Kronika Dovahkiinów

Kronika Dovahkiinów

Nowo zapisane karty Smoczych Dusz

TESV 2015-06-02 23-07-06-80.jpg
Dro'Skrez
Khajiici · Mężczyzna · Skrytobójca · Łuk · Przywołanie
20170330142438_1.jpg
Neiize
Elfy Leśne · Kobieta · Mag Bitewny · Miecz jednoręczny · Przywołanie
20160920103140_1.jpg
Thorgrim
Nordowie · Mężczyzna · Wojownik · Miecz dwuręczny · Przywracanie

Dodaj swojego Dragonborna!

Najnowsze posty
Teraz jest 27 lis 2021, 21:17


Napisz wątekOdpowiedz Strona 100 z 153   [ Posty: 1522 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103 ... 153  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 24 kwi 2015, 12:40 
Adept analogów
Adept analogów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 mar 2014, 16:08
Posty: 276
Lokalizacja: Varsovia-Voluntas (Pęknina)
Gra w: TES V Skyrim
nocny napisał(a):
Z Nexus zawsze ładujesz oryginalne pliki. Lista jest tylko dla orientacji, na nic nie wpływa.

Pisząc o Nexus Mod Menager miałem na myśli cashe NMM. Gdy instalowujesz mod, NMM gromadzi kopię plików, które nadpisuje mod, tak, że po deinstalacji poprzednie pliki wracają na swoje miejsce. Problem w tym, że po takiej operacji często wracają już nadpisane pliki innymi modami. Dlatego przy zakładaniu nowej gry, lepiej wykasować wszystkie mody z NMM i pobrać je na nowo.
Nie wiem czy opisałem to klarownie, ale dam przykład. Instalujesz 3 mody na roślinność: SFO - skyrim flora overhaul, UG - unique grasses, Verdant- verdant - a Skyrim Grass Plugin
1] instalujesz SFO
2] instalujesz UG (robiona jest kopia z SFO)
3] instalujesz Verdant (riobiona jest kopia (UG)

4] odinstalowujesz UG, bo ci się nie podoba ( wraca kopia z SFO, brak tekstur z Verdant !


Ciąg dalszy wcześniejszego tematu (uzupełnienie listy z NMM)

Załącznik:
Mody-Kolejka.PNG


Ps.Nie wszystkie się wyświetlają, ale Komu ja to mówię...

Na stronie Nexus w zakładce "downloads history" znajduje się "adres do moda". Klikając np. "W.A.T.E.R." zostaję przekierowany na stronę gdzie ten mod jest i wtedy mam możliwość pobrania go. Chodzi o to, że... kurczę. Od nowa. Odpalam Google Chrome i wchodzę na stronę Nexus Mods and Community. Loguję się i rozwijam bodajże zakładkę "Files", na samym dole znajduje się zakładka "Downloads history". Tam właśnie znajdują się nazwy modów, które kiedykolwiek zdarzyło mi się pobrać z ich strony (chronologicznie) i kiedy kliknę nazwę np. "W.A.T.E.R", to ląduję pod tym adresem, jakbym kliknął link do moda od pana, panie Nocny. Byłoby to spore uproszczenie przy ponownym ściąganiu modów, jeśli ich historia jest niezależna od tego, czy w danej chwili mam zainstalowanego NMM, czy nie... uuufff...

Jako, że pan Nocny (pod wpływem Swej niezmierzonej skromności) zdjął mojego posta z przeprosinami, za nie uważne przeczytanie Jego odpowiedzi, czynię to azaliż, edytując tegoż posta.

Zdaję się, że powinienem przenieść się do działu jak instalować mody i tak też czynię.

_________________
Ad Maiorem Iahveh Gloriam.
https://www.youtube.com/watch?v=gYi821vav7I


Ostatnio edytowano 24 kwi 2015, 13:00 przez Strix, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 29 kwi 2015, 10:53 
Adept analogów
Adept analogów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 mar 2014, 16:08
Posty: 276
Lokalizacja: Varsovia-Voluntas (Pęknina)
Gra w: TES V Skyrim
Witam.
Wiem, że piszę posta pod postem, ale moja nikła wiedza nie pozostawia mi wyboru... Nie potrafię dodać więcej jak trzech zakładek do jednego posta (będę miał ich sześć, więc popełnię recydywę, gdyż jak łatwo policzyć to jest pierwszy z dwóch postów). W wiadomościach prywatnych nie widzę opcji dodawania zakładek... Przepraszam, ale nie potrafię sobie z tym poradzić, dlatego popełniam to przestępstwo.

Panie Nocny, pliki wyglądają u mnie tak:
Załącznik:
01.PNG

Załącznik:
02.png

Załącznik:
03.PNG


W drugim poście, za co bardzo przepraszam, zamieszczę kolejne trzy zrzuty...

