Kronika Dovahkiinów

Kronika Dovahkiinów

Nowo zapisane karty Smoczych Dusz

TESV 2015-06-02 23-07-06-80.jpg
Dro'Skrez
Khajiici · Mężczyzna · Skrytobójca · Łuk · Przywołanie
20170330142438_1.jpg
Neiize
Elfy Leśne · Kobieta · Mag Bitewny · Miecz jednoręczny · Przywołanie
20160920103140_1.jpg
Thorgrim
Nordowie · Mężczyzna · Wojownik · Miecz dwuręczny · Przywracanie

Dodaj swojego Dragonborna!

Najnowsze posty
Teraz jest 30 lis 2021, 13:55


Dział zablokowanyOdpowiedz Strona 1 z 1   [ Posty: 5 ]
Autor Wiadomość
 Tytuł: Recenzje modów by Woland
PostNapisane: 04 sie 2013, 19:18 
Nałogowiec
Nałogowiec

Dołączył(a): 14 kwi 2012, 09:31
Posty: 1630
Gra w: TESV TESIV DiabloIII AssasinCreed Wiedźmin DragonAgeII RO2 Wargame:ZW CoH2 SniperElite2
Zefiron niegdyś robił serię recenzji modów (3 arty, potem zawieszone). Projekt odwieszony z tym że ja piszę tu a potem on przerzuca do inskyrim. Pierwsza seria modów jako wstępniak ;)
Mody będą pojawiać się w postach w tym temacie paczkami oraz będą te opisy przerzucane do pierwszego postu.

Przy nazwach modów zobaczycie pewne oznaczenia. + oznacza że używam tego mod, - nie używam a +/- że używałem ale już nie używam (jeśli ze względów technicznych typu bugi oczywiście zamieszczę o tym ostrzeżenie w kategorii "Uwagi").
Animacje


Fores New Idles in Skyrim - FNIS +


(Autor): -fore


Opis modyfikacji:

Generator animacji. Instalumy przez NMM. W zakładce tool będzie for users i for modders foldery. Usuwamy for modders (przydatne tylko dla moderów) a zostawiamy for users. Kiedy instalujemy mod wymagający FNIS po instalacji włączamy generator (plik .exe w folderze) i każemy mu aktualizację. W przeciwnym razie po wybraniu animacji postać "zamarza".
O wymaganiu FNIS będę pisał jeśli będzie wymagany (jak nie- to nie jest wymagany).

BROŃ


Immersive Weapons +/-

Autorzy: Hothtrooper44 (wrzucił mod) - Ironman5000 - Eckss

Opis: Mod dodaje 224 nowe bronie wszystkich kategorii oraz 6 nowych typów strzał w dość wysokiej jakości graficznej. Podobnie jak w przypadku Immersive Armor napotkani w świecie gry przeciwnicy również będą wykorzystywali użytą w modzie broń.

Uwagi:

- W przypadku wersji 32 bit zalecana instalacja ręczna. Spokojnie, ten mod to jedynie 3 pliki.
(mod używałem kiedyś, już nie używam, nie nadaje się na słabsze komputery)
- Wymagane perki do każdej broni są inne
-Mod dużo waży

Link:http://skyrim.nexusmods.com/mods/27644/?


The Anzicourt +


Autor: Elvarheim


Opis moda:

"Bastard sword". Miecz półtoraręczny do wykucia w Niebiańskiej Kuźni. Wysoka jakość wykonania. Miecz nie jest w żaden sposób przedobrzony- ot wygląda jak zwykły miecz (co wg. mnie jest zaletą).

Uwagi:

-Miecz do wykucia tylko w Niebiańskiej Kuźni w kategorii stalowe
-Miecz co do materiałów do wykucia ma bardzo małe wymagania (2 sztabki stai, dwa paski skóry i jeszcze składnik). Wartość tego miecza natomiast wynosi... 2500! Idealny do trenowania kowalstwa przy okazji (może i oszukiwanie, jednak dla gracza który gra już któryś raz z rzędu w rozwoju kowalstwa nie ma nic ekscytującego, wierzcie mi).

Link:

http://skyrim.nexusmods.com/mods/39355//?


