Kronika Dovahkiinów

Kronika Dovahkiinów

Nowo zapisane karty Smoczych Dusz

TESV 2015-06-02 23-07-06-80.jpg
Dro'Skrez
Khajiici · Mężczyzna · Skrytobójca · Łuk · Przywołanie
20170330142438_1.jpg
Neiize
Elfy Leśne · Kobieta · Mag Bitewny · Miecz jednoręczny · Przywołanie
20160920103140_1.jpg
Thorgrim
Nordowie · Mężczyzna · Wojownik · Miecz dwuręczny · Przywracanie

Dodaj swojego Dragonborna!

Najnowsze posty
Teraz jest 16 paź 2018, 16:56


Napisz wątekOdpowiedz Strona 16 z 18   [ Posty: 178 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Skyre
PostNapisane: 04 sty 2016, 15:57 
ShadowCaster
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2014, 12:59
Posty: 2004
Lokalizacja: Poznań
kilka stron wcześniej w tym temacie pisałem o przykładzie kolejki według zasady:
☑ SkyRE
☑ PATCH SkyRE
☑ PRE Reproccer
☑ Reprocer
☑ POST Reproccer

poczytaj ten temat na pewno znajdziesz tu dużo bezcennych porad do SkyRe ;)

_________________
Galeria Skyrim


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Skyre
PostNapisane: 04 sty 2016, 16:00 
Casual
Casual

Dołączył(a): 03 sty 2016, 22:26
Posty: 19
nocny napisał(a):
reproccer.jar to plik startowy, musisz tylko zainstalować Java. Link jest w opisie moda.


Niestety plik nie daje się odpalić. W javie wyskakuje error: Unable to launch the application. W detalach info: could not parse launch file. Error at line 1


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Skyre
PostNapisane: 04 sty 2016, 17:46 
Casual
Casual

Dołączył(a): 03 sty 2016, 22:26
Posty: 19
Próbowałem od nowa zainstalować reproccera, odpalać przed update'm i po, bez spolszczenia i z nim, i problem cały czas taki sam - apka nie chce wystartować :-(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Skyre
PostNapisane: 05 sty 2016, 02:05 
ShadowCaster
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2014, 12:59
Posty: 2004
Lokalizacja: Poznań
To błąd parsowania Java, pewnie uruchamiasz ją w trybie 64 bit.
Skyrim to aplikacja 32 bit i dlatego nie idzie. Zainstaluj Java 32 bit i uruchom reproccer jako administrator. Będzie banglać.

_________________
Galeria Skyrim


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Skyre
PostNapisane: 06 sty 2016, 14:51 
Casual
Casual

Dołączył(a): 03 sty 2016, 22:26
Posty: 19
nocny napisał(a):
To błąd parsowania Java, pewnie uruchamiasz ją w trybie 64 bit.
Skyrim to aplikacja 32 bit i dlatego nie idzie. Zainstaluj Java 32 bit i uruchom reproccer jako administrator. Będzie banglać.


Nic nie daje. Wgrana java 32 bit, przy czym klikając prawym na reproccer nie ma opcji uruchomienia jako administrator. W detalach wyskakuje mi:

- w polu exception:
JNLParseException[ Could not parse launch file. Error at line 1.]
at com.sun.javaws.jnl.XMLFormat.parse(Unknown Source)
at com.sun.javaws.jnl.LaunchDescFactory.buildDescriptor(Unknown Source)
at com.sun.javaws.jnl.LaunchDescFactory.buildDescriptor(Unknown Source)
at com.sun.javaws.Main.launchApp(Unknown Source)
at com.sun.javaws.Main.continueInSecureThread(Unknown Source)
at com.sun.javaws.Main.access$000(Unknown Source)
at com.sun.javaws.Main$1.run(Unknown Source)
at java.lang.Thread.run(Unknown Source)
Caused by: org.xml.sax.SAXParseException; lineNumber: 1; columnNumber: 1; Content is not allowed in prolog.
at com.sun.org.apache.xerces.internal.util.ErrorHandlerWrapper.createSAXParseException(Unknown Source)
at com.sun.org.apache.xerces.internal.util.ErrorHandlerWrapper.fatalError(Unknown Source)
at com.sun.org.apache.xerces.internal.impl.XMLErrorReporter.reportError(Unknown Source)
at com.sun.org.apache.xerces.internal.impl.XMLErrorReporter.reportError(Unknown Source)
at com.sun.org.apache.xerces.internal.impl.XMLScanner.reportFatalError(Unknown Source)
at com.sun.org.apache.xerces.internal.impl.XMLDocumentScannerImpl$PrologDriver.next(Unknown Source)
at com.sun.org.apache.xerces.internal.impl.XMLDocumentScannerImpl.next(Unknown Source)
at com.sun.org.apache.xerces.internal.impl.XMLDocumentFragmentScannerImpl.scanDocument(Unknown Source)
at com.sun.org.apache.xerces.internal.parsers.XML11Configuration.parse(Unknown Source)
at com.sun.org.apache.xerces.internal.parsers.XML11Configuration.parse(Unknown Source)
at com.sun.org.apache.xerces.internal.parsers.XMLParser.parse(Unknown Source)
at com.sun.org.apache.xerces.internal.parsers.AbstractSAXParser.parse(Unknown Source)
at com.sun.org.apache.xerces.internal.jaxp.SAXParserImpl$JAXPSAXParser.parse(Unknown Source)
at com.sun.org.apache.xerces.internal.jaxp.SAXParserImpl.parse(Unknown Source)
at com.sun.deploy.xml.XMLParser.parse(Unknown Source)
... 8 more