_________________
Ad Maiorem Iahveh Gloriam.
https://www.youtube.com/watch?v=gYi821vav7I


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 29 kwi 2015, 11:15 
Adept analogów
Adept analogów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 mar 2014, 16:08
Posty: 276
Lokalizacja: Varsovia-Voluntas (Pęknina)
Gra w: TES V Skyrim
Teraz to już dostane od Administracji dożywocie w kamieniołomach...
Do rzeczy:
Załącznik:
04.PNG

Załącznik:
05.PNG

Załącznik:
06.PNG


I teraz tak, wersja SkyUI 4.1 działała dobrze ze spolszczeniem 2.1 i przynajmniej była widoczna, wraz ze spolszczeniem w drugiej zakładce Nexusa (kolejność ładowania modów) i była widoczna dla LOOT. Wersja SkyUI 2.1 (czyli prawidłowa), jak widać na zrzutach... Oczywiście obie te wersje powodują ten sam błąd, twierdzą, że nie mam SKSE. Ale już przy drugim uruchomieniu gry (nie wychodząc całkiem ze STEAM) wszystko jest OK.
Napiszę tak, jeśli Nikt nie potrafi mi pomóc, to zamierzam przeinstalować grę i steam od nowa, i wgrać wersję SkyUI 4.1 ze spolszczeniem 2.1, bo tą przynajmniej LOOT widzi...
Czy taki "kompromis" ma sens???

_________________
Ad Maiorem Iahveh Gloriam.
https://www.youtube.com/watch?v=gYi821vav7I


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 29 kwi 2015, 12:43 
ShadowCaster
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2014, 12:59
Posty: 2004
Lokalizacja: Poznań
Wersje moda i spolszczenia powinny być zgodne, więc taki kompromis odpada. Ten problem rozwiązuje się w prosty sposób, trzeba odpalić plik skse_loader.exe jako administrator, ale jak wiem masz to ustawione. Tak więc przyczyna tkwi gdzie indziej. Może używasz programu antywirusowego, który blokuje działanie SKSE, albo masz włączony UAC (system blokowania plików wykonywalnych przez windows). Tutaj masz instrukcję jak to wyłączyć.
Spróbuj zrobić skrót do skse_loader.exe na desktop i odpalać go przez prawy klik/uruchom jako administrator.
Możesz pobrać wersję SKSE zip i rozpakować ją do głównego folderu z grą nadpisując wszystko.
No i dodaj cały folder do wyjątków w programie antywirusowym ;)

_________________
Galeria Skyrim


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 29 kwi 2015, 12:53 
Adept analogów
Adept analogów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 mar 2014, 16:08
Posty: 276
Lokalizacja: Varsovia-Voluntas (Pęknina)
Gra w: TES V Skyrim
nocny napisał(a):
Wersje moda i spolszczenia powinny być zgodne, więc taki kompromis odpada. Ten problem rozwiązuje się w prosty sposób, trzeba odpalić plik skse_loader.exe jako administrator, ale jak wiem masz to ustawione. Tak więc przyczyna tkwi gdzie indziej. Może używasz programu antywirusowego, który blokuje działanie SKSE, albo masz włączony UAC (system blokowania plików wykonywalnych przez windows). Tutaj masz instrukcję jak to wyłączyć.
Spróbuj zrobić skrót do skse_loader.exe na desktop i odpalać go przez prawy klik/uruchom jako administrator.
Możesz pobrać wersję SKSE zip i rozpakować ją do głównego folderu z grą nadpisując wszystko.
No i dodaj cały folder do wyjątków w programie antywirusowym ;)


Kłaniam się i przepraszam jeszcze raz za nawalenie tylu postów pod rząd ;(
Oczywiście zrobię jak fachowiec radzi. Jakby co napiszę co pomogło...
Nadal chciałbym się dowiedzieć dlaczego LOOT nie widzi SkyUI 2.1, co ciekawe jeśli się wgra SkyUI 4.1 to jest on wszędzie widoczny, a w LOOT widać wtedy również spolszczenie 2.1...
Są rzeczy na niebie i ziemi, o których się nawet fizjonomom nie śniło, więc nie fizoluję dalej :spi: ...

Pragnę w tym miejscu się pokalać i oznajmić wszem i wobec, że jestem IMBECYLEM.
Zaś, zapewne niekłamaną przyjemność, wyjaśnienia tegoż, zostawiam panu Nocnemu, który zapewne chętnie by mnie teraz kopnął w rzyć... (nie wiem, czy poprawnie napisałem ostatni wyraz). :(

Dawniej "EquesCarbo"

_________________
Ad Maiorem Iahveh Gloriam.
https://www.youtube.com/watch?v=gYi821vav7I


Ostatnio edytowano 29 kwi 2015, 16:50 przez Strix, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 29 kwi 2015, 14:19 
ShadowCaster
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2014, 12:59
Posty: 2004
Lokalizacja: Poznań
Ostatni wyraz dobrze, ale przedostatni źle ;) ale nie ma tego złego, miałem przynajmniej okazję przeczytać całe forum [WIPz] Skyrim Script Extender łącznie z dokumentacją techniczną. SKSE+SkyUi działa poprawnie gdy w tle odpalony jest steam.