Isilmeriel LOTR Weapons Collection +

Autor: Isilmeriel


Opis moda:

mod dodaje 10 broni (kilka mieczy 1h i 2h, kilka sztyletów, buława i łuk). Bronie te są dobre tak dla fanów LOTR jak i poszukujących interesujących mieczy których piękno tkwi w ich prostocie

Uwagi:

-tylko do wykucia w Moonforge (natkniesz się na to w połowie drogi w górę do Siwobrodych)
-Przygotować się przy wykuwaniu! Do wykucia w zależności od broni wymagane bywa np. drewno (porąb drewno np.przy sklepie Belethora), sztabki srebra, orichalcum itp.
-Mod ma w dodatkach do pobrania opcje wydłużenia dwóch broni o 15% (warto dla fanów długich mieczy)


Link:

http://skyrim.nexusmods.com/mods/5727/?


DCR


Autor: Angilla


DCR - Blade Set +/-


Opis moda:

mod zawiera zestaw mieczy i sztyletów. Są zwykłe, grawerowane oraz z rękojeścią która ma świetlistą kulkę.

Uwagi:

-Wymagane kowalstwo ebonowe


Link:

http://skyrim.nexusmods.com/mods/5284/?

DCR - Heavy Weapons Set -


Opis moda:

topór i młot. Topór ma klejnot.

Uwagi:

-Autor moda napisał: "First head to Falkreath , a far southern town in Skyrim. Once there, head to the Gray Pine Goods store and talk to Solaf. He now sells a book called “The Last Gate of Cyrodiil.” Buying this book starts the quest DCR – Forging Ahead. If you’re not interested in lore or story-lines, don’t worry the quest is pretty quick."


Link:

http://skyrim.nexusmods.com/mods/21785/?


Dread Knight Weapon Set -


Autor: jojjo


Opis moda:

Wszystkie typy broni jakie można wykuć w kuźni po jednym egzemplarzu. Typ broni- "mhroczne i sztraszne" ( trupie główki itp.). Bardzo ładne wykonanie.

Uwagi:

-Do wykucia trzeba ebonowy perk, wykujesz w każdej kuźni. Lepsza odmiana ale nieulepszalna zlokalizowana jest w Folgunthur.


Link:

http://skyrim.nexusmods.com/mods/15494//?


Better Bows -


Autor: Howiego08


Opis moda:

Zestaw 9 łuków dobrej jakości w pełni wpasowywujące się w łuki z vanilli (lore-friendly)

Link:

http://skyrim.nexusmods.com/mods/13317//?


Musket Mod -


Autor:
Gosu

Opis moda:
W sekcji stalowe mamy... muszkiety!

Uwagi:

-Wczesna alfa
-Wymagany Dawnguard


Link:
http://skyrim.nexusmods.com/mods/23903//?


Project Flintlock Rifle - Sequel to Musket Mod -

Opis moda: kontynuacja moda Musket Mod Gosu jego autorstwa. Dodaje muszkiety i amunicję.

Uwagi:

-Stalowe- wykuwanie muszkietów Różne- amunicja
-Podobnie jak Musket Mod- wymagany Dawnguard


Link:

http://skyrim.nexusmods.com/mods/26653/?

_________________
"Hej Odynie prowadź nas
Śmierci w oczy spojrzeć czas
Bo drakkary są gotowe i rwą się do drogi
Niecierpliwe wielkich czynów i przelanej krwi
Nie ma nigdy w sercach naszych ani cienia trwogi
A dla wrogów też litości nie ma ani krzty"


Ostatnio edytowano 05 sie 2013, 10:54 przez Wollannd, łącznie edytowano 9 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Recenzje modów by Woland
PostNapisane: 05 sie 2013, 09:33 
Nałogowiec
Nałogowiec

Dołączył(a): 22 mar 2012, 03:11
Posty: 3074
Polecam nieco więcej bbcode. Pogrubienie na nazwach modyfikacji skutecznie stanowiłoby o rozdzieleniu poszczególnych opisów i wyszczególnieniu treści. Same cechy danej modyfikacji można by zamknąć w liście (list).
To tak gwoli czytelności, bo sam pomysł jest ciekawy ;).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Recenzje modów by Woland
PostNapisane: 05 sie 2013, 09:37 
Nałogowiec
Nałogowiec

Dołączył(a): 14 kwi 2012, 09:31
Posty: 1630
Gra w: TESV TESIV DiabloIII AssasinCreed Wiedźmin DragonAgeII RO2 Wargame:ZW CoH2 SniperElite2
Dziękuję za uwagi :)
Potem ogarnę to jakoś, to tylko taki wstęp, ogólnie chciałem zobaczyć jak to się przyjmie.
Poza tym na przykład (efekt kopiuj-wklej z brudnopisu w wordpadzie) wrzuciłem mod z ptasimi piórami we włosy (usunąłem opis już) a który miał się pojawić w następnej recenzji.
Umieściłem też informacje czy dany mod używałem gdyż dla odbiorcy może mieć znaczenie czy recenzent tylko czytał o danym modzie i zna go od innych czy na własnej grze testował. I jak ktoś by miał problem może wiedzieć że jak coś śmiało może mnie spytać o taką a taką rzecz z takim a takim modem bo powinienem znać odpowiedź.