- w polu wrapped exception:
org.xml.sax.SAXParseException; lineNumber: 1; columnNumber: 1; Content is not allowed in prolog.
at com.sun.org.apache.xerces.internal.util.ErrorHandlerWrapper.createSAXParseException(Unknown Source)
at com.sun.org.apache.xerces.internal.util.ErrorHandlerWrapper.fatalError(Unknown Source)
at com.sun.org.apache.xerces.internal.impl.XMLErrorReporter.reportError(Unknown Source)
at com.sun.org.apache.xerces.internal.impl.XMLErrorReporter.reportError(Unknown Source)
at com.sun.org.apache.xerces.internal.impl.XMLScanner.reportFatalError(Unknown Source)
at com.sun.org.apache.xerces.internal.impl.XMLDocumentScannerImpl$PrologDriver.next(Unknown Source)
at com.sun.org.apache.xerces.internal.impl.XMLDocumentScannerImpl.next(Unknown Source)
at com.sun.org.apache.xerces.internal.impl.XMLDocumentFragmentScannerImpl.scanDocument(Unknown Source)
at com.sun.org.apache.xerces.internal.parsers.XML11Configuration.parse(Unknown Source)
at com.sun.org.apache.xerces.internal.parsers.XML11Configuration.parse(Unknown Source)
at com.sun.org.apache.xerces.internal.parsers.XMLParser.parse(Unknown Source)
at com.sun.org.apache.xerces.internal.parsers.AbstractSAXParser.parse(Unknown Source)
at com.sun.org.apache.xerces.internal.jaxp.SAXParserImpl$JAXPSAXParser.parse(Unknown Source)
at com.sun.org.apache.xerces.internal.jaxp.SAXParserImpl.parse(Unknown Source)
at com.sun.deploy.xml.XMLParser.parse(Unknown Source)
at com.sun.javaws.jnl.XMLFormat.parse(Unknown Source)
at com.sun.javaws.jnl.LaunchDescFactory.buildDescriptor(Unknown Source)
at com.sun.javaws.jnl.LaunchDescFactory.buildDescriptor(Unknown Source)
at com.sun.javaws.Main.launchApp(Unknown Source)
at com.sun.javaws.Main.continueInSecureThread(Unknown Source)
at com.sun.javaws.Main.access$000(Unknown Source)
at com.sun.javaws.Main$1.run(Unknown Source)
at java.lang.Thread.run(Unknown Source)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Skyre
PostNapisane: 07 sty 2016, 01:54 
ShadowCaster
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2014, 12:59
Posty: 2004
Lokalizacja: Poznań
co zrozumiałem z powyższego loga:
1] nie działa poprawnie java. Albo blokuje system, albo nie ta edycja. Na takiej podstawie nie jestem w stanie wiele ustalić.
2] injector nie może odnaleźć ścieżki do patchera reproccer. Masz grę na dysku C: (systemowy)?
coś źle poszło podczas instalacji java, wklej log z
\Data\SkyProc Patchers\T3nd0_ReProccer\SkyProcDebug\

_________________
Galeria Skyrim


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Skyre
PostNapisane: 07 sty 2016, 16:11 
Casual
Casual

Dołączył(a): 03 sty 2016, 22:26
Posty: 19
Oki, nie wiem jak to możliwe, ale poszło :-) a od wczoraj nic nie zmieniałem (kurczę, może brak restartu po instalce javy był tu problemem, choć sam instalator o restart systemu nie pytał). Tak czy owak, dzięki za wszelką pomoc Nocny (za pierwszym razem java była 64-bitowa i bez Twojej rady nie zmieniłbym jej na 32-bit) :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Skyre
PostNapisane: 08 sty 2016, 10:02 
ShadowCaster
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2014, 12:59
Posty: 2004
Lokalizacja: Poznań
Restart był konieczny, bo Java to komponent systemowy. Fajnie, że się udało.