_________________
Galeria Skyrim


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 29 kwi 2015, 19:59 
Adept analogów
Adept analogów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 mar 2014, 16:08
Posty: 276
Lokalizacja: Varsovia-Voluntas (Pęknina)
Gra w: TES V Skyrim
Witam.
Po ponownym przeinstalowaniu dosłownie wszystkiego mam cały czas problem ze SkyUI. Po ściągnięciu i aktywacji w NMM, nie pojawia się na liście kolejności ładowania modów w Nexus. LOOT go nie widzi, a w folderze DATA jest jedynie plik o nazwie: Readme - SkyUI.txt. Nie ma nic z bsa czy esm. Jest jedynie, spakowany, w folderze: Nexus, Mods...
Dodam, że z wersją 4.1 nie miałem takiego kłopotu (wersja, którą próbuję zainstalować to 2.1 pod spolszczenie).

Ps.Fajny awatar, co nie? Pomyślałem sobie, że taka mała, bojowa sówka będzie w sam raz, ale im dłużej jej się przyglądam, to dochodzę do wniosku, że równie dobrze może mieć zatwardzenie... :(
Załącznik:
01.PNG

Załącznik:
02.PNG

Załącznik:
03.PNG

_________________
Ad Maiorem Iahveh Gloriam.
https://www.youtube.com/watch?v=gYi821vav7I


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 29 kwi 2015, 22:07 
ShadowCaster
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2014, 12:59
Posty: 2004
Lokalizacja: Poznań
Nie ma żadnego logicznego powodu, że SkyUi nie pojawia się na liście modów, tym bardziej, że jak piszesz działa w grze. Odinstaluj SkyUi w NMM, pobierz moda manualnie z Nexus jako zip i dodaj plusem do NMM, potem zainstaluj. Po tej operacji plik SkyUi.esp musi się fizycznie tam znaleźć.Jeśli nie, to może znaczyć, że nie wiem...mody ładują się do innego katalogu data np na C: gdzie jest steam ? Ta operacja z manualnym ściąganiem nic nie zepsuje, ze spokojem można ja zrobić dla eksperymentu.

_________________
Galeria Skyrim


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 29 kwi 2015, 22:13 
Adept analogów
Adept analogów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 mar 2014, 16:08
Posty: 276
Lokalizacja: Varsovia-Voluntas (Pęknina)
Gra w: TES V Skyrim
nocny napisał(a):
Nie ma żadnego logicznego powodu, że SkyUi nie pojawia się na liście modów, tym bardziej, że jak piszesz działa w grze. Odinstaluj SkyUi w NMM, pobierz moda manualnie z Nexus jako zip i dodaj plusem do NMM, potem zainstaluj. Po tej operacji plik SkyUi.esp musi się fizycznie tam znaleźć.Jeśli nie, to może znaczyć, że nie wiem...mody ładują się do innego katalogu data np na C: gdzie jest steam ? Ta operacja z manualnym ściąganiem nic nie zepsuje, ze spokojem można ja zrobić dla eksperymentu.


Steam wraz z grą mam na partycji D. Nexus "pod" systemem, na partycji C.
Zaraz skończę..., nie jestem pewny czy zrozumiałem akcję z "plusem"...
Plik ściągnięty. Mam pytanie, czy spakowany plik mam przenieść tam gdzie powinien się znaleźć po ściągnięciu go z menadżerem (czyli partycja D - Games - Nexus Mod Manager - Skyrim - Mods) i dopiero dodać plusem?

Manualnie pobrałem, jak kazali panowie szlachta. Akcję z plusem zrozumiałem. Chodzi o to, że wszystko co ściągam z internetu manualnie ląduje na partycji E w folderze Google Chrome (downloads). Pytam, czy mogę najpierw przenieść spakowany plik do folderu z modami w Nexus i dopiero go "dodać"?

_________________
Ad Maiorem Iahveh Gloriam.
https://www.youtube.com/watch?v=gYi821vav7I


Ostatnio edytowano 29 kwi 2015, 23:02 przez Strix, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z modyfikacjami
PostNapisane: 29 kwi 2015, 22:55 
ShadowCaster
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2014, 12:59
Posty: 2004
Lokalizacja: Poznań
Pobierasz plik z Nexus przez download manually, potem w NMM klikasz na ikonę plusa- tak to wygląda
mod doda się do listy i instalujesz go dalej przez NMM.

Edit:
lokacja dyskowa nie ma znaczenia, gdy go dodasz przez + ląduje w NMM

_________________
Galeria Skyrim


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 100 z 153   [ Posty: 1522 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103 ... 153  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Daniel St. Jules