Kronika Dovahkiinów

Kronika Dovahkiinów

Nowo zapisane karty Smoczych Dusz

TESV 2015-06-02 23-07-06-80.jpg
Dro'Skrez
Khajiici · Mężczyzna · Skrytobójca · Łuk · Przywołanie
20170330142438_1.jpg
Neiize
Elfy Leśne · Kobieta · Mag Bitewny · Miecz jednoręczny · Przywołanie
20160920103140_1.jpg
Thorgrim
Nordowie · Mężczyzna · Wojownik · Miecz dwuręczny · Przywracanie

Dodaj swojego Dragonborna!

Najnowsze posty
Teraz jest 20 wrz 2020, 19:36


Napisz wątekOdpowiedz Strona 2 z 2   [ Posty: 19 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Kontakt z aktorami na ogromne odległości
PostNapisane: 17 paź 2013, 14:43 
Nałogowiec
Nałogowiec

Dołączył(a): 22 mar 2012, 03:11
Posty: 3074
Przepraszam - za własne zdanie.

Moją winą jest jedynie to, że pragnę zaoszczędzić czasu innym. Nie każdy bowiem ma setki wolnych godzin, które może przewidzieć na próby naprawiania nienaprawialnego.

Na drugi raz zostawię własne.. "fantazje" samemu sobie.

Również, pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kontakt z aktorami na ogromne odległości
PostNapisane: 17 paź 2013, 14:52 
Casual
Casual

Dołączył(a): 26 sie 2013, 09:28
Posty: 23
Pisanie "próby naprawiania nienaprawialnego" jest zwykłym straszeniem ludzi a nie rzetelnym ostrzeganiem.
Po tej modyfikacji nie tylko wgrywałem normalnie zachowane gry sprzed jej dokonania, ale i zachowane gry ze starej instalacji, wgrywały się na nowej, nim dokonałem ponownie tej modyfikacji na nowo zainstalowanej grze. Najważniejsze to poprawnie dokonać modyfikacji - w moim pierwszym poście jest przykład modyfikacji SPRAWDZONEJ (nie tylko przeze mnie z resztą).

"Przepraszam - za własne zdanie." ??
Proszę Cię, podaruj sobie takie teksty. Jasno napisałem o co mi chodzi - Twoje zdanie zaprezentowane we wcześniejszym poście opiera się na PRZYPUSZCZENIACH a nie na praktyce. W tym tkwi sedno a nie w samym fakcie posiadania przez Ciebie własnego zdania.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kontakt z aktorami na ogromne odległości
PostNapisane: 17 paź 2013, 15:19 
Nałogowiec
Nałogowiec

Dołączył(a): 22 mar 2012, 03:11
Posty: 3074
Gdybym był tobą, natychmiast zażądałbym dowodu na stwierdzenie, że moja opinia stanowi wyłącznie "przypuszczenie". Wtedy uzyskałbym odpowiedź, że jednym argumentem jakim dysponujesz, jest twoja własna konfiguracja. Wtedy ja rezygnuję z rozmowy.

Człowieku, zrozum jedno: programy inaczej zachowują się na komputerze A, a inaczej na komputerze B, a jeszcze inaczej na jednostce C. Swoje "przypuszczenia" materializowałem na dwóch maszynach, które przekraczały rekomendowane wymagania. Mało tego. Zawsze kiedy trafiałem na przysłowiowy kamień, szukałem informacji w sieci. Stąd moje teoretyczne dane (5/95) odnośnie zmiany wyświetlania ilości komórek wokół pc/rpc. Myślisz, że piszący w sieci to wyłącznie boty, klakierzy i fantaści? Widzisz czarno na białym pewne rzeczy, potem upewniasz się co do nich (zaznajamiając się z problemami innych), a potem dowiadujesz się, że to wszystko twoja własna wyobraźnia...

http://forums.bethsoft.com/topic/127492 ... ult-57911/ - rzuć okiem na cały wątek. Są osoby, które nie mają problemów. Są osoby, które mają poważne problemy. Są osoby, które chcą powrotu na domyślne ustawienia. To jeden wątek, przeszukaj tak sieć i podlicz opinie użytkowników. Stąd moje procenty.