_________________
"Hej Odynie prowadź nas
Śmierci w oczy spojrzeć czas
Bo drakkary są gotowe i rwą się do drogi
Niecierpliwe wielkich czynów i przelanej krwi
Nie ma nigdy w sercach naszych ani cienia trwogi
A dla wrogów też litości nie ma ani krzty"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Recenzje modów by Woland
PostNapisane: 05 sie 2013, 10:20 
RON
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 sie 2012, 11:09
Posty: 7968
Gra w: Banowanie ;]
Ifrexalis dobrze mówi. Prosiłbym, abyś robił to np. w postaci listy. Raz, że czytelność jest dosyć zaburzona, a dwa, że nie bardzo wiem co mogę potem z tego wyciągnąć. :)

Może taki szablon będzi dobry:

Spoiler:


Jest Okej Wollannd, tylko jak już piszesz "Uwagi" to treść też wycentruj. Kolor uwag daj na czerwono (nie będzie się to tak zlewać)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Recenzje modów by Woland
PostNapisane: 31 sie 2013, 10:25 
Nałogowiec
Nałogowiec

Dołączył(a): 14 kwi 2012, 09:31
Posty: 1630
Gra w: TESV TESIV DiabloIII AssasinCreed Wiedźmin DragonAgeII RO2 Wargame:ZW CoH2 SniperElite2
Nie mogę się coś wziąć za te recenzje ale pod wpływem wątku Role-Playing z Dyskusje postanowiłem poświęcić ten temat "ożywianiu naszej postaci za pomocą modów. Będę w postach robił "poradnik modów role playing" a zarazem w międzyczasie kopiował mody już normalnie kategoriami do spisu modów. Poradnik w kilku częściach.
Z racji że to dość szeroka kwestia i masa modów w tym względzie postanawiam ograniczyć się do tego co użyłem do modyfikowania swojej postaci. W kolejnych odsłonach kiedy wejdziemy w dalsze stadia rozwoju postaci zaprezentuję tez własne screeny co z modów da się uzyskać.
Wszystkie te mody są na każdy komputer- 90% tych co może odpalić Skyrima uciągnie te (lub część chociaż) tych modów.

Pisać co o tym sądzicie. Jak się spodoba dam część drugą. Postanowiłem wszelkie kolejne recenzje wrzucać seriami. Teraz seria o postaciach, potem o zbrojach, potem seria wszystko o domach itp.
Tak, widzę że trzeba zrobić drobne korekty. Jeszcze dzisiaj będą.

TWORZENIE POSTACI- CZĘŚĆ PIERWSZA


univision Face

Autor: DD AKT

Opis moda

Piękna, w wysokiej jakości kobieca twarz w wersji do wyboru UNP lub CBBE (używam UNP). Poza twarzą modyfikuje również usta, oczy czy blizny.

Uwagi:

-Brak folderu meshes.

Link::



(Jak zrobić folder meshes?
Ściągamy najlepiej to http://skyrim.nexusmods.com/mods/17704/? bo meshes jest tu kompatybilny (bo nie każdy jest!) z univision, kopiujemy folder meshes tak jak w modzie po wypakowaniu mamy ścieżkę, (tylko meshes!!), i mamy meshes do gry.
Można grać bez meshes, jednak wtedy wygląd postaci zmienia się pod wpływem oświetlenia itp.- na gorsze. Ogólnie brzydko to wygląda, ładnie tylko pod określonym oświetleniem i w ciemnych miejscach jeśli nie mamy meshes. Alternatywą może być zainstalowanie ENB który też usuwa problem jednak i tak twarz z folderem meshes będzie wyglądać ładniej i naturalniej)


ApachiiSkyHair

Autor moda:

Opis moda:

-Dodaje masę nowych włosów. Konkretniej- wg. autora moda- 158!

Link:

http://skyrim.nexusmods.com/mods/10168/?




Autor moda:

Opis moda:

- Poprawia wygląd włosów z ApachiiSkyHair i czyni je bardziej realistycznymi
Uwagi:

-To tylko retextura, wymaga podstawki

-Pomimo wysokiej jakości graficznej nie wpływa na zużycie karty graficznej, ramu czy procesora
-Uwaga! Zmienia paletę barw włosów! Mojej Dovahkiince z czysto rudych zmienił na bardzo ciemno czerwone. Może i ciemno-czerwone Dovahkiince mojej pasują ale inne podmiany mogą komuś koncepcję postaci popsuć.

