji, które mają inne ENB, m. in. depth of field). Nada się, jeśli wyjdzie, że zwykłego ENB nie uciągniesz. http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/63839/?


Podoba mi się..., konkretnie filmik nr.3, jeśli będzie u mnie tak wyglądać, to kupione.
Pytanie, które mody mam wyrzucić? I ewentualnie co powinienem dodać? Na screenach trochę za jasne, ale chyba można to poprawić?

Co to jest ten SweetFX, jakaś poprawka? Translator przetłumaczył tylko połowę tekstu. Bądź tu mądry Polaku...
A jeśli ENB, to jakie?

_________________
Ad Maiorem Iahveh Gloriam.
https://www.youtube.com/watch?v=gYi821vav7I


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 23 kwi 2015, 19:04 
Mistrz pada
Mistrz pada

Dołączył(a): 07 mar 2015, 14:06
Posty: 881
SweetFX to jedno z dostępnych ENB (ENB to uogólniony zbiór modyfikacji graficznych, dotyka jednak innych niż zwykłe modyfikacje parametrów, takich jak nasycenie barw, anti - aliasing itp). Autor poleca ELFX, ale nie trzeba go mieć. Polecam za to ściągnąć Imaginator, gdyż pozwoli Ci on dopasować kilka z parametrów wg. Twojego uznania (wg. mnie, światło nieba i słońca jest zbyt mocne, więc je zmniejszyłem w Imaginatorze - odpowiednio sekcja "cinematic -> Sky;Sun").
Jeśli to zainstalujesz, to pamiętaj także, aby wyłączyć w swoim zwykłym launcherze Skyrim anti-aliasing, FXAA oraz filtrowanie anizotropowe - ENB ma własne ustawienia co do tego (launcher główny to ten, jaki uruchamia się na Steam, gdzie jest wybór "wersja pełna", "wersja kinowa". Powinieneś kojarzyć, skoro do niedawna używałeś Steam Workshop)

Pisząc to założyłem, że masz SKSE. Masz SKSE?

Nie nastawiaj się na efekt jak z filmików, ale w porównaniu z grą bez ENB różnica dla Ciebie będzie teraz jak niebo, a ziemia. Moim zdaniem, co do wyglądu gry, to ENB załatwia sprawę w 70%, resztę robią mody na lepsze tekstury.

W samym I Can't Belive It's Not ENB 3 masz do wybory 2 wersje: STRONG WARM (instaluje się domyślnie) oraz CINEMATIC (możesz zainstalować zamiast STRONG WARM - kwestia zamiany paru plików). Osobiście gram na Strong warm, Cinematic dodaje brzydki efekt, jaki normalnie widzisz, gdy oglądasz film 3D bez okularów 3D.
Może dam radę za jakiś czas wrzucić kilka screenów z gry.

E: Nie, nie dam rady wrzucić screenów.

_________________
Obrazek
Koło Wielbicieli Hrabiego


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 23 kwi 2015, 19:17 
Adept analogów
Adept analogów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 mar 2014, 16:08
Posty: 276
Lokalizacja: Varsovia-Voluntas (Pęknina)
Gra w: TES V Skyrim
Olgjerd napisał(a):
SweetFX to jedno z dostępnych ENB (ENB to uogólniony zbiór modyfikacji graficznych, dotyka jednak innych niż zwykłe modyfikacje parametrów, takich jak nasycenie barw, anti - aliasing itp). Autor poleca ELFX, ale nie trzeba go mieć. Polecam za to ściągnąć Imaginator, gdyż pozwoli Ci on dopasować kilka z parametrów wg. Twojego uznania (wg. mnie, światło nieba i słońca jest zbyt mocne, więc je zmniejszyłem w Imaginatorze - odpowiednio sekcja "cinematic -> Sky;Sun").
Jeśli to zainstalujesz, to pamiętaj także, aby wyłączyć w swoim zwykłym launcherze Skyrim anti-aliasing, FXAA oraz filtrowanie anizotropowe - ENB ma własne ustawienia co do tego (launcher główny to ten, jaki uruchamia się na Steam, gdzie jest wybór "wersja pełna", "wersja kinowa". Powinieneś kojarzyć, skoro do niedawna używałeś Steam Workshop)

Pisząc to założyłem, że masz SKSE. Masz SKSE?

Nie nastawiaj się na efekt jak z filmików, ale w porównaniu z grą bez ENB różnica dla Ciebie będzie teraz jak niebo, a ziemia. Moim zdaniem, co do wyglądu gry, to ENB załatwia sprawę w 70%, resztę robią mody na lepsze tekstury.

W samym I Can't Belive It's Not ENB 3 masz do wybory 2 wersje: STRONG WARM (instaluje się domyślnie) oraz CINEMATIC (możesz zainstalować zamiast STRONG WARM - kwestia zamiany paru plików). Osobiście gram na Strong warm, Cinematic dodaje brzydki efekt, jaki normalnie widzisz, gdy oglądasz film 3D bez okularów 3D.
Może dam radę za jakiś czas wrzucić kilka screenów z gry.


Mam SKSE i wiem gdzie są ustawienia o których piszesz, FXAA mam wyłączony odkąd mam bodajże "Crimson Tide", czy jakoś tak. Zresztą mam kilka modów, w których zalecane jest wyłączenie FXAA. Pytanie czego mam się pozbyć, by nie było konfliktu? Mody na textury, to coś jak: Calientes czy śnieg HQ, lód, chmury, HD roślinek lub Meshes coś tam, to wszystko mam.