Nie mam nic więcej do dodania.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kontakt z aktorami na ogromne odległości
PostNapisane: 17 paź 2013, 16:11 
Casual
Casual

Dołączył(a): 26 sie 2013, 09:28
Posty: 23
Ja swoje ustalenia opracowałem na poniższych źródłach -

http://www.neoseeker.com/forums/52479/t ... ible/2.htm

http://wastingyourlife.co/forums/gaming ... 53-p3.html

- uważnie wczytując się w opinie ludzi. Każda modyfikacja niesie ze sobą ryzyko. Czym innym jest jednak wskazywanie konkretnych zagrożeń i dawanie konkretnych rad, a czym innym używanie ogólników w celu dyskredytacji.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Problem z łucznikiem
PostNapisane: 01 lis 2013, 00:51 
Casual
Casual

Dołączył(a): 01 lis 2013, 00:42
Posty: 2
Witam. Ostatnio znów chciałem zanurzyć się w spaniały świat Skyrima ale przeszkodził mi błąd którego nie potrafię obejść. Otóż gdy strzelam z łuku z dalekiej odległości strzały nie trafiają w cel, tylko przenikają przez niego. Nie powiem że mnie to denerwuje ponieważ lubię taki styl walki na odległość. Myślałem że to wina modów więc wyłączyłem je wszystkie (przez Mod Menagera), potem zainstalowałem ponownie i nic, dalej nie mogę trafić w cel. Oprócz modów posiadam te dwa dodatki z wampirami i na wyspie (nie pamiętam jak one się nazywają). Proszę o pomoc, nie uśmiecha mi się przechodzić gry od nowa. Z góry dzięki.
Aha, posiadam Skyrima oryginalnego i najnowszego patcha 1.9 .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem z łucznikiem
PostNapisane: 01 lis 2013, 02:29 
Nałogowiec
Nałogowiec

Dołączył(a): 22 mar 2012, 03:11
Posty: 3074
viewtopic.php?p=324033#p324033


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem z łucznikiem
PostNapisane: 01 lis 2013, 10:08 
Casual
Casual

Dołączył(a): 01 lis 2013, 00:42
Posty: 2
loneirus napisał(a):
http://www.forum.gamewalk.pl/viewtopic.php?p=324033#p324033



Dzięki wielkie. Działa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :) :) :)
Zmieniłem wszystko tak jak było napisane i znów mogę grać tak jak lubię. Większych zmian nie zauważyłem narazie.
Temat można zamknąć.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kontakt z aktorami na ogromne odległości
PostNapisane: 03 lip 2014, 16:34 
Casual
Casual

Dołączył(a): 26 sie 2013, 09:28
Posty: 23
Witam,

Ostatnio wróciłem po dłuższej przerwie do Skyrim i muszę przyznać, że nie ma drugiej takiej gry - ma w sobie coś niesamowitego i magicznego :)

Dołączam do tego komentarza dwa screeny, które pokazują na co pozwala zaproponowana przeze mnie modyfikacja oraz jak należy celować przy tak dużych odległościach.
Taką zabawę szczerze polecam KAŻDEMU :)

Pozdrawiam

EDIT: Oba Screeny są zrobione podczas przybliżenia, na które pozwala perk z drzewa łucznictwa. W obu przypadkach trafiłem w cel i "pozbawiłem go energii witalnej" ;)


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kontakt z aktorami na ogromne odległości
PostNapisane: 03 lip 2014, 20:59 
ShadowCaster
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2014, 12:59
Posty: 2004
Lokalizacja: Poznań
gwoli ścisłości :)
primo- funkcja iPreloadSizeLimit nic nie robi, to archaiczny mit mający powstrzymać potok ładowania do komórki danych ze zwiększonego uGrid. W momencie gdy powstały toolsy do sprawdzenia tego algorytmu, okazało się, że był to tzw."ślepak" dla RAM.
drugie primo- uGrid wpływa na ładowanie textur. Wyłącznie. Zasady akcji dla modeli działają ze stałą odległością , która dla uGrid nie jest oskryptowana.
Mamy więc paradoks kota Schrödingera, obaj macie rację i nie macie jej jednocześnie :)

_________________
Galeria Skyrim


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 2 z 2   [ Posty: 19 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 37 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Daniel St. Jules