Link:

http://skyrim.nexusmods.com/mods/35092/?



Helmless Warrior

Autor moda:

Adul

Opis moda:

Perki do pancerze wymagające hełmu już go nie wymagają

Uwagi:

-Stary, dawno nie aktualizowany, ale działa poprawnie!

Link:

http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... s/?id=7665


DIMONIZED UNP female body

Autor moda:
dimon99
Opis moda:

Mod podmienia tekstury ciała na lepsze

Uwagi:

-Niska jakość. Dla lepszej jakości doinstalować z "Optional" tekstury w wyższej jakości
-Alternatywą dla problemu kiepskiej tekstury i małych piersi może być UNPB. Niestety autor moda skasował go jednak dysponuję tym modem więc pytać na pw ;)

HN66s Mage Nails



Autor moda

humannature66
Opis moda:

Mod dodaje długie paznokcie do postaci. W 6 kolorach. Generalnie dla niedzielnego gracza zagraj-przejdź-zapomnij bez znaczenia. Jeśli ktoś jest jednak naprawdę graczem sSkyrima potencjalnie może go to zainteresować. Ja tego używam dla mojej Dovahkiinki moda na dłuższe paznokcie (konkretniej te w kolorze czarnym) ale to już opcjonalne- sami musimy zdecydować jak chcemy by nasza postać wyglądała

Uwagi:

-Mod tworzy nowy slot i dodaje to jako itemy (ale to prawdziwe paznokcie w założeniu moda!).
Położenie itemów podane w opisie moda na stronie
-Dodaje po +30 albo +50 do many

Link:

http://skyrim.nexusmods.com/mods/27668/?



Pretty Motion Package

Autor moda:

dualsun

Opis moda:

Jak Pinup Poser, ale mniej animacji za to łatwiej ogarnąć co jest gdzie. Poza tym stabilniejszy (brak CTD) a jak komuś Pinup Poser działa- to ten też może ściągnąć bo oba są kompatybilne.
Ogólnie pozy różne postać dzięki temu przyjmuje. Ważny dla robienia screenów jak i poprawia role-playing.

Uwagi:

-Wymagany FNIS
Link:

http://skyrim.nexusmods.com/mods/28978//?



Menno HairFlowers

Autor moda:

mennowar

Opis moda:

-We włosy dodać jako item można sobie kwiaty, motyle albo ptasie pióra. Ptasie pióra ku dołowi są, nie ku górze jak w modzie którego opis za chwilę przeczytacie.

Uwagi:

- 2 rodzaje kwiatów nie działają (Apollo konkretniej)

-Znajdziecie w Rzecznej Puszczy (lokacja w screenach moda w linku) lub kupicie u nowej handlarki siedzącej na krześle obok Belethora w sklepie Belethora.

Link:

http://skyrim.nexusmods.com/mods/38728/?



Feathers for humanoid males and females

Autor moda:

zzjay
Opis moda:

Dodaje w kategorii biżuteria ptasie pióra (wymagany jeden pasek skóry)

Uwagi:

-Jako że tanie wytwarzanie pozwala ćwiczyć kowalstwo
-Pióra kompatybilne z wszystkim co w Menno Hair Flowers. Osobne sloty mają i nie są one skonfliktowane. Ubranie piór we włosy z Menno i z modu zzjay pięknie wygląda, naprawdę. Warto mieć oba mody.
-Zalecam ściągnąć plik z kategorii optional.

Link:

http://skyrim.nexusmods.com/mods/25393/?



UNP Boots 01

Autor moda:

Petrovich
Opis moda:

Dodaje skórzane buty. Lore-friendly. Pasują do itemów z vanilli, świetnie (wręcz jak jeden set) pasują do szaty maga ucznia. Ale w ogóle świetnie się prezentują. Warto.

Link:

http://skyrim.nexusmods.com/mods/15974/?



(zostawiam sobie szablon na dole, odechciało mi się ciągle pisać to od nowa :D )
nazwa moda

Autor moda:

Opis moda:

Uwagi:

Link:

_________________
"Hej Odynie prowadź nas
Śmierci w oczy spojrzeć czas
Bo drakkary są gotowe i rwą się do drogi
Niecierpliwe wielkich czynów i przelanej krwi
Nie ma nigdy w sercach naszych ani cienia trwogi
A dla wrogów też litości nie ma ani krzty"


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowanyOdpowiedz Strona 1 z 1   [ Posty: 5 ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Daniel St. Jules