_________________
Ad Maiorem Iahveh Gloriam.
https://www.youtube.com/watch?v=gYi821vav7I


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 23 kwi 2015, 19:22 
Mistrz pada
Mistrz pada

Dołączył(a): 07 mar 2015, 14:06
Posty: 881
Konfliktu nie powinno być. Jeśli będzie, to najczęściej będzie chodziło, że coś jest zbyt jasno, ale poza tym, to ENB jest bezkonfliktowe.

_________________
Obrazek
Koło Wielbicieli Hrabiego


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 23 kwi 2015, 19:33 
Adept analogów
Adept analogów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 mar 2014, 16:08
Posty: 276
Lokalizacja: Varsovia-Voluntas (Pęknina)
Gra w: TES V Skyrim
Olgjerd napisał(a):
Konfliktu nie powinno być. Jeśli będzie, to najczęściej będzie chodziło, że coś jest zbyt jasno, ale poza tym, to ENB jest bezkonfliktowe.


Wszystko pięknie...
Mam, zdaje się, poważniejszy problem... o nazwie STEAM WORKSHOP. Najwyraźniej nie dociera do niego, że zrezygnowałem z jego plików. Problem z wywalaniem za każdym razem do pulpitu powrócił i ma się dobrze. Zajrzałem na WORKSHOP i... nadal suskrybuję mody. Mam dość, bo na chłopski rozum oznacza to przeinstalowanie dosłownie wszystkiego, a w pierwszym rzędzie STEAM, a to oznacza, że należałoby zachować właściwą kolejność instalacji... Tak znalazłem się na samym dole pleców... Czy jest inny sposób???!!!

Tak czy owak, gotowa lista modów zawsze się przyda. Jestem nadal otwarty na propozycje i sugestie, o ile komuś się chce spojrzeć na moją listę modów. Ja w tym czasie kucnę sobie w kącie i cichutko popłaczę...

Edit//
Jeśli odinstaluję STEAM i Skyrim oraz SKSE, a zostawię NEXUS, LOOT i Tes5Edit? Oczywiście po uprzednim dezaktywowaniu modów, to czy jest szansa na to, że "zagra"???

Po chwilowym zastanowieniu, chyba znam odpowiedź...

Edit//
Witam.
Zamierzam dziś zrobić "czystą" instalację Skyrim i na początek mam dwa pytania, nie wiem tylko czy oba mieszczą się w tym dziale. Pierwsze dotyczy NEXUS, czy odinstalowując NMM i instalując go ponownie nie utracę historii pobierania modów na moim koncie w sieci? Drugie to, obiło mi się o uszy, że warto przy okazji "wyczyścić chmurę w STEAM", pojedyńcze słowa w tym stwierdzeniu rozpoznaję i na tym kończy się moje rozumienie... Nawet nie wiem w jakim dziale powinienem o to pytać. Co to takiego i ewentualnie, jak to się robi???

_________________
Ad Maiorem Iahveh Gloriam.
https://www.youtube.com/watch?v=gYi821vav7I


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 24 kwi 2015, 11:18 
ShadowCaster
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2014, 12:59
Posty: 2004
Lokalizacja: Poznań
Polecam zapisać mody jakie masz zainstalowane przez NMM i po reinstalce pobrać je ponownie. Unikniesz w ten sposób załadowania plików z poprzedniej gry zgromadzonych w cashe NMM. Steam Workshop nadal radzę omijać z daleka.

_________________
Galeria Skyrim


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 24 kwi 2015, 11:32 
Adept analogów
Adept analogów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 mar 2014, 16:08
Posty: 276
Lokalizacja: Varsovia-Voluntas (Pęknina)
Gra w: TES V Skyrim
nocny napisał(a):
Polecam zapisać mody jakie masz zainstalowane przez NMM i po reinstalce pobrać je ponownie. Unikniesz w ten sposób załadowania plików z poprzedniej gry zgromadzonych w cashe NMM. Steam Workshop nadal radzę omijać z daleka.


Nie zamierzam korzystać z plików wcześniej pobranych i przechowywanych gdzieś tam... Chodzi mi o to, że na Nexus Mods and Community, po zalogowaniu, wśród zakładek typu browse files, categories, itp. na samym dole (chyba) znajduje się zakładka downloads history. Pobieram wtedy "świerżego" moda z ich strony, tyle że dokładnie tego samego, którego miałem i np. oceniłem (wsparłem) wcześniej... Czy piszę po Polsku, bo sam nie jestem pewien czy bym się zrozumiał?

_________________
Ad Maiorem Iahveh Gloriam.
https://www.youtube.com/watch?v=gYi821vav7I


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 24 kwi 2015, 12:05 
ShadowCaster
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2014, 12:59
Posty: 2004
Lokalizacja: Poznań
Z Nexus zawsze ładujesz oryginalne pliki. Lista jest tylko dla orientacji, na nic nie wpływa.

Pisząc o Nexus Mod Menager miałem na myśli cashe NMM. Gdy instalowujesz mod, NMM gromadzi kopię plików, które nadpisuje mod, tak, że po deinstalacji poprzednie pliki wracają na swoje miejsce. Problem w tym, że po takiej operacji często wracają już nadpisane pliki innymi modami. Dlatego przy zakładaniu nowej gry, lepiej wykasować wszystkie mody z NMM i pobrać je na nowo.
Nie wiem czy opisałem to klarownie, ale dam przykład. Instalujesz 3 mody na roślinność: SFO - skyrim flora overhaul, UG - unique grasses, Verdant- verdant - a Skyrim Grass Plugin
1] instalujesz SFO
2] instalujesz UG (robiona jest kopia z SFO)
3] instalujesz Verdant (riobiona jest kopia (UG)

4] odinstalowujesz UG, bo ci się nie podoba ( wraca kopia z SFO, brak tekstur z Verdant !

_________________
Galeria Skyrim


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 99 z 153   [ Posty: 1522 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102 ... 153  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 18 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Daniel St. Jules