_________________
Galeria Skyrim


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Skyre
PostNapisane: 04 kwi 2016, 14:20 
Pierwszy gamepad
Pierwszy gamepad

Dołączył(a): 24 paź 2013, 13:10
Posty: 89
Lokalizacja: Zabierzów
Gra w: TES, Civilization, HOMM, Gothic
Po niecałym roku używania SkyRe stwierdzam, że (ogólnie rzecz biorąc) jest to świetny mod uzupełniający braki z wersji podstawowej, np. dający możliwość rozwijania umiejętności powyżej 150 (dzięki temu nie trzeba jej resetować jeśli się chce jej używać i przy okazji awansować), dodatkowo daje ciekawe nowe możliwości typu topienie metalowych (niezklętych) broni i pancerzy i odzyskiwanie części surowca w postaci sztabek. Ale tu jest trochę możliwości nadużywania.

1. Żelazny długi łuk. O ile dobrze pamiętam, do stworzenia potrzeba pojedynczych pasków skóry i 2 kawałki drewna opałowego (dostępne za friko jeśli jest pniak w pobliżu; osobiście jeśli potrzebuję tego więcej to dla oszczędności czasu używam konsoli - np. 50-krotne korzystanie z pniaka jest cokolwiek nużące). Po stopieniu otrzymujemy 2 sztabki żelaza. W skrócie: z pasków skóry otrzymujemy 2 sztabki żelaza.

2. Zbroja płytowa. Do wytworzenia trzeba trochę stali, pasków skóry i jedną sztabkę korundu. Po stopieniu otrzymujemy dwie sztabki korundu. Czyli jeśli wyczyścimy okoliczne miejsca z bandytów, pozbieramy stalowy złom, skórzane i futrzane badziewie potniemy na paski skóry itd. to w "cudowny" sposób możemy rozmnażać deficytowe sztabki korundu - w ten sposób z jednej sztabki korundu możemy otrzymać komplet ulepszonego pancerza płytowego.

3. Zbroja łuskowa/rogowa zbroja łuskowa - nie pamiętam, co jest potrzebne do wytworzenia, ale też z jednej sztabki korundu otrzymujemy dwie.

4. Jednym z mistrzowskich zaklęć Przywołania jest (bodajże) Transcendentalne Ożywienie - przywołuje się trochę losowych ożywieńców: orków w orkowych pancerzach, łowców nagród w norskich pancerzach, Dotkniętych z różnorodnym sprzętem (zdarzają się nawet ebonowe bronie lub części zbroi), Renegaci Serce Róży itd. Zdarza się, że zwłoki nie znikają (chyba wtedy, jeśli to zaklęcie rzucić kilka razy pod rząd, zanim skończy się jego działanie) i wtedy można pozbierać bardziej interesujące rzeczy a potem przetopić na trudno dostępne sztabki.

A tak z innej beczki: ciekawa jest synergia między niektórymi umiejętnościami. Moje postacie zwykle korzystają z mistycznego łucznictwa i w SkyRe jest to o tyle interesujące, że jednocześnie rozwija się Strzelectwo, Przywołanie, Zaklinanie (również podczas walki - korzystanie z zaklętej broni) i Zniszczenie (jeśli na strzały nakłada się któreś zaklęcie).

S.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Skyre
PostNapisane: 06 lip 2016, 22:43 
Casual
Casual
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 maja 2012, 16:28
Posty: 7
Wybaczcie panowie że tak odkopuję wątek ale:
Podczas ostatniego grania w Skyrima wraz z Redonem wszystko było ok (z 5 miesięcy temu).
W międzyczasie całość została zdeistalowana i na dniach zainstalowana ponownie.
I tutaj zaczynają się problemy:
Część przedmiotów z craftingu (paski skór, sztaby, rudy metali) nazywa się Lookup Failed, to samo dotyczy takich pierdół jak kubki, gary szczapy drewna, wytrychy i część zaklętej biżuterii.
Za kłopoty w większości (poza biżuterią) odpowiada sama wtyczka SkyRE Main, po odłączeni jej przedmioty mają normalne nazwy ale zależy mi na drzewkach umiejętności.

Mody używane dodatkowo:
-Deadly Dragons
-Live another Life
-Horse armors
-Map markers complite
-Skyrim legendary edition patch
-Glowing Ore Veins

Dla całości był robiony patch bashem (bez którego wywalało do pulpitu po animacji loga bethesdy).
Szeregowanie modów oczywiście za pomocą LOOT.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 16 z 18   [ Posty: 178 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Daniel St. Jules